Nee niet zo goedequote:Op woensdag 10 maart 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goeie tip!
Maar jij blijft sowieso wel dun
Trek je anders gewoon door zonder eten van 's ochtends tot het avondeten?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:42 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee niet zo goede
Ik heb regelmatig dat ik smiddags wat moet eten omdat ik anders nokkie ga
Nee middagquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Trek je anders gewoon door zonder eten van 's ochtends tot het avondeten?
Ik eet soms gewoon elk uur of elke 2 uur watquote:
dat is mijn middag weerquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik eet soms gewoon elk uur of elke 2 uur wat
Dat is ook beter/quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik eet soms gewoon elk uur of elke 2 uur wat
Anders krijg ik ook te weinig binnen denk ikquote:
Pas maarop bij het naar bed gaan.quote:
Hoiquote:
Ik wil geen cowonquote:
Geen ideequote:Op donderdag 11 maart 2010 00:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
BurnaBoy![]()
Hier nog wat te beleven of niet meer?
Dat had ik vandaag ik de bus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:43 schreef mstr het volgende:
Mn reet slaapt
Iets teveel onderuit gezeten
sexistquote:
Oh?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:19 schreef BurnaBoy het volgende:
Maar ik denk dat ik de enige pubert is die nog op is
Jullie waren zo stilquote:
Jij eerstquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:22 schreef BurnaBoy het volgende:
Nou hop sg en mark. Vergooi uw geld en koop dat ding zodat ik de volgende kan zien
En ik had nog wel jouw als mod gevotequote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En ik had nog wel jouw als mod gevote![]()
KutkindDe volgende keer stem ik wel op mezelf
QFT QFT QFT QFTquote:
Miss was dat ding wat voor mijn moeders moeder moeders.quote:
Hihiquote:
Als ik een koelkast koop wil ik tegenwoordig ook dat ie loopt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Miss was dat ding wat voor mijn moeders moeder moeders.
Maar deze kan te weinig
En de krant brengtquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als ik een koelkast koop wil ik tegenwoordig ook dat ie loopt.
Sla er iemands hoofd ermee inquote:
Die stinkt naar hond. en bloedquote:
Nope. want geen routerquote:
Oh.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Die brengt bij ons ook de koelkast.
Ohja.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:32 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nope. want geen router
Heb je eigenlijk geen ruk aan
Mensen denken niet naquote:
Mijn tvp staat op pag 2quote:
Ja komop zeg. geef 70 euro meer uit en je hebt een fatsoenlijke router erbij inquote:
Ik had niet gezien dat er geen router in zat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja komop zeg. geef 70 euro meer uit en je hebt een fatsoenlijke router erbij in
3 euro bij de Action. En dan ook gewoon v1.3.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:38 schreef BurnaBoy het volgende:
Whoei een hdmi kabel voor 8 euro. Kun je er vast geen van kopen bij de dynabyte.
Heb je em nog sneller ook
Je zult vast niet de enige zijn . Al is het wel een lekker goedkope oplossing hoor,quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat er geen router in zat.
Mag 5 GHz trouwens wel in Nederland?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je zult vast niet de enige zijn . Al is het wel een lekker goedkope oplossing hoor,
Alleen zul je sowieso N kaarten moeten kopen.
Want je G kaart werkt wel maar die heeft dan niet genoeg bereik om dat ding te bereiken
Heb je em ook in de Lul variantquote:
Jawel. er worden ook gewoon routers verkocht met N hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:40 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mag 5 GHz trouwens wel in Nederland?
Ja in mijn laptop ook hoor. Maar daar ga ik het niet voor doenquote:
Ik ook. en dan samen met N dongel. Voor mijn pa.quote:
Alleen niet alle laptops hier hebben het.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:45 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik ook. en dan samen met N dongel. Voor mijn pa.
Kan ie ook niet meer zeuren dat mijn pc uit moet wegens verstoren signaal.
Want N zendt directioneel.
ja om hier nu 5 N kaarten te kopen voor elke pc is ook te duurquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:46 schreef MarkM het volgende:
[..]
Alleen niet alle laptops hier hebben het.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:51 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik ga ook slapen.
Wel trusten vervelend.
Was loos mien schat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:44 schreef Hyman het volgende:
There are many things id like to say to you but i dont know how!
zit er model in je haar dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:41 schreef Hyman het volgende:
zonder muts waait mn haar compleet in de war
[/meid]
niet meer nee, ik moet naar de kapper.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zit er model in je haar dan?
Jullie altijd met die songteksten. Verdomme denk telkens dat jullie ergens mee zitten!quote:
de tjiks diggen dat heim!quote:
"Elke dag word ik wakker met een deuntje in mijn hoofdquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie altijd met die songteksten. Verdomme denk telkens dat jullie ergens mee zitten!
jwttzzzelfniet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de tjiks diggen dat heim!
stiekem is dat ook zo maar zeggen ze dat niet. Je moet het raden en doorvragenquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie altijd met die songteksten. Verdomme denk telkens dat jullie ergens mee zitten!
juwelll je moet er gewoon gebruik van maken! 1112quote:
gebruik maken van 112quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
juwelll je moet er gewoon gebruik van maken! 1112
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:03 schreef DeLuna het volgende:
11.111e post.
Even een printscreen maken
niet van! 1112quote:
Ja typisch mannen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
stiekem is dat ook zo maar zeggen ze dat niet. Je moet het raden en doorvragen
sommige vrouwen kunnen er ook wat van heur!quote:
WAAROM DOE JE HET DAN?quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sommige vrouwen kunnen er ook wat van heur!
JA ER IS NIETS
oke
.......
Wat is er nou?
nieeehieeets...
PFFF
oke
JA zou je niet eens vragen wat er is....
Wat is er?
JA NIETS
...
nou dan
![]()
Wat is er nou lieverdKom eens hier
![]()
JA NOU IK BEN GEWOON.....
zeg dat dannn
Dat heb jij vast ooit wel eens gedaan zoquote:
Nee!quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat heb jij vast ooit wel eens gedaan zo
Jij zegt het altijd gelijk als er iets is?quote:
Heel af en toe doe ik zo ja! Nou en!quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij zegt het altijd gelijk als er iets is?
Je gaat niet eerst een uur allemaal hints droppen waarna J. maar moet raden wat er is?
Mag hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heel af en toe doe ik zo ja! Nou en!Maar meestal zeg ik het gewoon meteen als ik ergens mee zit.
Ik doe dat dus echt nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 08:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mag hoor![]()
Daar ben je een vrouw voor. Maakt het ook leuk hoor
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik doe dat dus echt nietBehalve als ik het echt niet wil vertellen, maar dan ga ik ook niet zuchten en steunen
Ook al zo brak?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:21 schreef RenRen- het volgende:
Als ik me vlgende week nog zo voel, blijf ik 2 dagen thuis.
Heb je RenRen- gewoon gebanned van je foboquote:
Nee, ben al 3 weken ziek-ig. Maar net niet erg genoeg.quote:
Oh, hij leek dicht. ;')quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 09:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik had jaaaren terug een.... chick..... Ja echt. En die begon daar altijd gelijk mee.Die werd al gelijk boos, zonder dat je ook maar enig idee had waar het nou over ging. Ik ben daar totaal niet gevoelig voor dus dan negeerde ik dat gewoon
en dan krijg je leuke gesprekken
![]()
duurde ook niet zo lang dat.
Ja sstquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je RenRen- gewoon gebanned van je fobo
Je hebt er zelf ook geen kut aanquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik vind dat zo stom als wijven dat doen
boefjequote:
Maar mijn vriendinnen doen dat dus echt niet onderling.quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 09:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt er zelf ook geen kut aan
Jongens zullen ook wel zoiets hebben denk ik?? moet bijna wel
Alleen bij jongens dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar mijn vriendinnen doen dat dus echt niet onderling.
Ja ik weet het niet hoor, als ik me kut voel en ik wil het niet vertellen, dan doe ik alsof er niets aan de hand is. En als er wel iets is en ik wil het delen, dan deel ik het. Simpel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 09:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alleen bij jongens dus![]()
of op msnsteeds van die dingen zeggen dat je gewoon ruikt dat er iets is maar dan niet doorgaan met zeiken als je dan vraagt of er iets is.
Ja toch.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet hoor, als ik me kut voel en ik wil het niet vertellen, dan doe ik alsof er niets aan de hand is. En als er wel iets is en ik wil het delen, dan deel ik het. Simpel.
Maar soms is het beter dingen te delen. Ik merkte ook vrij snel of er iets was met mijn ex. Het laatste half jaar van onze relatie was dit steeds vaker het geval. En telkens als ik vroeg of er iets was zei ze van nee er is niks. Of kreeg ik het antwoord weet ik niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet hoor, als ik me kut voel en ik wil het niet vertellen, dan doe ik alsof er niets aan de hand is. En als er wel iets is en ik wil het delen, dan deel ik het. Simpel.
Ik denk dati k dfat het beste voor mezelf uit kan makenquote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 09:52 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Maar soms is het beter dingen te delen. Ik merkte ook vrij snel of er iets was met mijn ex. Het laatste half jaar van onze relatie was dit steeds vaker het geval. En telkens als ik vroeg of er iets was zei ze van nee er is niks. Of kreeg ik het antwoord weet ik niet.Hier heb je dus helemaal niks aan.
Sommige dingen kun je beter voor jezelf houden dat klopt. En dat je er niet iedereen mee lastig wilt vallen is ook normaal. Maar alles binnen blijven kroppen breekt op. Oke dit is alweer een hele stap verder haha.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dati k dfat het beste voor mezelf uit kan makenIk val mensen het liefst niet lastig met mijn gezeik dat nergens over gaat. Ook niet aan mijn vriend, heb in de maanden dat ik met hem was 1 keer gehuild, want daar wil ik hem niet mee lastig vallen.
En soms weet je ook niet wat er is, care.
Dat hoef je mij niet te vertellen, I've seen it all. Maar ik besluit toch eigenlijk alles wel voor me te houden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 09:58 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je beter voor jezelf houden dat klopt. En dat je er niet iedereen mee lastig wilt vallen is ook normaal. Maar alles binnen blijven kroppen breekt op. Oke dit is alweer een hele stap verder haha.
Klopt, als iedereen altijd over alle kleine dingen zou beginnen te zeiken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen, I've seen it all. Maar ik besluit toch eigenlijk alles wel voor me te houden.
Als er iets kuts gebeurt op school, sure, dat deel ik wel, maar gepieker oid dat deel ik niet.
Is toch bij ieder persoon anders. Soms denk ik niet na over kleine dingen hoor, dat piekeren. Niet over watvoor boodschappen ik moet doen morgen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 10:02 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Klopt, als iedereen altijd over alle kleine dingen zou beginnen te zeiken.
Altijd als iemand over delen begint moet ik denken aan zo'n stukje op de radio(kan 538 zijn geweest weet nietzeker) dat zo'n Dj schreeuwt. "wat wil je met ons delen ????"quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
imho deel je ook meer met vrienden / vriendinnen dan met je vriend / vriendin. Als het echt serieus is en hem / haar echt aangaat wel natuurlijk. Maar voor 'dagelijkse ongemakken' of zo...
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:06 schreef BurnaBoy het volgende:
Is die ibood hunt nog steeds.
Ze zullen wel teveel troep hebben
"Wel delen he!"quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 10:08 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Altijd als iemand over delen begint moet ik denken aan zo'n stukje op de radio(kan 538 zijn geweest weet nietzeker) dat zo'n Dj schreeuwt. "wat wil je met ons delen ????"
Slap excuus. je kunt nog altijd hardlopen ofzo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wil ik eindelijk gaan sporten, val ik vanmorgen van de trap waardoor ik schouder verrekt heb.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wil ik eindelijk gaan sporten, val ik vanmorgen van de trap waardoor ik schouder verrekt heb.
Ja ik ga ook wel. Alleen wat korter. En niet kracht want ik ga altijd te ver.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:14 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Slap excuus. je kunt nog altijd hardlopen ofzo.
Proefstudeerdag was kut trouwens. Echt zo nutteloos. Eerst trein gemist omdat vriendin te laat was. Toen wisselstoring dus totaal een uur te laat. Gingen we naar het hoofdgebouw, moesten we bij faculteit Bouwkunde zijn (ze zei hoofdingang, dan denk ik hoofdgebouwquote:
Samenvatting=quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Proefstudeerdag was kut trouwens. Echt zo nutteloos. Eerst trein gemist omdat vriendin te laat was. Toen wisselstoring dus totaal een uur te laat. Gingen we naar het hoofdgebouw, moesten we bij faculteit Bouwkunde zijn (ze zei hoofdingang, dan denk ik hoofdgebouw). Moesten we bij de rode trap rechts, gingen we de trap op. "We moeten de trap helemaal niet op." "Oja."
Weer terug. En toen waren we dus vet laat en hadden we ongeveer alle uitleg gemist. Moesten we tijdens de lunch doorwerken want het moest af zijn voor presentatie. Nou toen presentaties holladiejee. En dat was. Supersaai. En we kregen een paar tips die al in de powerpoint stonden dus die ik al wist.
En dat was het.
![]()
Oja we gingen nog naar de ateliers kijken maar daar was ik al geweest.
Edit: Ik weet eigenlijk helemaal niet of het je interesseert dus ik weet ook niet waarom ik je quotte.En nu ga ik doeiii.
Dat had ik ook al wel verwacht, van die dagen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Proefstudeerdag was kut trouwens. Echt zo nutteloos. Eerst trein gemist omdat vriendin te laat was. Toen wisselstoring dus totaal een uur te laat. Gingen we naar het hoofdgebouw, moesten we bij faculteit Bouwkunde zijn (ze zei hoofdingang, dan denk ik hoofdgebouw). Moesten we bij de rode trap rechts, gingen we de trap op. "We moeten de trap helemaal niet op." "Oja."
Weer terug. En toen waren we dus vet laat en hadden we ongeveer alle uitleg gemist. Moesten we tijdens de lunch doorwerken want het moest af zijn voor presentatie. Nou toen presentaties holladiejee. En dat was. Supersaai. En we kregen een paar tips die al in de powerpoint stonden dus die ik al wist.
En dat was het.
![]()
Oja we gingen nog naar de ateliers kijken maar daar was ik al geweest.
Edit: Ik weet eigenlijk helemaal niet of het je interesseert dus ik weet ook niet waarom ik je quotte.En nu ga ik doeiii.
Op naar de 35kquote:
De open dag was zelfs meer interessant.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat had ik ook al wel verwacht, van die dagen...
Is overal zo namelijkWel jammer dat het tegenviel
meelopenquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De open dag was zelfs meer interessant.Maar ga wel vragen aan een soort van kennis of ik mee kan lopen ofzo. En nu dus sporten
hoeveel moet je er dan nog?quote:
1000 nogwatquote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 10:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoeveel moet je er dan nog?
weekje dus!quote:
Ze wacht gewoon totdat je sowieso al naar huis magquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:37 schreef RenRen- het volgende:
Mijn moeder smst niet terugIk wil weten of ik eerder naar huis mag.
Stom.quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 10:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze wacht gewoon totdat je sowieso al naar huis mag
zo zijn ze! moeders!quote:
Omdat ik door m'n rug ben gegaan.quote:
quote:
Wat was je doen dan? Fitness?quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 10:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat ik door m'n rug ben gegaan.
wat deed je?quote:
quote:
Ik pakte m'n schoolltas van de grondquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Ik pakte m'n schoolltas van de grond.
Renactie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 10:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Ik pakte m'n schoolltas van de grond.
wsup?quote:
Die handjes ookquote:
quote:
Nijntjes.quote:
quote:
Logisch, op de manier zoals jij het post.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
volgens mij denkt die kerel in dat andere topic van domste actie onder invloed ofzo dat ik echt dornken heb auto gereden
Ik heb nog dik gedrukt in mijn quote 'tijdens het uitgaan'. Ik zeg dat mijn vrienden dronken zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Logisch, op de manier zoals jij het post.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:59 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ik ook in mijn kamer
ah jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Papiertjes uitknippen en inkleuren en met plakband opplakken
quote:
same herequote:
een + is zwangerquote:
Niet baggeren in de FBquote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:19 schreef Zeroku het volgende:
Whehe
[ Bericht 40% gewijzigd door RenRen- op 11-03-2010 11:18 (verrekte editknop) ]
quote:
quote:
Ik vergeet je naam toch steeds johquote:
F13tsj333333333!1!1!1 Ben je me nou al eens voorbij?quote:
Profiel!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vergeet je naam toch steeds johBlame the alcohol...
bijnaquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
F13tsj333333333!1!1!1 Ben je me nou al eens voorbij?
Jajajajaja te moeilijk!quote:
quote:
och, die ben ik zaterdag wel voorbijquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:36 schreef Bravebart het volgende:
Oh, dr staat weer een ik-post-in-4-SC's-tegelijk slet tussen ons Fjets
Wattes? Wie?quote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:36 schreef Bravebart het volgende:
Oh, dr staat weer een ik-post-in-4-SC's-tegelijk slet tussen ons Fjets
Meui!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
och, die ben ik zaterdag wel voorbij
Ik heb trek in spareribsquote:
quote:jullie zijn lid van n hyves waar je word opgeroepe om te kome demonstrere.
als je niet kom, meld je dan ajb af is wel 3x gezegd/gevraagd.
en toch blijve jullie lid
waarom kommie dan niet gvd??!!??
hoe wil je nou ooit n statement make tege die pleuris burgemeester??
leefbaar Rotterdam en d66 ware dr en weet ik hoeveel media en jullie wille n dance poarade maar make geen statement.
goed bezig!!
zeker Nederlanders?
grote muile en klage maar geen actie onderneme
blijf petities tekene en lid worde van n hyve enz...dan kom t wel goed met NL
degene die wel gekome zijn...
respect voor jullie!!
jullie wille teminste verandering
jullie late je teminste wel hore zodat er eindelijk is iets zou kenne verandere.
maar alsje daar met 4-500 man sta maakie natuurlijk nog geen duidelijk statement.
beetje jammer.
maar nogmaals, degene die gekome zijn en/of hebbe geholpe jullie zijn teminste wel verstandigf en hebbe niet alleen n grote muil op i-net
RESPECT!!
Ik in Grieks, maar ik proef nog steeds de rode ui van gisterquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb trek in spareribs
Ik kan het niet lezen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:42 schreef Bravebart het volgende:
Prachtig trouwens, ik was lid geworden van die hyves die wilde gaan demontreren omdat de Dance Parade niet door gaat. Is die demonstratie blijkbaar geweest en kwamen er maar 400 mensen terwijl er 1600 lid van die hyves zijnKrijgen we zo'n PB:
[..]
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik in Grieks, maar ik proef nog steeds de rode ui van gister
Deze wel?quote:
Maar goed dat ik met mn fake hyves ben aangemeld, anders moest ik vrezen voor mn levenquote:ik krijg gelijk berrichies binne van mense die niet konde maar konde er 1200 niet?
waarom zijn er dan wel 1200 lid?
want tis niet voor nix 3x gevraagd om je af te melde alsje niet kome ging...
joeri en ik probere abou wakker te make maar op deze manier luk dat natuurlijk niet...we wilde wete hoeveel mense kome ginge en hebbe abou en de media verteld dat er DIK 1000 man kwame en dan sta je daar met 400-500 man...
abou lach ons 4kant uit!!
en daarom dat boze berrichie.
tis gewoon weer typisch NL.
iedereen klaag en doe maar niemand die actie onderneem...
dan word dr actie ondernome en ken je MAKKELIJK zorge datje vandaag vrij ben en dan nog sta je daar met n relatief kleine groep...
1600 man waarvan dr 1100 niet zijn.
sorry maar vin t n schande!!
zover t geklaag...
mense die dr ware nogmaals SUPER!!
thnx!!!!
Grieksquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Deze wel?
[..]
Maar goed dat ik met mn fake hyves ben aangemeld, anders moest ik vrezen voor mn leven
ik wel meequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:45 schreef Jotcha het volgende:
School
En er is niemand die mee wil een broodje halen
Ja preciesquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
anders komen ze je opzoeken
Nijnquote:
als er een of andere volkswagen golf voor je huis stopt.....quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja preciesDaar zijn het de types wel naar denk ik
quote:
BAMquote:De OK-stickers van de Smaakpolitie voor Noord-Brabant
Bergen op Zoom:
- Grieks Specialiteiten Restaurant Delphi Grote Markt 25 Tel: 0164-258387
Mja, dan is het liggen geblazenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als er een of andere volkswagen golf voor je huis stopt.....
quote:
lekker dichtbij ook welquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, dan is het liggen geblazenDikke drive-by shooting
Ik was er tochquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lekker dichtbij ook wel
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je draait gewoon zodat je met je zij naar hun toe staat. Dan kunnen ze je nooit raken.
True true, en ik woon op 5 hoog, ze zien me niet eensquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je draait gewoon zodat je met je zij naar hun toe staat. Dan kunnen ze je nooit raken.
Wat voor'n volk is dat danquote:
Rotterdams paupervolk, duhquote:
Wtf, serieusquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik wist niet dat je zelfs Streetview in de Efteling hebt
ik ga vanuit Assen wel even die kant opquote:
Efteling heeft niet eens een streetquote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik wist niet dat je zelfs Streetview in de Efteling hebt
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True true, en ik woon op 5 hoog, ze zien me niet eens
Ik ga er toch ook niet met jou heen johquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ga vanuit Assen wel even die kant op
quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga er toch ook niet met jou heen joh
Mja, die krijgt daar korting door zn lengte, dus hij gaat bijna elke week volgens mijquote:
Ja mag welquote:
doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:57 schreef Jotcha het volgende:
Ik kan shoarma laten bezorgen op school hmm
okeeequote:
Hardquote:
Gewoon doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:57 schreef Jotcha het volgende:
Ik kan shoarma laten bezorgen op school hmm
grieks he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |