quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
win win situatiequote:Op zondag 14 maart 2010 18:21 schreef onderjas het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die iets heeft gemaakt.
Ik heb ook wel wat. Misschien allebei gewoon in het topic posten, in de posts laten stemmen en dan gauw met iets anders verder ?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:21 schreef onderjas het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die iets heeft gemaakt.
Oke, ik stuur hem wel naar jou.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat. Misschien allebei gewoon in het topic posten, in de posts laten stemmen en dan gauw met iets anders verder ?
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:37 schreef HaJee het volgende:
Ik kies ook 1. Hij is leuk bedacht en mooi uitgevoerd en ik mag nix anders stemmen.
Ja, da's misschien wel handig inderdaad.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:39 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Misschien moeten we de opdrachten wat meer algemener maken zoals je al eerder deed met die blokhut.
Een paar topics terug heb ik een keer een GIF-je van een blokhut geplaatst als nieuw plaatje. Dat ding was al uitgeknipt en de bedoeling was om die hut ergens te plaatsen en dan aan te kleden met mensen en dingen enzo. Kun je dus heel veel kanten mee op en kan dus meer deelnemers opleveren.quote:
We kunnen het natuurlijk ook jehova stijl aanpakken en langs de deuren gaanquote:Op zondag 14 maart 2010 19:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Een paar topics terug heb ik een keer een GIF-je van een blokhut geplaatst als nieuw plaatje. Dat ding was al uitgeknipt en de bedoeling was om die hut ergens te plaatsen en dan aan te kleden met mensen en dingen enzo. Kun je dus heel veel kanten mee op en kan dus meer deelnemers opleveren.
Ja, en die voet pas wegtrekken als je minimaal één deelnemer in een huis hebt gescoord.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:02 schreef shadowflash het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk ook jehova stijl aanpakken en langs de deuren gaan![]()
vind jij mij mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |