Eens echter rijdt hij voorlopig nog wel door dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:50 schreef Light het volgende:
[..]
Jah.. zwarte vlag is ook geen goed teken.
Heb 'm maar afgezet, want het stoort mijn stream volgens mij. Dan maar commentaar vanquote:
Je moet ook contstant blijven opletten.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef Joene het volgende:
Nou als ik ff een paar tellen niet kijk zijn ze al rondje verdergaat wat mij betreft echt snel
Goed, maar daar kunnen we beter msn ofzo voor gebruikenquote:PS totaal offtopic : Hoe is het met je A?.
Een 40 seconden doen ze over 1 rondje. Nog redelijk langzaam voor een ovalquote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef Joene het volgende:
Nou als ik ff een paar tellen niet kijk zijn ze al rondje verdergaat wat mij betreft echt snel
What's new in Indy?quote:
Het zal vergelijkbaar zijn, de snelheden liggen wat hoger, en misschien dat de hoeken waaronder de auto de crashtest moet doorstaan wat anders zijn. Ik kan er zo 1-2-3 niet echt info over vinden eigenlijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:24 schreef Sally het volgende:
die zit goed in elkaar... hebben ze een net zo'n goede overlevingscel als in de F1?
http://indycarnation.indycar.com/liveradio/quote:Op zondag 30 mei 2010 20:31 schreef Booster het volgende:
Pff, hebben ze plooij nou uit zijn tandartspraktijk gerukt om door de uitzending heen te lullen? Sure, ik hoef er niet naar te luisteren, maar wth. Wie bedenkt zoiets?
Als er iemand crashed bij 30 km/h in de pits dan roept hij de minutenlang "poehee" en "zozo". Bij de herstart en gevechten is ie stil, tot er weer iemand in de muur hangt. Prutser.
Ah k. Thnxquote:[..]
Het zal vergelijkbaar zijn, de snelheden liggen wat hoger, en misschien dat de hoeken waaronder de auto de crashtest moet doorstaan wat anders zijn. Ik kan er zo 1-2-3 niet echt info over vinden eigenlijk.
Ja, daar zal niet veel verschil inzitten.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:24 schreef Sally het volgende:
Matos gone![]()
die zit goed in elkaar... hebben ze een net zo'n goede overlevingscel als in de F1?
Natuurlijk weet ik dat dat ook kan, maar of ik nou wel of niet naar ander commentaar luister, het is toch gewoon van de gekken dat zo iemand wordt ingezet om verslag te doen van een race?quote:
Als die auto echt zo zou hobbelen is dat niet alleen vermoeiend voor de rijder, maar ook levensgevaarlijkquote:Op zondag 30 mei 2010 20:49 schreef Booster het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat dat ook kan, maar of ik nou wel of niet naar ander commentaar luister, het is toch gewoon van de gekken dat zo iemand wordt ingezet om verslag te doen van een race?
Nou zit ie alweer een paar ronden te lullen over "het bandenprobleem" van de raceleider terwijl elke piem0l kan zien dat er al 100 ronden lang een probleem is met de onboard cam.
En het Amerikaanse commentaar is niet beter?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:49 schreef Booster het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat dat ook kan, maar of ik nou wel of niet naar ander commentaar luister, het is toch gewoon van de gekken dat zo iemand wordt ingezet om verslag te doen van een race?
Nou zit ie alweer een paar ronden te lullen over "het bandenprobleem" van de raceleider terwijl elke piem0l kan zien dat er al 100 ronden lang een probleem is met de onboard cam.
Die fout kan er ook nog wel bij........wat een crash op het laatstquote:Op zondag 30 mei 2010 22:28 schreef Sally het volgende:
Plooij weer een fout vanjewelste.... Karnemelk...
Milkquote:Op zondag 30 mei 2010 22:28 schreef Sally het volgende:
Ah, het klopt een beeeetje:quote:Op zondag 30 mei 2010 22:28 schreef Sally het volgende:
Ik ben meteen gaan zoeken op internet iddquote:Op zondag 30 mei 2010 22:31 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Milk
Louis Meyer requested a glass of buttermilk after winning his second Indy 500 race in 1933. After winning his third title in 1936, he requested another glass but instead received a bottle. He was captured by a photographer in the act of swigging from the bottle while holding up three fingers to signify the third win. A local dairy company executive recognized the marketing opportunity in the image and, being unaware Meyer was drinking buttermilk, offered a bottle of milk to the winners of future races. Milk has been presented each year since then apart from 1947–1955. Modern drivers are offered a choice of whole, 2%, and skim.[39]
buttermilk = karnemelk
zo dat is snelquote:Op zondag 30 mei 2010 22:30 schreef Twista101 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De betreffende crash
Ik vond het al vreemd dat hij achter Danica lag. Maar de laatste vier ronden toen er een aantal naar de pits gingen wist ik ook niet meer wie waar lag. Alleen dat Franchitti de leiding had, dat was wel duidelijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:33 schreef Migue het volgende:
Holy fuck wat een finale! Uitslag is trouwens nog niet officieel want Marco Andretti en een aantal andere coureurs hebben verzoek tot herziening ingediend, zij geloven dat ze op een andere positie zijn geëindigd. Marco denkt derde te zijn geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |