SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:03 schreef MrMonkeyman het volgende:Geniaal. Ik zal later paint aanzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geniaal. Ik zal later paint aanzetten.
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een vriend die nogal graag moppen vertelt. Alleen het nadeel is dat ze vaak flauw zijn.
[ afbeelding ]
Hij vroeg aan mij: "Wat is rood en staat in de wei?"
[ afbeelding ]
Ik probeerde op een antwoord te komen, echter door al het bier wilde mijn hersenen niet echt bepaald meewerken.
[ afbeelding ]
Glimlachend vertelde hij me het antwoord: "Een tampony!"
[ afbeelding ]
Het drong echter niet meteen door bij mij, terwijl mijn vriend nog steeds glimlachend naar mij keek. Het leek wel een eeuwigheid duren.
[ afbeelding ]
Misschien kwam het wel omdat ik stiekem LSD in zijn bier had gedaan.HAHAHAHAHAHHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TAMPONY
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:10 schreef MrMonkeyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat laatst met een maat in een cafe, alleen is er overdag meestal niet veel te doen.
[ afbeelding ]
Toen echter opeens een dikke lul binnenkwam. Zo dik dat je de hartslag aan de aders kon zien.
[ afbeelding ]
Hij kwam precies tussen ons in zitten, en we vroegen ons toen beiden af wat er nu toch ging gebeuren.
[ afbeelding ]
Hij legde plotsklaps geld op tafel en bestelde drie bier!
[ afbeelding ]
En dat was het verhaal van dikke lul, drie bier.
[ afbeelding ]
Ik zat laatst met een maat in een cafe, alleen is er overdag meestal niet veel te doen.
[ afbeelding ]
Toen echter opeens een dikke lul binnenkwam. Zo dik dat je de hartslag aan de aders kon zien.
[ afbeelding ]
Hij kwam precies tussen ons in zitten, en we vroegen ons toen beiden af wat er nu toch ging gebeuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |