Niet altijd, regelmatig dat 't zelfde product later weer terugkomt (als er bijv te weinig animo voor is).quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef Badeend01 het volgende:
Dit is mijn eerste keer dat ik zo'n hunt meemaak.
Is het zo dat je pas het volgend product ziet , als deze uitverkocht zijn?
Per product verzendkosten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef Jerkmaine het volgende:
Hoe zit dat trouwens, als je meerdere orders doet tijdens die hunt... Gewoon eenmalige verzendkosten, of ben ik nu écht een typische Hollander aan 't uithangen?
read the fcking manual.. er staat ook bij dat er een max clients op kunnenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef TommyGun het volgende:
[..]
9 man... ik heb 't over 200 / 300 of meer p2p connecties.
jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef Badeend01 het volgende:
Dit is mijn eerste keer dat ik zo'n hunt meemaak.
Is het zo dat je pas het volgend product ziet , als deze uitverkocht zijn?
Ah kijk, thanks! Dat zal dan eerder liggen aan die brakke service van UPS die het zelfs voor elkaar krijgt om een zending van Dell die in 1 dag ingeschoten is, verspreid over 3 dagen te versturenquote:
Ja en daarom is het dus een kutding :p en wil ie een andere die wel 200/300 connecties aan kanquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
read the fcking manual.. er staat ook bij dat er een max clients op kunnen
Dat lijkt me vrij duidelijk?quote:
Waar de fuck heb je 't over?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
read the fcking manual.. er staat ook bij dat er een max clients op kunnen
Tja, ik weet ook niet of iBood alles tegelijkertijd verstuurdquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ah kijk, thanks! Dat zal dan eerder liggen aan die brakke service van UPS die het zelfs voor elkaar krijgt om een zending van Dell die in 1 dag ingeschoten is, verspreid over 3 dagen te versturen.
Nou nee... Hoeveel procent er nog van iets op voorraad is? Hoe kom je aan die info dat? En wat heeft t voor nut. Het kan zo ineens weg zijn of de laatste kan nog minuten duren voor dat iemand hem kooptquote:
Duidelijk is het niet...quote:
Ik quote een andere user he, ik weet van niets.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
Nou nee... Hoeveel procent er nog van iets op voorraad is? Hoe kom je aan die info dat? En wat heeft t voor nut. Het kan zo ineens weg zijn of de laatste kan nog minuten duren voor dat iemand hem koopt
Koop hem dan gewoon, ipv de hele dag te blijven F5'en en hem in een flits voorbij te zien komen, reeds voorzien van "uitverkocht!"quote:
Gaan jullie eens lekker MSN-adressen uitwisselen, stelletje nepnerds.quote:
Ga een leven zoeken ipv mensen afzeiken, mafkees.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gaan jullie eens lekker MSN-adressen uitwisselen, stelletje nepnerds.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:52 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe lang duurt het meestal voordat iets uit de hunt verzonden wordt? Ik wil mn mp3 speler!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:51 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ga een leven zoeken ipv mensen afzeiken, mafkees.
Ik noem het meer het bespreken van een product van iBOOD. Goh, nog ontopic ook!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jullie zitten elkaar af te zeiken om een router. Doe dat even lekker privé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |