quote:
is hij toevallig een duitser ofzoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:06 schreef Daeron het volgende:
Ik moet in halo 3 nog save this film halen en dan heb ik mijn eerste game compleet
Had hem van de week bijna, tot een teammate me ineens half dood maakte en tussen de vijand wierp...![]()
Een gamercard aanmaken en hem naar je mygamercardpagina laten verwijzenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:21 schreef badboynova het volgende:
Wat is de beste en snelste manier om hier me Achievements te posten.
Waarom heb ik die nog niet gekregen, want met wolverine heb ik er ook zoveel gekilledquote:
Ik zit nu op 82 procent!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
The city is safe... for now. 50
100% game completion.
[ afbeelding ]
Memorabilia. 35
Collect all Memorabilia.
(beetje gedemotiveerd geraakt omdat ik niet helemaal wist waar alle memorabilia lag, bedacht me laatst echter dat ik de minikit detector brick had)
Achievement hunter heeft een erg goeie guide op alle steden en de vindplekkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:24 schreef MrManiak het volgende:
AC2
[ afbeelding ]
Escape the hideout (100G)
Nu de game zo goed als klaar, heb alleen weinig zin om naar die veren te zoeken
Ik ga dit doen als ik me verveel in een weekendje, heb er nu weinig zin inquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Achievement hunter heeft een erg goeie guide op alle steden en de vindplekken
Ik ga dat ook niet doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ga dit doen als ik me verveel in een weekendje, heb er nu weinig zin in
Net als die tweehonderdnogwat duiven in GTA IV zoekenquote:Op maandag 29 maart 2010 08:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga dat ook niet doenAls je dat doet ben je gek vind ik maarja.
Ik heb diequote:Op maandag 29 maart 2010 10:56 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Net als die tweehonderdnogwat duiven in GTA IV zoeken
Dat is wel ziekquote:Op maandag 29 maart 2010 12:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb die![]()
Heb er 12 uur over gedaan,
Iedere keer op een kaartje afstrepen welke ik had gehad,
en op laatst kwam ik er een te kort![]()
![]()
gelukkig bleken er op 1 plek 2 te zitten
linkje?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
Whut?
- Welkom op het X360 Achievement Topic!
Eeh..
- Dit is het topic om te pronken met je onlangs behaalde Achievements! Want er is natuurlijk niets mooiers dan een ferme e-penis!
X360?
- Yep. Alleen voor X360-bezitters. Er is een apart topic voor PS3 Trophies.
Anything else?
- Alleen achievement van legaal verschenen spellen mogen gepost worden. Dus pas vanaf de officiele releasedate in de EU, V.S. of Asia.
- Vermeld wel even bij je Achievement om welke game het gaat. Dat is gemakkelijker voor iedereen.
En waar kan ik die achievements vinden?
- Nou, heel eenvoudig, bijvoorbeeld op www.xbox360achievements.org
Oké dan!
- Enjoy
Volgens mij bestaat die helemaal nietquote:
Die bestaat dus ookquote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die helemaal nietIk heb die OP ook maar gewoon overgenomen
Ik heb het nog eens ff nagelopen, en in principe heb ik maar 1 iemand nodig.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:52 schreef Daeron het volgende:
Zucht, het lukt maar niet om save this film te halen![]()
Zijn er toevallig 7 fokkers die ook nog deze (en evt andere) achievements missen zodat we die samen kunnen halen?
Hehe, die was bij mij al bekend, maar toch bedanktquote:Op maandag 5 april 2010 20:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die bestaat dus ook
http://www.ps3trophies.org/index.php
Oh zo.quote:Op maandag 5 april 2010 21:11 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Hehe, die was bij mij al bekend, maar toch bedankt![]()
Vond het al raar dat ik hier dat topic niet kon vinden, of dat ik er 10 keer overheen las
Welke game is datquote:Op donderdag 1 april 2010 14:52 schreef Daeron het volgende:
Zucht, het lukt maar niet om save this film te halen![]()
Zijn er toevallig 7 fokkers die ook nog deze (en evt andere) achievements missen zodat we die samen kunnen halen?
Halo 3quote:
Halo 3quote:
Die lijkt me echt moeilijkquote:Op donderdag 8 april 2010 10:27 schreef Fsmxi het volgende:
DOOM
[ afbeelding ]
RAMPAGE
35 Complete all levels on UltraViolent mode
Eindelijk een keer Doom uitgespeeld
vet, deze ga ik ff kopen!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:27 schreef Fsmxi het volgende:
DOOM
[ afbeelding ]
RAMPAGE
35 Complete all levels on UltraViolent mode
Eindelijk een keer Doom uitgespeeld
Wel het aantal punten waard? Ik heb vandaag even de trial gedownload maar nog niet gespeeld.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:49 schreef Reintji het volgende:
Afterburner Climax XBLA
[ afbeelding ]
ROLL 15
Performed a roll in Arcade mode.
[ afbeelding ]
Climax Mode 15
Activated Climax Mode in Arcade mode.
[ afbeelding ]
50 Combo 20
Got a combo of 50 in Arcade mode.
[ afbeelding ]
Stealth bomber 10
Cleared Stage 5 in Arcade mode.
[ afbeelding ]
Across enemy lines 10
Cleared Stage 10 in Arcade mode.
[ afbeelding ]
Super Tomcat 20
Cleared Arcade mode with the F-14D.
[ afbeelding ]
Super Hornet 20
Cleared Arcade mode with the F/A-18E.
[ afbeelding ]
Strike Eagle 20
Cleared Arcade mode with the F-15E.
[ afbeelding ]
Emergency Order 20
Cleared an Emergency Order in Arcade mode.
[ afbeelding ]
Rank In 15
Uploaded a Score Attack score to rankings.
[ afbeelding ]
Triple A 30
Got a AAA ranking in Arcade mode (for Shot Down, Combo, or Play Time).
[ afbeelding ]
All Clear! 5
Cleared Arcade mode with ending A.
200/200, op zich wel leuk, alleen een beetje kort. Had het moeilijker verwacht.
Ik had er meer van verwacht, 400 was beter geweest. Had beter trails kunnen kopenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel het aantal punten waard? Ik heb vandaag even de trial gedownload maar nog niet gespeeld.
Wachten op de deal of the week dusquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:50 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik had er meer van verwacht, 400 was beter geweest. Had beter trails kunnen kopen
Bij AC2 is er geen fuck aan om alle achievements te krijgen (de feathers kunnen lastig zijn, maar er zijn zat guides op da intarwebz!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Tvp,tevens hard op weg naar de 15k dankzij assassin's creed 1 en 2
Yeah maar ik ben lui, ik ga niet heel de tijd rondklimmen om 100 kloteveertjes te verzamelen, wat kleinere dingen wil ik nog wel doen voor achievements (zoals 5 mensen verstoppen in een hooiwagen)quote:Op woensdag 28 april 2010 14:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bij AC2 is er geen fuck aan om alle achievements te krijgen (de feathers kunnen lastig zijn, maar er zijn zat guides op da intarwebz!
Je bent een dwaas als je die veren gaat zoeken iddquote:Op woensdag 28 april 2010 14:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah maar ik ben lui, ik ga niet heel de tijd rondklimmen om 100 kloteveertjes te verzamelen, wat kleinere dingen wil ik nog wel doen voor achievements (zoals 5 mensen verstoppen in een hooiwagen)
Dat heb ik dus wel gedaan. Had alleen die achievement nodig op een gegeven momentquote:Op woensdag 28 april 2010 19:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent een dwaas als je die veren gaat zoeken idd
Als je alleen die nog mist dan is er wel wat voor te zeggen ja. Ik ben nu bezig met Forza 3 maar dat is nu zo lang dradig dat ik er maar even mee stop als ik year 5 af heb.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel gedaan. Had alleen die achievement nodig op een gegeven moment
Daar kapt iedereen er meequote:Op woensdag 28 april 2010 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je alleen die nog mist dan is er wel wat voor te zeggen ja. Ik ben nu bezig met Forza 3 maar dat is nu zo lang dradig dat ik er maar even mee stop als ik year 5 af heb.
Niet normaal idd maar ik zoek nu wel steeds die korte tussenrace dingen uit dan gaat het nog maar die zijn haast opquote:Op woensdag 28 april 2010 22:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Daar kapt iedereen er mee
Vriend van me heeft er 47 ofzo, maar Year 5 en 6 zijn ZO niet te doen
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent een dwaas als je die veren gaat zoeken idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:00 schreef Reintji het volgende:
Battlefield: Bad Company 2
Single player campaign uit met alle achievements van dien, 600G.Het hele spel is één gigantische steek onder water naar COD: MW2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs dat vliegtuiglevel is godsgruwelijk makkelijk op hard (Leuke steek naar het overbekende High Mile Club level uit de eerste COD: MW die enorm onmogelijk was op Veteran.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Je zou inderdaad bijna kunnen spreken van een parodie.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het hele spel is één gigantische steek onder water naar COD: MW2
Zelfs dat vliegtuiglevel is godsgruwelijk makkelijk op hard (Leuke steek naar het overbekende High Mile Club level uit de eerste COD: MW die enorm onmogelijk was op Veteran.
Site?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:50 schreef metalheadBOC het volgende:
deze site is wel erg relax en kost je weinig moeite om je achievemenst te showen
Net begonnen en nu al 2000 achievements!!? Dat heb ik na 3 jaar nog geeneens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:05 schreef Heidi- het volgende:
Kom ik aan met m'n 2000 achievements
Maar ben ook pas net begonnen, dus ja
Deze sitequote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:29 schreef metalheadBOC het volgende:
misschien handig voor de TS om onderstaande erbij te zetten dit is een hele makkelijke manier op je eigen achievments te knippen en plakken:
ga naar http://achievements.legit.nl/ en in een ander scherm je achievments op xbox. com. klik op xbox. com op de rechter muis knop en dan 'view source' en knip en plak die geheel in het linkse schermpje van http://achievements.legit.nl/ . klik daarna op Generate Achievements and BBCode en in het midden komt je lijst met achievements te staan
Rechts in het scherm onder het kopje 'Get your Sweetass BBCode kan je nu je code GEHEEL kopieren en plakken.
2ooo GS zal die wel bedoelenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:06 schreef Dynd het volgende:
[..]
Site?
[..]
Net begonnen en nu al 2000 achievements!!? Dat heb ik na 3 jaar nog geeneens.![]()
quote:
Die Dentist-achievement is baasquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:57 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Battlefield Expert 50G
Online: obtain all unlocks in any kit or all Vehicle unlocks
[ afbeelding ]
The Dentist 15G
Online: do a headshot kill with the repair tool
BF:BC 2
Dacht dat die nog wel lastig zou zijn, maar er staan regelmatig snipers of andere lui ergens te wachten. Iig leuker dan een "verzamel object zus en zo"quote:
Idd. Maar je moet net wel even de mazzel hebben dat je toe kunt slaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dacht dat die nog wel lastig zou zijn, maar er staan regelmatig snipers of andere lui ergens te wachten. Iig leuker dan een "verzamel object zus en zo"
Jij ouwe cowboy jij!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:37 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
The Quick and Everyone Else...
Be the top scoring player in any three consecutive FFA games in public matches. 20 Verkregen 20-5-2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |