Super! Thx!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jazeker!
Kijk hier maar eensHet werkt met cookies dus je kan aanvinken welke vlaggen je al gevonden hebt en dan onthoudt de pagina dat voor later. Daar kan je tevens alle tempeliers vinden.
Nicequote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:33 schreef Necrodeath het volgende:
[ afbeelding ]
Master Protector
Get through a Gather with no damage and no one getting to the Little Sister.
Damn ik heb een tijd terug Peggle op de PC helemaal kapotgespeeld maar dat lukte me toch niet..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:33 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Peggle Professor
Impressed the Peggle Masters by completing every level in Challenge Mode.
25G
Hier ben ik nou trots op![]()
![]()
![]()
Echt belachelijk verslavend jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Damn ik heb een tijd terug Peggle op de PC helemaal kapotgespeeld maar dat lukte me toch niet..
Ga em ook mooi niet kopen op XBLA want tis veel te verslavend
Awesooome! Is ie leuk?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een grappige
[ afbeelding ]
hannah montana?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een grappige
[ afbeelding ]
Idd. Het is godverdomme net Avatar: the burning fire qua achievementsquote:
Ook makkelijke achievements?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Het is godverdomme net Avatar: the burning fire qua achievements
1000 GS in 3 (!!) minutenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook makkelijke achievements?
Angel!!quote:
Jij bent denk ik met Avatar zelf in de war?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ja tuurlijk
opgezocht 12 tot 30 uur en klote achievements online
Je bent wel gek op die puntenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
Oooow
die moet ik dan maar eens lenen dan
Opzich niet veel nee maar je gaat nu wel heel snelquote:Op zondag 28 februari 2010 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna 30.000G valt mee toch? 2,5 jaartjes bezig, waarvan 1 jaar ongeveer alleen gears 1 gespeeld
Idd. Net als:quote:Op zondag 28 februari 2010 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook makkelijke achievements?
Game die in het rijtje kan: Night at the museum (3-4 uur)quote:Op maandag 1 maart 2010 08:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Net als:
NFS: Most Wanted (heb ik al op 1000G)
King Kong
Prey (Deze game heb ik, maar nog geen 1000G)
NBA 2006
Lego Batman (die ben ik nu aan het spelen) (Die heb ik ook, ook maar spelen dan)
Teenage Mutant Ninja Turtles (heb ik al op 1000G
Dead Rising (hoewel er een paar achievements tussen zitten die je als 'taai' kunt omschrijven) (Die wilde ik altijd al kopen, maar vond hem telkens te duur)
Batman is vrij simpel omdat je cheats kunt gebruiken zonder achievements uit te schakelen (zoals in GTA IV de health cheat een achievement of 4/5 uitmikt)quote:Op maandag 1 maart 2010 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Game die in het rijtje kan: Night at the museum (3-4 uur)
NFS Most Wanted en Dead Rising hebben toch best lastige achievements hoor. Net als Aguila ben ik al tijden bezig met MW maar het schiet maar niet op, terwijl ik toch echt wel kan rijdenquote:Op maandag 1 maart 2010 08:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Net als:
NFS: Most Wanted
King Kong
Prey
NBA 2006
Lego Batman (die ben ik nu aan het spelen)
Teenage Mutant Ninja Turtles
Dead Rising (hoewel er een paar achievements tussen zitten die je als 'taai' kunt omschrijven)
True. Het is 50-50 bij Dead Rising. Je hebt idd één achievement die mega-taai is. 14 uur (7 dagen in-game) in het winkelcentrum overlevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
NFS Most Wanted en Dead Rising hebben toch best lastige achievements hoor. Net als Aguila ben ik al tijden bezig met MW maar het schiet maar niet op, terwijl ik toch echt wel kan rijden
Ja die inderdaad, hoewel je dat makkelijk schijnt te kunnen combineren met outdoor/indoorman en marathon man. Gewoon ergens binnen of buiten op het dak rondjes blijven rennen. Nog niet geprobeerd thoughquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:57 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
True. Het is 50-50. Je hebt idd één achievement die mega-taai is. 14 uur (7 dagen in-game) in het winkelcentrum overleven![]()
(zonder savepoints en een leeglopende energy-bar met beperkt voedsel en bergen psychopaten om tegen te knokken)
MW heb ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
NFS Most Wanted en Dead Rising hebben toch best lastige achievements hoor. Net als Aguila ben ik al tijden bezig met MW maar het schiet maar niet op, terwijl ik toch echt wel kan rijden
Ik heb vorige week Most Wanted eindelijk uitgespeeldquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |