F1 Drama? Echt, was een leuke race man, hou eens op met zeuren!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
Na het F1 drama hopelijk eindelijk weer een leuke race vanavond.
Dat nog niet eensquote:
Hmm.. Op I-net is de stream begonnen maar op Carchannel op digi-tv zie ik nog steeds kansas... En volgens de programmagids duurt dat to 20:00u waarna er nog een keer kansas komt.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:11 schreef Atreidez het volgende:
Carchannel op digi tv, www.carchannel.tv op inet, of een of andere stream bij justin.tv of ustream.com
Je kan indycar radio stream openen erbij, dan heb je gewoon amerikaans commentaarquote:Op zondag 30 mei 2010 18:40 schreef Fir3fly het volgende:
Dat CarChannel is dus ook een aanfluiting.
Edit: die stream lijkt het wel te doen...
Kutzooi, ik had gehoopt dat ze het Amerikaanse commentaar zouden houden. Nu krijg ik ineens Jack Plooij te horen.
Did thatquote:Op zondag 30 mei 2010 19:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je kan indycar radio stream openen erbij, dan heb je gewoon amerikaans commentaar
Jah.. zwarte vlag is ook geen goed teken.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:49 schreef Joene het volgende:
Moet power nu verplicht stoppen om die slang eraf te laten halen ?
Eens echter rijdt hij voorlopig nog wel door dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:50 schreef Light het volgende:
[..]
Jah.. zwarte vlag is ook geen goed teken.
Heb 'm maar afgezet, want het stoort mijn stream volgens mij. Dan maar commentaar vanquote:
Je moet ook contstant blijven opletten.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef Joene het volgende:
Nou als ik ff een paar tellen niet kijk zijn ze al rondje verdergaat wat mij betreft echt snel
Goed, maar daar kunnen we beter msn ofzo voor gebruikenquote:PS totaal offtopic : Hoe is het met je A?.
Een 40 seconden doen ze over 1 rondje. Nog redelijk langzaam voor een ovalquote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef Joene het volgende:
Nou als ik ff een paar tellen niet kijk zijn ze al rondje verdergaat wat mij betreft echt snel
What's new in Indy?quote:
Het zal vergelijkbaar zijn, de snelheden liggen wat hoger, en misschien dat de hoeken waaronder de auto de crashtest moet doorstaan wat anders zijn. Ik kan er zo 1-2-3 niet echt info over vinden eigenlijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:24 schreef Sally het volgende:
die zit goed in elkaar... hebben ze een net zo'n goede overlevingscel als in de F1?
http://indycarnation.indycar.com/liveradio/quote:Op zondag 30 mei 2010 20:31 schreef Booster het volgende:
Pff, hebben ze plooij nou uit zijn tandartspraktijk gerukt om door de uitzending heen te lullen? Sure, ik hoef er niet naar te luisteren, maar wth. Wie bedenkt zoiets?
Als er iemand crashed bij 30 km/h in de pits dan roept hij de minutenlang "poehee" en "zozo". Bij de herstart en gevechten is ie stil, tot er weer iemand in de muur hangt. Prutser.
Ah k. Thnxquote:[..]
Het zal vergelijkbaar zijn, de snelheden liggen wat hoger, en misschien dat de hoeken waaronder de auto de crashtest moet doorstaan wat anders zijn. Ik kan er zo 1-2-3 niet echt info over vinden eigenlijk.
Ja, daar zal niet veel verschil inzitten.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:24 schreef Sally het volgende:
Matos gone![]()
die zit goed in elkaar... hebben ze een net zo'n goede overlevingscel als in de F1?
Natuurlijk weet ik dat dat ook kan, maar of ik nou wel of niet naar ander commentaar luister, het is toch gewoon van de gekken dat zo iemand wordt ingezet om verslag te doen van een race?quote:
Als die auto echt zo zou hobbelen is dat niet alleen vermoeiend voor de rijder, maar ook levensgevaarlijkquote:Op zondag 30 mei 2010 20:49 schreef Booster het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat dat ook kan, maar of ik nou wel of niet naar ander commentaar luister, het is toch gewoon van de gekken dat zo iemand wordt ingezet om verslag te doen van een race?
Nou zit ie alweer een paar ronden te lullen over "het bandenprobleem" van de raceleider terwijl elke piem0l kan zien dat er al 100 ronden lang een probleem is met de onboard cam.
En het Amerikaanse commentaar is niet beter?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:49 schreef Booster het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat dat ook kan, maar of ik nou wel of niet naar ander commentaar luister, het is toch gewoon van de gekken dat zo iemand wordt ingezet om verslag te doen van een race?
Nou zit ie alweer een paar ronden te lullen over "het bandenprobleem" van de raceleider terwijl elke piem0l kan zien dat er al 100 ronden lang een probleem is met de onboard cam.
Die fout kan er ook nog wel bij........wat een crash op het laatstquote:Op zondag 30 mei 2010 22:28 schreef Sally het volgende:
Plooij weer een fout vanjewelste.... Karnemelk...
Milkquote:Op zondag 30 mei 2010 22:28 schreef Sally het volgende:
Plooij weer een fout vanjewelste.... Karnemelk...
Ah, het klopt een beeeetje:quote:Op zondag 30 mei 2010 22:28 schreef Sally het volgende:
Plooij weer een fout vanjewelste.... Karnemelk...
Ik ben meteen gaan zoeken op internet iddquote:Op zondag 30 mei 2010 22:31 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Milk
Louis Meyer requested a glass of buttermilk after winning his second Indy 500 race in 1933. After winning his third title in 1936, he requested another glass but instead received a bottle. He was captured by a photographer in the act of swigging from the bottle while holding up three fingers to signify the third win. A local dairy company executive recognized the marketing opportunity in the image and, being unaware Meyer was drinking buttermilk, offered a bottle of milk to the winners of future races. Milk has been presented each year since then apart from 1947–1955. Modern drivers are offered a choice of whole, 2%, and skim.[39]
buttermilk = karnemelk
zo dat is snelquote:Op zondag 30 mei 2010 22:30 schreef Twista101 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De betreffende crash
Ik vond het al vreemd dat hij achter Danica lag. Maar de laatste vier ronden toen er een aantal naar de pits gingen wist ik ook niet meer wie waar lag. Alleen dat Franchitti de leiding had, dat was wel duidelijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:33 schreef Migue het volgende:
Holy fuck wat een finale! Uitslag is trouwens nog niet officieel want Marco Andretti en een aantal andere coureurs hebben verzoek tot herziening ingediend, zij geloven dat ze op een andere positie zijn geëindigd. Marco denkt derde te zijn geworden.
Ik denk dat de uitslag een te laat was voor de meeste ochtendkranten. Dus ik verwacht morgen wel een klein stukje in de krant.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Waffle het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat er in de Nederlandse kranten niks over de Indy 500 gezegd wordt, terwijl het één van de grootste evenementen van de wereld is. De Pers, Spits en Metro werd er niks geschreven over de Indy. Ik weet niet wat de kranten waar je voor moet betalen er in hebben staan, maar vond dit toch erg opmerkelijk. Ik dacht altijd dat dit ook in Nederland wel een beetje leefde.
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef Migue het volgende:
Check hier wat heftige plaatjes: http://www.forumf1.nl/viewtopic.php?p=17413#p17413
Het grootste eendaagse sportevenement (op basis van aantal bezoekers), als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Waffle het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat er in de Nederlandse kranten niks over de Indy 500 gezegd wordt, terwijl het één van de grootste evenementen van de wereld is.
Te laat voor de ochtendkranten, maar mss ook wel weer te vroeg voor de middagkranten.quote:De Pers, Spits en Metro werd er niks geschreven over de Indy. Ik weet niet wat de kranten waar je voor moet betalen er in hebben staan, maar vond dit toch erg opmerkelijk. Ik dacht altijd dat dit ook in Nederland wel een beetje leefde.
Wat een foto!, mooi gedaan door de fotograaf.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond dit toch wel een beangstigende foto. Conway heeft veel geluk gehad.
Niet echt tof dat z'n vizier open springt trouwens...
Misschien omdat er een zeer zware crash gebeurd wasquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:24 schreef m1155 het volgende:
Ik vond de race wat minder eigenlijk. Power was de enige die aan de kop kon meedoen en toen viel hij weg (kwam wel sterk terug).
En wat reden sommige langzaam in de laatste ronde zeg!
Anders is de brandstof eerder op dan de ronden die ze nog moestenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:24 schreef m1155 het volgende:
Ik vond de race wat minder eigenlijk. Power was de enige die aan de kop kon meedoen en toen viel hij weg (kwam wel sterk terug).
En wat reden sommige langzaam in de laatste ronde zeg!
Nee daarvoor, conway botste ook op een langzaam rijdende auto of een die zonder brandstof kwam.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:46 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Misschien omdat er een zeer zware crash gebeurd was
Er is voor zaterdag in Ft. Worth een persconferentie gepland waar wat meer duidelijk moet worden, want uit dat persbericht dat de IRL gisteren de wereld in schoot wordt je ook niet veel wijzer, behalve het fundament nu in ieder geval gelegd is en dat het megastoer is wat er de laatste tijd gaande is binnen de IndyCar racerij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
IndyCar announces 2012 engine plan
2.4 liter turbomotoren met maximaal 6 cylinders. Brandstof blijft ethanol en tussen de 550 en 700 pk. De bedoeling is dat er meer leveranciers komen, zodat verschillende merken tegen elkaar kunnen strijden in de Indycar Series.
Ik zie veel inhaal mogelijkheidenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef Migue het volgende:
[..]
Net als de Baltimore Grand Prix overigens, waar ik hard FAN! van ben, nu alHeb vorig jaar een basic layout van die baan in rFactor gemaakt a.d.h.v. Google Earth en dat soort statistieken, en met die lange rechte stukken, hairpins en scenery (heb je het havengebied van Baltimore wel eens gezien!?) moet dit toch wel uit kunnen groeien tot een van de kroonjuwelen van de IndyCar Series.
quote:"What happened on Sunday could have been avoided," Blundell told AUTOSPORT. "There could have been a fatality, not just on track, but also in the crowd.
"They need to do something about it so that it doesn't happen again. If you haven't driven an IndyCar at those speeds, you could never understand, but there is nothing a driver can do in those situations. If a driver has run out of fuel and is coasting on the racing line, you simply have no time to react at all."
Blundell wants to see rules introduced to ensure that drivers have to finish the race on a minimum amount of fuel - to avoid running out altogether - or be forced to run on the low line of the track if they are in fuel-saving mode, so that faster runners know to avoid them.
Rechterarm is enigszins verbrand. Maar ze was er nuchter onder. Viel me erg mee.quote:Op zondag 6 juni 2010 03:44 schreef Atreidez het volgende:
Oh oh oh, dat duurde veels te lang.. Denk dat SdS wel wat brandplekjes heeft opgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |