quote:
is hij toevallig een duitser ofzoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:06 schreef Daeron het volgende:
Ik moet in halo 3 nog save this film halen en dan heb ik mijn eerste game compleet
Had hem van de week bijna, tot een teammate me ineens half dood maakte en tussen de vijand wierp...![]()
Een gamercard aanmaken en hem naar je mygamercardpagina laten verwijzenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:21 schreef badboynova het volgende:
Wat is de beste en snelste manier om hier me Achievements te posten.
Waarom heb ik die nog niet gekregen, want met wolverine heb ik er ook zoveel gekilledquote:
Ik zit nu op 82 procent!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
The city is safe... for now. 50
100% game completion.
[ afbeelding ]
Memorabilia. 35
Collect all Memorabilia.
(beetje gedemotiveerd geraakt omdat ik niet helemaal wist waar alle memorabilia lag, bedacht me laatst echter dat ik de minikit detector brick had)
Achievement hunter heeft een erg goeie guide op alle steden en de vindplekkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:24 schreef MrManiak het volgende:
AC2
[ afbeelding ]
Escape the hideout (100G)
Nu de game zo goed als klaar, heb alleen weinig zin om naar die veren te zoeken
Ik ga dit doen als ik me verveel in een weekendje, heb er nu weinig zin inquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Achievement hunter heeft een erg goeie guide op alle steden en de vindplekken
Ik ga dat ook niet doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ga dit doen als ik me verveel in een weekendje, heb er nu weinig zin in
Net als die tweehonderdnogwat duiven in GTA IV zoekenquote:Op maandag 29 maart 2010 08:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga dat ook niet doenAls je dat doet ben je gek vind ik maarja.
Ik heb diequote:Op maandag 29 maart 2010 10:56 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Net als die tweehonderdnogwat duiven in GTA IV zoeken
Dat is wel ziekquote:Op maandag 29 maart 2010 12:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb die![]()
Heb er 12 uur over gedaan,
Iedere keer op een kaartje afstrepen welke ik had gehad,
en op laatst kwam ik er een te kort![]()
![]()
gelukkig bleken er op 1 plek 2 te zitten
linkje?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
Whut?
- Welkom op het X360 Achievement Topic!
Eeh..
- Dit is het topic om te pronken met je onlangs behaalde Achievements! Want er is natuurlijk niets mooiers dan een ferme e-penis!
X360?
- Yep. Alleen voor X360-bezitters. Er is een apart topic voor PS3 Trophies.
Anything else?
- Alleen achievement van legaal verschenen spellen mogen gepost worden. Dus pas vanaf de officiele releasedate in de EU, V.S. of Asia.
- Vermeld wel even bij je Achievement om welke game het gaat. Dat is gemakkelijker voor iedereen.
En waar kan ik die achievements vinden?
- Nou, heel eenvoudig, bijvoorbeeld op www.xbox360achievements.org
Oké dan!
- Enjoy
Volgens mij bestaat die helemaal nietquote:
Die bestaat dus ookquote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die helemaal nietIk heb die OP ook maar gewoon overgenomen
Ik heb het nog eens ff nagelopen, en in principe heb ik maar 1 iemand nodig.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:52 schreef Daeron het volgende:
Zucht, het lukt maar niet om save this film te halen![]()
Zijn er toevallig 7 fokkers die ook nog deze (en evt andere) achievements missen zodat we die samen kunnen halen?
Hehe, die was bij mij al bekend, maar toch bedanktquote:Op maandag 5 april 2010 20:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die bestaat dus ook
http://www.ps3trophies.org/index.php
Oh zo.quote:Op maandag 5 april 2010 21:11 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Hehe, die was bij mij al bekend, maar toch bedankt![]()
Vond het al raar dat ik hier dat topic niet kon vinden, of dat ik er 10 keer overheen las
Welke game is datquote:Op donderdag 1 april 2010 14:52 schreef Daeron het volgende:
Zucht, het lukt maar niet om save this film te halen![]()
Zijn er toevallig 7 fokkers die ook nog deze (en evt andere) achievements missen zodat we die samen kunnen halen?
Halo 3quote:
Halo 3quote:
Die lijkt me echt moeilijkquote:Op donderdag 8 april 2010 10:27 schreef Fsmxi het volgende:
DOOM
[ afbeelding ]
RAMPAGE
35 Complete all levels on UltraViolent mode
Eindelijk een keer Doom uitgespeeld
vet, deze ga ik ff kopen!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:27 schreef Fsmxi het volgende:
DOOM
[ afbeelding ]
RAMPAGE
35 Complete all levels on UltraViolent mode
Eindelijk een keer Doom uitgespeeld
Wel het aantal punten waard? Ik heb vandaag even de trial gedownload maar nog niet gespeeld.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:49 schreef Reintji het volgende:
Afterburner Climax XBLA
[ afbeelding ]
ROLL 15
Performed a roll in Arcade mode.
[ afbeelding ]
Climax Mode 15
Activated Climax Mode in Arcade mode.
[ afbeelding ]
50 Combo 20
Got a combo of 50 in Arcade mode.
[ afbeelding ]
Stealth bomber 10
Cleared Stage 5 in Arcade mode.
[ afbeelding ]
Across enemy lines 10
Cleared Stage 10 in Arcade mode.
[ afbeelding ]
Super Tomcat 20
Cleared Arcade mode with the F-14D.
[ afbeelding ]
Super Hornet 20
Cleared Arcade mode with the F/A-18E.
[ afbeelding ]
Strike Eagle 20
Cleared Arcade mode with the F-15E.
[ afbeelding ]
Emergency Order 20
Cleared an Emergency Order in Arcade mode.
[ afbeelding ]
Rank In 15
Uploaded a Score Attack score to rankings.
[ afbeelding ]
Triple A 30
Got a AAA ranking in Arcade mode (for Shot Down, Combo, or Play Time).
[ afbeelding ]
All Clear! 5
Cleared Arcade mode with ending A.
200/200, op zich wel leuk, alleen een beetje kort. Had het moeilijker verwacht.
Ik had er meer van verwacht, 400 was beter geweest. Had beter trails kunnen kopenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel het aantal punten waard? Ik heb vandaag even de trial gedownload maar nog niet gespeeld.
Wachten op de deal of the week dusquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik had er meer van verwacht, 400 was beter geweest. Had beter trails kunnen kopen
Bij AC2 is er geen fuck aan om alle achievements te krijgen (de feathers kunnen lastig zijn, maar er zijn zat guides op da intarwebz!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Tvp,tevens hard op weg naar de 15k dankzij assassin's creed 1 en 2
Yeah maar ik ben lui, ik ga niet heel de tijd rondklimmen om 100 kloteveertjes te verzamelen, wat kleinere dingen wil ik nog wel doen voor achievements (zoals 5 mensen verstoppen in een hooiwagen)quote:Op woensdag 28 april 2010 14:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bij AC2 is er geen fuck aan om alle achievements te krijgen (de feathers kunnen lastig zijn, maar er zijn zat guides op da intarwebz!
Je bent een dwaas als je die veren gaat zoeken iddquote:Op woensdag 28 april 2010 14:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar ik ben lui, ik ga niet heel de tijd rondklimmen om 100 kloteveertjes te verzamelen, wat kleinere dingen wil ik nog wel doen voor achievements (zoals 5 mensen verstoppen in een hooiwagen)
Dat heb ik dus wel gedaan. Had alleen die achievement nodig op een gegeven momentquote:Op woensdag 28 april 2010 19:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent een dwaas als je die veren gaat zoeken idd
Als je alleen die nog mist dan is er wel wat voor te zeggen ja. Ik ben nu bezig met Forza 3 maar dat is nu zo lang dradig dat ik er maar even mee stop als ik year 5 af heb.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel gedaan. Had alleen die achievement nodig op een gegeven moment
Daar kapt iedereen er meequote:Op woensdag 28 april 2010 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je alleen die nog mist dan is er wel wat voor te zeggen ja. Ik ben nu bezig met Forza 3 maar dat is nu zo lang dradig dat ik er maar even mee stop als ik year 5 af heb.
Niet normaal idd maar ik zoek nu wel steeds die korte tussenrace dingen uit dan gaat het nog maar die zijn haast opquote:Op woensdag 28 april 2010 22:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Daar kapt iedereen er mee
Vriend van me heeft er 47 ofzo, maar Year 5 en 6 zijn ZO niet te doen
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:00 schreef Reintji het volgende:
Battlefield: Bad Company 2
Single player campaign uit met alle achievements van dien, 600G.Het hele spel is één gigantische steek onder water naar COD: MW2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs dat vliegtuiglevel is godsgruwelijk makkelijk op hard (Leuke steek naar het overbekende High Mile Club level uit de eerste COD: MW die enorm onmogelijk was op Veteran.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Je zou inderdaad bijna kunnen spreken van een parodie.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het hele spel is één gigantische steek onder water naar COD: MW2
Zelfs dat vliegtuiglevel is godsgruwelijk makkelijk op hard (Leuke steek naar het overbekende High Mile Club level uit de eerste COD: MW die enorm onmogelijk was op Veteran.
Site?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:50 schreef metalheadBOC het volgende:
deze site is wel erg relax en kost je weinig moeite om je achievemenst te showen
Net begonnen en nu al 2000 achievements!!? Dat heb ik na 3 jaar nog geeneens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:05 schreef Heidi- het volgende:
Kom ik aan met m'n 2000 achievements
Maar ben ook pas net begonnen, dus ja
Deze sitequote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:29 schreef metalheadBOC het volgende:
misschien handig voor de TS om onderstaande erbij te zetten dit is een hele makkelijke manier op je eigen achievments te knippen en plakken:
ga naar http://achievements.legit.nl/ en in een ander scherm je achievments op xbox. com. klik op xbox. com op de rechter muis knop en dan 'view source' en knip en plak die geheel in het linkse schermpje van http://achievements.legit.nl/ . klik daarna op Generate Achievements and BBCode en in het midden komt je lijst met achievements te staan
Rechts in het scherm onder het kopje 'Get your Sweetass BBCode kan je nu je code GEHEEL kopieren en plakken.
2ooo GS zal die wel bedoelenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:06 schreef Dynd het volgende:
[..]
Site?
[..]
Net begonnen en nu al 2000 achievements!!? Dat heb ik na 3 jaar nog geeneens.![]()
quote:
Die Dentist-achievement is baasquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:57 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Battlefield Expert 50G
Online: obtain all unlocks in any kit or all Vehicle unlocks
[ afbeelding ]
The Dentist 15G
Online: do a headshot kill with the repair tool
BF:BC 2
Dacht dat die nog wel lastig zou zijn, maar er staan regelmatig snipers of andere lui ergens te wachten. Iig leuker dan een "verzamel object zus en zo"quote:
Idd. Maar je moet net wel even de mazzel hebben dat je toe kunt slaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dacht dat die nog wel lastig zou zijn, maar er staan regelmatig snipers of andere lui ergens te wachten. Iig leuker dan een "verzamel object zus en zo"
Jij ouwe cowboy jij!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
The Quick and Everyone Else...
Be the top scoring player in any three consecutive FFA games in public matches. 20 Verkregen 20-5-2010
Ik zie je steeds LIPS spelen jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:33 schreef SpankmasterC het volgende:yeah baby! Een paar zijn zonder datum, omdat mn 360 tegenwoordig standaard zonder internet zit...
Lips
290 van 1750 [ afbeelding ]
14 van 70 prestaties (20%)
[ afbeelding ]
Been to Get Music
Entered Get Music for the first time
5 [ afbeelding ] (4-5-2010)
[ afbeelding ]
Smokin'
Got 50 Combos
10 [ afbeelding ] (4-5-2010)
[ afbeelding ]
Rebirth of Cool
Got "Cool" 10 times in a row
30 [ afbeelding ] (4-5-2010)
[ afbeelding ]
Welcome to My Lips
Entered My Lips for the first time
5 [ afbeelding ] (2-5-2010)
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Doctor of the Peggle Arts (30 points)
Clear all pegs and bricks in every level in Quick Play or Adventure mode and gain explodious fame!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]respect voor de Peggle-master!
[ afbeelding ]
En dat voor 30 puntenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het heeft flink wat tijd, moeite en frustratie gekost, maar het was het allemaal waard
Het gaat niet om het aantal punten, maar om hoe veel het waard is... in je hart...quote:Op maandag 31 mei 2010 19:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dat voor 30 punten.
Gister en vandaag een hoop cheevo's gehad, maar om dat nu te gaan linken hier. Lui
Was ook niet om te bashenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal punten, maar om hoe veel het waard is... in je hart...
dan ben jij niet echt een achievement whorequote:Op woensdag 28 april 2010 19:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Baasquote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Doctor of the Peggle Arts (30 points)
Clear all pegs and bricks in every level in Quick Play or Adventure mode and gain explodious fame!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar heb je ook een soort van puntentotaal dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:25 schreef Roces18 het volgende:
Ja, je hebt op de ps3 gamersscore. En achievements heten trophys.
trophies is gewoon een ander woord voor achievements, dus:quote:
Jawel joh,quote:
Mij lijken ze ook kutterquote:Op zondag 6 juni 2010 19:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
trophies is gewoon een ander woord voor achievements, dus:
Dynd =
Duh, maak anders een trophy topic ofzeau.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:39 schreef Roces18 het volgende:
Verander ff de titel mod: [Xdoos-Fanboys-Only]Achievement Topique #7 Laat ons niet beven !!
Of ga jij weer naar school om je engels bij te spijkeren. want achievement en trophy zijn echt niet 2 precies dezelfde dingen in het woordenboek..quote:Op maandag 7 juni 2010 08:58 schreef Roces18 het volgende:
Of jij kijkt even in het woordenboek en zul je zien dat die 2 dingen precies hetzelfde zijn. Slotje
Ze werken beide toch anders?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:58 schreef Roces18 het volgende:
Of jij kijkt even in het woordenboek en zul je zien dat die 2 dingen precies hetzelfde zijn. Slotje
Je bedoeld wel neem ik aanquote:Op maandag 7 juni 2010 14:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Achievements zijn prestaties, trophies zijn trofeeën. Kut, en dan ben ik al iets van 10 jaar van school af ofzo
Achievements zijn niet aan punten gebonden. (Dat kan dus van 1 tot 250 of meer gaan)
Trophies zijn aan metalen verbonden. (Brons, Zilver, Goud, Platinum)
Op PS3 is het gewoon bijv.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bedoeld wel neem ik aan![]()
Maar is op ps3 je ''score'' dan bijvoorbeeld 20 brons, 15 zilver, 10 goud, en 2 platinum?
Ik bedoel meer van heb je een totaal iets?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Op PS3 is het gewoon bijv.
"Haal level 50", en dat is dan een zilveren trofee waard.
En een totaal levelquote:Op maandag 7 juni 2010 14:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Dan heb je volgens mij gewoon een grafiek. Je hebt bijv. pakweg 23 zilveren trophies behaald, 44 bronzen en 6 platinum trophies.
Oja nu zie ik het. Maar vind het minder tofquote:Op maandag 7 juni 2010 15:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En een totaal level
http://us.playstation.com(...)nlinename=lennartbnl
In principe vind ik het level idee wel leuk, maar op een of andere manier boeit het me nooit als ik een Trophy haal, in tegenstelling tot Achievementsquote:Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja nu zie ik het. Maar vind het minder tof
Het is zo rommelig met al die verschillende dingen.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In principe vind ik het level idee wel leuk, maar op een of andere manier boeit het me nooit als ik een Trophy haal, in tegenstelling tot Achievements
poe poe, you go girlquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi, ik heb sinds korte een xbox
Heb assassins creed 1 uitgespeelt met iets van 700G
Nu bezig met AC2 met nu zon 450G
Totaal: 1370
Baasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi, ik heb sinds korte een xbox
Heb assassins creed 1 uitgespeelt met iets van 700G
Nu bezig met AC2 met nu zon 450G
Totaal: 1370
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:43 schreef H0RR0R het volgende:
Achievements hunten.... Daar hebben ze Le Fluffie voor vriend!
Als je geen zin hebt om al die achievements te unlocken raad ik je dat progammaatje zeker aan! :]
quote:
Maar dat komt vast omdat jij geen gamer bent maar een poser die juicht dat hij de 400.000 gamerscore heeft gehaald.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:43 schreef H0RR0R het volgende:
Als je geen zin hebt om al die achievements te unlocken raad ik je dat progammaatje zeker aan! :]
En dat op je offline xbox, goh dan kun je je e-penis ookn niet laten zienquote:Op zondag 18 juli 2010 22:43 schreef H0RR0R het volgende:
Als je het goed doet bannen ze je niet, je kan ook datum invoeren wanneer je de cheevo's unlocked hebt.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:46 schreef Rossdale het volgende:
Tuurlijk wel! Alleen wel maar eenmalig aangezien je daarna meteen een ban aan je broek krijgt
dat is idd echt om te huilen zo triest..quote:Op maandag 19 juli 2010 01:02 schreef Dynd het volgende:
Achievements unlocken met een progamma, dat is met zekerheid wel het allertrieste dat ik ooit in mijn leven heb gehoord.
Iemand is op weg om een sexy eenhoorn te worden!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:16 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Tenured
Complete all of the challenges in Peggle Nights Challenge mode.
20
[ afbeelding ]
Purple Necklace
Hit 13 purple pegs during a single level with Marina in Adventure or Quick Play modes. Pretty!
10
You know it! Nog eentje te gaan en die haal ik vanmiddag wel denk ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iemand is op weg om een sexy eenhoorn te worden!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:43 schreef lkb9000 het volgende:
Peggle Prestaties
100% ontgrendeld
250 van 250
15 van 15 prestaties
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:51 schreef Lijnloos het volgende:
Is die Fok-group/leaderboard er eigenlijk nog? Meen me zoiets te herinneren, maar kon het niet meer vinden...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:42 schreef Reintji het volgende:
[..]
http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=RinWTNz2
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik stond daar eerst ook tussen maar nu niet meer?![]()
Inmiddels de 13.000 GS gehaald.![]()
En nu met Bad Company 2 .. 54 van de 54 archievements gehaald.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:07 schreef Xblister het volgende:
[..]
Hoe heb je die et tu brute gehaald dan?
Tijd dat wij een keer gaan samenwerken danquote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat is voortgekomen uit een samenwerking met bepaalde mensen..
Ik kan me daar niet op aanmelden, alle nieuwelingen niet. Dus toen hadden we een nieuwe gemaaktquote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:42 schreef Reintji het volgende:
[..]
http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=RinWTNz2
Het was geen grote DLC, denk dat je hem in een uur heb uitgespeeld.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:19 schreef DaMSWer het volgende:
Zo dan, das wel heel rap doorgespeeld zeg
Heyquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:18 schreef Lijnloos het volgende:
Ben ook weer beziggeweest... dit gaat echt mijn eerste 1000/1000-game worden, ik voel het
[ afbeelding ]
Haha, ik zag hem al in je gamercard staan en dacht WTF? Maar is het wat dan, of meer grappig om te hebben?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
Deze lag in de 2,50 bak
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:49 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Haha, ik zag hem al in je gamercard staan en dacht WTF? Maar is het wat dan, of meer grappig om te hebben?
Lego harry potter vind ik persoonlij kecht een geweldig spel. Het verhaal volgt echt een combi van boeken en films, veel leuke tussendingen erin verzonnen en grappen enzo. Zeker als je eenmaal je zinnen hebt gezet om hem voor 100% uit te spelen is ie wel cool. Ik vond het zeker het geld wel waard, maar als je niet zo'n fan bent van HP is het misschien beter om effe te wachten tot ie wat in prijs daalt.
Ik vind zowiezo de LEGO-serie briljant, heb Indiana Jones nog liggen, daar ga ik mee verder zodra ik HP uit heb en wil Batman ook heel graag nog doen. Starwars heb ik niet zoveel mee, dus die laat ik voorlopig voor wat eht is, maar misschien ook ooit.
MM, Saturn en E-Plaza. En een winkel bij ons in het centrum. Gamestore, die verkoopt ook tweedehands spellen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:21 schreef Lijnloos het volgende:
hmm, nou ja ik had Batman op de ds ook gespeeld en dat is natuurlijk wel wat anders, maar vond hem wel grappig.
Waar vind jij trouwens dat soort bakken? MM? Want ik ben wel vatbaar voor dergelijke elcheapo-spellen... al is het maar voor de heb
Wat klinkt die titel belachelijk foutquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
My Horse And Me 2
[ afbeelding ]
Master of Jumping
Jump 150 fences in Show jumping courses 30 G Verkregen 3-8-2010
[ afbeelding ]
Master of Dressage
Make 20 dressage figures 30 G Verkregen 3-8-2010
[ afbeelding ]
Master of Foal Herding
Send 16 foals in Foal Herding game 10 G Verkregen 3-8-2010
[ afbeelding ]
Master of Cross-country
Jump 200 obstacles in cross country courses 30 G Verkregen 3-8-2010
[ afbeelding ]
Fun Games Expert
Finish fun games 10 times 70 G Verkregen 3-8-2010
ik weet hetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat klinkt die titel belachelijk fout
Gisteravond behaald:
Silent Hill Homecoming: 1000/1000 (leuke achievementpakker, niet al te moeilijk op hard, zeker niet als je de UFO ending haalt en het laserpistool pakt)
Condemned 2
[ afbeelding ]
Heal thyself, physician
Hoeveel GS heb je nu?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet het
Maar is wel te doen om 1000G te halen en dat voor 2,50 euro
Silent Hill Homecoming is dus wel leuk?
Ik heb de 30.000 grens overschreden gisteravondquote:
ik zeg toch nergens dat ik geen plezier erin hebquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb 16.000 GS
En 2,50 alleen voor 1000G, zonder dat je echt plezier hebt in het spel, vind ik nog steeds veel te veel....
Haha naja ok, het kwam wel over alsof het echt een ENORM buttspel wasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat ik geen plezier erin heb
Op zich de wedstrijden zijn best leuk om te doen... alleen dat stomme paard verzorgen is wat minderAlleen dat moet je wel doen, anders wil het paard geen wedstijden rijden
nee valt echt mee, maar ik zou er nooit 30 euro voor betalenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha naja ok, het kwam wel over alsof het echt een ENORM buttspel was
ik wel... ergens onder het stofquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:25 schreef Daeron het volgende:
Ik zoek nog altijd iemand om de halo wars campaign co-op mee te spelen. Is er echt niemand hier die dit spel heeft?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel... ergens onder het stof
Wil jij niet Cars 2 kopen van mij voor easy GS en het is ook nog eens een leuk spelletjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel... ergens onder het stof
Welke 2 moet je nog halen dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:10 schreef Daeron het volgende:
[..]
![]()
Zou je dan dat spel af willen stoffen en mij helpen met het halen van die 2 achievements
Uhmzz hoeveel?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wil jij niet Cars 2 kopen van mij voor easy GS en het is ook nog eens een leuk spelletje![]()
Ik moest nog Backscratcher en OMG BFF FTW halen, maar ben nu al bijna klaar ermee. Iemand gevonden die het spel ook had en hoef nu nog maar 2 missies.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welke 2 moet je nog halen dan?
10incl ?quote:
zie pmquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
10incl ?
Hij is echt toffff![]()
Moet alleen deel 3 nog
makkelijke achievements?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb Cars 1 ook nog wel liggen die via via van Aquila bij mij terecht is gekomen
DUH! Kindergames hebben de allergemakkelijkste achievementsquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
My Horse And Me 2
1000 van 1000
19 van 19 prestaties
[ afbeelding ]
Stable Items Unlocked
Unlock all stable items 40 G Verkregen 4-8-2010
[ afbeelding ]
Game Finished on Professional
Complete the entire game on Professional difficulty 190 G Verkregen 4-8-2010
[ afbeelding ]
Wardrobe Items unlocked
Unlock all wardrobe items 40 G Verkregen 5-8-2010
nou ik heb met MY Horse en Me wel moeite gehad hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
DUH! Kindergames hebben de allergemakkelijkste achievements
Toen was dat meer spellen idd die gingen zo'n heel traject afquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb Cars 1 ook nog wel liggen die via via van Aquila bij mij terecht is gekomen
Ja, maar ik kon het niet opbrengen om de game lang te spelenquote:
Zelfde probleem hier met Alone in the Dark. Grafisch ziet het spel er best goed uit, maar die bugs die erin zitten, dat verpest meteen het hele spel. Je kunt heel Central Park doorcruisen, op zoek gaan naar wapens en items, maar je inventory is zo belachelijk beperkt. Het racen in de wagens gaat nog wel (fucked dat je zowat elke wagen moet hotwiren, in het hele spel 2 wagens gezien die een sleutel hadden) maar je komt soms op de meest stomme plekken compleet klem te zitten omdat ze het niet goed hebben ontworpen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon het niet opbrengen om de game lang te spelenMaar als jij My Horse and Me voil kunt houden, dan kun je dat met alles volgens mij
Het tweede. Want het enige dat je ervoor krijgt is een Auditore-cape waar je enorm mee wordt uitgespuugd in elke stad. (Je notoriety vliegt echt op constant wanted)quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Al die fucking veren... Ik weet niet of ikmoet doen of
Ga je hem daarna verkopenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:06 schreef Lijnloos het volgende:
Zo... tijd voor break..
[ afbeelding ]
Nog 1 golden brick en 2 characters (waaronder voldemort die je pas krijgt bij alle 200 golen bricks) zodat ik de laatste achievements kan gaan doen...
Alleen die ene brick... geen idee waar ik hem gemist hebdat wordt zoeken
Hmm... gewetensvraag. Denk niet dat ik hem nog vaak ga spelen, maar weg doen vind ik misschien ook weer wat te rigoreus... ik denk er nog even over naquote:
Respect.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef Fsmxi het volgende:
Mass Effect 2
[ afbeelding ]
Insanity
Complete the game on the "Insanity" difficulty level without changing the setting. 75G
Was ik ook wel poosje mee bezigquote:
Ik heb hem gisteren ook weer eens gespeeldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:08 schreef Lijnloos het volgende:
Hihi, vanmiddag via Marktplaats Lips met microfoons gekocht, dus net even uitgeprobeerd met manlief:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat veel liedjes erg hoog zijn in toon, dus hij had er na 4 liedjes wel genoeg van... Maar dit is een blijvertje
Haha ja mij ook een uitdaging sturen zag ik!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren ook weer eens gespeeldLekker meebleren met de meest foute nummers
[ afbeelding ]
Big Name in Lips
Achieved a Grand Ranking of "Hit Maker"
40
Verkregen 11-8-2010
Bijna 2 jaar niet meer gespeeld zie ik nu
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha ja mij ook een uitdaging sturen zag ik!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]Blondie zingen
Moet makkelijk te overtreffen zijn trouwens, ik haalde somige noten niet
Ik heb er nu nog 0, ben hard bezig om Alan Wake 100% te krijgen, misschien dat ik ooit Oblivion ook nog doe...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Welke games hebben jullie eigenlijk 100% Ik heb er maar vier:
Assassin's Creed 1 1000/1000
Oblivion 1250/1250
FIFA 07 1000/1000
Bad Company 2 bijna op 1000, dat gaat lukken. Verder wel een viertal XBLA op 200. Halo op 1430 (maar dus niet de oorspronkelijke 1000) en GTA-IV op 1200 nog iets (ook niet de oorspronkelijke 1000). CoD: MW ben ik ook hard op weg mee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oblivion 1250/1250
FIFA 07 1000/1000
Oblivion heb ik zonder uitbreidingen, 1000/1250 dus (toch vind ik dat 100%quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oblivion 1250/1250
FIFA 07 1000/1000
Gewoon lekker activities doen, dan komen ze wel!quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die achievements in saints row 2 komen je ook niet bepaald aanwaaien
Lego indy is aan de makkelijke kant jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:27 schreef Lijnloos het volgende:
Wow, jullie hebben al best veel op 100%... Ik dus alleen Lego HP tot nu toe. Vanavond eens verder met Lego Indie... die schijnt ook redelijk easy te zijn. Heb alleen geen idee meer waar ik was, maar dat hoeft de pret niet te drukken natuurlijk
Ja daarom, dus die ga ik gewoon nu als volgende proberen te halen. Alleen bij HP kende ik het verhaal echt door en door... bij Indy niet zo. Maar goed, zal wel niet echt een drama zijn. Hierna wil ik Lego Batman, die ken ik wel weer beter dan Indy. Maar wil hem een beetje el cheapo verkrijgen... dus nog zoekende.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Lego indy is aan de makkelijke kant ja
(Maar wel zeer tof)
Ah JIJ bent dus Kaiperzik, ik vroeg me iedere keer al af wie dat wasquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb een FOK! Leaderboard hier gemaakt:
http://www.trueachievemen(...)x?leaderboardid=1933
Join als je wilt, is leuk, kunnen we elkaars achievements en zulks checken
Die bestond alquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Je bent dan ook een goede nerd! En dit is de kleine lijst, want de oude konden geen mensen meer joinen, die was een stuk groter en ook veeeeel mensen met grote epenis!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik sta 4e
(En dat te bedenken dat ik mijn 360 pas 10 maanden heb )
moi aangemeld.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Je hebt zo'n hele simpele achievement. Als je in het beginlevel naar rechtdoor loopt, trap op, kom je uit in zo'n grote zaal. Daar moet je een blauw item vinden, oppakken, stukje daarnaast kijken, item erin steken, 30 gamerscore.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:24 schreef Lijnloos het volgende:
Effe 1 story gespeeld gisteravond:
[ afbeelding ]
Why did it have to be snakes? 10 GS
Complete the "The Well of Souls" level in Story Mode.
Ik dacht altijd dat Final Fantasy XI het moeilijkst was,vanwege n cheevo waar je met 1 karakter alle jobs gemaxd moest hebben...!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
1000/1000 op NBA 2k6 gehaald, op Avatar na de makkelijkste 1000
Nice. Die heb ik geskipped omdat ie best wel lastig wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:42 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
Brass Balls
Complete the game on Hard difficulty without using a Vita-Chamber
100[ afbeelding ]
Bioshock nu 1100/1100
Ook net gehaaldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:42 schreef Fsmxi het volgende:
[ afbeelding ]
Brass Balls
Complete the game on Hard difficulty without using a Vita-Chamber
100[ afbeelding ]
Bioshock nu 1100/1100
ik ook.... ivm verbouwing enzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:09 schreef Solique het volgende:
Ben sowieso minder te vinden op de x360 laatste tijd
De ékte ekte e-peen heeft teveel achievements om op te noemen behaald in de afgelopen 2/3 weken. Maar vooruit, de laatste dan maar:quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:00 schreef SpankmasterC het volgende:
De échte e-peen geilers zijn denk ik verdwenen...
Ik vraag me af of zijn laatste cheevo misschien nóg toffer is!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De ékte ekte e-peen heeft teveel achievements om op te noemen behaald in de afgelopen 2/3 weken. Maar vooruit, de laatste dan maar:
RDR
[ afbeelding ]
Dastardly 5
Place a hogtied woman on the train tracks, and witness her death by train.
Die Turtles game, is dat een beetje leuk? Want dan begin ik er misschien ook wel aan, maar als 't crap is dan laat maar, maar dat kun jij me vast vertellen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb compleet:
AC 2
Silent Hill Homecoming
King Kong
Condemned
Lego Indiana Jones
TMNT
LOST: Via Domus
Moet alone in the Dark nog 30g halen en dan heb ik die ook compleet. (Maar het spel is zo buggy en matig dat ik betwijfel of ik hem ooit nog uit de tas haal)
Meh, laat ik het zo zeggen: Een beetje jeugdsentiment en een beetje simpel spel. Moeilijkheidsgraad van 1 tot 10? Absoluut 1, en in een uur of 4 wel uit. Ik heb hem eventueel wel liggen.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die Turtles game, is dat een beetje leuk? Want dan begin ik er misschien ook wel aan, maar als 't crap is dan laat maar, maar dat kun jij me vast vertellen?
Een uur of 4 wel uit?quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Meh, laat ik het zo zeggen: Een beetje jeugdsentiment en een beetje simpel spel. Moeilijkheidsgraad van 1 tot 10? Absoluut 1, en in een uur of 4 wel uit. Ik heb hem eventueel wel liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |