Jullie altijd met die songteksten. Verdomme denk telkens dat jullie ergens mee zitten!quote:
de tjiks diggen dat heim!quote:
"Elke dag word ik wakker met een deuntje in mijn hoofdquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie altijd met die songteksten. Verdomme denk telkens dat jullie ergens mee zitten!
jwttzzzelfniet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de tjiks diggen dat heim!
stiekem is dat ook zo maar zeggen ze dat niet. Je moet het raden en doorvragenquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jullie altijd met die songteksten. Verdomme denk telkens dat jullie ergens mee zitten!
juwelll je moet er gewoon gebruik van maken! 1112quote:
gebruik maken van 112quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
juwelll je moet er gewoon gebruik van maken! 1112
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:03 schreef DeLuna het volgende:
11.111e post.
Even een printscreen maken
niet van! 1112quote:
Ja typisch mannen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
stiekem is dat ook zo maar zeggen ze dat niet. Je moet het raden en doorvragen
sommige vrouwen kunnen er ook wat van heur!quote:
WAAROM DOE JE HET DAN?quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sommige vrouwen kunnen er ook wat van heur!
JA ER IS NIETS
oke
.......
Wat is er nou?
nieeehieeets...
PFFF
oke
JA zou je niet eens vragen wat er is....
Wat is er?
JA NIETS
...
nou dan
![]()
Wat is er nou lieverdKom eens hier
![]()
JA NOU IK BEN GEWOON.....
zeg dat dannn
Dat heb jij vast ooit wel eens gedaan zoquote:
Nee!quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat heb jij vast ooit wel eens gedaan zo
Jij zegt het altijd gelijk als er iets is?quote:
Heel af en toe doe ik zo ja! Nou en!quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij zegt het altijd gelijk als er iets is?
Je gaat niet eerst een uur allemaal hints droppen waarna J. maar moet raden wat er is?
Mag hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heel af en toe doe ik zo ja! Nou en!Maar meestal zeg ik het gewoon meteen als ik ergens mee zit.
Ik doe dat dus echt nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 @ 08:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mag hoor![]()
Daar ben je een vrouw voor. Maakt het ook leuk hoor
quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik doe dat dus echt nietBehalve als ik het echt niet wil vertellen, maar dan ga ik ook niet zuchten en steunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |