Even opnieuw gepost. Meer mensen hier mee eens ?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:21 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik vind hem goed. Weet nog niet of ik iets kan verzinnen.
Ik vind het best, al weet ik er ff niks mee... Buiten dan dr tieten voor meloeen vervangen of een dildo en een vhs band in dr hand doen.... Maar dat is obviousquote:Op zondag 14 maart 2010 15:27 schreef HaJee het volgende:
[..]
Even opnieuw gepost. Meer mensen hier mee eens ?
[ afbeelding ]
Mja, maar moet ook wat leuks mee te doen zijn eh... En internet staat vol met Wilders op andere plekkenquote:Op zondag 14 maart 2010 15:32 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nee , gewoon makkelijk uit te knippen
ik vind der nu al een shenull..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
win win situatiequote:Op zondag 14 maart 2010 18:21 schreef onderjas het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die iets heeft gemaakt.
Ik heb ook wel wat. Misschien allebei gewoon in het topic posten, in de posts laten stemmen en dan gauw met iets anders verder ?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:21 schreef onderjas het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die iets heeft gemaakt.
Oke, ik stuur hem wel naar jou.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat. Misschien allebei gewoon in het topic posten, in de posts laten stemmen en dan gauw met iets anders verder ?
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:37 schreef HaJee het volgende:
Ik kies ook 1. Hij is leuk bedacht en mooi uitgevoerd en ik mag nix anders stemmen.
Ja, da's misschien wel handig inderdaad.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:39 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Misschien moeten we de opdrachten wat meer algemener maken zoals je al eerder deed met die blokhut.
Een paar topics terug heb ik een keer een GIF-je van een blokhut geplaatst als nieuw plaatje. Dat ding was al uitgeknipt en de bedoeling was om die hut ergens te plaatsen en dan aan te kleden met mensen en dingen enzo. Kun je dus heel veel kanten mee op en kan dus meer deelnemers opleveren.quote:
We kunnen het natuurlijk ook jehova stijl aanpakken en langs de deuren gaanquote:Op zondag 14 maart 2010 19:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Een paar topics terug heb ik een keer een GIF-je van een blokhut geplaatst als nieuw plaatje. Dat ding was al uitgeknipt en de bedoeling was om die hut ergens te plaatsen en dan aan te kleden met mensen en dingen enzo. Kun je dus heel veel kanten mee op en kan dus meer deelnemers opleveren.
Ja, en die voet pas wegtrekken als je minimaal één deelnemer in een huis hebt gescoord.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:02 schreef shadowflash het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk ook jehova stijl aanpakken en langs de deuren gaan![]()
vind jij mij mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
huisvrouwen gymquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:11 schreef HaJee het volgende:Onderjas heeft gewonnen met 3-1. Gefeliciteerd !
![]()
Zoek eens gauw een leuk nieuw plaatje voor ons !
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
vind jij mij mooi
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is mooi Dotteyquote:Op zondag 14 maart 2010 19:28 schreef Dottey het volgende:
[ONZ] Banner gezocht voor de Photoshop/Paint battles
nou slotje daar danquote:
Welke, ik zie er twee.quote:
Zou ik maar doen en als de ander inzenders om een verkiezing vragen frauderen we hier en daar wel wat.quote:
ik denk dat we het gewoon daar moeten beslissen..quote:Op zondag 14 maart 2010 19:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zou ik maar doen en als de ander inzenders om een verkiezing vragen frauderen we hier en daar wel wat.
Tja, winnaar beslist in principe.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef onderjas het volgende:
Ik vind het paard het leukst, bedankt voor het stemmen allemaal en sorry voor een wat latere reactie.
Okquote:Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik denk dat we het gewoon daar moeten beslissen..
Ga je een paard schillen?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
We beginnen allemaal met hetzelfde plaatje tenzij de opdracht is om een schilpaard te creëren
ik heb al een ander idee.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
We beginnen allemaal met hetzelfde plaatje tenzij de opdracht is om een schilpaard te creëren
Met een paardenhoofdquote:Op zondag 14 maart 2010 19:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb al een ander idee.
schildpad dus voor mij
Ja dat dacht ik bij mr bean ook maar die had ook niemand. Heb dat paard al gedaan dus zou hem even posten.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:46 schreef ToT het volgende:
Schildpad wordt het dus!
Ik ben bang dat mijn idee enorm vaak gedaan zal worden. Ik heb nog 2 andere ideeën waarvan eentje NOG voordehandliggender is en de ander sowieso te moeilijk en daarnaast misschien te lastig te begrijpen!
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:53 schreef onderjas het volgende:
Ik weet ook een hele flauwe woordgrap maar die valt niet de shoppen denk ik.
Nee meer iets in de trant van 'wat voer je in je schild' en dat er dan een poppetje een pad te eten geeft ofzo.quote:
Is goed, ik ben ook net pas klaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Iets later mag wel, weet niet of ik dat red...
ohw dat red ik nietquote:
Ja och, vind het zo sneu voor mensen die kei veel werk hebben gedaan en dan niet mee kunnen doen.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:11 schreef mista het volgende:
[..]
als ik geweten had dat het steeds uitgesteld zou worden...
Van Dottey heb ik iig nog niet. En van Maringo idem.quote:
haastige spoed zelden goedquote:
Ah, die goede oude tijd ja, weet je nog?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:15 schreef Kw4Kje het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat we gewoon een deadline vastelde dan?![]()
Hij was nog niet definitief hoor. Mij boeit die deadline niet zo maar zou volgende keer wel duidelijker zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:15 schreef Kw4Kje het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat we gewoon een deadline vastelde dan?![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, die goede oude tijd ja, weet je nog?*Pinkt traantje weg*
Within Temptation?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef shadowflash het volgende:
[..]Mannetje toch hahaha
* staaaaand my ground i won't give in tududu *
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:21 schreef ToT het volgende:
Zwijgen is toestemmen!Maak de battlepost maar!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:26 schreef Dottey het volgende:
[..]nee die bedoel ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen SC aubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind hem niet zo.. bedoel ik..quote:
Discworld-fan?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:34 schreef Saek het volgende:
Kut, geen blastoise![]()
Mijn stem gaat trouwens naar 3
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:31 schreef ToT het volgende:
En 6 heeft inderdaad eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:35 schreef HaJee het volgende:
Nummer 3 omdat die helm wel mooi gedaan is, hoewel ik die olifantjes met dat deksel boven hun hoofd dan weer niet snap.
Pokémon toch? Zat ik ook al aan te denken!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:38 schreef HaJee het volgende:
Ik word oud, ik moest opzoeken wat "blastoise" is.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:34 schreef Saek het volgende:
Kut, geen blastoise![]()
Mijn stem gaat trouwens naar 3
Ik zie maar 1 stem?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:35 schreef HaJee het volgende:
Nummer 3 omdat die helm wel mooi gedaan is, hoewel ik die olifantjes met dat deksel boven hun hoofd dan weer niet snap.
Ja, op die manier gaat het hard.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef onderjas het volgende:
Er hebben 2 mensen gestemd die niet hebben ingezonden, jeej!
Ja ik kwam toevallig voorbij hobbelenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef onderjas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
ja dat scheelt posts.. en dan heb ik minder kans op trouble
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dan is twee toch echt beter.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:45 schreef Dottey het volgende:
ik ga verdomme op 1 stemmen..![]()
sorry tegen het beleid in.. maar ik vind de mijne het beste
The hare and the turtle....het idee is sowieso leuk gevonden!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:45 schreef Dottey het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:45 schreef Dottey het volgende:
Ik heb daar toch echt op gestemd.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik zie maar 1 stem?
Maar tof dat jullie 'm waarderen!
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:45 schreef Dottey het volgende:
-edit-
nee het is tegen de regels in dot.. stem dan niet![]()
okeEn met jezelf SCenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik ook.. en dan toch nog die gekke paardensjit erin..quote:Op zondag 14 maart 2010 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
The hare and the turtle....het idee is sowieso leuk gevonden!
Paarden eng? ik heb een keer zonder zadel op een paard door een bos gereden, en het beest had er af en toe FLINK de vaart er in!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.. en dan toch nog die gekke paardensjit erin..
paarden *brr* doodengdus ik hield het bij de jockey
Same here, maar dat was meer iets voor die 1e schildpaddo!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:50 schreef Maringo het volgende:
Ik had ook wel een "Grab shell dude!" verwacht
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.. en dan toch nog die gekke paardensjit erin..
paarden *brr* doodengdus ik hield het bij de jockey
jaquote:Op zondag 14 maart 2010 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Paarden eng? ik heb een keer zonder zadel op een paard door een bos gereden, en het beest had er af en toe FLINK de vaart er in!
[/sc]
des te eerder komt er een nieuwe picquote:Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef onderjas het volgende:
Het is toch halfuur na battle post stopt het stemmen? Ik was trouwens niet sarcastisch, meende het echt.quote:
druk dan nog eens op 1quote:
ik ook. ben echt begaan met deze reeksquote:Op zondag 14 maart 2010 21:55 schreef onderjas het volgende:
[..]
Het is toch halfuur na battle post stopt het stemmen? Ik was trouwens niet sarcastisch, meende het echt.
Die had ik al gedaan, en gepost.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:04 schreef ToT het volgende:
Dus doen we nu die knol, of kiest HaJee er eentje?
Vind hem wel echt geweldig. Ben ff tv staren.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:08 schreef HaJee het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ik met dat paard moet dus presenteer ik u : de reeds uitgeknipte lamp.
Waar komt 'ie terecht en wat gebeurt daar ?
[ afbeelding ]
Kunnen we er wat mee ?
wat mij betreft wel!!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:08 schreef HaJee het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ik met dat paard moet dus presenteer ik u : de reeds uitgeknipte lamp.
Waar komt 'ie terecht en wat gebeurt daar ?
[ afbeelding ]
Kunnen we er wat mee ?
Klinkt als een les product ontwerp, maar de winnaar beslist vind ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:11 schreef Maringo het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van opdrachten als battle? Dus niet gewoon een plaatje maar bv "Verzin een nieuwe smaak Ben & Jerry's" of "Maak de nieuwste Suske & Wiske".
van hartequote:Op zondag 14 maart 2010 22:00 schreef onderjas het volgende:
1.Dottey
2.HajeeGefeliciteerd
3.ToT
4.onderjas
5.Kw4Kje
6.Maringo
super idee.. daar had ik ook al mee lopen spelen als ik zou winnen......quote:Op zondag 14 maart 2010 22:11 schreef Maringo het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van opdrachten als battle? Dus niet gewoon een plaatje maar bv "Verzin een nieuwe smaak Ben & Jerry's" of "Maak de nieuwste Suske & Wiske".
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:12 schreef HaJee het volgende:
Nou, de lamp dan maar hè. Succes allemaal !
Is wel een leuk idee. Kun je nu ook doen. Maak een Ben & Jerry's met lampensmaak of Suske en Wiske en de Lallende Lamp.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:11 schreef Maringo het volgende:
Nee... ik bedoel zonder plaatje. Gewoon puur allen die opdracht.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Is wel een leuk idee. Kun je nu ook doen. Maak een Ben & Jerry's met lampensmaak of Suske en Wiske en de Lallende Lamp.
Rofl, vergeten te stemmen op pollquote:Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik zie maar 1 stem?
Maar tof dat jullie 'm waarderen!
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:24 schreef Dottey het volgende:
Eerst evenkortsluiten dan![]()
onderwerp:lamp
opdracht: Vrij
deadline: half 12 / morgenochtend 11
inleverpunt: punt.
I like lamps zombies online?quote:
Dat dan weer welquote:Op zondag 14 maart 2010 22:29 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb de snelheids test gewonnen toch?
heb je er een gebruiksaanwijzing bij gemaaktquote:Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef onderjas het volgende:
Heb hem deze keer maar meteen uitgelegd.
Ja, ik stuur deze keer losse plaatjes, een gebruiksaanwijzing en de gene die hem wil zien/gebruiken moet hem zelf in elkaar zeTTen.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
heb je er een gebruiksaanwijzing bij gemaakt
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:39 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ja, ik stuur deze keer losse plaatjes, een gebruiksaanwijzing en de gene die hem wil zien/gebruiken moet hem zelf in elkaar zeggen.
Nee van Dottyquote:Op zondag 14 maart 2010 22:41 schreef Lysdexie het volgende:
Hoi, ben terug van een bruisend weekendFf doorlezen alles! Is de banner van Maringo de winnaar trouwens
?
[ONZ] Banner gezocht voor de Photoshop/Paint battlesquote:Op zondag 14 maart 2010 22:41 schreef Lysdexie het volgende:
Hoi, ben terug van een bruisend weekendFf doorlezen alles! Is de banner van Maringo de winnaar trouwens
?
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:02 schreef onderjas het volgende:
[..]
Wist je het wel als het er niet bij stond?
Uit welke film komt deze shot dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:05 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
tot tegenstelling van youtube filmpjes.. weet ik wel mijn weg in filmland..
zeg maar filmfreak
Oké testje. Welke kleur heeft de vloer van "death row" in "The green mile" ?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:05 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
tot tegenstelling van youtube filmpjes.. weet ik wel mijn weg in filmland..
zeg maar filmfreak
caveman, volgens de urlquote:Op zondag 14 maart 2010 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Uit welke film komt deze shot dan?
[ afbeelding ]
Thanx, slaap lekker !quote:Op zondag 14 maart 2010 23:14 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga m'n zak met botten te ruste leggen.
Ik zie de uitslag morgen wel, en alvast feli @ nummer 1!
Laterz!
Caveman's Valentinequote:Op zondag 14 maart 2010 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Uit welke film komt deze shot dan?
[ afbeelding ]
nee, we stoppen met stemmen zodra ik minimaal een stem hebquote:Op zondag 14 maart 2010 23:18 schreef onderjas het volgende:
Wel mooi dat er tegenwoordig altijd precies 11 stemmen worden uitgebracht.
Zullen we het limiet gewoon op 11 zetten?
En zo het geschied.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:21 schreef mista het volgende:
[..]
nee, we stoppen met stemmen zodra ik minimaal een stem heb
Bedankt allemaal !quote:Op zondag 14 maart 2010 23:26 schreef onderjas het volgende:
[..]
En zo het geschied.
En jawel, Hajee heeft weer gewonnen
1.Hajee
2.onderjas
3.mista
4.ToT
Gefeliciteerd man.
Ik post nog wel iets voor ik naar bed ga en de deadline zal dan wel weer morgen rond 14.00 zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:44 schreef Maringo het volgende:
Truste allemaal!
Doet Hajee nog plaatje/opdracht vandaag? of morgen pas?
Welkom terug !quote:Op maandag 15 maart 2010 00:33 schreef mwaterl het volgende:
Goeiedaggus! Daar ben ik weerIk heb het druk de laatste tijd man, weinig paint-tijd
Ik ben trouwens wel trots dat mijn avatar in een OP-banner staat hoor! En mijn trommel-traditie wordt gewoon voortgezet, geniaalMaarre..als ik aanwezig ben heb ik daar wel het alleenrecht op he
Trusten!
Goedemorgen !quote:Op maandag 15 maart 2010 09:07 schreef ToT het volgende:
Goeiemorgen!
Erg leuke opdracht!Ik weet alleen niet of ik er vandaag aan toe kom.
Neh, deadline 14 of 15.00quote:Op maandag 15 maart 2010 10:16 schreef haakon het volgende:
HaJee, neem jij ze ook in ontvangst ?
deadline 12 uur ? omdat er nog zo weinig mensen online zijn ?
das toch veuls te laat ? t is nog geen eens 11 uur, doe dan 1 uur, dan kunnen naLuh en ik in ieder geval nog 1 meer fatsoenlijk meedoen hier op stagequote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Neh, deadline 14 of 15.00
Inleveren weet ik niet, ik ben niet zeker of ik er dan ben...
Tis sowieso leuker als er meer mensen mee doen dan drie. Daarom wat langer, zodat de mensen die begin van de middag pas wakker worden ook een kans hebben om me deze sublieme opdracht mee te doen!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:34 schreef haakon het volgende:
[..]
das toch veuls te laat ? t is nog geen eens 11 uur, doe dan 1 uur, dan kunnen naLuh en ik in ieder geval nog 1 meer fatsoenlijk meedoen hier op stage
Geen idee, niemand heeft zich nog aangemeld als vrijwilligerquote:
zoiets dus. Ik haal 12u niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Neh, deadline 14 of 15.00
Inleveren weet ik niet, ik ben niet zeker of ik er dan ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |