Ik vond het al vreemd dat hij achter Danica lag. Maar de laatste vier ronden toen er een aantal naar de pits gingen wist ik ook niet meer wie waar lag. Alleen dat Franchitti de leiding had, dat was wel duidelijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:33 schreef Migue het volgende:
Holy fuck wat een finale! Uitslag is trouwens nog niet officieel want Marco Andretti en een aantal andere coureurs hebben verzoek tot herziening ingediend, zij geloven dat ze op een andere positie zijn geëindigd. Marco denkt derde te zijn geworden.
Ik denk dat de uitslag een te laat was voor de meeste ochtendkranten. Dus ik verwacht morgen wel een klein stukje in de krant.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Waffle het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat er in de Nederlandse kranten niks over de Indy 500 gezegd wordt, terwijl het één van de grootste evenementen van de wereld is. De Pers, Spits en Metro werd er niks geschreven over de Indy. Ik weet niet wat de kranten waar je voor moet betalen er in hebben staan, maar vond dit toch erg opmerkelijk. Ik dacht altijd dat dit ook in Nederland wel een beetje leefde.
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef Migue het volgende:
Check hier wat heftige plaatjes: http://www.forumf1.nl/viewtopic.php?p=17413#p17413
Het grootste eendaagse sportevenement (op basis van aantal bezoekers), als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Waffle het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat er in de Nederlandse kranten niks over de Indy 500 gezegd wordt, terwijl het één van de grootste evenementen van de wereld is.
Te laat voor de ochtendkranten, maar mss ook wel weer te vroeg voor de middagkranten.quote:De Pers, Spits en Metro werd er niks geschreven over de Indy. Ik weet niet wat de kranten waar je voor moet betalen er in hebben staan, maar vond dit toch erg opmerkelijk. Ik dacht altijd dat dit ook in Nederland wel een beetje leefde.
Wat een foto!, mooi gedaan door de fotograaf.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond dit toch wel een beangstigende foto. Conway heeft veel geluk gehad.
Niet echt tof dat z'n vizier open springt trouwens...
Misschien omdat er een zeer zware crash gebeurd wasquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:24 schreef m1155 het volgende:
Ik vond de race wat minder eigenlijk. Power was de enige die aan de kop kon meedoen en toen viel hij weg (kwam wel sterk terug).
En wat reden sommige langzaam in de laatste ronde zeg!
Anders is de brandstof eerder op dan de ronden die ze nog moestenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:24 schreef m1155 het volgende:
Ik vond de race wat minder eigenlijk. Power was de enige die aan de kop kon meedoen en toen viel hij weg (kwam wel sterk terug).
En wat reden sommige langzaam in de laatste ronde zeg!
Nee daarvoor, conway botste ook op een langzaam rijdende auto of een die zonder brandstof kwam.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:46 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Misschien omdat er een zeer zware crash gebeurd was
Er is voor zaterdag in Ft. Worth een persconferentie gepland waar wat meer duidelijk moet worden, want uit dat persbericht dat de IRL gisteren de wereld in schoot wordt je ook niet veel wijzer, behalve het fundament nu in ieder geval gelegd is en dat het megastoer is wat er de laatste tijd gaande is binnen de IndyCar racerij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
IndyCar announces 2012 engine plan
2.4 liter turbomotoren met maximaal 6 cylinders. Brandstof blijft ethanol en tussen de 550 en 700 pk. De bedoeling is dat er meer leveranciers komen, zodat verschillende merken tegen elkaar kunnen strijden in de Indycar Series.
Ik zie veel inhaal mogelijkheidenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef Migue het volgende:
[..]
Net als de Baltimore Grand Prix overigens, waar ik hard FAN! van ben, nu alHeb vorig jaar een basic layout van die baan in rFactor gemaakt a.d.h.v. Google Earth en dat soort statistieken, en met die lange rechte stukken, hairpins en scenery (heb je het havengebied van Baltimore wel eens gezien!?) moet dit toch wel uit kunnen groeien tot een van de kroonjuwelen van de IndyCar Series.
quote:"What happened on Sunday could have been avoided," Blundell told AUTOSPORT. "There could have been a fatality, not just on track, but also in the crowd.
"They need to do something about it so that it doesn't happen again. If you haven't driven an IndyCar at those speeds, you could never understand, but there is nothing a driver can do in those situations. If a driver has run out of fuel and is coasting on the racing line, you simply have no time to react at all."
Blundell wants to see rules introduced to ensure that drivers have to finish the race on a minimum amount of fuel - to avoid running out altogether - or be forced to run on the low line of the track if they are in fuel-saving mode, so that faster runners know to avoid them.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |