Ik vond het toch wel geinig, maar niet meer in het Nederlands graag.quote:
nog meer volgens mijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:48 schreef TrailerTrash het volgende:
Is er nog een groepje of was dit het?
vorige week was het ook neit al te bestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Vogelsisters gingen de mist in, misschien komen ze nog met de hakken over de sloot door. Hoeft van mij niet.
die nog steeds niet in beeld geweest zijn zitten er ook nog in. Maar die zullen we wel weer niet zien...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:48 schreef TrailerTrash het volgende:
Is er nog een groepje of was dit het?
D'r is 1 groepje die nog geen een keer in beeld is geweest bij X-Campus.quote:
Valse Kraaien was beter geweest ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
De naam vogelsisters is voor mij al een totale nono
Wat een warboel was dat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
Ik vond het jammer dat de rappende zusjes niet konden zingen, dat rappen was leuk.
Hun auditie was anders enorm goedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
De naam vogelsisters is voor mij al een totale nono
quote:
nee blijkbaar niet. echt te vreemd, zij zijn de enigste die zo ver zijn gekomen en niet eens in beeld komen! Benieuwd wat de reden daarvoor is.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:52 schreef catzencut het volgende:
Ik vond, in vergelijking met de dames net, de groepen tot nu toe vrij beroerd...
eensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:52 schreef catzencut het volgende:
Ik vond, in vergelijking met de dames net, de groepen tot nu toe vrij beroerd...
ik vond ze tegenvallenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:55 schreef Cee het volgende:
Weer Backstreet Boys als achtergrond muziek.
Fiona?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ze moeten alleen dat molenpaard dumpen
Gelukkig.quote:
Hij kleedt zich naar zijn geaardheid.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef babette21 het volgende:
Net pas thuis dus grootste deel gemist, en er zijn vast belangrijkere dingen op te merken, maar:
what the fuck is er met Gordon's haar aan de hand?!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
WAT, ze zijn door?Soms hoef je echt maar weinig te kunnen he.
Helaas. Ook geen reden om de groepen meer te volgen dus.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
Heerlijk, die Wendy die er altijd zo bij staat in de hoop ook wat high fives en knuffels te vangen maar iedereen die dat zwangere paard negeert.
Als je je hormonen niet mee laat wegen moet je toegeven dat Backstreet Boys gewoon waardeloos isquote:
Heerlijk, die Wendy die er altijd zo bij staat in de hoop ook wat high fives en knuffels te vangen maar iedereen die dat zwangere paard negeert.
ja maar.... dat plukje!! dat kan toch niet?! vanwege z'n geaardheid zou hij dat toch júist moeten weten?!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij kleedt zich naar zijn geaardheid.
T&Y door!
Shetland Gallop-paard.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
haar vriend heet toch ook Shetland ofzo?
Weet je zeker dat die wel mee hebben gedaan?quote:
Als je je muziek-snobisme laat varen moet je toegeven dat die nummers best goed in elkaar zatenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Als je je hormonen niet mee laat wegen moet je toegeven dat Backstreet Boys gewoon waardeloos is
Galpaardquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
haar vriend heet toch ook Shetland ofzo?
Je bent mijn held.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als je je muziek-snobisme laat varen moet je toegeven dat die nummers best goed in elkaar zaten
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die wel mee hebben gedaan?
Ik baal hier echt van. Ja ze vielen tegen maar het was toch zeker beter dan dat gekrijs van die negerinnenquote:
Dat ze goed in elkaar zaten is omdat het goed geproduceerd is. Wil niet zeggen dat het mooi isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als je je muziek-snobisme laat varen moet je toegeven dat die nummers best goed in elkaar zaten
Dat dus...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik baal hier echt van. Ja ze vielen tegen maar het was toch zeker beter dan dat gekrijs van die negerinnen?
Huh dat is inderdaad raarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:07 schreef Pfe. het volgende:
!
WAT IS DIT NOU WEER? Die Sylwie & Evelyn ofzo die is gewoon nog geen 1 keer in beeld geweest. Ze zijn tot en met X-Campus ronde 3 gekomen en verdienen zelfs hierbij geen tijd voor TV? Wat scheef.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
Selwyn & Stefanie kregen te weinig zendtijd... BadBoyz kregen daarintegen wel heel veel zendtijd
De ouderdom heeft z'n intrede gedaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef babette21 het volgende:
Net pas thuis dus grootste deel gemist, en er zijn vast belangrijkere dingen op te merken, maar:
what the fuck is er met Gordon's haar aan de hand?!
Het is jammer.. maar waarvan ik niet weet dat het er is, mis ik nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja mensen kijken liever naar 2 clowns blijkbaar, anders monteren ze wel anders.
En idd weinig mensen, weinig topics.
Je kunt beter niet kijken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:02 schreef Joooo-pi het volgende:
En was het de moeite waard? Kan ik met plezier rtl gemist kijken?
Heb toch al gekekenquote:
Obviously dat ze al langer samen zingen. Wellicht hebben ze zelfs al een platenlabel en dan houdt het op, vermoed ik.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:06 schreef Marissaatje het volgende:
Nu op de xfactorsite:
EXCLUSIEF: dit optreden zag je niet op tv, maar wel op de site
X CAMPUS: optreden Selwyn en Stefanie
http://www.rtl.nl/compone(...)treden.avi_plain.xml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:58 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb geen zin om naar x factor te kijken
ik weet niet waaromIk heb wel zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om te kijken
Dus![]()
Dtjequote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:58 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb geen zin om naar x factor te kijken
ik weet niet waaromomdat het hier in het topic gewoon gezellig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken leee!![]()
ik moet wel kijken omdat het te gezellig isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat het hier in het topic gewoon gezellig is
Ken leee!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:17 schreef Bartjebart het volgende:
Gordon heeft de groepen trouwens...
quote:
Lieverd, dat is bekend gemaakt bij RTL Boulevard...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat alvast even meldt voor het op tv is geweest
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lieverd, dat is bekend gemaakt bij RTL Boulevard...
maar niet bij x factorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lieverd, dat is bekend gemaakt bij RTL Boulevard...
?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil tussen Boulevard en X-factor niet?
uhm jaquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
zit er al klaar voorVandaag mijn hd upc kastje ontvangen, dus ga nu in HD naar X Factor kijken... En dan over mijn nieuwe Harmon Kardan set
me happy
Niet??? Ik heb hem wel op het rtl4 hd kanaal staan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan kijk je niet in HD want het wordt niet in HD uitgezonden
ik ook nietquote:
RTL 4 is HD een familiezender met succesvol drama als Goede Tijden Slechte Tijden, informatieve programma's als RTL Nieuws en RTL Boulevard en grote shows als X Factor en Dancing with the Stars. Kanaalnummer digitaal: 74quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan kijk je niet in HD want het wordt niet in HD uitgezonden
chipmunk?quote:
Nope.. niet alle programma's van RTL worden in HD uitgezonden..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet??? Ik heb hem wel op het rtl4 hd kanaal staan.
van wiequote:
RTL 4 is HD een familiezender met succesvol drama als Goede Tijden Slechte Tijden, informatieve programma's als RTL Nieuws en RTL Boulevard en grote shows als X Factor en Dancing with the Stars. Kanaalnummer digitaal: 74quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope.. niet alle programma's van RTL worden in HD uitgezonden..
(CSI, Bones, ed. bijv. wel..)
Je zal misschien wel een klein beetje verschil zien, maar in HD is het niet
klopt.. maar xfactor is niet in HD opgenomenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
RTL 4 is HD een familiezender met succesvol drama als Goede Tijden Slechte Tijden, informatieve programma's als RTL Nieuws en RTL Boulevard en grote shows als X Factor en Dancing with the Stars. Kanaalnummer digitaal: 74
o iddquote:
hij is een chipmunk joopiquote:
Moet je je pagina's anders instellen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[ afbeelding ]
(net lapo op vorige pagina...)
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
nee, chipmunk dat was die gozer van vorig jaar..
Eagles? Angie is van de Stonesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:38 schreef Maartel het volgende:
Is dit nummer van de Eagles of ript het ze alleen maar off?
ohja, ik heb de oude layout nog steeds...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet je je pagina's anders instellen.
Nou idd, het is wel zuiver, maar dat ge HHHangie hoeft van mij ook niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer dat hij zo met zijn stem knijpt.
je kent angie niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik verstond Angel.. en vond t rifje erg Hotel California..
Ken 'm wel, heb 'm zelfs op cd, maar kon het er net echt niet uit halen.quote:
Het is ook nog maar een kindje hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem veel te zeikerig zingen en veel te lang uithalen.
Er zijn ook gratis stand-upsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:43 schreef sbientje het volgende:
stand up comedian??betalen mensen geld voor de grappen van die knaas?
kelvin isquote:
Nee..die vond ik al heel lang mooi (door een zweeds liedje)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
daarnaar vernoemd? (of daardoor op de naam gekomen?)
Kunnen we ff wat te drinken pakkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat? Nu al reclames?
leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nee..die vond ik al heel lang mooi (door een zweeds liedje)
en toen kwam die gekke serie
Ik stem na de uitzending.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
In die lange reclame hebben jullie allemaal even tijden om te stemmen
Tenzij je al gestemd heb natuurlijk
!- XFA Survival Game (kandidaten-ronde) #1 -!
doe ik na de uitzendingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
In die lange reclame hebben jullie allemaal even tijden om te stemmen
Tenzij je al gestemd heb natuurlijk
!- XFA Survival Game (kandidaten-ronde) #1 -!
Ja, maar begint pas 21.10 ofzo...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al een paar weken bezig was
ik ga later kijkenquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:42 schreef iBenny het volgende:
Sesamstraat is afgelopen... ga maar naar bed![]()
![]()
Ik moest ook al lachen om die tekst van dat lied en zijn kinderlijke uitstralingquote:
quote:
Als ik dadelijk in de finale maar goed genoeg is, daar gaat het omquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Laat 'm dan over 3, 4 jaar het weer proberen. Nu is het nog niet goed genoeg.
zit ie eigenlijk nog in de kast? of weet ie het al...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Dion blijf ik gewoon niet leuk vinden en die houding heeft niets met leeftijd te maken volgens mij, die blijft gewoon zo irritant als hij ouder wordt.
volgens mij ook niet idd, er zijn zat jongens van die leeftijd die zich een stuk normaler gedragen dan dat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Dion blijf ik gewoon niet leuk vinden en die houding heeft niets met leeftijd te maken volgens mij, die blijft gewoon zo irritant als hij ouder wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |