Wat doe je?! Mijn eerste telefoon was van Sagem?quote:
Kun jij ook niks aan doen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:51 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Wat doe je?! Mijn eerste telefoon was van Sagem?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:51 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Wat doe je?! Mijn eerste telefoon was van Sagem?
Waar is dat op gebaseerd?quote:
hier kijk ik ook op ja.... niks gemist... was even in slaap gevallen! 0500 tot 5 min terugquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:15 schreef Sirolf het volgende:
Aangezien het forum van iBood zelf plat ligt hierbij een alternatief overzicht wat er tot nu toe in de Hunt voorbij is gekomen (kwam 'm toevallig tegen bij het zoeken naar info op Google, die trouwens ook opvallend snel is met indexeren!): http://www.dagelijksekoopjes.nl/
Tot nu toe vind ik het nog niet zoveel bijzonders, maar wie weet wat er nog komt...
wat een kutsitequote:Op donderdag 11 maart 2010 09:15 schreef Sirolf het volgende:
Aangezien het forum van iBood zelf plat ligt hierbij een alternatief overzicht wat er tot nu toe in de Hunt voorbij is gekomen (kwam 'm toevallig tegen bij het zoeken naar info op Google, die trouwens ook opvallend snel is met indexeren!): http://www.dagelijksekoopjes.nl/
Tot nu toe vind ik het nog niet zoveel bijzonders, maar wie weet wat er nog komt...
Maar daar zie je de geschiedenis van de Hunt niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
wat een kutsite
www.dailyoffers.nl is beter
Heb je al wat gekocht?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:17 schreef Marvelous het volgende:
router? die van mij doet het nog... lig nog steeds in bed te internetten
Weinig voorbij gekomen de laatste tijd en het lijkt er op dat ze geen speciale deals hebben gesloten met de Sony-importeur of andere importeurs van dat soort artikelen. Ibood van de dag is ook al een tijdje beneden peil, dat zie je terug in de Hunt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:18 schreef Blistering het volgende:
Wat een afdankertjes zeg... Waar blijft het echte vuurwerk, laptops, tv's en gsm's..
Ze werken toe naar een dieptepunt. Dan kan het daarna eens een keer meevallen in plaats van tegenvallen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Weinig voorbij gekomen de laatste tijd en het lijkt er op dat ze geen speciale deals hebben gesloten met de Sony-importeur of andere importeurs van dat soort artikelen. Ibood van de dag is ook al een tijdje beneden peil, dat zie je terug in de Hunt.
Word berekend uit 2 percentages die realtime uit het javascript word gevist.quote:
Denk niet dat je daar een 72-delige Stanleyset voor krijgt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:21 schreef Reneuh het volgende:
Nou, dat haal ik wel bij de kwantum in de ¤5,- bak
I know. Het is dan ook een gedramatiseerde reactie op het product.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar een 72-delige Stanleyset voor krijgt.
oordeel zelf maar, http://www.dagelijksekoopjes.nl/quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nog wat leuks voorbij gekomen na 2en?
Okayquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:25 schreef Reneuh het volgende:
[..]
I know. Het is dan ook een gedramatiseerde reactie op het product.
Voor je pa ofzo, ik heb 'm zojuist voor de 2e keer gemistquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Okay
Op zich is het wel een leuke aanbieding, maar ik heb geen boor
ik heb hem ook.. doet het opzich wel goedquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:17 schreef TommyGun het volgende:
Hm een router, maar ik wil een andere
Deze zuigt; http://www.smallnetbuilder.com/content/view/30843/96/
Elke router doet 't goed, totdat je veel connecties gaat trekken. En daar is deze niet voor geschikt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik heb hem ook.. doet het opzich wel goed
nog steeds te duur vind ikquote:
Maar goed ook..quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:34 schreef GekkeGast het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bezig met een update.
quote:
zitten 9 man aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Elke router doet 't goed, totdat je veel connecties gaat trekken. En daar is deze niet voor geschikt.
Niet altijd, regelmatig dat 't zelfde product later weer terugkomt (als er bijv te weinig animo voor is).quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef Badeend01 het volgende:
Dit is mijn eerste keer dat ik zo'n hunt meemaak.
Is het zo dat je pas het volgend product ziet , als deze uitverkocht zijn?
Per product verzendkosten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef Jerkmaine het volgende:
Hoe zit dat trouwens, als je meerdere orders doet tijdens die hunt... Gewoon eenmalige verzendkosten, of ben ik nu écht een typische Hollander aan 't uithangen?
read the fcking manual.. er staat ook bij dat er een max clients op kunnenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef TommyGun het volgende:
[..]
9 man... ik heb 't over 200 / 300 of meer p2p connecties.
jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:40 schreef Badeend01 het volgende:
Dit is mijn eerste keer dat ik zo'n hunt meemaak.
Is het zo dat je pas het volgend product ziet , als deze uitverkocht zijn?
Ah kijk, thanks! Dat zal dan eerder liggen aan die brakke service van UPS die het zelfs voor elkaar krijgt om een zending van Dell die in 1 dag ingeschoten is, verspreid over 3 dagen te versturenquote:
Ja en daarom is het dus een kutding :p en wil ie een andere die wel 200/300 connecties aan kanquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
read the fcking manual.. er staat ook bij dat er een max clients op kunnen
Dat lijkt me vrij duidelijk?quote:
Waar de fuck heb je 't over?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
read the fcking manual.. er staat ook bij dat er een max clients op kunnen
Tja, ik weet ook niet of iBood alles tegelijkertijd verstuurdquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ah kijk, thanks! Dat zal dan eerder liggen aan die brakke service van UPS die het zelfs voor elkaar krijgt om een zending van Dell die in 1 dag ingeschoten is, verspreid over 3 dagen te versturen.
Nou nee... Hoeveel procent er nog van iets op voorraad is? Hoe kom je aan die info dat? En wat heeft t voor nut. Het kan zo ineens weg zijn of de laatste kan nog minuten duren voor dat iemand hem kooptquote:
Duidelijk is het niet...quote:
Ik quote een andere user he, ik weet van niets.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
Nou nee... Hoeveel procent er nog van iets op voorraad is? Hoe kom je aan die info dat? En wat heeft t voor nut. Het kan zo ineens weg zijn of de laatste kan nog minuten duren voor dat iemand hem koopt
Koop hem dan gewoon, ipv de hele dag te blijven F5'en en hem in een flits voorbij te zien komen, reeds voorzien van "uitverkocht!"quote:
Gaan jullie eens lekker MSN-adressen uitwisselen, stelletje nepnerds.quote:
Ga een leven zoeken ipv mensen afzeiken, mafkees.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gaan jullie eens lekker MSN-adressen uitwisselen, stelletje nepnerds.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:52 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe lang duurt het meestal voordat iets uit de hunt verzonden wordt? Ik wil mn mp3 speler!
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:51 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ga een leven zoeken ipv mensen afzeiken, mafkees.
Ik noem het meer het bespreken van een product van iBOOD. Goh, nog ontopic ook!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jullie zitten elkaar af te zeiken om een router. Doe dat even lekker privé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |