Thanks for the efford, maar heeft toch geen nut. Kan beste alleen de recente posters in gooien.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:24 schreef Dottey het volgende:
ik ben echt door 12 topics aan het bladeren naar strijders...
*sjught*
neuh diegene die het meeste mee hebben gedaan of doen.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:27 schreef onderjas het volgende:
[..]
Thanks for the efford, maar heeft toch geen nut. Kan beste alleen de recente posters in gooien.
Dat plaatje doet het nietquote:Op maandag 15 maart 2010 14:51 schreef naLuh het volgende:
Bedankt voor de stemmen!
Hierbij het nieuwe plaatje! Opdracht: Verkracht de nachtwacht!![]()
Deadline: 18:30
Inleveren: onderjas
[ afbeelding ]
Red oe dr met!
Dan moet ik weg, als je iemand vind die het over wil nemen, be my guest.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:16 schreef Lysdexie het volgende:
Godverdomme, deadline over 15 minuten en ik moet nog beginnenmag de deadline om 18.45
?
Hier wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:16 schreef Lysdexie het volgende:
Wat is het plaatje trouwens?
[..]
Dat plaatje doet het niet
Ach dan wacht ik wel tot de volgende ronde.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:16 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dan moet ik weg, als je iemand vind die het over wil nemen, be my guest.
wacht !, ik ben er net weer van stage, moet nog iets toevoegen, ik stuur hem zo op !quote:Op maandag 15 maart 2010 18:20 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dit vat de inzendingen wel ongeveer samen.
Hurry!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:21 schreef haakon het volgende:
[..]
wacht !, ik ben er net weer van stage, moet nog iets toevoegen, ik stuur hem zo op !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |