Zie vorige paginaquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef Paul het volgende:
Gaat die hunt nou pas verder als alles uitverkocht is van dat product?
ik zeg toch max clientsquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:45 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je 't over?
http://www.smallnetbuilder.com/content/view/30925/96/
Maximum Simultaneous Connections 200
En die Belkin N150:
Maximum Simultaneous Connections 48
Nuff said.
Het heeft niet zoveel zin om de hele dag iBood in de gaten te gaan houden, als er slechts één product is wat je wil hebben, want je mist hem hoogstwaarschijnlijk toch. Dan kan je dat ene ding beter via een normale winkel aanschaffen. Da's dan wel duurder, maar dan heb je tenminste wel wat je heel graag wil hebben. En dan hoef je je niet helemaal op te vreten, omdat je de iBood-aanbieding gemist hebt.quote:
Vaatwasser boodquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Studenten of singles zoals ik die te lui zijn om dagelijks af te wassen
Nee, Vaak als het te lang duurt veranderen ze de aantal wat ze verkopen. Dan gaat balkje in eens heel snel. En die komt dan later weer terug.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef Paul het volgende:
Gaat die hunt nou pas verder als alles uitverkocht is van dat product?
klopt, ik heb zelf een vaatwasser en ben te lui om hem aan te zetten! dus wacht tot hij helemaal vol zit! dan is zo`n grote set heerlijk!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Studenten of singles zoals ik die te lui zijn om dagelijks af te wassen
Aantal: 6quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:01 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Nee, Vaak als het te lang duurt veranderen ze de aantal wat ze verkopen. Dan gaat balkje in eens heel snel. En die komt dan later weer terug.
Zie ook goed aan dat schattingsding.![]()
[ afbeelding ]
Correct.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:01 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Nee, Vaak als het te lang duurt veranderen ze de aantal wat ze verkopen. Dan gaat balkje in eens heel snel. En die komt dan later weer terug.
Zie ook goed aan dat schattingsding.![]()
[ afbeelding ]
True thatquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:01 schreef OneMe het volgende:
Het ziet er echt minder uit deze keer. Wel relaxed voor mijn portemonnee dan weer.
ik haalde uit de beschrijving dat en minimale kabels aan zitten... dus ze zitten er wel?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:03 schreef Kn0x het volgende:
Selfpowered. Hmmm geen kabels meer. Iemand ervaring met deze?
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:03 schreef Jordy-B het volgende:
"Zowel de luidsprekers als de subwoofer zijn magnetisch afgeschermd zodat het beeld op het computerbeeldscherm niet wordt vervormd."
Juist...
Bedoelen ze niet powered via de hoofdtelefoonaansluiting? Dus zonder losse adapter?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik haalde uit de beschrijving dat en minimale kabels aan zitten... dus ze zitten er wel?
Heb jij nog een CRT-scherm?quote:
Da's waarquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:05 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Wie gebruikt er nou nog een CRT beeldscherm
De server van iBood is traag. Waar door niet alle percentages kan ophalen. En wat erop voorraad is word altijd afgerond.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Aantal: 6
Op voorraad: 3
Percentage: 47,5%
huh?
koop nooit sola. garantie heb je niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:59 schreef Jerkmaine het volgende:
Fuck, zou er wel een nodig hebben maar heb er net een gekocht
er waren er op dat moment 2,85 op voorraad, ipv 3?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:06 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
De server van iBood is traag. Waar door niet alle percentages kan ophalen. En wat erop voorraad is word altijd afgerond.
Hoe kom je aan al die informatie???quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:06 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
De server van iBood is traag. Waar door niet alle percentages kan ophalen. En wat erop voorraad is word altijd afgerond.
jajaaa..quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:06 schreef Popples het volgende:
[..]
koop nooit sola. garantie heb je niet.
mijn bestekset was al verroest in de verpakking en niemand die er wat aan wil doen.
mijn pannen zien eruit alsof ze al 20 jaar oud zijn. mijn bk pannen zien er nog als nieuw uit na 7,5 jaar.
dus nooit geen sola hier kun je net zo goed een goedkoop setje halen bij de action ofxenos.
Die haal ik uit het script waar mee die balk ook word berekend.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:08 schreef Badeend01 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al die informatie???
lees maar eens op het ibood forum zijn er meer die het hebben hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:10 schreef topdrob het volgende:
[..]
jajaaa..
mijn ouders hebben een setje van sola, gebruiken ze nog steeds, weet ik feel hoe oud dat al is. Geen roest niks, ziet er nog als nieuw uit. Gewoon pech gehad heet dat.
Uiteraard. Mensen posten vaak alleen negatieve reacties. Als het product ze bevalt hoor je er niks meer van.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:12 schreef Popples het volgende:
[..]
lees maar eens op het ibood forum zijn er meer die het hebben hoor.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:13 schreef topdrob het volgende:
[..]
Uiteraard. Mensen posten vaak alleen negatieve reacties. Als het product ze bevalt hoor je er niks meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |