Thanx, slaap lekker !quote:Op zondag 14 maart 2010 23:14 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga m'n zak met botten te ruste leggen.
Ik zie de uitslag morgen wel, en alvast feli @ nummer 1!
Laterz!
Caveman's Valentinequote:Op zondag 14 maart 2010 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Uit welke film komt deze shot dan?
[ afbeelding ]
nee, we stoppen met stemmen zodra ik minimaal een stem hebquote:Op zondag 14 maart 2010 23:18 schreef onderjas het volgende:
Wel mooi dat er tegenwoordig altijd precies 11 stemmen worden uitgebracht.
Zullen we het limiet gewoon op 11 zetten?
En zo het geschied.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:21 schreef mista het volgende:
[..]
nee, we stoppen met stemmen zodra ik minimaal een stem heb
Bedankt allemaal !quote:Op zondag 14 maart 2010 23:26 schreef onderjas het volgende:
[..]
En zo het geschied.
En jawel, Hajee heeft weer gewonnen
1.Hajee
2.onderjas
3.mista
4.ToT
Gefeliciteerd man.
Ik post nog wel iets voor ik naar bed ga en de deadline zal dan wel weer morgen rond 14.00 zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:44 schreef Maringo het volgende:
Truste allemaal!
Doet Hajee nog plaatje/opdracht vandaag? of morgen pas?
Welkom terug !quote:Op maandag 15 maart 2010 00:33 schreef mwaterl het volgende:
Goeiedaggus! Daar ben ik weerIk heb het druk de laatste tijd man, weinig paint-tijd
Ik ben trouwens wel trots dat mijn avatar in een OP-banner staat hoor! En mijn trommel-traditie wordt gewoon voortgezet, geniaalMaarre..als ik aanwezig ben heb ik daar wel het alleenrecht op he
Trusten!
Goedemorgen !quote:Op maandag 15 maart 2010 09:07 schreef ToT het volgende:
Goeiemorgen!
Erg leuke opdracht!Ik weet alleen niet of ik er vandaag aan toe kom.
Neh, deadline 14 of 15.00quote:Op maandag 15 maart 2010 10:16 schreef haakon het volgende:
HaJee, neem jij ze ook in ontvangst ?
deadline 12 uur ? omdat er nog zo weinig mensen online zijn ?
das toch veuls te laat ? t is nog geen eens 11 uur, doe dan 1 uur, dan kunnen naLuh en ik in ieder geval nog 1 meer fatsoenlijk meedoen hier op stagequote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Neh, deadline 14 of 15.00
Inleveren weet ik niet, ik ben niet zeker of ik er dan ben...
Tis sowieso leuker als er meer mensen mee doen dan drie. Daarom wat langer, zodat de mensen die begin van de middag pas wakker worden ook een kans hebben om me deze sublieme opdracht mee te doen!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:34 schreef haakon het volgende:
[..]
das toch veuls te laat ? t is nog geen eens 11 uur, doe dan 1 uur, dan kunnen naLuh en ik in ieder geval nog 1 meer fatsoenlijk meedoen hier op stage
Geen idee, niemand heeft zich nog aangemeld als vrijwilligerquote:
zoiets dus. Ik haal 12u niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Neh, deadline 14 of 15.00
Inleveren weet ik niet, ik ben niet zeker of ik er dan ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |