abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 mei 2010 @ 23:05:26 #201
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82125121
Terechte winnaar, leuke race ondanks het dramatische commentaar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82126273
Idd wel terecht.. Na het akkefietje met Power ze tank had ik ineens wat minder plezier in het kijken. Ben maar potje gaan schieten met vrienden met indy aan op de achtergrond Wel heftige crash van Conway zeg, maar hij zat al over de witte lijn en ging toen ook nog eens de binnenkant pakken, tja nie slim..
Where facts are few, experts are many.
  maandag 31 mei 2010 @ 00:33:31 #203
184465 Migue
Sensuele man
pi_82128456
Holy fuck wat een finale! Uitslag is trouwens nog niet officieel want Marco Andretti en een aantal andere coureurs hebben verzoek tot herziening ingediend, zij geloven dat ze op een andere positie zijn geëindigd. Marco denkt derde te zijn geworden.
pi_82132422
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:33 schreef Migue het volgende:
Holy fuck wat een finale! Uitslag is trouwens nog niet officieel want Marco Andretti en een aantal andere coureurs hebben verzoek tot herziening ingediend, zij geloven dat ze op een andere positie zijn geëindigd. Marco denkt derde te zijn geworden.
Ik vond het al vreemd dat hij achter Danica lag. Maar de laatste vier ronden toen er een aantal naar de pits gingen wist ik ook niet meer wie waar lag. Alleen dat Franchitti de leiding had, dat was wel duidelijk.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_82135223
Is al aangepast dan zeker? Full results hier : http://www.indycar.com/sc(...)10-indianapolis-500/

Andretti staat als 3e gefinished, en Danica beste vrouw op p6
Where facts are few, experts are many.
  maandag 31 mei 2010 @ 12:46:46 #206
184465 Migue
Sensuele man
pi_82138857
Ja is aangepast. Marco klonk niet echt blijf: "Well, because it's a written rule you can't pass under yellow. We're all cooling down. We saw a horrific incident. I'm talking to my team saying, Great job all day. Here comes three people doing 150 miles an hour right by me. I kept pace car speed, which is what we're supposed to do under yellow."
  maandag 31 mei 2010 @ 18:44:05 #207
184465 Migue
Sensuele man
pi_82158795
Wat ik vreemd vind is dat er in de Nederlandse kranten niks over de Indy 500 gezegd wordt, terwijl het één van de grootste evenementen van de wereld is. De Pers, Spits en Metro werd er niks geschreven over de Indy. Ik weet niet wat de kranten waar je voor moet betalen er in hebben staan, maar vond dit toch erg opmerkelijk. Ik dacht altijd dat dit ook in Nederland wel een beetje leefde.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_82163504
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Waffle het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat er in de Nederlandse kranten niks over de Indy 500 gezegd wordt, terwijl het één van de grootste evenementen van de wereld is. De Pers, Spits en Metro werd er niks geschreven over de Indy. Ik weet niet wat de kranten waar je voor moet betalen er in hebben staan, maar vond dit toch erg opmerkelijk. Ik dacht altijd dat dit ook in Nederland wel een beetje leefde.
Ik denk dat de uitslag een te laat was voor de meeste ochtendkranten. Dus ik verwacht morgen wel een klein stukje in de krant.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:56:45 #210
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_82204182
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef Migue het volgende:
Check hier wat heftige plaatjes: http://www.forumf1.nl/viewtopic.php?p=17413#p17413

Vond dit toch wel een beangstigende foto. Conway heeft veel geluk gehad.
Niet echt tof dat z'n vizier open springt trouwens...
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:35:23 #211
184465 Migue
Sensuele man
pi_82213574
Kan je nagaan hoe hard die klap was. Ik kan mij ook geen niet-fataal incident herinneren waarbij de klap zo zwaar was dat het vizier open schoot.
Eng trouwens ook, dat er een wiel door het hek heen schoot -- maar gelukkig onder de tribune belandde.
pi_82214010
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Waffle het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat er in de Nederlandse kranten niks over de Indy 500 gezegd wordt, terwijl het één van de grootste evenementen van de wereld is.
Het grootste eendaagse sportevenement (op basis van aantal bezoekers), als ik het me goed herinner.
quote:
De Pers, Spits en Metro werd er niks geschreven over de Indy. Ik weet niet wat de kranten waar je voor moet betalen er in hebben staan, maar vond dit toch erg opmerkelijk. Ik dacht altijd dat dit ook in Nederland wel een beetje leefde.
Te laat voor de ochtendkranten, maar mss ook wel weer te vroeg voor de middagkranten.
pi_82214386
En Conway heeft idd geluk gehad. Bodemplaat tegen het hekwerk is gunstig. Als hij met z'n helm tegen het hekwerk was gekomen, had het er waarschijnlijk een stuk beroerder uitgezien.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:09:42 #214
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_82215684
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 19:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vond dit toch wel een beangstigende foto. Conway heeft veel geluk gehad.
Niet echt tof dat z'n vizier open springt trouwens...
Wat een foto!, mooi gedaan door de fotograaf. OT: blijkt maar weer hoe veilig de sport is geworden.
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_82246172
Ik vond de race wat minder eigenlijk. Power was de enige die aan de kop kon meedoen en toen viel hij weg (kwam wel sterk terug).

En wat reden sommige langzaam in de laatste ronde zeg!
pi_82250024
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:24 schreef m1155 het volgende:
Ik vond de race wat minder eigenlijk. Power was de enige die aan de kop kon meedoen en toen viel hij weg (kwam wel sterk terug).

En wat reden sommige langzaam in de laatste ronde zeg!
Misschien omdat er een zeer zware crash gebeurd was
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:57:17 #217
184465 Migue
Sensuele man
pi_82257305
Hij bedoelt waarschijnlijk de laatste ronden
  donderdag 3 juni 2010 @ 07:53:30 #218
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_82269289
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:24 schreef m1155 het volgende:
Ik vond de race wat minder eigenlijk. Power was de enige die aan de kop kon meedoen en toen viel hij weg (kwam wel sterk terug).

En wat reden sommige langzaam in de laatste ronde zeg!
Anders is de brandstof eerder op dan de ronden die ze nog moesten
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_82279813
IndyCar announces 2012 engine plan

2.4 liter turbomotoren met maximaal 6 cylinders. Brandstof blijft ethanol en tussen de 550 en 700 pk. De bedoeling is dat er meer leveranciers komen, zodat verschillende merken tegen elkaar kunnen strijden in de Indycar Series.


Baltimore joins 2011 IndyCar schedule

Volgend jaar een nieuwe race op de kalender. Een stratencircuit in de binnenstad van Baltimore, door Russell Street, Oriole Park, West Pratt Street en langs de Inner Harbor over Light Street.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_82285363
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:46 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Misschien omdat er een zeer zware crash gebeurd was
Nee daarvoor, conway botste ook op een langzaam rijdende auto of een die zonder brandstof kwam.
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:32:55 #221
184465 Migue
Sensuele man
pi_82288514
Zonder brandstof inderdaad. Ik heb een analyse over de race geschreven op mijn blog, misschien verklaart dat nog een en ander voor je
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:34:44 #222
184465 Migue
Sensuele man
pi_82288589
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
IndyCar announces 2012 engine plan

2.4 liter turbomotoren met maximaal 6 cylinders. Brandstof blijft ethanol en tussen de 550 en 700 pk. De bedoeling is dat er meer leveranciers komen, zodat verschillende merken tegen elkaar kunnen strijden in de Indycar Series.
Er is voor zaterdag in Ft. Worth een persconferentie gepland waar wat meer duidelijk moet worden, want uit dat persbericht dat de IRL gisteren de wereld in schoot wordt je ook niet veel wijzer, behalve het fundament nu in ieder geval gelegd is en dat het megastoer is wat er de laatste tijd gaande is binnen de IndyCar racerij.

Net als de Baltimore Grand Prix overigens, waar ik hard FAN! van ben, nu al Heb vorig jaar een basic layout van die baan in rFactor gemaakt a.d.h.v. Google Earth en dat soort statistieken, en met die lange rechte stukken, hairpins en scenery (heb je het havengebied van Baltimore wel eens gezien!?) moet dit toch wel uit kunnen groeien tot een van de kroonjuwelen van de IndyCar Series.
pi_82302610
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:34 schreef Migue het volgende:

[..]

Net als de Baltimore Grand Prix overigens, waar ik hard FAN! van ben, nu al Heb vorig jaar een basic layout van die baan in rFactor gemaakt a.d.h.v. Google Earth en dat soort statistieken, en met die lange rechte stukken, hairpins en scenery (heb je het havengebied van Baltimore wel eens gezien!?) moet dit toch wel uit kunnen groeien tot een van de kroonjuwelen van de IndyCar Series.
Ik zie veel inhaal mogelijkheiden
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:49:31 #224
184465 Migue
Sensuele man
pi_82326971
Absoluut, en de straten zijn ook vrij breed, dus ik heb goede hoop. Ik hoop nu alleen maar dat de straat van Camden Yards naar de haven niet te hobbelig is voor zulke hoge snelheden, want daar zitten wel een paar kruispunten en een tramrails tussen.


Hij, is trouwens zó goed 8) Nog meer mensen hier die de Road to Indy volgen?
pi_82331135
Scheckter stands in for D&R at Texas

En Arie Luijendijk en Mark Blundell willen dat er wat gebeurt met de fuel save runs naar aanleiding van de crash van Conway.
quote:
"What happened on Sunday could have been avoided," Blundell told AUTOSPORT. "There could have been a fatality, not just on track, but also in the crowd.

"They need to do something about it so that it doesn't happen again. If you haven't driven an IndyCar at those speeds, you could never understand, but there is nothing a driver can do in those situations. If a driver has run out of fuel and is coasting on the racing line, you simply have no time to react at all."

Blundell wants to see rules introduced to ensure that drivers have to finish the race on a minimum amount of fuel - to avoid running out altogether - or be forced to run on the low line of the track if they are in fuel-saving mode, so that faster runners know to avoid them.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')