Ik ga dat ook niet doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ga dit doen als ik me verveel in een weekendje, heb er nu weinig zin in
Net als die tweehonderdnogwat duiven in GTA IV zoekenquote:Op maandag 29 maart 2010 08:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga dat ook niet doenAls je dat doet ben je gek vind ik maarja.
Ik heb diequote:Op maandag 29 maart 2010 10:56 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Net als die tweehonderdnogwat duiven in GTA IV zoeken
Dat is wel ziekquote:Op maandag 29 maart 2010 12:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb die![]()
Heb er 12 uur over gedaan,
Iedere keer op een kaartje afstrepen welke ik had gehad,
en op laatst kwam ik er een te kort![]()
![]()
gelukkig bleken er op 1 plek 2 te zitten
linkje?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
Whut?
- Welkom op het X360 Achievement Topic!
Eeh..
- Dit is het topic om te pronken met je onlangs behaalde Achievements! Want er is natuurlijk niets mooiers dan een ferme e-penis!
X360?
- Yep. Alleen voor X360-bezitters. Er is een apart topic voor PS3 Trophies.
Anything else?
- Alleen achievement van legaal verschenen spellen mogen gepost worden. Dus pas vanaf de officiele releasedate in de EU, V.S. of Asia.
- Vermeld wel even bij je Achievement om welke game het gaat. Dat is gemakkelijker voor iedereen.
En waar kan ik die achievements vinden?
- Nou, heel eenvoudig, bijvoorbeeld op www.xbox360achievements.org
Oké dan!
- Enjoy
Volgens mij bestaat die helemaal nietquote:
Die bestaat dus ookquote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die helemaal nietIk heb die OP ook maar gewoon overgenomen
Ik heb het nog eens ff nagelopen, en in principe heb ik maar 1 iemand nodig.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:52 schreef Daeron het volgende:
Zucht, het lukt maar niet om save this film te halen![]()
Zijn er toevallig 7 fokkers die ook nog deze (en evt andere) achievements missen zodat we die samen kunnen halen?
Hehe, die was bij mij al bekend, maar toch bedanktquote:Op maandag 5 april 2010 20:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die bestaat dus ook
http://www.ps3trophies.org/index.php
Oh zo.quote:Op maandag 5 april 2010 21:11 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Hehe, die was bij mij al bekend, maar toch bedankt![]()
Vond het al raar dat ik hier dat topic niet kon vinden, of dat ik er 10 keer overheen las
Welke game is datquote:Op donderdag 1 april 2010 14:52 schreef Daeron het volgende:
Zucht, het lukt maar niet om save this film te halen![]()
Zijn er toevallig 7 fokkers die ook nog deze (en evt andere) achievements missen zodat we die samen kunnen halen?
Halo 3quote:
Halo 3quote:
Die lijkt me echt moeilijkquote:Op donderdag 8 april 2010 10:27 schreef Fsmxi het volgende:
DOOM
[ afbeelding ]
RAMPAGE
35 Complete all levels on UltraViolent mode
Eindelijk een keer Doom uitgespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |