abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79063064
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:01 schreef Ermanon het volgende:
Oke, hele slechte paint, maar kon het niet laten
[ afbeelding ]
Check de neus van deze Mclaren Silverstone 2010 Editie....
Cool een mini Browning M2.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_79063387
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
FP1 BBC uitzending bij de BT-boer.
Kan het dat de link nu niet werkt?

Edit: als ik de link kopieer wel Maar even denken wat mijn login/ww was

Edit2: heb maar een nieuwe login aangevraagd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sally op 12-03-2010 16:50:14 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79064355
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:58 schreef Sinister-D- het volgende:
En de 107%-discussie is begonnen

FIA ponders return of 107% rule
Dan mogen ze meteen de kwalificatie op de schop nemen omdat anders de 107% regel niet te handhaven is (of je moet de tijd van de snelste uit Q1 als maatstaf nemen, maar dan heeft iedereen zo weinig tijd om een goede tijd neer te zetten).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_79064828
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:42 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dan mogen ze meteen de kwalificatie op de schop nemen omdat anders de 107% regel niet te handhaven is (of je moet de tijd van de snelste uit Q1 als maatstaf nemen, maar dan heeft iedereen zo weinig tijd om een goede tijd neer te zetten).
Vroeger werd er ook weleens een uitzondering gemaakt als iemand in de vrije trainingen een tijd had neergezet die wel binnen de 107% regel viel. Vaak mocht diegene dan gewoon meedoen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_79065335
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:42 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

In dat geval gewoon weer 12 ronden en een uur de tijd om te kwalificeren. Dat was het mooiste .

Maar dan krijg je weer dat iedereen wacht tot het einde .
pi_79065536
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:05 schreef Disavowed het volgende:

[..]

In dat geval gewoon weer 12 ronden en een uur de tijd om te kwalificeren. Dat was het mooiste .

Maar dan krijg je weer dat iedereen wacht tot het einde .
Jack Plooij terug als pitreporter om in de tussentijd de pit af te struinen op zoek naar sappige verhalen

Dat was inderdaad een mooie tijd
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79065572
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Jack Plooij terug als pitreporter om in de tussentijd de pit af te struinen op zoek naar sappige verhalen

Dat was inderdaad een mooie tijd
Niet Jack Plooij .

Dat was die tandarts toch?
pi_79066011
Jack was een stuk beter dan Alard als je het mij vraagt
vosss is de naam,
pi_79066409
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
Ik weet het niet.

Vroegah vond ik Alard prima . Plooij liep maar wat te ouwehoeren had ik de indruk. Of was dat die andere, Rick Winkelman of zo?
pi_79066854
Ik denk dat het Winkelman geweest is, maar dat weet ik niet zeker meer
vosss is de naam,
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:52:22 #161
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79067140
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:11 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Niet Jack Plooij .

Dat was die tandarts toch?
ja, en die was echt dramatisch
allard was als pitreporter wel leuk, maar als commentator echt verschrikkelijk
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79071470
Overigens dat gezeur over die 107% regel begrijp ik echt niet.
Is het nou zo erg dat er 1 of misschien 2 auto's (afhankelijk van of die van Chandok nog op tijd klaar is ) een seconde of 11 langzamer zijn dan de kop van het veld?

Hier een willekeurige kwalificatie op Spa (2008) uit de LMS Series:

LMP1: Sarrazin - 1.58,069
LMP2: Verstappen - 2.05,841
GT1: Garcia - 2.16,074
GT2: Bruni - 2.21,205

Daar zit 23 seconden tussen en tijdens de race zijn het dus echt wel meer auto's die 7, 18 of 23 seconden langzamer zijn dan de LMP1 klasse en dat levert eik ook geen problemen op. De langzamere klasses kijken gewoon in hun spiegel en moeten de snellere voorlaten.

Ik snap het niet zo dat ze er in de F1 zo moeilijk over doen.
Ik denk voornamelijk omdat ze bang zijn om hun kwalificatie te verkloten omdat toevallig een langzaam team in de weg rijdt.

In de race kunnen ze daar toch zonder problemen voorbij steken? En het is echt niet zo dat een HRT auto ineens midden in een bocht op de rem gaat staan en ineens 80km/u minder hard rijdt.
Bovendien zie je als je ze op een ronde zet toch gewoon als je er naar toe rijdt dat ze veel langzamer zijn? Het is gewoon een kwestie van het juiste moment van er voorbij steken zou ik zeggen.

Zo moeilijk kan dat niet zijn imo
vosss is de naam,
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:53:20 #163
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_79071608
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
Nee man. Plooij was echt een ramp. Zo'n typisch SBS6 figuur

De eerste de beste die bij de start was aangerost: ''Haw was yoor rees?!'' Was dat nu voor een vraag als je net bent aangereden Of bij een motor die ploft met dikke vlammen uit de uitlaat aan het einde van het rechte stuk en dan vragen: ''Wot heppent?''

Kalff was toch de betere pitreporter met degelijk engels, en fatsoenlijke vragen. Winkelman was ook niet slecht. maar die ligt toch mijlen voor wat betreft Plooij.

Gelukkig doet ie nu Domino Day op SBS, past tenminste bij z'n niveau
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_79071976
quote:
Hill to join stewards' panel at two races

The FIA has confirmed that Damon Hill will be among the drivers who assist the stewards at grands prix later in the 2010 season.

In a new innovation for this year, a former driver will join the three regular stewards at each race to help make decisions on penalties and similar issues. The move is in response to criticism that the permanent stewards did not have sufficient insight into driving F1 cars when judging controversial incidents.

Four-time world champion Alain Prost is filling the driver's role on the panel at this weekend's Bahrain Grand Prix, and the FIA's deputy president for sport Graham Stoker said today that 1996 title-winner Hill was likely to participate at two races as well.

"Damon Hill has agreed to do two events," Stoker said. "It is likely he's going to do Monaco and another one, and we've got a range of other drivers who positively have said they will come along and help us."

Hill contested 115 grands prix for Brabham, Williams, Arrows and Jordan between 1992 and 1999. He has since become the president of Silverstone circuit owner the British Racing Drivers' Club.
pi_79072027
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:04 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Niet goed. Hill is best partijdig, met name als het om Engelsen vs Schumi gaat.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:32:14 #166
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79075283
quote:
Todt wil 107 procent-limiet terugzien in de Formule 1
12 maart 2010

Als het aan FIA-president Jean Todt ligt, moet elke coureur in de kwalificatie binnen 107 procent van de tijd van degene op pole-position zitten om mee te mogen doen aan de race. Dit om te voorkomen dat te langzame auto's tijdens de race de snellere deelnemers ophouden.

De regel was tot en met 2002 gebruikelijk in de Formule 1, maar werd in 2003 afgeschaft, omdat coureurs vanaf dat jaar de race moesten starten met de hoeveelheid brandstof waarmee ze zich ook gekwalificeerd hadden. Nu rijden alle deelnemers weer met een gelijke hoeveelheid brandstof in de kwalificatie, en daarom ziet Todt de regel graag terugkeren.

"Wij zijn zeker voor de limiet van 107 procent", vertelde Todt tijdens een persconferentie in Bahrein. "De reden dat het werd afgeschaft, was de opzet van de kwalificatie die werd veranderd. Om het nu voor 2010 weer in te voeren moet er unanieme toestemming van de teams zijn. Dat zie ik echter niet gebeuren, dus we kunnen het pas in 2011 introduceren."
blablablablablablablablablablablablablabla
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:21:42 #167
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_79080274
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:05 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Is dan weer eens wat anders...
pi_79082596
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Nee man. Plooij was echt een ramp. Zo'n typisch SBS6 figuur

De eerste de beste die bij de start was aangerost: ''Haw was yoor rees?!'' Was dat nu voor een vraag als je net bent aangereden Of bij een motor die ploft met dikke vlammen uit de uitlaat aan het einde van het rechte stuk en dan vragen: ''Wot heppent?''

Kalff was toch de betere pitreporter met degelijk engels, en fatsoenlijke vragen. Winkelman was ook niet slecht. maar die ligt toch mijlen voor wat betreft Plooij.

Gelukkig doet ie nu Domino Day op SBS, past tenminste bij z'n niveau
Ik vond Jack Plooij altijd wel leuke verhaaltjes en onderwerpjes maken voor de F1. Hij was misschien niet zo technisch als Allard, maar vond het zeer vermakelijk en daar gaat het toch uiteindelijk om?
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  zaterdag 13 maart 2010 @ 00:03:36 #169
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79084228
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:05 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

goed voor het evenwicht
The line is a dot to you!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 13 maart 2010 @ 02:33:01 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_79087699
Als je die 107% regel weer invoert dan draai je de kleine opstartende teams weer de nek om. Niemand gaat toch een team sponsoren wat het eerste jaar nauwelijks in beeld is.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 13 maart 2010 @ 05:39:18 #171
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_79088478
Woehoe! Ben toch wel blij dat de eerste race niet in melbourne is want anders had ik door m'n werk de qually moeten missen

Desalniettemin eindelijk zondag weer op 't puntje van m'n stoel zondag die Duitser afkafferen!
Dat het een mooi seizoen mag worden en pas beslist in Abu Dhabi!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_79088888
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 02:33 schreef rubbereend het volgende:
Als je die 107% regel weer invoert dan draai je de kleine opstartende teams weer de nek om. Niemand gaat toch een team sponsoren wat het eerste jaar nauwelijks in beeld is.
Gaat dit jaar gelukkig niet gebeuren.

Wat volgens mij Chandhok een tijdje geleden zei, was dat kleine tijdsverschillen tussen de rijders eigenlijk meer iets is van het tegenwoordige racen zeker als je het vergelijkt met vroeger. Vond eigenlijk wel dat hij daar deels een punt had. Vroeger waren de verschillen in tijd namelijk aanzienlijk groter.

Ach we verlangen allemaal naar de tijden van weleer, dan is het misschien terugbrengen van de langzamere deelnemende teams wel weer eens een goed begin.
pi_79088897
Ben benieuwd of die stream straks weer werkt. Kan ik ze voor het eerst met bewegend beeld aanschouwen
pi_79090628
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 08:44 schreef Kees80 het volgende:
Ben benieuwd of die stream straks weer werkt. Kan ik ze voor het eerst met bewegend beeld aanschouwen
Je zit niet bij een tv?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 13 maart 2010 @ 11:11:20 #175
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_79090805
nu op bbc1, preview!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: