Idem, ga er nog maar een film ingooien...quote:Op donderdag 11 maart 2010 02:53 schreef RacerDKB het volgende:
Ik wil echt gaan slapen maar ik ben zo benieuwd.
San Marino en Kosovo vergetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 02:45 schreef MaddoxX het volgende:
http://www.sporcle.com/games/europe.php
dat ze Bosnia and Herzegovina wilden hebben... daar kwam ik niet op.. wel beiden los gedaan maar niet in deze spelling.quote:
grapjas....quote:Op donderdag 11 maart 2010 03:25 schreef Mellow_ het volgende:
Koop die laaste paar nou even joh.. Stuur je ze toch gewoon weer terug?![]()
ideaal als tijdverdrijfquote:
10 minuten geleden.quote:
Zeker niet aangezien ze er hier ook weer 100 van hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 04:04 schreef Nizno het volgende:
dat schiet niet op als ze van dit soort ondingen er in knallen....
hmm daar kan je een heleboel sos in kwijt.. soldquote:Op donderdag 11 maart 2010 04:49 schreef Mellow_ het volgende:
Adidas Sporttas 48 liter inhoud met Gratis Beanie
Same here, eigenlijk alleen een netwerkkaart nodig. Misschien heb ik vanavond wel een tv besteldquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:37 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook even mee met de hunt, ik heb niet echt iets nodig, maar je weet maar nooit wat er misschien voorbij komt.
Je weet dat het om restanten gaat, en vorige hunts dus eigenlijk nietszeggend zijn in dit geval?quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:32 schreef Kegelaar het volgende:
Hoop dat er nog een mooie videocamera voorbij komt.
Weet iemand of deze met vorige hunts voorbij kwamen?
die was ook meteen weer weg hoor, ik vraag me af of je die had kunnen hebbenquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:35 schreef Onnoman het volgende:
ik zoek nog een cinderella dekbed.. maar er kwam eentje om 2 uur langs.. lag ik al te slapen.. hoop dat ie nog een keer komt
Wat doe je?! Mijn eerste telefoon was van Sagem?quote:
Kun jij ook niks aan doen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:51 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Wat doe je?! Mijn eerste telefoon was van Sagem?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:51 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Wat doe je?! Mijn eerste telefoon was van Sagem?
Waar is dat op gebaseerd?quote:
hier kijk ik ook op ja.... niks gemist... was even in slaap gevallen! 0500 tot 5 min terugquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:15 schreef Sirolf het volgende:
Aangezien het forum van iBood zelf plat ligt hierbij een alternatief overzicht wat er tot nu toe in de Hunt voorbij is gekomen (kwam 'm toevallig tegen bij het zoeken naar info op Google, die trouwens ook opvallend snel is met indexeren!): http://www.dagelijksekoopjes.nl/
Tot nu toe vind ik het nog niet zoveel bijzonders, maar wie weet wat er nog komt...
wat een kutsitequote:Op donderdag 11 maart 2010 09:15 schreef Sirolf het volgende:
Aangezien het forum van iBood zelf plat ligt hierbij een alternatief overzicht wat er tot nu toe in de Hunt voorbij is gekomen (kwam 'm toevallig tegen bij het zoeken naar info op Google, die trouwens ook opvallend snel is met indexeren!): http://www.dagelijksekoopjes.nl/
Tot nu toe vind ik het nog niet zoveel bijzonders, maar wie weet wat er nog komt...
Maar daar zie je de geschiedenis van de Hunt niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat een kutsite
www.dailyoffers.nl is beter
Heb je al wat gekocht?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:17 schreef Marvelous het volgende:
router? die van mij doet het nog... lig nog steeds in bed te internetten
Weinig voorbij gekomen de laatste tijd en het lijkt er op dat ze geen speciale deals hebben gesloten met de Sony-importeur of andere importeurs van dat soort artikelen. Ibood van de dag is ook al een tijdje beneden peil, dat zie je terug in de Hunt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:18 schreef Blistering het volgende:
Wat een afdankertjes zeg... Waar blijft het echte vuurwerk, laptops, tv's en gsm's..
Ze werken toe naar een dieptepunt. Dan kan het daarna eens een keer meevallen in plaats van tegenvallen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Weinig voorbij gekomen de laatste tijd en het lijkt er op dat ze geen speciale deals hebben gesloten met de Sony-importeur of andere importeurs van dat soort artikelen. Ibood van de dag is ook al een tijdje beneden peil, dat zie je terug in de Hunt.
Word berekend uit 2 percentages die realtime uit het javascript word gevist.quote:
Denk niet dat je daar een 72-delige Stanleyset voor krijgt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:21 schreef Reneuh het volgende:
Nou, dat haal ik wel bij de kwantum in de 5,- bak
I know. Het is dan ook een gedramatiseerde reactie op het product.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar een 72-delige Stanleyset voor krijgt.
oordeel zelf maar, http://www.dagelijksekoopjes.nl/quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nog wat leuks voorbij gekomen na 2en?
Okayquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:25 schreef Reneuh het volgende:
[..]
I know. Het is dan ook een gedramatiseerde reactie op het product.
Voor je pa ofzo, ik heb 'm zojuist voor de 2e keer gemistquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Okay
Op zich is het wel een leuke aanbieding, maar ik heb geen boor
ik heb hem ook.. doet het opzich wel goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:17 schreef TommyGun het volgende:
Hm een router, maar ik wil een andere
Deze zuigt; http://www.smallnetbuilder.com/content/view/30843/96/
Elke router doet 't goed, totdat je veel connecties gaat trekken. En daar is deze niet voor geschikt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik heb hem ook.. doet het opzich wel goed
nog steeds te duur vind ikquote:
Maar goed ook..quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:34 schreef GekkeGast het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bezig met een update.
quote:
zitten 9 man aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Elke router doet 't goed, totdat je veel connecties gaat trekken. En daar is deze niet voor geschikt.
Niet altijd, regelmatig dat 't zelfde product later weer terugkomt (als er bijv te weinig animo voor is).quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef Badeend01 het volgende:
Dit is mijn eerste keer dat ik zo'n hunt meemaak.
Is het zo dat je pas het volgend product ziet , als deze uitverkocht zijn?
Per product verzendkosten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef Jerkmaine het volgende:
Hoe zit dat trouwens, als je meerdere orders doet tijdens die hunt... Gewoon eenmalige verzendkosten, of ben ik nu cht een typische Hollander aan 't uithangen?
read the fcking manual.. er staat ook bij dat er een max clients op kunnenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef TommyGun het volgende:
[..]
9 man... ik heb 't over 200 / 300 of meer p2p connecties.
jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef Badeend01 het volgende:
Dit is mijn eerste keer dat ik zo'n hunt meemaak.
Is het zo dat je pas het volgend product ziet , als deze uitverkocht zijn?
Ah kijk, thanks! Dat zal dan eerder liggen aan die brakke service van UPS die het zelfs voor elkaar krijgt om een zending van Dell die in 1 dag ingeschoten is, verspreid over 3 dagen te versturenquote:
Ja en daarom is het dus een kutding :p en wil ie een andere die wel 200/300 connecties aan kanquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
read the fcking manual.. er staat ook bij dat er een max clients op kunnen
Dat lijkt me vrij duidelijk?quote:
Waar de fuck heb je 't over?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
read the fcking manual.. er staat ook bij dat er een max clients op kunnen
Tja, ik weet ook niet of iBood alles tegelijkertijd verstuurdquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ah kijk, thanks! Dat zal dan eerder liggen aan die brakke service van UPS die het zelfs voor elkaar krijgt om een zending van Dell die in 1 dag ingeschoten is, verspreid over 3 dagen te versturen.
Nou nee... Hoeveel procent er nog van iets op voorraad is? Hoe kom je aan die info dat? En wat heeft t voor nut. Het kan zo ineens weg zijn of de laatste kan nog minuten duren voor dat iemand hem kooptquote:
Duidelijk is het niet...quote:
Ik quote een andere user he, ik weet van niets.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
Nou nee... Hoeveel procent er nog van iets op voorraad is? Hoe kom je aan die info dat? En wat heeft t voor nut. Het kan zo ineens weg zijn of de laatste kan nog minuten duren voor dat iemand hem koopt
Koop hem dan gewoon, ipv de hele dag te blijven F5'en en hem in een flits voorbij te zien komen, reeds voorzien van "uitverkocht!"quote:
Gaan jullie eens lekker MSN-adressen uitwisselen, stelletje nepnerds.quote:
Ga een leven zoeken ipv mensen afzeiken, mafkees.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gaan jullie eens lekker MSN-adressen uitwisselen, stelletje nepnerds.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:52 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe lang duurt het meestal voordat iets uit de hunt verzonden wordt? Ik wil mn mp3 speler!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:51 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ga een leven zoeken ipv mensen afzeiken, mafkees.
Ik noem het meer het bespreken van een product van iBOOD. Goh, nog ontopic ook!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jullie zitten elkaar af te zeiken om een router. Doe dat even lekker priv.
Nou, er is een wereld van verschil tussen "bespreken" en afzeiken, hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik noem het meer het bespreken van een product van iBOOD. Goh, nog ontopic ook!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Koop hem dan gewoon, ipv de hele dag te blijven F5'en en hem in een flits voorbij te zien komen, reeds voorzien van "uitverkocht!"
Zie vorige paginaquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef Paul het volgende:
Gaat die hunt nou pas verder als alles uitverkocht is van dat product?
ik zeg toch max clientsquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:45 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je 't over?
http://www.smallnetbuilder.com/content/view/30925/96/
Maximum Simultaneous Connections 200
En die Belkin N150:
Maximum Simultaneous Connections 48
Nuff said.
Het heeft niet zoveel zin om de hele dag iBood in de gaten te gaan houden, als er slechts n product is wat je wil hebben, want je mist hem hoogstwaarschijnlijk toch. Dan kan je dat ene ding beter via een normale winkel aanschaffen. Da's dan wel duurder, maar dan heb je tenminste wel wat je heel graag wil hebben. En dan hoef je je niet helemaal op te vreten, omdat je de iBood-aanbieding gemist hebt.quote:
Vaatwasser boodquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Studenten of singles zoals ik die te lui zijn om dagelijks af te wassen
Nee, Vaak als het te lang duurt veranderen ze de aantal wat ze verkopen. Dan gaat balkje in eens heel snel. En die komt dan later weer terug.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef Paul het volgende:
Gaat die hunt nou pas verder als alles uitverkocht is van dat product?
klopt, ik heb zelf een vaatwasser en ben te lui om hem aan te zetten! dus wacht tot hij helemaal vol zit! dan is zo`n grote set heerlijk!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Studenten of singles zoals ik die te lui zijn om dagelijks af te wassen
Aantal: 6quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:01 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Nee, Vaak als het te lang duurt veranderen ze de aantal wat ze verkopen. Dan gaat balkje in eens heel snel. En die komt dan later weer terug.
Zie ook goed aan dat schattingsding.![]()
[ afbeelding ]
Correct.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:01 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Nee, Vaak als het te lang duurt veranderen ze de aantal wat ze verkopen. Dan gaat balkje in eens heel snel. En die komt dan later weer terug.
Zie ook goed aan dat schattingsding.![]()
[ afbeelding ]
True thatquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:01 schreef OneMe het volgende:
Het ziet er echt minder uit deze keer. Wel relaxed voor mijn portemonnee dan weer.
ik haalde uit de beschrijving dat en minimale kabels aan zitten... dus ze zitten er wel?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:03 schreef Kn0x het volgende:
Selfpowered. Hmmm geen kabels meer. Iemand ervaring met deze?
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:03 schreef Jordy-B het volgende:
"Zowel de luidsprekers als de subwoofer zijn magnetisch afgeschermd zodat het beeld op het computerbeeldscherm niet wordt vervormd."
Juist...
Bedoelen ze niet powered via de hoofdtelefoonaansluiting? Dus zonder losse adapter?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik haalde uit de beschrijving dat en minimale kabels aan zitten... dus ze zitten er wel?
Heb jij nog een CRT-scherm?quote:
Da's waarquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:05 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Wie gebruikt er nou nog een CRT beeldscherm
De server van iBood is traag. Waar door niet alle percentages kan ophalen. En wat erop voorraad is word altijd afgerond.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Aantal: 6
Op voorraad: 3
Percentage: 47,5%
huh?
koop nooit sola. garantie heb je niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef Jerkmaine het volgende:
Fuck, zou er wel een nodig hebben maar heb er net een gekocht
er waren er op dat moment 2,85 op voorraad, ipv 3?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:06 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
De server van iBood is traag. Waar door niet alle percentages kan ophalen. En wat erop voorraad is word altijd afgerond.
Hoe kom je aan al die informatie???quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:06 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
De server van iBood is traag. Waar door niet alle percentages kan ophalen. En wat erop voorraad is word altijd afgerond.
jajaaa..quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:06 schreef Popples het volgende:
[..]
koop nooit sola. garantie heb je niet.
mijn bestekset was al verroest in de verpakking en niemand die er wat aan wil doen.
mijn pannen zien eruit alsof ze al 20 jaar oud zijn. mijn bk pannen zien er nog als nieuw uit na 7,5 jaar.
dus nooit geen sola hier kun je net zo goed een goedkoop setje halen bij de action ofxenos.
Die haal ik uit het script waar mee die balk ook word berekend.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:08 schreef Badeend01 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al die informatie???
lees maar eens op het ibood forum zijn er meer die het hebben hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:10 schreef topdrob het volgende:
[..]
jajaaa..
mijn ouders hebben een setje van sola, gebruiken ze nog steeds, weet ik feel hoe oud dat al is. Geen roest niks, ziet er nog als nieuw uit. Gewoon pech gehad heet dat.
Uiteraard. Mensen posten vaak alleen negatieve reacties. Als het product ze bevalt hoor je er niks meer van.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:12 schreef Popples het volgende:
[..]
lees maar eens op het ibood forum zijn er meer die het hebben hoor.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:13 schreef topdrob het volgende:
[..]
Uiteraard. Mensen posten vaak alleen negatieve reacties. Als het product ze bevalt hoor je er niks meer van.
best wel een goed merk. Alleen kon het wel eens lastig zijn om over een jaar nieuwe kaarten te bestellen.quote:
Ja precies, daarom juist ook. TomTom kaarten koop uh download je zo...quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
best wel een goed merk. Alleen kon het wel eens lastig zijn om over een jaar nieuwe kaarten te bestellen.
Aantal: -1 (quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:10 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Die haal ik uit het script waar mee die balk ook word berekend.![]()
[ afbeelding ]
hoezo? navteq?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
best wel een goed merk. Alleen kon het wel eens lastig zijn om over een jaar nieuwe kaarten te bestellen.
Dan is de performance toch te slecht om het forum open te stellen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:18 schreef UncleSam het volgende:
Ze zeiden toch eerst dat dat forum gewoon up zou zijn en dat er developers zouden zijn om de servers drinken te geven.. en nu dan toch dat forum down?
Idd... en in de mail die ik kreeg van Ibood van de week stond letterlijk:quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:16 schreef neo2000 het volgende:
Ik vind het echt zo matigjes dat je de aangeboden producten vooralsnog niet terug kan zien op forum..
Fail!quote:Is het forum live tijdens de hunt?
Sterker nog: Het iBOOD forum is absoluut the place to be tijdens de Hunt
ok! Gedaan!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:27 schreef Zapper het volgende:
Welke Aldi-pauper koopt die laatste 2 even?
quote:
Had ik wel verwacht ja!quote:
neequote:Op donderdag 11 maart 2010 10:28 schreef neo2000 het volgende:
Is er overigens al een box voorbij gekomen?
Okay, thnx!quote:
Jawel net nog, een JBL setjequote:Op donderdag 11 maart 2010 10:28 schreef neo2000 het volgende:
Is er overigens al een box voorbij gekomen?
Scherp +1quote:
ik zit nu op mobiel, helaasquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:32 schreef Zapper het volgende:
Marko, camera!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |