poe poe, you go girlquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi, ik heb sinds korte een xbox
Heb assassins creed 1 uitgespeelt met iets van 700G
Nu bezig met AC2 met nu zon 450G
Totaal: 1370
Baasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi, ik heb sinds korte een xbox
Heb assassins creed 1 uitgespeelt met iets van 700G
Nu bezig met AC2 met nu zon 450G
Totaal: 1370
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:43 schreef H0RR0R het volgende:
Achievements hunten.... Daar hebben ze Le Fluffie voor vriend!
Als je geen zin hebt om al die achievements te unlocken raad ik je dat progammaatje zeker aan! :]
quote:
Maar dat komt vast omdat jij geen gamer bent maar een poser die juicht dat hij de 400.000 gamerscore heeft gehaald.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:43 schreef H0RR0R het volgende:
Als je geen zin hebt om al die achievements te unlocken raad ik je dat progammaatje zeker aan! :]
En dat op je offline xbox, goh dan kun je je e-penis ookn niet laten zienquote:Op zondag 18 juli 2010 22:43 schreef H0RR0R het volgende:
Als je het goed doet bannen ze je niet, je kan ook datum invoeren wanneer je de cheevo's unlocked hebt.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:46 schreef Rossdale het volgende:
Tuurlijk wel! Alleen wel maar eenmalig aangezien je daarna meteen een ban aan je broek krijgt
dat is idd echt om te huilen zo triest..quote:Op maandag 19 juli 2010 01:02 schreef Dynd het volgende:
Achievements unlocken met een progamma, dat is met zekerheid wel het allertrieste dat ik ooit in mijn leven heb gehoord.
Iemand is op weg om een sexy eenhoorn te worden!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:16 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Tenured
Complete all of the challenges in Peggle Nights Challenge mode.
20
[ afbeelding ]
Purple Necklace
Hit 13 purple pegs during a single level with Marina in Adventure or Quick Play modes. Pretty!
10
You know it! Nog eentje te gaan en die haal ik vanmiddag wel denk ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iemand is op weg om een sexy eenhoorn te worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |