Nou ik had het al een heel eind zelf uitgezochtquote:Op maandag 15 maart 2010 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ik dacht kan het wel helemaal uitleggen
gedeeld 1e!!!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:01 schreef ToT het volgende:
1.ToT
2.mista
3.onderjas
En de glorieuze winnaar van deze KEIHARDE battle is onderjas himself!
Alleen is die al opgetyft, dus zullen we zelf ff een ander plaatje moeten verzinnen!
weinigquote:Op maandag 15 maart 2010 21:24 schreef HaJee het volgende:
Ben weer terug van werk. Is hier nog wel iets gaande ?
ik stond op ignore geloof ik.. want ik vroeg meerdere malen of er al een nieuwe foto wasquote:Op maandag 15 maart 2010 21:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou, jij bent er nog. Dat is al heel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik ben wel voor vanavond. Avond is nog jong enzoquote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef haakon het volgende:
ik doe niet meer vanavond, morgen deadline ?
Als iedereen hier net zo snel zou reageren als wij uitrukken dan zouden we twee battles per uur kunnen halen.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
mag hopen dat jouw ambulance sneller uitrukt bij een gil om nood, dan de strijders hier![]()
Nou, post eens iets want dat driekwart kind van Lindgren kan ik ook niet veel mee.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:41 schreef shadowflash het volgende:
Ik was aan het zoeken naar een leuke foto![]()
, ik voel me ondergewaardeerd
Ik ook niet, maar dacht: ik zal hem in ieder geval moeten uitknippen...quote:Op maandag 15 maart 2010 21:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou, post eens iets want dat driekwart kind van Lindgren kan ik ook niet veel mee.
Wow, had ik niet verwacht.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:01 schreef ToT het volgende:
1.ToT
2.mista
3.onderjas
En de glorieuze winnaar van deze KEIHARDE battle is onderjas himself!
Alleen is die al opgetyft, dus zullen we zelf ff een ander plaatje moeten verzinnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |