je hebt hier en daar wel van die mafkezen rtondlopen ongetwijfeld, maar het hoort er gewoon niet bij, nooit, je bent zelfs fout bezig als je het wel zou doen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:21 schreef Winner_Taco het volgende:
Misschien kicken bepaalde typetjes die in de zorg werken er zelf wel gewoon op ?
tikje bizarre gedachtegang inderdaadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Er wordt hier te makkelijk gedacht over sex. Zo blijkt maar weer uit een aantal posts hier: "barmhartig".²
Agreequote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je hebt hier en daar wel van die mafkezen rtondlopen ongetwijfeld, maar het hoort er gewoon niet bij, nooit, je bent zelfs fout bezig als je het wel zou doen.
ik kan me niet voorstellen dat er daadwerkelijk 8 verzorgsters zijn die er wel ff n rukkie aan geven, echt nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:27 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Agree
Maar in deze specifieke casus kun je niet meteen zeggen dat de client zich buitensporig opstelt .
Als 8 (!) andere hulpverleners hier vanaf dag een geen enkel probleem mee schijnen te hebben, kan ik me voorstellen dat je het als een normale bijkomstigheid gaat zien .
Al is dit het natuurlijk niet .
Heb er ook nog nooit van gehoord hoor .quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat er daadwerkelijk 8 verzorgsters zijn die er wel ff n rukkie aan geven, echt niet
ik wil echt geen van beiden maar ik zie je puntquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:34 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou toch liever zo'n kerel afberen dan zijn reet af te moeten vegen.
Ja, en?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Yvonne... deed die niet aan thuiszorg?
Als ik heel eerlijk ben geloof ik niet veel van het gebeurde in de OP.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat er daadwerkelijk 8 verzorgsters zijn die er wel ff n rukkie aan geven, echt niet
tegen de tijd dat je dat geformuleerd hebt sta ik allang weer buiten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:30 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wil ook wel eens door Yvonne gewassen worden, om haar vervolgens een oneerbaar aanbod te doen.
Is ook helemaal niks normaals aan. Ik mag hopen dat iedereen dit weet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind het een walgelijke suggestie dat het normaal is om als zorgmedewerkster je patienten te bevredigen.
Ik hoop fdat ze een catheter maatje 18 of meer bij je inbrengtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik vind gewoon dat ik straks, als ik op de leeftijd ben dat ik de prostaat regelmatig moet laten controleren, recht heb op een jonge vrouwelijke uroloog die dan heel barmhartig wat extra service verleent.
Ja, en als je dat dan niet wil dan had je maar geen medicijnen moeten studeren hoor!
Ja..dat is wel de kat op het spek binden natuurlijk.quote:7.Als ik geld van mijn pgb overhoud, mag ik dat dan zelf houden?
Nee, want u moet aantonen voor welke zorg u uw pgb heeft gebruikt. Het geld dat u overhoudt, moet u terugbetalen aan het zorgkantoor.
Als de OP waar is dat er hulpverleensters wel die dienst verlenen is er bij die dames EN die organisatie iets heel flink mis.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:18 schreef Karina het volgende:
Als ik dit soort berichten lees, denk ik altijd "zouden er ook gehandicapte vrouwen zijn die dit aan hun mannelijke verzorgers vragen"?
Maar meer OT: als je als patient denkt dat de verpleegster/verzorgster een hoer is, dan heb je niet alleen een lichamelijke handicap, maar heb je ook nog een gaatje in je hoofd.
Wat je hoort te doen en wat je ook al heel vroeg in je opleiding leert is de man doorverwijzen naar de juiste instanties die daar voor zijn.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat, dat waar is: waarschijnlijk was het meer de wens die de vader was. En de andere 7! verzorgsters, dat zijn er nogal wat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als de OP waar is dat er hulpverleensters wel die dienst verlenen is er bij die dames EN die organisatie iets heel flink mis.
Er zullen er zat zijn die de man een theedoek geven om er omheen te doen, en vervolgens fluks 5 keer trekken, als de man al twee maanden met een stijve zit zal het snel gedaan zijn, en misschien geeft hij er wel 100 euro voor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat je hoort te doen en wat je ook al heel vroeg in je opleiding leert is de man doorverwijzen naar de juiste instanties die daar voor zijn.
Bekend gegeven hoor ( ervaring mee) clienten zeggen meestal als ze iets van je willen dat niet in je takenpakket zit: ja maar die en die zuster deed het ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat, dat waar is: waarschijnlijk was het meer de wens die de vader was. En de andere 7! verzorgsters, dat zijn er nogal wat.
dat vroeg ik mij dus ook af ja...quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja hoor, geheel verlamd. Maar zijn tool werkt nog?²
Of die alle 7 waar zijn is de vraag, maar twee zijn zeker waar aangezien die zorgstudente daar zelf bij stond.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat, dat waar is: waarschijnlijk was het meer de wens die de vader was. En de andere 7! verzorgsters, dat zijn er nogal wat.
quote:De 24-jarige zorgstudente zag twee van hen dit inderdaad doen. Toen zij weigerde, noemde de cliënt haar ongeschikt voor de zorg
En toch en toch, dat hele verhaal uit de OP rammelt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Of die alle 7 waar zijn is de vraag, maar twee zijn zeker waar aangezien die zorgstudente daar zelf bij stond.
[..]
Ben ik heel benieuwd naar.quote:maar twee zijn zeker waar aangezien die zorgstudente daar zelf bij stond.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop fdat ze een catheter maatje 18 of meer bij je inbrengt
Het lijkt mij ook dat je in die zorg veel te maken krijgt met mensen die het allemaal niet meer zo goed op een rij hebben en met mensen die seksueel niet normaal in elkaar zitten. Dus dan lijkt me dat je gewoon nee zegt, maar dat je de vraag wel moet kunnen hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:18 schreef Karina het volgende:
Als ik dit soort berichten lees, denk ik altijd "zouden er ook gehandicapte vrouwen zijn die dit aan hun mannelijke verzorgers vragen"?
Maar meer OT: als je als patient denkt dat de verpleegster/verzorgster een hoer is, dan heb je niet alleen een lichamelijke handicap, maar heb je ook nog een gaatje in je hoofd.
Zijn bloedstuwing doe het nog kennelijk, maar als je verlamd bent is het wel aardig als iemand anders er aan wil trekken twee minuten, desnoods met een theedoek erom heenquote:
schaf een fleshlight aan zou ik zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:47 schreef Henkstee het volgende:
[..]
Zijn bloedstuwing doe het nog kennelijk, maar als je verlamd bent is het wel aardig als iemand anders er aan wil trekken twee minuten, desnoods met een theedoek erom heen
Het gevoelsleven van een vrouw zit toch anders in elkaar. Die hebben er minder mee als een onbekende ze even snel klaarmaakt om er vanaf te zijn. Maar wie weet?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:18 schreef Karina het volgende:
Ik vind dus niet dat een verpleegster die zoiets doet een hoer is.quote:Maar meer OT: als je als patient denkt dat de verpleegster/verzorgster een hoer is, dan heb je niet alleen een lichamelijke handicap, maar heb je ook nog een gaatje in je hoofd.
Tis LXIV maar, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:52 schreef Mirjam het volgende:
ik vind het wel ernstig als mensen het wassen van billen gelijk zien aan iemand sexueel bevredigen
Waar begint voor jou prostitutie dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het niet hetzelfde. Het kan in één moeite door. Mijn verschil in visie is dat ik zoiets niet als prostitutie zie. En dat ik begrijp dat zo'n man ook zijn behoeftes heeft.
Mooi modaal Nederlands salaris, een paar duizend ¤ erboven zelfs als vakantiegeld er nog bij komt. Helemaal niet slecht gezien de 36 urige werkweek en het opleidingsniveau.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik ga, uiteraard, uit van een pleeg in loondienst. Die komt (gemiddeld!, de verzorgende zit een schaal lager) uit op 2750 per maand (inclusief onregelmatigheid en andere toeslagen). Uitgaande van 36 uur in de week, komt dat neer op 19 euro per uur. Bruto.![]()
Alleen een verknipte geest, bewierookt door een linkse zielige slachtoffercultuur, kan zoiets bedenkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het niet hetzelfde. Het kan in één moeite door. Mijn verschil in visie is dat ik zoiets niet als prostitutie zie. En dat ik begrijp dat zo'n man ook zijn behoeftes heeft.
Ah het is de schuld van Wilders dus....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Alleen een verknipte geest, bewierookt door een linkse zielige slachtoffercultuur, kan zoiets bedenken
Dit is inclusief alles. Dus ook de onregelmatigheid (nachtwerk). Opleidingsniveau? Het is je bekend dat dit dus ook opgaat voor een HBO'er?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef Northside het volgende:
[..]
Mooi modaal Nederlands salaris, een paar duizend ¤ erboven zelfs als vakantiegeld er nog bij komt. Helemaal niet slecht gezien de 36 urige werkweek en het opleidingsniveau.
juist nietquote:
Oh, jij vindt het te weinig merk ik? Kijk eens om je heen wat andere beroepen aan salaris krijgen. Het is echt niet dat ze zwaar onderbetaald worden hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit is inclusief alles. Dus ook de onregelmatigheid (nachtwerk). Opleidingsniveau? Het is je bekend dat dit dus ook opgaat voor een HBO'er?
En erger: meer wordt het ook niet.
Wat 'modaal' er verder mee te maken heeft, begrijp ik even niet. Dat is geen 'gemiddelde' ofzo.
Ik vind het veel te weinig, inderdaad. Kijk eens om je heen naar de functie-inhoud van andere beroepen. Het is echt niet dat ze vergelijkbaar werk doen, hoor. (de gemiddelde pleeg is het hier overigens niet mee eens)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:54 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, jij vindt het te weinig merk ik? Kijk eens om je heen wat andere beroepen aan salaris krijgen. Het is echt niet dat ze zwaar onderbetaald worden hoor.
Ambtenaren roepen ook dat ze het zo zwaar hebben, militairen vinden dat ze onderbetaald worden en zelfs leraren klagen tegenwoordig dat ze te weinig vrije tijd hebben. Iedereen vindt dat "hun" (voorspelbare reactie: "ik ben geen thuiszorger") sector het zo zwaar heeft en dat ze minstens het dubbele zouden moeten verdienen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vind het veel te weinig, inderdaad. Kijk eens om je heen naar de functie-inhoud van andere beroepen. Het is echt niet dat ze vergelijkbaar werk doen, hoor. (de gemiddelde pleeg is het hier overigens niet mee eens)
Ik ben inderdaad geen verpleegkundige. Sterker: ik werk niet eens in de sector.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:20 schreef Northside het volgende:
[..]
Ambtenaren roepen ook dat ze het zo zwaar hebben, militairen vinden dat ze onderbetaald worden en zelfs leraren klagen tegenwoordig dat ze te weinig vrije tijd hebben. Iedereen vindt dat "hun" (voorspelbare reactie: "ik ben geen thuiszorger") sector het zo zwaar heeft en dat ze minstens het dubbele zouden moeten verdienen.
Dat kun jij vinden, maar gezien je vergelijkingen (militairen en ambtenaren "quote:Niks mis met 2750¤.
Dat is de eerste keer dat iemand me hier niet een extreem-rechtste reactionair noemt!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Alleen een verknipte geest, bewierookt door een linkse zielige slachtoffercultuur, kan zoiets bedenken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |