Uiteraard. Mensen posten vaak alleen negatieve reacties. Als het product ze bevalt hoor je er niks meer van.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:12 schreef Popples het volgende:
[..]
lees maar eens op het ibood forum zijn er meer die het hebben hoor.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:13 schreef topdrob het volgende:
[..]
Uiteraard. Mensen posten vaak alleen negatieve reacties. Als het product ze bevalt hoor je er niks meer van.
best wel een goed merk. Alleen kon het wel eens lastig zijn om over een jaar nieuwe kaarten te bestellen.quote:
Ja precies, daarom juist ook. TomTom kaarten koop uh download je zo...quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
best wel een goed merk. Alleen kon het wel eens lastig zijn om over een jaar nieuwe kaarten te bestellen.
Aantal: -1 (quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:10 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Die haal ik uit het script waar mee die balk ook word berekend.![]()
[ afbeelding ]
hoezo? navteq?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
best wel een goed merk. Alleen kon het wel eens lastig zijn om over een jaar nieuwe kaarten te bestellen.
Dan is de performance toch te slecht om het forum open te stellen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:18 schreef UncleSam het volgende:
Ze zeiden toch eerst dat dat forum gewoon up zou zijn en dat er developers zouden zijn om de servers drinken te geven.. en nu dan toch dat forum down?
Idd... en in de mail die ik kreeg van Ibood van de week stond letterlijk:quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:16 schreef neo2000 het volgende:
Ik vind het echt zo matigjes dat je de aangeboden producten vooralsnog niet terug kan zien op forum..
Fail!quote:Is het forum live tijdens de hunt?
Sterker nog: Het iBOOD forum is absoluut the place to be tijdens de Hunt
oké! Gedaan!quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:27 schreef Zapper het volgende:
Welke Aldi-pauper koopt die laatste 2 even?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |