trophies is gewoon een ander woord voor achievements, dus:quote:
Jawel joh,quote:
Mij lijken ze ook kutterquote:Op zondag 6 juni 2010 19:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
trophies is gewoon een ander woord voor achievements, dus:
Dynd =
Duh, maak anders een trophy topic ofzeau.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:39 schreef Roces18 het volgende:
Verander ff de titel mod: [Xdoos-Fanboys-Only]Achievement Topique #7 Laat ons niet beven !!
Of ga jij weer naar school om je engels bij te spijkeren. want achievement en trophy zijn echt niet 2 precies dezelfde dingen in het woordenboek..quote:Op maandag 7 juni 2010 08:58 schreef Roces18 het volgende:
Of jij kijkt even in het woordenboek en zul je zien dat die 2 dingen precies hetzelfde zijn. Slotje
Ze werken beide toch anders?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:58 schreef Roces18 het volgende:
Of jij kijkt even in het woordenboek en zul je zien dat die 2 dingen precies hetzelfde zijn. Slotje
Je bedoeld wel neem ik aanquote:Op maandag 7 juni 2010 14:17 schreef Sigmund666 het volgende:
Achievements zijn prestaties, trophies zijn trofeeën. Kut, en dan ben ik al iets van 10 jaar van school af ofzo
Achievements zijn niet aan punten gebonden. (Dat kan dus van 1 tot 250 of meer gaan)
Trophies zijn aan metalen verbonden. (Brons, Zilver, Goud, Platinum)
Op PS3 is het gewoon bijv.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bedoeld wel neem ik aan![]()
Maar is op ps3 je ''score'' dan bijvoorbeeld 20 brons, 15 zilver, 10 goud, en 2 platinum?
Ik bedoel meer van heb je een totaal iets?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Op PS3 is het gewoon bijv.
"Haal level 50", en dat is dan een zilveren trofee waard.
En een totaal levelquote:Op maandag 7 juni 2010 14:36 schreef Sigmund666 het volgende:
Dan heb je volgens mij gewoon een grafiek. Je hebt bijv. pakweg 23 zilveren trophies behaald, 44 bronzen en 6 platinum trophies.
Oja nu zie ik het. Maar vind het minder tofquote:Op maandag 7 juni 2010 15:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En een totaal level
http://us.playstation.com(...)nlinename=lennartbnl
In principe vind ik het level idee wel leuk, maar op een of andere manier boeit het me nooit als ik een Trophy haal, in tegenstelling tot Achievementsquote:Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja nu zie ik het. Maar vind het minder tof
Het is zo rommelig met al die verschillende dingen.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In principe vind ik het level idee wel leuk, maar op een of andere manier boeit het me nooit als ik een Trophy haal, in tegenstelling tot Achievements
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |