Da's nou jammer: als je met kloons meedoet, maak je geen enkele kans meer op prijzen. Niets, noppes, nadaquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, je kunt maar met 1 account prijzen winnen
Het is geen kloon, het is een 2e accountquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's nou jammer: als je met kloons meedoet, maak je geen enkele kans meer op prijzen. Niets, noppes, nada
Staat duidelijk in de Regels.
Dus mijn collega heeft het niet juist met:
[..]
Een subtiel verschil dat we niet zienquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:27 schreef D. het volgende:
[..]
Het is geen kloon, het is een 2e account
Heb je toch echt pech:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:27 schreef D. het volgende:
[..]
Het is geen kloon, het is een 2e account
http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/regelsquote:5. Deelname door één persoon met meerdere accounts (klonen) is niet toegestaan. Prijzen worden alleen dan uitgereikt wanneer een deelnemer slechts met één account aan het spel meedoet.
Ach, het zij zo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je toch echt pech:
[..]
http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/regels
Ja, we doen een klooncheck. En dan halen we zo al je accounts eruit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, het zij zo.
Ik heb niet de illusie hoog te eindigen
Ik neem aan dat jullie een klooncheck doen voor de uitreiking?
Dit is nl. het eerste jaar dat ik mijn kansen spreidt, naar idee van mensen die het jaarlijks doen
Dat vind ik dan weer iets anders: je hebt geen enkele invloed op een trekking, daarom is het ook een Kansspel, een loterij. De managers worden gedoogd door de Belastingdienst, maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:45 schreef D. het volgende:
Al is het wel raar trouwens, da's hetzelfde als de jackpot niet uitkeren omdat iemand 2 loten heeft gekocht
Tja, wat is 'niet hoog'?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:14 schreef Sally het volgende:
En alle personen 'die jaarlijks hun kansen spreiden' zijn dan niet hoog geëindigd. Anders waren ze zeker door de mand gevallen.
het team telt gewoon mee.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:42 schreef Waffle het volgende:
Hoe kan het overigens dat mijn budget opeens negatief is, terwijl dat eerst niet het geval was? Mijn team telt nu toch wel gewoon mee? Ik heb van rijder gewisseld en volgens mij waren toen de bedragen per rijder anders dan nu. Ik kon namelijk gewoon alles bevestigen en dergelijke. Ik hield zelfs nog budget over..
Dan kan het kloppen. De prijzen van de onderdelen waren toen door een foutje nog niet aangepast. Dat is pas 45 minuten later gebeurd.quote:
In de top waar de prijzen verdeeld werden. Dat is niet de top 100quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, wat is 'niet hoog'?
Top 100 is imho best hoog te noemen
De prijzen werden uitgedeeld aan mensen die niet in de top 100 zaten?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef Sally het volgende:
[..]
In de top waar de prijzen verdeeld werden. Dat is niet de top 100
At randomquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
De prijzen werden uitgedeeld aan mensen die niet in de top 100 zaten?
Zat eerder te denken aan top 10quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
De prijzen werden uitgedeeld aan mensen die niet in de top 100 zaten?
Reken er maar niet opquote:Op zondag 28 maart 2010 10:25 schreef Waffle het volgende:
Als die rekenmachine klopt 215 punten dit weekend
Ik zal de devver nog een keer schoppen.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:20 schreef D. het volgende:
Is er al zicht op wanneer de punten van de users achter hun naam zichtbaar zijn?
(bij subleague wel zo overzichtelijk)
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:37 schreef jeroenbl het volgende:
77 punten voor dit weekend.
Jammer van Sutil (motor) en Petrov.
Zo kan ik nooit m'n team wijzigen. Wordt alleen maar minder waard en niet genoeg geld om betere onderdelen te kopen.
We hebben daarvoor gecompenseerd met a) een hoger startbudget en b) meer geld per gehaald punt.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Mensen die voor de allereerste race al een slechte gok hadden gemaakt zijn nu al volstrekt kansloos omdat hun hele team met miljoenen omlaag gaat en alles wat het beter doet weer omhoog gaat.
Leuk bedacht zo'n systeem, maar het is toch niet echt handig...
Kijk, met zo'n vergelijking kunnen we iets.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:16 schreef Desunoto het volgende:
Na de eerste race ging ik voor de grap eens kijken wat alles waard zou zijn als ik het allemaal verkocht... kwam op 5 miljoen minder uit.En dat is inclusief het geld dat ik kreeg van de punten.
Ik ben al aan het kijken naar verbeteringen voor volgend jaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk, met zo'n vergelijking kunnen we iets.
Dan is de waardestijging/daling wellicht toch nog te hard.
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben al aan het kijken naar verbeteringen voor volgend jaar.
Uiteraard, en wat dit punt betreft werd dit al voor de eerste race opgeworpen en hebben we - toen we noodgedwongen opnieuw de F1-manager moesten opstarten - er echt serieus over nagedacht, vandaar het hogere startbudget en meer geld per gescoord punt.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat vind ik leuk te horen, dat men de opmerkingen afweegt en serieus neemt
Het is zeker niet altijd leuk, en het werk wat erin gaat zitten om het aan te passen als de crew het niet 'even zelf' kan aanpassen, is niet misselijk.quote:Lijkt me een hoop werk inzitten voor de betrokkenen en kritiek is dan niet altijd even leuk te horen, maar de reactie er op is top.
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:18 schreef Sally het volgende:
Dan is de waardestijging/daling wellicht toch nog te hard.
Klopt, maar vergeet niet dat er een maximum stijging en daling is van 20%. Alonso is begonnen op 73 mln en na 2 races al 80,1 mln waard. 120% van 73 is 87,6 mln, dus als ie zo door gaat is hij over nog 2 races al aan zijn maximum. En zal hij af en toe wellicht tijdelijk nog weer iets goedkoper zijn. Je niet zo goed presterende onderdelen zullen tegelijkertijd aan hun minimumprijs van 80% komen en dan niet meer verder dalen. Ook over 2 of 3 races waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:47 schreef D. het volgende:
[..]
Vaste prijzen geven veel meer duidelijkheid
Daarbij: de hoogstscorende mensen hadden 192 punten wat goed is voor zo'n 3,6 miljoen.
Alonso is met 4 miljoen gestegen
Volgens mij gaat je hele budget gewoon altijd omlaag of niet? Mijn waarde index gaat bijna net zoveel omlaag als wat ik aan prijzengeld krijg. Zo is het natuurlijk heel moeilijk om je team daadwerkelijk te verbeteren.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:40 schreef Sally het volgende:
Overigens is het nu de manager wel aan de gang is, niet te doen om de percentages van stijging/daling aan te passen. Daarmee ga je - aangezien er een herstelscript is dat alle ronden die geweest zijn weer doorloopt - alles op z'n kop gooien.
Veel users zouden budget erbij krijgen vanwege de mindere daling, maar de kans is er ook dat wissels niet te betalen waren, waardoor het herstelscript de budgetten ook negatief kan bijstellen.
Dat vergat ik wel. Nouja, vergeten, ik wist het nietquote:Op zondag 28 maart 2010 14:55 schreef wout147 het volgende:
[..]
Klopt, maar vergeet niet dat er een maximum stijging en daling is van 20%.
Of het startbudget te laag, waardoor je alleen of iig voornameljk achterhoede spul moet kopen wat sowieso in waarde daalt.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk, met zo'n vergelijking kunnen we iets.
Dan is de waardestijging/daling wellicht toch nog te hard.
Dat is het denk ik ja. Ik heb nu een waardeloos chassis en motor die elke keer minder waard worden.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Of het startbudget te laag, waardoor je alleen of iig voornameljk achterhoede spul moet kopen wat sowieso in waarde daalt.
Het startbudget was 140 miljoen euro, wat we na het opnieuw beginnen naar 150 miljoen hebben gedaan. Met 10 miljoen kun je dus echt al heel wat beters kopen.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Of het startbudget te laag, waardoor je alleen of iig voornameljk achterhoede spul moet kopen wat sowieso in waarde daalt.
Ja, Rosberg was (opnieuw) mijn Dark Horse, en hij heeft me opnieuw niet teleurgesteld, net als een paar jaar geledenquote:Sally, jij had toch Rosberg in je team? Is die wel in waarde gestegen, of is zelfs die gedaald?
Gelukkig had ik dus wel redelijk wat punten verdiend, 160 voor de vorige en zoals het er nu uitziet weer 160 voor deze race, dus ik heb wel iets kunnen upgraden voor deze race.quote:Info van Nico Rosberg
Dit is een coureur bij Mercedes Grand Prix.
Oorspronkelijk kostte dit onderdeel: ¤ 65.000.000,-
Momenteel kost dit onderdeel: ¤ 66.959.750,-
Ok, die die is bijna 2 miljoen gestegenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:14 schreef Sally het volgende:
Ja, Rosberg was (opnieuw) mijn Dark Horse, en hij heeft me opnieuw niet teleurgesteld, net als een paar jaar geleden![]()
Ik heb er 137 en desondanks wordt m'n team alleen maar minder waard.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:08 schreef jeroenbl het volgende:
De calculator heeft strafpunten uitgedeeld.
Ik heb nu -11 voor de race en totaal 32 puntjes over![]()
Team is nog 143.368.476 waard
Dan moet ik alle waardes optellen, even wachten.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ok, die die is bijna 2 miljoen gestegen
Kan je ook zien of je team nu in totaal meer waard is dan het startbudget?
Tja, dat het zo hard zou gaan, had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht. En dan hadden we al 'maar' 0,045 % gekozen als waardestijging/daling per punt. Dus echt niet veel.quote:Maar de meeste mensen hebben toch voornamelijk achterhoede spul met een middenmoter. En bij mij is het iig zo dat het geld dat ik scoor ongeveer gelijk is als m'n waardeverlies. Ik schiet dus niet veel op
Wellicht is dat zeker iets om in de gaten te houden voor komende seizoenen: een nog hoger startbudget, meer geld per punt, enz.quote:Een paar jaar geleden had ik bij f1racing meegedaan, die hebben ook variabele waardes, net zo als deze waar ik dit jaar aan meedoe. Die beide manager hebben beide een startbudget waarmee je ook 1 of 2 onderdelen van topteams kan kopen. Dat is niet voor niks denk ik....
Niet te doen zonder alles overhoop te gooien.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:54 schreef Desunoto het volgende:
Het systeem moet echt een remake krijgen en liefst nog in dit seizoen.
Het enige wat we nu nog kunnen doen is het aanpassen van de maximale waardestijging/daling.quote:Als je 2 miljoen krijgt voor je punten maar als de coureur die je wil met 1 miljoen stijgt, en de coureur die je in wil ruilen met 1 miljoen daalt... dan kom je nog nergens!
Ik denk dat een paar wijzigingen op alle punten een positief verschil kunnen maken. Dus waarde dalingen en stijgingen een stuk minder groot. 50% minder groot of zo. En dan ook ietsjes minder transferkosten.
je mag op ieder moment starten.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mag je eigenlijk ook later starten? Of moet je voor de start van het seizoen al ingeschreven staan? Want iemand die nu pas begint kan een beter team kopen dan ik nu heb
Nee, je mag nu ook instappen.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mag je eigenlijk ook later starten? Of moet je voor de start van het seizoen al ingeschreven staan? Want iemand die nu pas begint kan een beter team kopen dan ik nu heb
Zit nou niet zo te emmeren, want we hebben er wel degelijk aandacht aan besteed. Ik ga niet nog eens herhalen wat we hebben gedaan. En we besteden er nog aandacht aan.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:58 schreef k_man het volgende:
Mja. 'Hate to say i told you so' of zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ah, jij hebt het al uitgerekend, blijkbaarquote:Op zondag 28 maart 2010 19:17 schreef wout147 het volgende:
Het aanpassen van de maximale waardestijging zou nog kunnen inderdaad, maar dan moet je wel opschieten, want die zit nu al tussen de 93 en 110%. Maar dat lijkt mij een beetje overhaast.
Mja, met een middelmatig team scoor je ook niet zo geweldig. Maar gelukkig hebben we die grenzen ingebouwd.quote:Iedereen wil nu eenmaal na 1 race al een topteam hebben en dat kan dus niet, en dat maakt het spelletje juist leuk! Er zijn pas 2 rondes gespeeld, nog 17 te gaan dus geld genoeg te verdienen.
Het goedkoopste team, US F1 voor 25 miljoen of net iets meer 'begroot', is niet gestart dit seizoen. We hebben die onderdelen op het allerlaatste moment eruit gehaald, al hadden we ze al wel op inactief staan, zodat ze niet aangekocht konden worden.quote:Volgens mij lijkt het dit seizoen allemaal wat moeilijker omdat er in de onderste regionen geen koopjes zitten deze keer. De goedkope 3 teams presteren allemaal slecht, en je kunt niet zonder die onderdelen. In eerdere seizoenen zat er altijd wel zo'n te laag geprijsd onderdeel in. (Lees: Veel beter presterend dan dat de crew inschatte voor het seizoen.) Even nagezocht: 2005 Trulli en Toyota, 2006 Sauber, 2007 Rosberg. Waardoor iedereen al snel hetzelfde team heeft. Zeker omdat toen de prijzen bij fok nog statisch waren. Het variabele maakt dit gelukkig wat minder makkelijk.
Zelfde verhaal vorig jaar (niet bij fok): Brawn wordt als goedkoopste team in de markt gezet, dus na 2 races heeft iedereen hetzelfde team, wat het spelletje er niet spannender op maakt.
Amenquote:Dus: niet zeuren en gewoon een paar races afwachten
Nou ik niet hoor, daar heb ik een prachtig tooltje voor. Het enige dat ik nog doe is kijken of de uitslagen goed geïmporteerd zijn en de juiste uitvalreden selecteren. Punten, waardes, aankoopadviezen en overige statistieken springen mij vervolgens geheel automatisch tegemoetquote:Op zondag 28 maart 2010 19:24 schreef Sally het volgende:
Ah, jij hebt het al uitgerekend, blijkbaarHoef ik het niet meer te doen
![]()
![]()
Kun je nagaan, dan hadden we nu 4 drama-teams gehad en was het leed hier helemaal niet te overzien geweestquote:Mja, met een middelmatig team scoor je ook niet zo geweldig. Maar gelukkig hebben we die grenzen ingebouwd.
Het goedkoopste team, US F1 voor 25 miljoen of net iets meer 'begroot', is niet gestart dit seizoen. We hebben die onderdelen op het allerlaatste moment eruit gehaald, al hadden we ze al wel op inactief staan, zodat ze niet aangekocht konden worden.
Ik denk dat de enige die zich zorgen moet maken over maximale percentages de FIA is, en dan adviseer ik 107%quote:Al moet de crew niet te lang wachten met een besluit over de maximale stijging/daling.
Hoe leuk is een managerspel waarin de eerste rondes niks te managen valt? Als de waardedaling van de troep die je wel moest aanschaffen niet of nauwelijks opweegt tegen de prijsstijgingen en het behaalde prijzengeld, wat moet je dan? Ja, afwachten dus tot de maximale percentages bereikt zijn en de waardes niet meer veranderen, maar tegen de tijd dat je dan een goede wissel kunt maken heb je dus meerdere races niks kunnen doen. Passief toekijken lijkt me nou net niet het idee achter een managerspel.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:17 schreef wout147 het volgende:
Iedereen wil nu eenmaal na 1 race al een topteam hebben en dat kan dus niet, en dat maakt het spelletje juist leuk!
Oeh, staat die ook online?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:47 schreef wout147 het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor, daar heb ik een prachtig tooltje voor. Het enige dat ik nog doe is kijken of de uitslagen goed geïmporteerd zijn en de juiste uitvalreden selecteren. Punten, waardes, aankoopadviezen en overige statistieken springen mij vervolgens geheel automatisch tegemoet
quote:[..]
Kun je nagaan, dan hadden we nu 4 drama-teams gehad en was het leed hier helemaal niet te overzien geweest![]()
[..]
Ik denk dat de enige die zich zorgen moet maken over maximale percentages de FIA is, en dan adviseer ik 107%
Nee het staat niet online, good old excel it isquote:Op zondag 28 maart 2010 20:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, staat die ook online?
Edit: heb je bijvoorbeeld ook alle punten die een onderdeel behaald heeft als lijstje? Zoiets zouden we graag hebben in de manager zelf (userteams die kunnen zien hoe elk onderdeel dat hij/zij op enig moment had gepresteerd heeft, per ronde of cumulatief) of in een aparte pagina met alle onderdelen bij elkaar.
Alleen hebben we een chronisch tekort aan developers met tijdEn er ligt nog een waslijst aan wensenlijst.
[..]
Jammerquote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef wout147 het volgende:
[..]
Nee het staat niet online, good old excel it isMaar als ik je kan helpen met lijstjes en overzichten per race/onderdeel, laat maar weten hoor, geen probleem.
Dat werkt dus niet. De meerderheid van de teams heeft nu minder geld dan bij de start, en dat is inclusief het prijzengeld. Je zou dan moeten wachten totdat de bodemprijzen bereikt zijn, dan is het eerste kwart (of misschien wel helft) van het seizoen al voorbijquote:Op zondag 28 maart 2010 19:17 schreef wout147 het volgende:
Het aanpassen van de maximale waardestijging zou nog kunnen inderdaad, maar dan moet je wel opschieten, want die zit nu al tussen de 93 en 110%. Maar dat lijkt mij een beetje overhaast.
Iedereen wil nu eenmaal na 1 race al een topteam hebben en dat kan dus niet, en dat maakt het spelletje juist leuk! Er zijn pas 2 rondes gespeeld, nog 17 te gaan dus geld genoeg te verdienen.
Als we het maximale stijgings- of dalinspercentage omlaag gooien, worden dus de bodemprijzen eerder bereikt.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet. De meerderheid van de teams heeft nu minder geld dan bij de start, en dat is inclusief het prijzengeld. Je zou dan moeten wachten totdat de bodemprijzen bereikt zijn, dan is het eerste kwart (of misschien wel helft) van het seizoen al voorbij
Helemaal mee eensquote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef OmkeReunze het volgende:
Ik ben van mening dat de variabele prijzen de manager wel leuker maken, maar ik denk dat mensen met een slecht presterend team mogelijk iets te veel bestraft worden in het begin van het seizoen. Ik denk ook dat er een 'kleine' denk fout zit in het systeem van de variabele prijzen.
De waarde bepaling die FOK heeft gedaan, is op basis van verwachtingen van het presteren van de teams en de coureurs. Iedereen kan snappen dat teams als Ferrari en McLaren het 'goed' zullen doen en redelijk constant in de top 10 zullen eindigen en dat nieuwe en goedkope teams als Hispania Racing en Virginblij mogen zijn als ze de race uit rijden. Het stijgen en dalen van de prijzen in de manager is nu alleen afhankelijk van de totale punten die een team of een rijder op brengt voor een race(incl. kwalificatie).
Als een coureur zowel de kwalificatie als de race in op de 11de positie eindigt krijgt hij 60 puntjes uitgedeeld, wat betekend dat zijn waarde constant is. Dit zou logisch zijn voor een coureur uit het midden klassement komt, want hij presteert naar verwachting. Maar voor een Ferrari coureur is dit ver onder de maat en is hij dus eigenlijk zijn aankoop waarde niet waard. Daar in tegen zou het voor een coureur als Senna een enorme prestatie zijn, en daarmee dus beter presteert dan zijn waarde.
Mijn conclusie en suggestie voor een komend seizoen is: probeer de waarde van een coureur en team mee te nemen in de berekening of deze onder of boven verwachting presteert en dus zijn waarde zou moeten stijgen of dalen.
Om dit te bereiken zou je bijvoorbeeld: de punten die een coureur oplevert kunnen vermenigvuldigen met een factor waarmee je op een bedrag uit komt wat zijn waarde oplevert voor prestatie die hij heeft geleverd voor die race, en vervolgens de waarde van de coureur hier naar toe trekken.
Voorbeeld stel Senna (startwaarde 27.000.000) doet het goed en komt op komt twee maal op de 12de plek uit -> 17 + 35 = 52 puntjes. Dit is een score die je bijvoorbeeld bij coureur de la Rosa had verwacht (startwaarde 46.000.000) want hij is een rijder uit het midden klassement.
Stel je pakt hier het verschil tussen de twee rijders, 46.000.000 - 27.000.000 = 19.000.000. Stel je deelt dit door het aantal races (19 stuks dacht ik), dan hou je 1 miljoen over, wat je vervolgens toevoegt aan de waarde van Senna, dan komt hij op 28.000.000 uit. Dit zou ik redelijker vinden dan nu, want met 52 puntjes zou Senna juist in waarde dalen (niet veel maar toch). Ik vermoed dat je dan ook niet echt meer een onder en boven grens nodig hebt van 80% en 120%.
Nog een nadeel aan huidige systeem, goede teams zoals Ferrari zullen 'bijna' nooit in waarde dalen, want kom op, hoe vaak dit seizoen gaan die buiten de top 10 komen? 2x? Als zij eenmaal aan hun top zitten gaan ze daar nooit meer van af komen, of misschien 1 race, maar de volgende hebben ze dat al weer gecorrigeerd.
Ik ben absolut GEEN voorstander om zo iets dit seizoen in te voeren, maar misschien komend jaar?
Lotus was helemaal niet duurderquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nog een vraagje, hoe kan het dat het Lotuschassis en motor nu goedkoper zijn dan van Virgin, terwijl bij de start Lotus toch duurder was??
Virgin heeft nog nooit de finish gehaald, Lotus wel
quote:Info van Lotus T127 chassis
Dit is een chassis bij Lotus Racing.
Oorspronkelijk kostte dit onderdeel: ¤ 30.000.000,-
Momenteel kost dit onderdeel: ¤ 28.717.990,-
quote:Info van Virgin VR-01 chassis
Dit is een chassis bij Virgin Racing.
Oorspronkelijk kostte dit onderdeel: ¤ 35.000.000,-
Momenteel kost dit onderdeel: ¤ 32.692.075,-
Is in de grafiek het getal dat je ziet als je boven het punt van de tweede ronde hangt, niet voldoende?quote:Op maandag 29 maart 2010 21:13 schreef Joene het volgende:
overigens heb ik blijkbaar 140 punten gehaald maar waarom zie ik het niet gewoon in getallen maar alleen in de grafiek?
Nee ik zou graag een veld zien wat ik in de laatst gespeelde ronden aan punten heb behaald , persoonlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Is in de grafiek het getal dat je ziet als je boven het punten van de tweede ronde hangt, niet voldoende?
Ah oke, dan had ik het verkeerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Lotus was helemaal niet duurder![]()
[..]
[..]
We hebben de Voetbalmanager aan zo'n test met users onderworpenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Behalve dan dat ik wel een voorstander van dit seizoen al veranderen ben als dat snel gedaan kan worden. Maar dat zal wel niet....
Overigens heb ik wel het kritiekpuntje dat dit veel eerder opgelost had kunnen worden als veel eerder bekend was wat de plannen waren ipv 'wacht maar af, het wordt leuk' en eer beter getest had kunnen worden ipv alleen met de crew.
Even filosoferend over waar je dat dan zou willen zien:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik zou graag een veld zien wat ik in de laatst gespeelde ronden aan punten heb behaald , persoonlijk.
Ik zou m'n Lotus motor kunnen inruilen voor de Virgin motor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef vosss het volgende:
Godverdomme. Ik kan nog steeds niks kopen!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef Joene het volgende:
Onder het veld waar nu mn totaal aantal punten staat daar staat nu 248
Veldje eronder maken , punten behaald laatste ronde : 140
Zoiets ?
Ik heb gisteren nog even overleg gehad over of het mogelijk is om de punten per ronde ook daadwerkelijk de punten PER ronde te laten zien, maar de developer zei dat hij nog niet kon zeggen hoe makkelijk te realiseren was. Dat was bedoeld voor de Rankings per ronde.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Joene het volgende:
http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/profile/id/
Dus zegmaar boven het veldje budget ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |