Een subtiel verschil dat we niet zienquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:27 schreef D. het volgende:
[..]
Het is geen kloon, het is een 2e account
Heb je toch echt pech:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:27 schreef D. het volgende:
[..]
Het is geen kloon, het is een 2e account
http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/regelsquote:5. Deelname door één persoon met meerdere accounts (klonen) is niet toegestaan. Prijzen worden alleen dan uitgereikt wanneer een deelnemer slechts met één account aan het spel meedoet.
Ach, het zij zo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je toch echt pech:
[..]
http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/regels
Ja, we doen een klooncheck. En dan halen we zo al je accounts eruit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, het zij zo.
Ik heb niet de illusie hoog te eindigen
Ik neem aan dat jullie een klooncheck doen voor de uitreiking?
Dit is nl. het eerste jaar dat ik mijn kansen spreidt, naar idee van mensen die het jaarlijks doen
Dat vind ik dan weer iets anders: je hebt geen enkele invloed op een trekking, daarom is het ook een Kansspel, een loterij. De managers worden gedoogd door de Belastingdienst, maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:45 schreef D. het volgende:
Al is het wel raar trouwens, da's hetzelfde als de jackpot niet uitkeren omdat iemand 2 loten heeft gekocht
Tja, wat is 'niet hoog'?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:14 schreef Sally het volgende:
En alle personen 'die jaarlijks hun kansen spreiden' zijn dan niet hoog geëindigd. Anders waren ze zeker door de mand gevallen.
het team telt gewoon mee.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:42 schreef Waffle het volgende:
Hoe kan het overigens dat mijn budget opeens negatief is, terwijl dat eerst niet het geval was? Mijn team telt nu toch wel gewoon mee? Ik heb van rijder gewisseld en volgens mij waren toen de bedragen per rijder anders dan nu. Ik kon namelijk gewoon alles bevestigen en dergelijke. Ik hield zelfs nog budget over..
Dan kan het kloppen. De prijzen van de onderdelen waren toen door een foutje nog niet aangepast. Dat is pas 45 minuten later gebeurd.quote:
In de top waar de prijzen verdeeld werden. Dat is niet de top 100quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, wat is 'niet hoog'?
Top 100 is imho best hoog te noemen
De prijzen werden uitgedeeld aan mensen die niet in de top 100 zaten?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef Sally het volgende:
[..]
In de top waar de prijzen verdeeld werden. Dat is niet de top 100
At randomquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
De prijzen werden uitgedeeld aan mensen die niet in de top 100 zaten?
Zat eerder te denken aan top 10quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
De prijzen werden uitgedeeld aan mensen die niet in de top 100 zaten?
Reken er maar niet opquote:Op zondag 28 maart 2010 10:25 schreef Waffle het volgende:
Als die rekenmachine klopt 215 punten dit weekend
Ik zal de devver nog een keer schoppen.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:20 schreef D. het volgende:
Is er al zicht op wanneer de punten van de users achter hun naam zichtbaar zijn?
(bij subleague wel zo overzichtelijk)
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:37 schreef jeroenbl het volgende:
77 punten voor dit weekend.
Jammer van Sutil (motor) en Petrov.
Zo kan ik nooit m'n team wijzigen. Wordt alleen maar minder waard en niet genoeg geld om betere onderdelen te kopen.
We hebben daarvoor gecompenseerd met a) een hoger startbudget en b) meer geld per gehaald punt.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Mensen die voor de allereerste race al een slechte gok hadden gemaakt zijn nu al volstrekt kansloos omdat hun hele team met miljoenen omlaag gaat en alles wat het beter doet weer omhoog gaat.
Leuk bedacht zo'n systeem, maar het is toch niet echt handig...
Kijk, met zo'n vergelijking kunnen we iets.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:16 schreef Desunoto het volgende:
Na de eerste race ging ik voor de grap eens kijken wat alles waard zou zijn als ik het allemaal verkocht... kwam op 5 miljoen minder uit.En dat is inclusief het geld dat ik kreeg van de punten.
Ik ben al aan het kijken naar verbeteringen voor volgend jaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk, met zo'n vergelijking kunnen we iets.
Dan is de waardestijging/daling wellicht toch nog te hard.
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben al aan het kijken naar verbeteringen voor volgend jaar.
Uiteraard, en wat dit punt betreft werd dit al voor de eerste race opgeworpen en hebben we - toen we noodgedwongen opnieuw de F1-manager moesten opstarten - er echt serieus over nagedacht, vandaar het hogere startbudget en meer geld per gescoord punt.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat vind ik leuk te horen, dat men de opmerkingen afweegt en serieus neemt
Het is zeker niet altijd leuk, en het werk wat erin gaat zitten om het aan te passen als de crew het niet 'even zelf' kan aanpassen, is niet misselijk.quote:Lijkt me een hoop werk inzitten voor de betrokkenen en kritiek is dan niet altijd even leuk te horen, maar de reactie er op is top.
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:18 schreef Sally het volgende:
Klopt, maar vergeet niet dat er een maximum stijging en daling is van 20%. Alonso is begonnen op 73 mln en na 2 races al 80,1 mln waard. 120% van 73 is 87,6 mln, dus als ie zo door gaat is hij over nog 2 races al aan zijn maximum. En zal hij af en toe wellicht tijdelijk nog weer iets goedkoper zijn. Je niet zo goed presterende onderdelen zullen tegelijkertijd aan hun minimumprijs van 80% komen en dan niet meer verder dalen. Ook over 2 of 3 races waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:47 schreef D. het volgende:
[..]
Vaste prijzen geven veel meer duidelijkheid
Daarbij: de hoogstscorende mensen hadden 192 punten wat goed is voor zo'n 3,6 miljoen.
Alonso is met 4 miljoen gestegen
Volgens mij gaat je hele budget gewoon altijd omlaag of niet? Mijn waarde index gaat bijna net zoveel omlaag als wat ik aan prijzengeld krijg. Zo is het natuurlijk heel moeilijk om je team daadwerkelijk te verbeteren.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:40 schreef Sally het volgende:
Overigens is het nu de manager wel aan de gang is, niet te doen om de percentages van stijging/daling aan te passen. Daarmee ga je - aangezien er een herstelscript is dat alle ronden die geweest zijn weer doorloopt - alles op z'n kop gooien.
Veel users zouden budget erbij krijgen vanwege de mindere daling, maar de kans is er ook dat wissels niet te betalen waren, waardoor het herstelscript de budgetten ook negatief kan bijstellen.
Dat vergat ik wel. Nouja, vergeten, ik wist het nietquote:Op zondag 28 maart 2010 14:55 schreef wout147 het volgende:
[..]
Klopt, maar vergeet niet dat er een maximum stijging en daling is van 20%.
Of het startbudget te laag, waardoor je alleen of iig voornameljk achterhoede spul moet kopen wat sowieso in waarde daalt.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk, met zo'n vergelijking kunnen we iets.
Dat is het denk ik ja. Ik heb nu een waardeloos chassis en motor die elke keer minder waard worden.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Of het startbudget te laag, waardoor je alleen of iig voornameljk achterhoede spul moet kopen wat sowieso in waarde daalt.
Het startbudget was 140 miljoen euro, wat we na het opnieuw beginnen naar 150 miljoen hebben gedaan. Met 10 miljoen kun je dus echt al heel wat beters kopen.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Of het startbudget te laag, waardoor je alleen of iig voornameljk achterhoede spul moet kopen wat sowieso in waarde daalt.
Ja, Rosberg was (opnieuw) mijn Dark Horse, en hij heeft me opnieuw niet teleurgesteld, net als een paar jaar geledenquote:Sally, jij had toch Rosberg in je team? Is die wel in waarde gestegen, of is zelfs die gedaald?
Gelukkig had ik dus wel redelijk wat punten verdiend, 160 voor de vorige en zoals het er nu uitziet weer 160 voor deze race, dus ik heb wel iets kunnen upgraden voor deze race.quote:Info van Nico Rosberg
Dit is een coureur bij Mercedes Grand Prix.
Oorspronkelijk kostte dit onderdeel: ¤ 65.000.000,-
Momenteel kost dit onderdeel: ¤ 66.959.750,-
Ok, die die is bijna 2 miljoen gestegenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:14 schreef Sally het volgende:
Ja, Rosberg was (opnieuw) mijn Dark Horse, en hij heeft me opnieuw niet teleurgesteld, net als een paar jaar geleden![]()
Ik heb er 137 en desondanks wordt m'n team alleen maar minder waard.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:08 schreef jeroenbl het volgende:
De calculator heeft strafpunten uitgedeeld.
Ik heb nu -11 voor de race en totaal 32 puntjes over![]()
Team is nog 143.368.476 waard
Dan moet ik alle waardes optellen, even wachten.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ok, die die is bijna 2 miljoen gestegen
Kan je ook zien of je team nu in totaal meer waard is dan het startbudget?
Tja, dat het zo hard zou gaan, had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht. En dan hadden we al 'maar' 0,045 % gekozen als waardestijging/daling per punt. Dus echt niet veel.quote:Maar de meeste mensen hebben toch voornamelijk achterhoede spul met een middenmoter. En bij mij is het iig zo dat het geld dat ik scoor ongeveer gelijk is als m'n waardeverlies. Ik schiet dus niet veel op
Wellicht is dat zeker iets om in de gaten te houden voor komende seizoenen: een nog hoger startbudget, meer geld per punt, enz.quote:Een paar jaar geleden had ik bij f1racing meegedaan, die hebben ook variabele waardes, net zo als deze waar ik dit jaar aan meedoe. Die beide manager hebben beide een startbudget waarmee je ook 1 of 2 onderdelen van topteams kan kopen. Dat is niet voor niks denk ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |