Wat doe je?! Mijn eerste telefoon was van Sagem?quote:
Kun jij ook niks aan doen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:51 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Wat doe je?! Mijn eerste telefoon was van Sagem?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:51 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Wat doe je?! Mijn eerste telefoon was van Sagem?
Waar is dat op gebaseerd?quote:
hier kijk ik ook op ja.... niks gemist... was even in slaap gevallen! 0500 tot 5 min terugquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:15 schreef Sirolf het volgende:
Aangezien het forum van iBood zelf plat ligt hierbij een alternatief overzicht wat er tot nu toe in de Hunt voorbij is gekomen (kwam 'm toevallig tegen bij het zoeken naar info op Google, die trouwens ook opvallend snel is met indexeren!): http://www.dagelijksekoopjes.nl/
Tot nu toe vind ik het nog niet zoveel bijzonders, maar wie weet wat er nog komt...
wat een kutsitequote:Op donderdag 11 maart 2010 09:15 schreef Sirolf het volgende:
Aangezien het forum van iBood zelf plat ligt hierbij een alternatief overzicht wat er tot nu toe in de Hunt voorbij is gekomen (kwam 'm toevallig tegen bij het zoeken naar info op Google, die trouwens ook opvallend snel is met indexeren!): http://www.dagelijksekoopjes.nl/
Tot nu toe vind ik het nog niet zoveel bijzonders, maar wie weet wat er nog komt...
Maar daar zie je de geschiedenis van de Hunt niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat een kutsite
www.dailyoffers.nl is beter
Heb je al wat gekocht?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:17 schreef Marvelous het volgende:
router? die van mij doet het nog... lig nog steeds in bed te internetten
Weinig voorbij gekomen de laatste tijd en het lijkt er op dat ze geen speciale deals hebben gesloten met de Sony-importeur of andere importeurs van dat soort artikelen. Ibood van de dag is ook al een tijdje beneden peil, dat zie je terug in de Hunt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:18 schreef Blistering het volgende:
Wat een afdankertjes zeg... Waar blijft het echte vuurwerk, laptops, tv's en gsm's..
Ze werken toe naar een dieptepunt. Dan kan het daarna eens een keer meevallen in plaats van tegenvallen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Weinig voorbij gekomen de laatste tijd en het lijkt er op dat ze geen speciale deals hebben gesloten met de Sony-importeur of andere importeurs van dat soort artikelen. Ibood van de dag is ook al een tijdje beneden peil, dat zie je terug in de Hunt.
Word berekend uit 2 percentages die realtime uit het javascript word gevist.quote:
Denk niet dat je daar een 72-delige Stanleyset voor krijgt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:21 schreef Reneuh het volgende:
Nou, dat haal ik wel bij de kwantum in de ¤5,- bak
I know. Het is dan ook een gedramatiseerde reactie op het product.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar een 72-delige Stanleyset voor krijgt.
oordeel zelf maar, http://www.dagelijksekoopjes.nl/quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nog wat leuks voorbij gekomen na 2en?
Okayquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:25 schreef Reneuh het volgende:
[..]
I know. Het is dan ook een gedramatiseerde reactie op het product.
Voor je pa ofzo, ik heb 'm zojuist voor de 2e keer gemistquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Okay
Op zich is het wel een leuke aanbieding, maar ik heb geen boor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |