abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 mei 2010 @ 23:05:26 #201
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82125121
Terechte winnaar, leuke race ondanks het dramatische commentaar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82126273
Idd wel terecht.. Na het akkefietje met Power ze tank had ik ineens wat minder plezier in het kijken. Ben maar potje gaan schieten met vrienden met indy aan op de achtergrond Wel heftige crash van Conway zeg, maar hij zat al over de witte lijn en ging toen ook nog eens de binnenkant pakken, tja nie slim..
Where facts are few, experts are many.
  maandag 31 mei 2010 @ 00:33:31 #203
184465 Migue
Sensuele man
pi_82128456
Holy fuck wat een finale! Uitslag is trouwens nog niet officieel want Marco Andretti en een aantal andere coureurs hebben verzoek tot herziening ingediend, zij geloven dat ze op een andere positie zijn geëindigd. Marco denkt derde te zijn geworden.
pi_82132422
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:33 schreef Migue het volgende:
Holy fuck wat een finale! Uitslag is trouwens nog niet officieel want Marco Andretti en een aantal andere coureurs hebben verzoek tot herziening ingediend, zij geloven dat ze op een andere positie zijn geëindigd. Marco denkt derde te zijn geworden.
Ik vond het al vreemd dat hij achter Danica lag. Maar de laatste vier ronden toen er een aantal naar de pits gingen wist ik ook niet meer wie waar lag. Alleen dat Franchitti de leiding had, dat was wel duidelijk.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_82135223
Is al aangepast dan zeker? Full results hier : http://www.indycar.com/sc(...)10-indianapolis-500/

Andretti staat als 3e gefinished, en Danica beste vrouw op p6
Where facts are few, experts are many.
  maandag 31 mei 2010 @ 12:46:46 #206
184465 Migue
Sensuele man
pi_82138857
Ja is aangepast. Marco klonk niet echt blijf: "Well, because it's a written rule you can't pass under yellow. We're all cooling down. We saw a horrific incident. I'm talking to my team saying, Great job all day. Here comes three people doing 150 miles an hour right by me. I kept pace car speed, which is what we're supposed to do under yellow."
  maandag 31 mei 2010 @ 18:44:05 #207
184465 Migue
Sensuele man
pi_82158795
Wat ik vreemd vind is dat er in de Nederlandse kranten niks over de Indy 500 gezegd wordt, terwijl het één van de grootste evenementen van de wereld is. De Pers, Spits en Metro werd er niks geschreven over de Indy. Ik weet niet wat de kranten waar je voor moet betalen er in hebben staan, maar vond dit toch erg opmerkelijk. Ik dacht altijd dat dit ook in Nederland wel een beetje leefde.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_82163504
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Waffle het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat er in de Nederlandse kranten niks over de Indy 500 gezegd wordt, terwijl het één van de grootste evenementen van de wereld is. De Pers, Spits en Metro werd er niks geschreven over de Indy. Ik weet niet wat de kranten waar je voor moet betalen er in hebben staan, maar vond dit toch erg opmerkelijk. Ik dacht altijd dat dit ook in Nederland wel een beetje leefde.
Ik denk dat de uitslag een te laat was voor de meeste ochtendkranten. Dus ik verwacht morgen wel een klein stukje in de krant.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:56:45 #210
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_82204182
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef Migue het volgende:
Check hier wat heftige plaatjes: http://www.forumf1.nl/viewtopic.php?p=17413#p17413

Vond dit toch wel een beangstigende foto. Conway heeft veel geluk gehad.
Niet echt tof dat z'n vizier open springt trouwens...
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:35:23 #211
184465 Migue
Sensuele man
pi_82213574
Kan je nagaan hoe hard die klap was. Ik kan mij ook geen niet-fataal incident herinneren waarbij de klap zo zwaar was dat het vizier open schoot.
Eng trouwens ook, dat er een wiel door het hek heen schoot -- maar gelukkig onder de tribune belandde.
pi_82214010
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Waffle het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat er in de Nederlandse kranten niks over de Indy 500 gezegd wordt, terwijl het één van de grootste evenementen van de wereld is.
Het grootste eendaagse sportevenement (op basis van aantal bezoekers), als ik het me goed herinner.
quote:
De Pers, Spits en Metro werd er niks geschreven over de Indy. Ik weet niet wat de kranten waar je voor moet betalen er in hebben staan, maar vond dit toch erg opmerkelijk. Ik dacht altijd dat dit ook in Nederland wel een beetje leefde.
Te laat voor de ochtendkranten, maar mss ook wel weer te vroeg voor de middagkranten.
pi_82214386
En Conway heeft idd geluk gehad. Bodemplaat tegen het hekwerk is gunstig. Als hij met z'n helm tegen het hekwerk was gekomen, had het er waarschijnlijk een stuk beroerder uitgezien.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:09:42 #214
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_82215684
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vond dit toch wel een beangstigende foto. Conway heeft veel geluk gehad.
Niet echt tof dat z'n vizier open springt trouwens...
Wat een foto!, mooi gedaan door de fotograaf. OT: blijkt maar weer hoe veilig de sport is geworden.
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_82246172
Ik vond de race wat minder eigenlijk. Power was de enige die aan de kop kon meedoen en toen viel hij weg (kwam wel sterk terug).

En wat reden sommige langzaam in de laatste ronde zeg!
pi_82250024
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:24 schreef m1155 het volgende:
Ik vond de race wat minder eigenlijk. Power was de enige die aan de kop kon meedoen en toen viel hij weg (kwam wel sterk terug).

En wat reden sommige langzaam in de laatste ronde zeg!
Misschien omdat er een zeer zware crash gebeurd was
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:57:17 #217
184465 Migue
Sensuele man
pi_82257305
Hij bedoelt waarschijnlijk de laatste ronden
  donderdag 3 juni 2010 @ 07:53:30 #218
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_82269289
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:24 schreef m1155 het volgende:
Ik vond de race wat minder eigenlijk. Power was de enige die aan de kop kon meedoen en toen viel hij weg (kwam wel sterk terug).

En wat reden sommige langzaam in de laatste ronde zeg!
Anders is de brandstof eerder op dan de ronden die ze nog moesten
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_82279813
IndyCar announces 2012 engine plan

2.4 liter turbomotoren met maximaal 6 cylinders. Brandstof blijft ethanol en tussen de 550 en 700 pk. De bedoeling is dat er meer leveranciers komen, zodat verschillende merken tegen elkaar kunnen strijden in de Indycar Series.


Baltimore joins 2011 IndyCar schedule

Volgend jaar een nieuwe race op de kalender. Een stratencircuit in de binnenstad van Baltimore, door Russell Street, Oriole Park, West Pratt Street en langs de Inner Harbor over Light Street.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_82285363
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:46 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Misschien omdat er een zeer zware crash gebeurd was
Nee daarvoor, conway botste ook op een langzaam rijdende auto of een die zonder brandstof kwam.
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:32:55 #221
184465 Migue
Sensuele man
pi_82288514
Zonder brandstof inderdaad. Ik heb een analyse over de race geschreven op mijn blog, misschien verklaart dat nog een en ander voor je
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:34:44 #222
184465 Migue
Sensuele man
pi_82288589
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
IndyCar announces 2012 engine plan

2.4 liter turbomotoren met maximaal 6 cylinders. Brandstof blijft ethanol en tussen de 550 en 700 pk. De bedoeling is dat er meer leveranciers komen, zodat verschillende merken tegen elkaar kunnen strijden in de Indycar Series.
Er is voor zaterdag in Ft. Worth een persconferentie gepland waar wat meer duidelijk moet worden, want uit dat persbericht dat de IRL gisteren de wereld in schoot wordt je ook niet veel wijzer, behalve het fundament nu in ieder geval gelegd is en dat het megastoer is wat er de laatste tijd gaande is binnen de IndyCar racerij.

Net als de Baltimore Grand Prix overigens, waar ik hard FAN! van ben, nu al Heb vorig jaar een basic layout van die baan in rFactor gemaakt a.d.h.v. Google Earth en dat soort statistieken, en met die lange rechte stukken, hairpins en scenery (heb je het havengebied van Baltimore wel eens gezien!?) moet dit toch wel uit kunnen groeien tot een van de kroonjuwelen van de IndyCar Series.
pi_82302610
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef Migue het volgende:

[..]

Net als de Baltimore Grand Prix overigens, waar ik hard FAN! van ben, nu al Heb vorig jaar een basic layout van die baan in rFactor gemaakt a.d.h.v. Google Earth en dat soort statistieken, en met die lange rechte stukken, hairpins en scenery (heb je het havengebied van Baltimore wel eens gezien!?) moet dit toch wel uit kunnen groeien tot een van de kroonjuwelen van de IndyCar Series.
Ik zie veel inhaal mogelijkheiden
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:49:31 #224
184465 Migue
Sensuele man
pi_82326971
Absoluut, en de straten zijn ook vrij breed, dus ik heb goede hoop. Ik hoop nu alleen maar dat de straat van Camden Yards naar de haven niet te hobbelig is voor zulke hoge snelheden, want daar zitten wel een paar kruispunten en een tramrails tussen.


Hij, is trouwens zó goed 8) Nog meer mensen hier die de Road to Indy volgen?
pi_82331135
Scheckter stands in for D&R at Texas

En Arie Luijendijk en Mark Blundell willen dat er wat gebeurt met de fuel save runs naar aanleiding van de crash van Conway.
quote:
"What happened on Sunday could have been avoided," Blundell told AUTOSPORT. "There could have been a fatality, not just on track, but also in the crowd.

"They need to do something about it so that it doesn't happen again. If you haven't driven an IndyCar at those speeds, you could never understand, but there is nothing a driver can do in those situations. If a driver has run out of fuel and is coasting on the racing line, you simply have no time to react at all."

Blundell wants to see rules introduced to ensure that drivers have to finish the race on a minimum amount of fuel - to avoid running out altogether - or be forced to run on the low line of the track if they are in fuel-saving mode, so that faster runners know to avoid them.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_82339923
low line lijkt me beter dan z'n formule 1 regel dat je een verplichting hebt zoveel brandstof over de lijn mee te hebben.
pi_82382199
Nog meer mensen die zo gaan kijken? Althans, proberen.. zit al beetje te gapen.
Where facts are few, experts are many.
pi_82382509
Heel even dan
  zondag 6 juni 2010 @ 01:10:17 #229
184465 Migue
Sensuele man
pi_82382856
Uiteraard ga ik zo kijken Ik weet nog niet hoe ik mijn dag morgen in ga plannen met slapen, Marlboro Masters, DTM en wat al niet nog meer geracet wordt morgen, maar IndyCar zal ik kijken.
pi_82383513
Jump van Knievel zo live via de indycar.com site
Where facts are few, experts are many.
  zondag 6 juni 2010 @ 02:49:31 #231
184465 Migue
Sensuele man
pi_82384495
Wat heb ik Bob Jenkins gemist
  zondag 6 juni 2010 @ 02:50:21 #232
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82384505
Is het nog bezig?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82384534
Nu net pas green, lap 5
Where facts are few, experts are many.
  zondag 6 juni 2010 @ 02:54:55 #234
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82384559
Pfff dat ga ik niet redden, wil morgen niet de MotoGP missen .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82384720
Oh oh oh, dat duurde veels te lang.. Denk dat SdS wel wat brandplekjes heeft opgelopen.
Where facts are few, experts are many.
pi_82398522
quote:
Op zondag 6 juni 2010 03:44 schreef Atreidez het volgende:
Oh oh oh, dat duurde veels te lang.. Denk dat SdS wel wat brandplekjes heeft opgelopen.
Rechterarm is enigszins verbrand. Maar ze was er nuchter onder. Viel me erg mee.

En wat een goede race van Danica. Jammer dat ze op het eind niet voor Briscoe kon blijven.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 6 juni 2010 @ 15:57:11 #237
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82398586
Ik ben de race aan het... verkrijgen. Zometeen even kijken, ik weet de uitslag nog niet maar ik hoorde dat het spannender was dan Indy .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 6 juni 2010 @ 17:28:20 #238
22162 Steffie
Supernova
pi_82403649
Mooie race. Maar eigenlijk is het altijd wel leuk op deze baan.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
  zondag 13 juni 2010 @ 11:51:21 #239
184465 Migue
Sensuele man
pi_82735657
Jullie weten het he? Graham Rahal doet Iowa voor Dreyer & Reinbold Racing (Y)
  vrijdag 18 juni 2010 @ 19:35:24 #240
184465 Migue
Sensuele man
pi_82994543
Auto van Ryan Hunter-Reay voor het weekend:



En lekker weertje ook in Iowa, inclusief tornadosirenes:

pi_83054305
Power op pole voor vanavond

1 W. Power Team Penske 1:10.992
2 S. Dixon Target Chip Ganassi Racing 1:10.994
3 M. Andretti Andretti Autosport 1:11.123
4 H. Castroneves Team Penske 1:11.170
5 D. Franchitti Target Chip Ganassi Racing 1:11.180
6 A. Tagliani FAZZT Race Team 1:11.183
7 T. Sato KV Racing 1:11.254
8 R. Briscoe Team Penske 1:11.254
9 D. Patrick Andretti Autosport 1:11.486
10 D. Wheldon Panther Racing 1:11.559

Gehele uitslag qual hier :
http://irl.gpupdate.net/en/raceresults.php?racepartID=4192
Where facts are few, experts are many.
  zondag 20 juni 2010 @ 15:40:56 #242
184465 Migue
Sensuele man
pi_83056903
Eerst regen, dan racen.

Road to Indy gisteren was weer erg feth. Sage Karam en Conor Daly zijn de toekomst van de Amerikaanse racerij, ik zeg het je (Y)
pi_83066725
Ziet er mooi droog uit nog, Indy radio gaat nu live, beeld had ik al een half uurtje aan staan via indycar.com
Where facts are few, experts are many.
  zondag 20 juni 2010 @ 19:59:37 #244
184465 Migue
Sensuele man
pi_83067801
Race begint een kwartier eerder om de regen voor te zijn, dus iedereen die om 20:30 begint met kijken mist de start.
pi_83074584
Knaan, mooie winnaar, werd wel weer eens tijd voor hem
Where facts are few, experts are many.
  zondag 20 juni 2010 @ 23:53:53 #246
184465 Migue
Sensuele man
pi_83081803
Jaa prachtig man, en ook gewoon een ijzersterke race gereden vanaf de vijftiende plaats. Andretti Autosport is goed op de weg terug. Twee overwinningen al op zowel een oval als twistie. Nu alleen die kwalificaties nog verbeteren.
  maandag 21 juni 2010 @ 09:26:53 #247
307570 kukkel
suckerz..
pi_83087978
Andretti Autosport is zeker op de goede weg terug.. Nu moet alleen Danica nog gaan winnen..
Cya!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:09:44 #248
184465 Migue
Sensuele man
pi_83144767
Danica Die trol is zich klaar aan het maken voor een overstap naar de taxi's, met haar debiele opmerkingen het gehele jaar door al.

  zondag 27 juni 2010 @ 23:19:23 #249
184465 Migue
Sensuele man
pi_83379978
Zoals eerder gemeld, maar nu ook officieel: New Hampshire is terug! Olé olé olé!
quote:
IZOD IndyCar Series To Return To New Hampshire Motor Speedway

LOUDON, N.H. (Sunday, June 27, 2010) - The "Fastest Race in the World" will return to the Granite State in 2011 when the IZOD Indy Car Series returns to New Hampshire Motor Speedway officials announced today. The race will be held on July 30, 2011.

"We're pleased to restore an Indy car short oval to the schedule to further increase our diversity of venues," said Randy Bernard, chief executive officer of the Indy Racing League, sanctioning body of the IZOD IndyCar Series. "As evident last weekend in Iowa, our cars produce tremendous racing on short ovals. Additionally, New Hampshire Motor Speedway is strategically located in the Northeast, which fills a geographical gap in our schedule. I have to thank Bruton Smith and Jerry Gappens for giving us a great opportunity here at New Hampshire Motor Speedway."

Bernard was joined by Speedway Motorsports Inc., founder and chief executive officer O. Bruton Smith, New Hampshire Gov. John Lynch and Jerry Gappens, executive vice president and general manager of New Hampshire Motor Speedway in making the official announcement.

Two-time IZOD IndyCar Series champion and Indianapolis 500 winner Dario Franchitti demonstrated the more than 200 mph speed that New Hampshire Motor Speedway will see with a three-lap run during pre-race ceremonies.

"This is three year deal in the making," said Jerry Gappens executive vice president and general manager of the speedway. "As an Indiana native and a fan of open-wheeled racing, I strongly believe that the people of New Hampshire will embrace this new breed of speed much like they do NASCAR."

New Hampshire Motor Speedway played host to one of the five Indy Racing League events in its inaugural year (Aug. 8, 1996) with Scott Sharp taking the checkered flag. It also was the site of Robbie Buhl's first victory (Aug. 17, 1997) and Tony Stewart's third (June 28, 1998). CART sanctioned races on the variably-banked (2 to 7 degrees) oval from 1992 to '95.

One of the IZOD IndyCar Series most popular driver, Danica Patrick, was at NHMS this weekend behind the wheel of a stock car. She showed her enthusiasm at the series adding another oval to the Indy schedule.

" I think it is very positive addition to our schedule, especially because it is in the northeast," she said.

New Hampshire International Speedway, which opened in 1990, was purchased in 2008 by Smith from Bob and Gary Bahre and renamed New Hampshire Motor Speedway. It is about an hour north of Boston and, according to the most recent census, more than 18 million people live within two hours of the picturesque venue.

Tickets for the IZOD IndyCar Series at New Hampshire Motor Speedway go on sale Monday June 28, 2010. Prices range from $35-$75.
  donderdag 1 juli 2010 @ 18:35:50 #250
184465 Migue
Sensuele man
pi_83540857
Kijken jullie ook allemaal zo uit naar de Watkins Glen Grand Prix, waar Adam Carroll zijn IndyCar-debuut maakt? Ik namelijk wel!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')