abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79032138
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mja, en als je dit ziet, zou t nog eens waar kunnen zijn ook:
[ afbeelding ]

Achterzijde tot begin monocoque is erg klein
De tank staat wel iets boller dan die van de Ferrari.

En je zou 'm ook eens moeten vergelijken met - naar eigen zeggen - het team met de zuinigste motor van het veld: Renault.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79032204
Prima;

Lijkt ook korter
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_79032713
Sinds lange tijd weer terug op het forum!

Misschien kunnen mensen nog "TimoBasso" voor de geest halen


Schumi - discussies flame on
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_79032995
quote:
FIA zoekt naar passende straf voor Team US F1

11 maart 2010

De FIA is van plan om Team US F1 te straffen voor het niet deelnemen aan het Formule 1-kampioenschap van dit jaar. Het Amerikaanse team trok zich eerder deze maand terug uit de sport nadat het de financiële problemen niet had weten op te lossen. Volgens de autosportfederatie kan dat niet onbestraft blijven.


In een verklaring liet de World Motor Sport Council (WMSC) weten dat aan FIA-president Jean Todt is gevraagd om actie te ondernemen. "De World Council heeft de president van de FIA volgens de nieuwe richtlijnen gevraagd om een correcte beslissing te nemen", aldus de verklaring.

Ook werd bevestigd dat er een nieuw selectieproces zal worden geopend om een dertiende team voor 2011 te vinden. Daarbij zal ook een reserveteam worden uitgekozen. Dit jaar had de FIA geen reserveteam om de plek van US F1 in te nemen, ondanks dat Stefan Grand Prix gereed was om al in Bahrein mee te doen.
Het Amerikaanse avontuur krijgt nog een staartje .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:55:22 #105
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79033391
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:46 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Het Amerikaanse avontuur krijgt nog een staartje .
Ze hebben ook iets van 40 miljoen borg moeten betalen - alsof dat al niet genoeg is
Please, make yourself uncomfortable.
pi_79033474
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Sinds lange tijd weer terug op het forum!

Misschien kunnen mensen nog "TimoBasso" voor de geest halen


Waarom niet weer met die naam terug?
quote:
Schumi - discussies flame on
Daar deed ik nooit aan mee
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79034128
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:57 schreef Sally het volgende:

[..]



Waarom niet weer met die naam terug?
[..]

Daar deed ik nooit aan mee
Fok! Hotmail / probleem..

Maarja, nieuwe naam,nieuwe kansen..
Doet mijn Montoya vriend "West" ook nog iets op fok! ?

Zijn openingsposts / grand prix previews van hem waren altijd geniaal..
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_79034233
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Fok! Hotmail / probleem..
Ah k. Is dat nou nog niet opgelost?
quote:
Maarja, nieuwe naam,nieuwe kansen..
Doet mijn Montoya vriend "West" ook nog iets op fok! ?
Die is weer FOK!sportredactie.
quote:
Zijn openingsposts / grand prix previews van hem waren altijd geniaal..
Die komt er nog aan... Begreep ik. Samenwerking met PSM.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79034470
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:13 schreef Sally het volgende:

[..]

Ah k. Is dat nou nog niet opgelost?
[..]

Die is weer FOK!sportredactie.
[..]

Die komt er nog aan... Begreep ik. Samenwerking met PSM.
Kijk mooi zo!

Hotmail probleem lijkt nog steeds niet opgelost,
Ik kreeg sowieso toch te veel spam..


*Met zo'n prachtige helm verdien je gewoon een "zitje"
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_79034603
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Kijk mooi zo!

Hotmail probleem lijkt nog steeds niet opgelost,
Ik kreeg sowieso toch te veel spam..

[ afbeelding ]
*Met zo'n prachtige helm verdien je gewoon een "zitje"
Die helm is bruut .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_79035055
McLaren's achtervleugel legaal
quote:
McLaren's car has been given the all-clear to race at the Bahrain Grand Prix after passing scrutineering checks on Thursday.

FIA technical chief Charlie Whiting checked the car's rear wing this morning and gave it the green light, despite rival Red Bull Racing having expressed doubts about its legality ahead of Bahrain.

Red Bull believed McLaren was making use of the air flow through the engine cover to deliver a straight-line speed advantage.

The FIA was originally scheduled to inspect the car before flying to Bahrain, but that had to be delayed until today.

The MP4-25, however, was given the all-clear by the FIA stewards ahead of tomorrow's practice sessions.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_79035577
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:28 schreef sasquatsch het volgende:
McLaren's achtervleugel legaal
[..]


Mooi .

Maar ik vraag me toch af wat er van overblijft na een achterwaartse crash of als ie vanachter wordt aangereden. LIjkt me erg kostbaar en niet zo makkelijk te repareren
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_79036370
tvp
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:27:55 #114
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79038387
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Kijk mooi zo!

Hotmail probleem lijkt nog steeds niet opgelost,
Ik kreeg sowieso toch te veel spam..

[ afbeelding ]
*Met zo'n prachtige helm verdien je gewoon een "zitje"
tot zover Heidfelds optreden in Bahrein
Please, make yourself uncomfortable.
pi_79041445
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Prima;
[ afbeelding ]
Lijkt ook korter
wat een verschil ook in lengte tussen ferrari en renault!
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:40:40 #116
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_79041777
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:28 schreef sasquatsch het volgende:
McLaren's achtervleugel legaal
[..]


Ik vond de dubbele diffuser van vorig jaar een hele slimme oplossing, maar dit klinkt al veel meer als een ordinair truukje. En ik vraag me af of het wel zo'n voordeel op gaat leveren: de luchtstroom die de coureur kan "sturen" lijkt me vrij beperkt. Misschien dat ze er op de rechte stukken ietsje sneller door worden, maar in de bochten heb je er weinig aan.
pi_79042084
Nog 8 uur en 12 min
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 maart 2010 @ 23:52:06 #118
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79042190
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 12 maart 2010 @ 00:05:24 #119
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79042632
half topic gemist
The line is a dot to you!
pi_79044521
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:32 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

wat een verschil ook in lengte tussen ferrari en renault!
Ik denk echt dat die Renault de nieuwe Honda is en kansloos achteraan mee gaat doen.
Waar hebben die gasten in godesnaam hun benzinetank liggen?????

Alle auto's zijn een stuk langer dan de Renault geworden ten opzichte van vorig jaar en de Renault is zo op het oog ongeveer net zo lang.

Hebben die een dubbele bodem of wat?!?

Nouja, over een paar uur gaan we het zien
Ik zit er al klaar voor
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 01:51:06 #121
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_79044778
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:40 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik vond de dubbele diffuser van vorig jaar een hele slimme oplossing, maar dit klinkt al veel meer als een ordinair truukje. En ik vraag me af of het wel zo'n voordeel op gaat leveren: de luchtstroom die de coureur kan "sturen" lijkt me vrij beperkt. Misschien dat ze er op de rechte stukken ietsje sneller door worden, maar in de bochten heb je er weinig aan.
Spreekt elkaar een beetje tegen niet? Hoe kun je de diffuser een slimme oplossing vinden, en dit een ordinair truukje. De coureur stuurt helemaal niks, hij drukt zijn benen gewoon voor een gat zodat de lucht ergens anders langs gaat. Vrij slim en geniaal bedacht, en ik ben alles behalve een McLaren fan. De hele F1 draait juist om dit soort kleine dingen, weet je nog in 98 dat iedereen over die x-wings aan het zeuren was. Totdat Ferrari ook in 1x in San Marino met die dingen rond reed.
graag verwijderen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 08:21:07 #122
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_79046775
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 00:05 schreef kepler het volgende:
half topic gemist
ik ook
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_79046894
..

[ Bericht 100% gewijzigd door Trystar op 12-03-2010 08:28:50 ]
  vrijdag 12 maart 2010 @ 08:37:30 #124
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_79047066
tvp
Calm down, please!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:16:06 #125
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_79049809
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 01:51 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Spreekt elkaar een beetje tegen niet? Hoe kun je de diffuser een slimme oplossing vinden, en dit een ordinair truukje. De coureur stuurt helemaal niks, hij drukt zijn benen gewoon voor een gat zodat de lucht ergens anders langs gaat. Vrij slim en geniaal bedacht, en ik ben alles behalve een McLaren fan. De hele F1 draait juist om dit soort kleine dingen, weet je nog in 98 dat iedereen over die x-wings aan het zeuren was. Totdat Ferrari ook in 1x in San Marino met die dingen rond reed.
Ik noem het een truuk omdat ze iets dat verboden is (het dynamisch manipuleren van de luchtstroom) via een maas in de regelgeving (in de regels heeft men het alleen over mechanische oplossingen) toch weten te bereiken. De dubbele diffuser was sowieso niet verboden, maar het was een vinding waar niemand aan gedacht had. Hetzelfde geldt voor al die vin en vleugel-constructies die we in de jaren gezien hebben.
pi_79050247
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:16 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik noem het een truuk omdat ze iets dat verboden is (het dynamisch manipuleren van de luchtstroom) via een maas in de regelgeving (in de regels heeft men het alleen over mechanische oplossingen) toch weten te bereiken. De dubbele diffuser was sowieso niet verboden, maar het was een vinding waar niemand aan gedacht had. Hetzelfde geldt voor al die vin en vleugel-constructies die we in de jaren gezien hebben.
Dit is toch hetzelfe als de dubbele diffuser? Niemand heeft hier aan gedacht, maar het is wel legaal. En verder is het niet echt dynamisch te noemen. Hoe harder de auto gaat, hoe harder de lucht erdoor stroomt en des te meer de werking van de achtervleugel beinvloed wordt. Dubbele diffuser werkt ook zo, ga je harder, heb je meer down force.

Op die manier kun je de diffuser ook gewoon een truuk noemen....

Desondanks vind ik dit soort ontwikkelingen alleen maar positief, zou niks wezen als ze allemaal met hetzelfde rond zouden rijden, vind deze "strijd" tussen de teams wel mooi, om te zien wat men allemaal bedenkt en maakt
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:40:20 #127
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_79050659
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:28 schreef Ermanon het volgende:

[..]

Dit is toch hetzelfe als de dubbele diffuser? Niemand heeft hier aan gedacht, maar het is wel legaal. En verder is het niet echt dynamisch te noemen. Hoe harder de auto gaat, hoe harder de lucht erdoor stroomt en des te meer de werking van de achtervleugel beinvloed wordt. Dubbele diffuser werkt ook zo, ga je harder, heb je meer down force.
Het verschil is dat in dit geval de coureur met z'n elleboog (of z'n knie: dat is nog niet helemaal duidelijk) een bepaald gat in de cockpit kan afsluiten waarmee de luchtstroom onderbroken kan worden. De luchtstroom wordt dus kunstmatig gemanipuleerd, maar omdat dit niet met een technische oplossing gebeurd (de coureur doet het met een van zijn ledematen) valt het niet onder het verbod. Ik noem dat een truuk omdat het tegen het idee van de regel ingaat.

In dit artikel wordt de werking goed uitgelegd.
pi_79051180
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Iedereen krijgt hier even een dikke deksel op de neus van een nieuwkomer !
Ergens heeft hij natuurlijk ook gewoon gelijk
Ik kan me de tijd nog herinneren van het Pacific team met al die betalende gasten (midden jaren '90). Daarna kwam Forti nog en die verloren ook 5-10 seconden per ronde.
En dan heb ik het nog niet over de tijd dat er 14 (of meer) teams meededen aan de kwalificatie. Dan had je het gevecht voor de pole-position maar ook een gevecht achterin voor de laatste startplekken, maximum aantal startplekken is 26 en met 28 (of meer) rijders was dat ook altijd een boeiend gevecht. Ik vind het wel leuk al die nieuwkomers.
Get it and Bet it
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 maart 2010 @ 11:19:48 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79052373
Ik lees net dat Toyota in Keulen de motorsportafdeling zodanig heeft opgezet dat ook externe partijen het bedrijf in kunnen huren voor het maken van onderdelen, testen van zaken in de windtunnels, CFD-ontwerpen, etc
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79053218
Grappig, ik bedenk me net dat Schumacher dit jaar eigenlijk in een Tyrrell rijdt .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_79055025
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:38 schreef Disavowed het volgende:
Grappig, ik bedenk me net dat Schumacher dit jaar eigenlijk in een Tyrrell rijdt .
En Kubica in een Toleman, Webber in een Stewart, Sutil in een Jordan en Buemi in een Scuderia Italia.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:27:34 #132
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_79055406
De jongens die sinds de Tyrrell tijd al bij dat team zitten hebben aardig wat ingrijpende identiteits-/ en managementwijzigingen meegemaakt.
pi_79055623
Trouwens, krijgen we straks niet een dikke oorlog op de baan? Bedenk me net dat het echt Duitsland(Schumi/Rosberg/Mercedes) tegen Engeland(Hamilton/Button/Mclaren)is op de baan. Kijken wat voor gekke dingen die duiters deze keer verzinnen om te winnen
pi_79055802
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:32 schreef Ermanon het volgende:
Trouwens, krijgen we straks niet een dikke oorlog op de baan? Bedenk me net dat het echt Duitsland(Schumi/Rosberg/Mercedes) tegen Engeland(Hamilton/Button/Mclaren)is op de baan. Kijken wat voor gekke dingen die duiters deze keer verzinnen om te winnen
Battle for Britain @ Silverstone.

En dat is nog een vliegveld uit WO2 ook .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:42:20 #135
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_79056038
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:32 schreef Ermanon het volgende:
Trouwens, krijgen we straks niet een dikke oorlog op de baan? Bedenk me net dat het echt Duitsland(Schumi/Rosberg/Mercedes) tegen Engeland(Hamilton/Button/Mclaren)is op de baan. Kijken wat voor gekke dingen die duiters deze keer verzinnen om te winnen
hehe, jij hebt ook gpupdate tv gekeken? je vergeet nog team latino en team australia/germany/zwitserland ( )
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79056155
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Battle for Britain @ Silverstone.

En dat is nog een vliegveld uit WO2 ook .
Oh noes, the germans are coming....again.....

Nou ja, zolang de Engelsen maar geen Spitfire ideeën krijgen met de Mclaren, en er daarom een machinegeweer onder de neus monteren
pi_79056246
quote:
12:46:54 Stand halverwege: Rosberg, Hamilton, Schumacher.
12:44:59 Met 2.09.155 is hij echter nog trager dan de GP2-auto's.
12:42:40 Vooralsnog rijdt de HRT F1-auto zonder problemen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_79056425
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]


Zullen we dat gewoon in het topic over de GP doen?
pi_79056536
quote:
Renault: "McLaren-auto is overduidelijk illegaal"

12 maart 2010

Het team van Renault is niet blij met het feit dat de wedstrijdleiding in Bahrein de wagen van McLaren legaal heeft verklaard. Volgens technisch directeur Bob Bell is het overduidelijk dat de McLaren MP4-25 niet aan de regels voldoet.


"Het ontwerp van McLaren is overduidelijk illegaal", vertelde Bell tegen de BBC. "Het ontwerp druist in tegen de geest van de regelgeving. Ik vind het belachelijk dat dit kan gebeuren in een tijd waarin we allemaal geld proberen te besparen. Het aantal mensen dat we kunnen meenemen naar een circuit, is tegenwoordig zo beperkt dat onze monteurs tot diep in de nacht moeten doorwerken om de wagens op tijd af te hebben. En nu beginnen we een nieuwe wapenwedloop die ontzettend veel geld zal gaan kosten. Dit is echt bespottelijk. Ik vind dat de autosportbond verantwoordelijkere beslissingen moet nemen."

Bell wilde nog niet zeggen of zijn team protest zal aantekenen tegen de legaliteit van de MP4-25. "Dat kan ik nu nog niet zeggen. Maar het is duidelijk dat je niet kan uitsluiten dat er een protest zal komen." Intussen komen er steeds meer details naar buiten over de vleugelconstructie van McLaren. Jenson Button en Lewis Hamilton zouden vanuit hun cockpit een ventilatiegat kunnen afsluiten, wat van invloed zou zijn op de achtervleugel, waardoor de auto sneller wordt op het rechte stuk.
Er gaat weer gereld worden .
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_79056724
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Zullen we dat gewoon in het topic over de GP doen?
waar?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_79056849
Ah, mijn IE crashte hier op het vrijwiligerswerk, dus had dit artikel nog niet hier neer kunnen zetten

Thnx

Dit is de bron: http://f1.gpupdate.net/nl(...)rduidelijk-illegaal/
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79056850
Oke, hele slechte paint, maar kon het niet laten

Check de neus van deze Mclaren Silverstone 2010 Editie....
pi_79056872
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

waar?
2010 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79056897
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

waar?
2010 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79057257
@ Sally & Vosss; Dank u

Ik snap overigens niet waarom hrt stalen remmen gebruikt, het moet vrij makkelijk zijn om aan koolstofvezel schijven te komen imho.
Desnoods koop je ze bij porsche of audi
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:07:06 #146
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_79059854
iemand ene livestream?
pi_79059887
FP1 BBC uitzending bij de BT-boer.
Calmer than you are
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:26:15 #148
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_79060740
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:40 schreef beantherio het volgende:

Ik noem dat een truuk omdat het tegen het idee van de regel ingaat.
Ook de dubbele diffuser ging tegen het idee van de regel in. Alleen er zat een gat in de regel die 3 teams ontdekt hadden.
Nu heeft één team een gat ontdekt hoe je op rechte stukken de drag kunt verminderen door de achterveugel te stallen dmv een ledemaat van een coureur.
Gaat inderdaad tegen het idee van de regel is, maar is 100% legaal. Ik vind het net als de diffusser geniaal en toont alleen aan dat de regels niet waterdicht zijn.
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:58:19 #149
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_79062213
En de 107%-discussie is begonnen

FIA ponders return of 107% rule
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_79062377
quote:
Based on performance in today's second practice session in Bahrain, both Lotus and Virgin were within 107% of pacesetter Nico Rosberg, while the under-prepared Hispania team's sole runner Bruno Senna would have been 3.5s outside the required mark.
Toch goed van Lotus en Virgin als je het mij vraagt
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')