quote:Op zondag 14 maart 2010 21:21 schreef ToT het volgende:
Zwijgen is toestemmen!Maak de battlepost maar!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:26 schreef Dottey het volgende:
[..]nee die bedoel ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geen SC aubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind hem niet zo.. bedoel ik..quote:
Discworld-fan?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:34 schreef Saek het volgende:
Kut, geen blastoise![]()
Mijn stem gaat trouwens naar 3
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:31 schreef ToT het volgende:
En 6 heeft inderdaad eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |