Als Fok/Danny niets had gedaan had dat als het ondersteunen van de actie gezien kunnen worden. Ik had denk ik hetzelfde gedaan. Het blijft illegaal, ongevraagd inbreken.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:19 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat van die logo zag ik later pas, maar ik vind het nogal vergezocht. Danny is niet verantwoordelijk voor acties van de users en die user heeft op fok niets misdaan. Die ban vind ik dan ook zwaar onterecht. Het is ook niet zo dat er aangifte etc is gedaan. Dus nogmaals, zwaar overdreven allemaal.
Nou behalve op FOK! wordt er voor zover ik lees nergens anders in de media over de relatie van de hacker met FOK! gesproken. Dus die reclame valt wel meequote:Op maandag 15 maart 2010 16:29 schreef Snaavel het volgende:
Ik vond de ban van apebeer ook overdreven.
Iedereen moet hem juist bedanken.. Alberto.. en Danny,... Want Apebeer heeft er wel voor gezorgd dat Fok nu gratis reclame heeft gekregen
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:47 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Je hebt al die punten nodig als het tegen de wet moet zijn. Bovendien... is het ook niet illegaal
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
word maar geen advocaat, mijn ex baas zou gehackt van je maken
Daarom wil ik ook rechter wordenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
word maar geen advocaat, mijn ex baas zou gehakt van je maken
Is het invullen van een wachtwoord tegenwoordig een misdaad?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:49 schreef Thomass het volgende:
[..]
Hij heeft de site niet netjes zo gelaten maar teksten/logo's op de voorpagina geplaatst. Om dit te doen heeft hij een beveiliging doorbroken waarmee voldaan is aan puntje a.
Nu al unbanned?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:51 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Is het invullen van een wachtwoord tegenwoordig een misdaad?
Hacken heet dat tegenwoordig. Ik hack me dagelijks mijn eigen e-mail inquote:Op maandag 15 maart 2010 17:51 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Boehoe. Ja Stegeman zal er echt heel erg mee zittenquote:Op maandag 15 maart 2010 09:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, maar het is een irritant kereltje. Nu weet hij ook eens hoe het is om ongevraagd geconfronteerd te worden met een beveiligingslek.
Nee.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:51 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja, net zoals wat Stegeman doet ook een misdrijf isquote:Op maandag 15 maart 2010 17:51 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja, als de Rabobank mijn internetbankieren niet kan beveiligen moet ik ze daar ook niet op aankijken.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Onkunde van de webontwikkelaar vermoed ik zo, niet heel eerlijk/zinvol Alberto daar op af te rekenen.
quote:
idd.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hij heeft een sterk vermoeden om wie het gaat. Ja, wie niet.
Er was nieteens echt nieuwe info dus.quote:
Tof, was FOK! er nog in te zien of horen?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:44 schreef ZodiaX het volgende:
Gefeli Apebeer, je hebt een nieuwsitem voor RTL Boulevard geregeld
Nee.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Tof, was FOK! er nog in te zien of horen?
Die beelden vielen mij een beetje tegen.quote:
Die is wel goed maar ook flauwquote:Op maandag 15 maart 2010 16:56 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook rechter worden
[ afbeelding ]
Ik had gepost dat ik het wel ironisch zou vindenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eerst zeiken dat Apebeer het niet moet doen en nu is het een held!
Eerst dit en dan ook nog de meesterfipo van Zuiverkoe! Wat een maandag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat dit kan in nederlandquote:Op maandag 15 maart 2010 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij blij, apebeer is unbanned door Danny.
Kun jij ook weer rustig slapen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |