Het is toch halfuur na battle post stopt het stemmen? Ik was trouwens niet sarcastisch, meende het echt.quote:
druk dan nog eens op 1quote:
ik ook. ben echt begaan met deze reeksquote:Op zondag 14 maart 2010 21:55 schreef onderjas het volgende:
[..]
Het is toch halfuur na battle post stopt het stemmen? Ik was trouwens niet sarcastisch, meende het echt.
Die had ik al gedaan, en gepost.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:04 schreef ToT het volgende:
Dus doen we nu die knol, of kiest HaJee er eentje?
Vind hem wel echt geweldig. Ben ff tv staren.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:08 schreef HaJee het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ik met dat paard moet dus presenteer ik u : de reeds uitgeknipte lamp.
Waar komt 'ie terecht en wat gebeurt daar ?
[ afbeelding ]
Kunnen we er wat mee ?
wat mij betreft wel!!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:08 schreef HaJee het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ik met dat paard moet dus presenteer ik u : de reeds uitgeknipte lamp.
Waar komt 'ie terecht en wat gebeurt daar ?
[ afbeelding ]
Kunnen we er wat mee ?
Klinkt als een les product ontwerp, maar de winnaar beslist vind ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:11 schreef Maringo het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van opdrachten als battle? Dus niet gewoon een plaatje maar bv "Verzin een nieuwe smaak Ben & Jerry's" of "Maak de nieuwste Suske & Wiske".
van hartequote:Op zondag 14 maart 2010 22:00 schreef onderjas het volgende:
1.Dottey
2.HajeeGefeliciteerd
3.ToT
4.onderjas
5.Kw4Kje
6.Maringo
super idee.. daar had ik ook al mee lopen spelen als ik zou winnen......quote:Op zondag 14 maart 2010 22:11 schreef Maringo het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van opdrachten als battle? Dus niet gewoon een plaatje maar bv "Verzin een nieuwe smaak Ben & Jerry's" of "Maak de nieuwste Suske & Wiske".
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:12 schreef HaJee het volgende:
Nou, de lamp dan maar hè. Succes allemaal !
Is wel een leuk idee. Kun je nu ook doen. Maak een Ben & Jerry's met lampensmaak of Suske en Wiske en de Lallende Lamp.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:11 schreef Maringo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |