abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79119566
Hmm... Shenaya is bijna 2,5 en die wil alleen maar d'r luier...
Altijd blijven lachen... :)
pi_79119625
Nou, ik kan me hier ook langzaam aan weer melden.
Vrijdag morgen een positieve test gedaan.
Volgens de berekeningen op diverse sites gaat het 16 november gebeuren.
Maar dat moet ik nog even bekijken, want mijn cyclus was nog niet echt regelmatig.

Weet niet of ik elke dag alles bijlees, maar doe mijn best.
pi_79119666
Welkom Koningin

Sonnetje ik ben benieuwd naar je foto's

Hier gaat alles prima, dus geen geklaag hier morgen lekker zwangerschapszwemmen voor het eerst, ben heel benieuwd
  zondag 14 maart 2010 @ 10:41:34 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79119734
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:49 schreef Cantare het volgende:
Goeiemorgenmiddag dames

Tegen mijn gewoonte in: ff klagen hoor, maar ik ben weer zo stervensmoe. Gisteren een bruiloft, en vandaag kom ik nérgens toe behalve in bed liggen en wat computeren. En alles gaat wel gewoon door: studie, werk, huishouden, sociale dingen... maar ik neb nérgens zin in of puf voor en dat levert weer stress op. Misschien is het morgen weer anders, en het hoort erbij, maar toch ben ik het wel even zat en ik heb zin om te janken.
Maar waarom geef je er niet gewoon aan toe? Ik ben vanaf 7 weken halve dagen gaan werken omdat ik letterlijk in slaap viel achter het stuur van de auto. Ik heb de eerste weken alleen maar geslapen.
Gewoon gaan slapen als je moe bent. Dat werkt het allerbeste.
  zondag 14 maart 2010 @ 10:42:13 #105
258612 nytar
boys boys boys
pi_79119749
Goedemorgen allen! En welkom Koningin!

Het zonder suiker eten gaat goed! Wat een wereld van verschil, ik ben ineens een stuk minder moe Behalve gisteren dan, we hadden nog 5 bastognekoeken liggen en ik kon mezelf niet inhouden....resultaat, half uur later diep in slaap, ik kan er gewoon echt niet tegen!

Wij hadden ook al vroeg het kamertje klaar, met 16 weken stond ie. We kwamen hem tegen op marktplaats...tja, dan kan het hard gaan! (en dan elke dag even de deur open doen om te kijken hoe mooi hij er straks bij komt te liggen)
pi_79119812
welkom koningin!!!
*poef* nu is het weg
pi_79119819
Goedemorgen iedereen!

Welkom Koningin

Hier de laatste paar dagen ineens erg moe. Kan 's middags heerlijk op de bank in slaap vallen maar 's morgens ben ik gewoon te vroeg wakker het is dan soms nog niet eens licht buiten Verder heb ik het gevoel dat de misselijkheid zich nou wat naar de achtergrond gaat begeven, gelukkig!
pi_79120210
Welkom Koningin!

En we zijn idd wel vroeg met de meubeltjes deze keer ja Maar we zagen wat leuks op marktplaats, dus maar gelijk gekocht ook. Nu hebben we in elk geval genoeg tijd om het te schilderen enzo haha Het kamertje zelf is nog lang niet klaar ook, want daar slaapt Graeme nu in, en die gaat verhuizen naar zolder en daar moeten eerst nog wat wandjes gesloopt en op een andere plek weer geplaatst worden, dus dat duurt nog wel eventjes.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79120766
Koningin welkom hier!

Nou hier zijn ze dan: de foto's van mijn zoon

Zo lig ik ook altijd te slapen

Hier heeft ie z'n handjes onder z'n hoofdje. En je ziet ook de navelstreng enzo.

Oh ja en hij woog 589 gram en kwam kwa datum uit op 8 juli ongeveer. Dus het gaat allemaal goed
En hij heeft volgens de echoscopiste een mooi rond, maar fijn hoofdje En een lief dopneusje haha
pi_79120877
Wat een mooie duidelijke foto's Sonnetje! En dat neusje! Echt super lief!
pi_79120900
Mooi Son!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79120964
Ja he
Echt zo'n gek idee dat hij in mij zit haha. Zo compleet al
pi_79121147
wat ontzettend mooi sonnetje!!! wow!
*poef* nu is het weg
pi_79122306
Welkom en gefeliciteerd Koningin!
En wat een prachtige foto's Sonnetje!
  zondag 14 maart 2010 @ 12:46:49 #115
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79122724
Sonnetje mooie, duidelijke foto's! En, gek idee..... (... als je begrijpt wat ik bedoel).
  zondag 14 maart 2010 @ 13:20:56 #116
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79123894
Koningin: Welkom!

Sonnetje mooie foto's!

Wat betreft baby's van 6 maanden die op de pot gaan, daar hoorde ik laatst ook iets van. Dat kind wil echt alleen maar op het toilet poepen. Heel bijzonder.

En ja, 2 wiegjes, de familiewieg van mijn kant wilde ik sowieso gebruiken, ik wist niet dat mij man ook een familiewieg had, maar toen ik dat hoorde vond ik het toch wel heel leuk. En die is een stuk kleiner dan de wieg van mijn kant. Dus dan kan "zijn" familiewieg bij ons op de slaapkamer staan en "mijn" familiewieg op de babykamer staan.

En wat betreft babykamers op marktplaats. Hier in het noorden is alles vanille met beuken, en ikzelf vind dat zo ontzettend niet mooi dat ik marktplaats een beetje begin te mijden... En de kwaliteit vind ik redelijk bagger van wat er hier op mp staat. Misschien moet ik een keer meer omgeving utrecht kijken of Maastricht, misschien dat daar meer te koop staat.
pi_79124929
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Koningin welkom hier!

Nou hier zijn ze dan: de foto's van mijn zoon

[ afbeelding ]
Zo lig ik ook altijd te slapen

[ afbeelding ]
Hier heeft ie z'n handjes onder z'n hoofdje. En je ziet ook de navelstreng enzo.

Oh ja en hij woog 589 gram en kwam kwa datum uit op 8 juli ongeveer. Dus het gaat allemaal goed
En hij heeft volgens de echoscopiste een mooi rond, maar fijn hoofdje En een lief dopneusje haha
Mooi!

Morgen ga ik tussendoor even naar de vk. Ik heb enorme klompvoeten, en ik heb mijn ringen gauw uit moeten doen, omdat het anders niet meer zou lukken. Oftewel, ik hou opeens enorm veel vocht vast. Het doet soms zelfs gewoon zeer aan mijn voetjes. Ik zit nu met de voetjes omhoog, morgen met een plasje naar de vk om mijn bloeddruk te laten meten. Ik maak me toch wel ongerust, nadat ik van de week ook al helemaal niet lekker was....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_79125752
Sonnetje wat schattig en wat al groot joh gek idee dat zo'n kindje nu in je buik zit...
pi_79126626
Sonnetje, wat een mooie foto's!! *smelt* Kan nu helemaal niet meer wachten tot 29 Maart haha. En 8 Juli wat een mooie datum

Pessie, vandaar! Denk al is echt sonde want ze liggen er maar zo kort in, helemaal als je een grote baby hebt maar goed als het vanuit families is kan ik het heel goed begrijpen!!

Ik ga naar mijn werk toe, weer de hele avond beetje rond slenteren. Zondag is het buffetavond dus heb je weinig te doen alleen drank opnemen en uithalen Fijne zondag verder!!
pi_79127761
Sonnetje, wat een knapperd!! Heel bijzonder zo, die 3D... Ik moet hem nog inplannen, ga ik rond begin mei doen denk ik, dan ben ik rond de 27 weken

djenneke, hoe ver ben je nu? Mijn vriendin heeft er ook al last van, maar dat had ze haar vorige zwangerschap ook. Ze is nu 21 weken en houdt al aardig wat vocht vast. Vorige keer was het echt extreem, dus ze verwacht dat het nog wel erger gaat worden... Het hóeft dus niets te betekenen, maar wel goed dat je het even laat checken... Veel blijven drinken hè!

Zo, kast nog een keer geschilderd met meneer! Die hing gelijk even de nieuwe jaloezieën op in de slaapkamer en toen kreeg ik het op mijn heupen mijn god wat zag dat kozijn eruit (uit de periode dat we nog rookten, en ook gewoon overal binnen in huis rookten ) dus ik ben de hele middag met chloor en alles in de weer geweest, heb beneden weer allerlei dingetjes verplaatst en opgeruimd. Nú gewoon al nesteldrang

En toen kregen we een folder binnen dat ze ons dorp onder de loep gaan nemen want dat ze voor de zomer alle oneffenheden enzo overal weg willen hebben en dingen willen opknappen

Dus ik stond te jubelen dat de gemeente meedoet in mijn nesteldrang om alles voor de zomer netjes en klaar te hebben

En nu gaan er koekjes de oven in (ik herken mezelf echt niet meer terug )

[ Bericht 2% gewijzigd door Orea op 14-03-2010 15:37:51 ]
  zondag 14 maart 2010 @ 18:42:11 #121
259886 pessie
pi_79136926
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:41 schreef Lieszdraaijer het volgende:

Pessie, vandaar! Denk al is echt sonde want ze liggen er maar zo kort in, helemaal als je een grote baby hebt maar goed als het vanuit families is kan ik het heel goed begrijpen!!

De familiewieg van mijn kant is zeer groot, ikzelf heb er een jaar in gelegen (maar dat was omdat ik weigerde zelf te gaan zitten, zodra kids gaan zitten of zichzelf optrekken moeten ze in een ledikantje, daarvoor kunnen ze gewoon in de wieg, en dat is al gauw zo'n 8 maanden).

En Orea nesteldrang
pi_79137819
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:42 schreef pessie het volgende:

[..]

En Orea nesteldrang
Ik hoop eigenlijk dat ik dat deze zwangerschap eens ga krijgen, want bij de eerste is het niet voorbij gekomen....
pi_79137821
Wat leuk al die leuke en lieve reacties op mijn zoon

Vandaag met mijn schoonmoeder mijn hele huis opgeruimd, gestoft en gestofzuigd
Dus alles is weer lekker toonbaar. Alleen de badkamer nog Maar dat komt van de week wel!

Orea ook al lekker bezig geweest vandaag Lijkt me zo leuk om wat aan de babykamer te doen, maar voorlopig moet er hier nog een hoop bouwtechnisch gebeuren.
Nou ja er hangt een wireless radiator (moet dus nog aangesloten te worden ) Dus het einde is in zicht. Stucadoor er doorheen en dan mag ik aan de slag.

Djenneke, vervelend van dat vocht zeg. Hopelijk stelt het verder niets voor, wel goed dat je de verloskundige heb ingeschakeld!

En ben een marktplaats handel begonnen *lol*
Had een bed en een vouwfiets erop staan, en allebei dus al verkocht. Bed wordt vanavond al opgehaald en fiets morgen.
Leuke extraatjes voor de baby
  zondag 14 maart 2010 @ 19:05:31 #124
61183 leonieke
Dan toch?
pi_79137901
Orea Jij bent er rap bij met jouw nesteldrang Dit is hier echt nooit gekomen (vraag me af of het iets te maken heeft met het feit dat de bevalling ook helemaal niet vanzelf op gang is gekomen).

Sonnetje: wat een mooie echo-foto's En dat niet kunnen geloven dat hij in jouw buik zit? Als ik Thomas bekijk, verschiet ik soms nog dat hij iets meer dan een week geleden nog in mijn buik zat en dat hij er echt zo is uitgekomen.
pi_79138614
Ik heb zelfs nesteldrang als ik niet zwanger ben alleen door de ivf en alles was er een beetje achterstand ontstaan Gek genoeg kan ik er erg blij en gelukkig van worden als alles schoon en opgeruimd is

Dat wordt nog wat met een kleine straks al hoop ik stiekem dat ze die genen van mij heeft
pi_79139194
ik kan me best voorstellen dat je blij wordt als alles opgeruimd is.
Dat heb ik ook wel, alleen de zin om eraan te beginnen dat heb ik dan nooit
We hebben ook niet echt een ritme erin ofzo. Aangezien ik altijd onregelmatig gewerkt heb.
Nu ik gewoon maar echt 24 uur werk merk ik dat ik meer doe in huis
pi_79151225
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:05 schreef leonieke het volgende:
Orea Jij bent er rap bij met jouw nesteldrang Dit is hier echt nooit gekomen (vraag me af of het iets te maken heeft met het feit dat de bevalling ook helemaal niet vanzelf op gang is gekomen).

Sonnetje: wat een mooie echo-foto's En dat niet kunnen geloven dat hij in jouw buik zit? Als ik Thomas bekijk, verschiet ik soms nog dat hij iets meer dan een week geleden nog in mijn buik zat en dat hij er echt zo is uitgekomen.
Wat is het toch een wonder he?

Thanks voor de steun, meiden!

@Orea: Ik ben nu 24 weken, dus hopelijk is het inderdaad gewoon niets en gewoon een beetje pech voor me. Het kon ook niet zo vlekkeloos blijven verlopen als het tot nog toe ging... Ik heb echt nog niet mogen klagen. (Niet dat me dat nu tegenhoudt )
  maandag 15 maart 2010 @ 06:40:10 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79157463
Mogge dames

Weekendje naar schoonmoeders in Zeeland geweest, dus niet echt bij kunnen lezen.

Leuk om te vertellen is wel dat ik Willem nu bijna de hele dag door voel... En en en en en Martijn kan 'm ook al voelen Okay, het is slechts een lichte aanraking, maar hij voelt 'm

Hoewel de roze/blauwe wolk hier nog steeds niet is gearriveerd begin ik nu toch wel te genieten hoor...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_79157488
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:34 schreef Koningin het volgende:
Nou, ik kan me hier ook langzaam aan weer melden.
Vrijdag morgen een positieve test gedaan.
Volgens de berekeningen op diverse sites gaat het 16 november gebeuren.
Maar dat moet ik nog even bekijken, want mijn cyclus was nog niet echt regelmatig.

Weet niet of ik elke dag alles bijlees, maar doe mijn best.
Wat ontzettend leuk dat je weer in verwachting bent! Gefeliciteerd!
pi_79159240
Bedankt trouwens allemaal voor de felicitaties!
pi_79159552
Welkom Koningin. En gefeliciteerd Een novemberbaby alweer. Nog even en de eerste van 2011 dient zich hier alweer aan

Leuk dat je al zo verliefd bent op je kindje Sonnetje. Dopneusjes zijn schattig

Wat vervelend djenneke. Inderdaad veel blijven drinken he. Hopelijk kan de vk je wat tips geven om de boel wat te laten afslanken

Orea heeft nesteldrang. Dat komt me bekend voor. Ik ben normaal gesproken een enorme slons, maar nu zie ik constant dingetjes in hier die opgeruimder kunnen. En omdat ik van mezelf zo niet ben en mezelf dus niet herken word ik gek van mezelf. Ik loop te rennen door het huis wat me vervolgens opbreekt. Mijn man zegt dan dat ik rustig aan moet doen en dat hij het wel doet. Maar hij begint er wat mij(n hormonen) betreft niet snel genoeg aan waardoor ik weer onrustig word en zelf maar weer aan de slag ga. Aaaaaaaaaargh
pi_79160164
Herkenbaar CP
Ik roep maar steeds: ja maar met die pijn en bekken, straks mag ik niks meer! En dan zegt meneer: nou dan zet ik je op een stoel en dan kijk je tegen die tijd maar toe hoe ik het doe...

en echt niet dat dat gaat gebeuren, dan zorg ik wel dat alles voor die tijd af is

Maar ik geloof dat ik hem inmiddels aangestoken heb met mijn opruim=schoonmaak=verbeter=woede, want hij is vrij vandaag, en riep net al: nog even dutten en dan straks maar schilderen.. Zullen we gelijk de slaapkamer mee-witten?

Laat je wel weten wat je vlos zei, djenneke?
Flugel fijn gevoel hè?
Ik ga straks naar de bekkenfysio, ben heel erg benieuwd
pi_79160183
En Koningin!! Welkom hier!!
Nog zo'n knapperd als Guus tóf!!
  maandag 15 maart 2010 @ 10:29:33 #134
259886 pessie
pi_79160516
Djenneke ik ben benieuwd wat de vlos zegt.

CP ook al nesteldrang Ik denk dat het hier nog moet komen, ik zie wel wat er allemaal moet gebueren maar er zijn 1001 dingen die moeten gebeuren, over 2.5 week tentamens dus die eerst maar even goed voorbereiden.

En Orea succes bij de bekkenfysio.

En November-baby's! Ik krijg gewoon hoogzomer een baby maar er zijn nu al mensen die weten dat ze aan het einde van de herfst een kindje krijgen. Wat gaat een zwangerschap snel zeg! (Dat laatste idee had ik al langer). Ik ben gewoon al bijna 21 weken zwanger, en ik kan me er nog steeds helemaal niets bij voorstellen dat we straks een kamer moeten maken voor de kleine en daar spulletjes inzetten speciaal voor het kindje...

Nu aan de
pi_79161529
Leuk koningin dan sta je een dagje na mij Gefeliciteerd
Ik vind het heerlijk bij de eerste werd ik zwanger in augustus dus ik had niet veel lekker weer tijdens mijn zwangerschap.. Dat kan ik nu lekker goedmaken.
  maandag 15 maart 2010 @ 11:06:55 #136
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_79161560
Koningin gefeliciteerd!

En Sonnetje, wat een mooie echo. <3

Ik krijg een tweeling hoor. Ik ben de hele dag zo misselijk, gelukkig geef ik niet snel over, want dat haat ik, anders zou ik de hele dag aan het kotsen zijn. Mijn rug doet zo'n pijn! Kan niet langer dan anderhalf uur achter de pc of op en harde stoel zitten en mijn buik wordt gewoon al dikker.

Het moeten er gewoon twee zijn.

Zijnde eerste drie maanden al voorbij?

BTW mogen GI/Knut en ik ook in het rijtje met ongeveer halverwege november Een FOK!baby btw.
  maandag 15 maart 2010 @ 11:16:54 #137
259886 pessie
pi_79161899
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:06 schreef Silmarwen het volgende:
Koningin gefeliciteerd!

En Sonnetje, wat een mooie echo. <3

Ik krijg een tweeling hoor. Ik ben de hele dag zo misselijk, gelukkig geef ik niet snel over, want dat haat ik, anders zou ik de hele dag aan het kotsen zijn. Mijn rug doet zo'n pijn! Kan niet langer dan anderhalf uur achter de pc of op en harde stoel zitten en mijn buik wordt gewoon al dikker.

Het moeten er gewoon twee zijn.

Zijnde eerste drie maanden al voorbij?

BTW mogen GI/Knut en ik ook in het rijtje met ongeveer halverwege november Een FOK!baby btw.
Hmmm... Ik kon bij 8 weken mn eigen broeken al niet meer aan, en ik was absoluut doodziek. En tsja, het is er echt helemaal 1 (waar ikzelf erg blij mee ben...).
Geloof me, het wordt leuk bij 20 weken, ik zei gisteren tegen mijn man dat ik eigenlijk wel genoot van zwanger zijn. Ik had eerder wel een roze wolk, maar nog niet echt dat genieten en dat begint nu steeds meer te komen.
pi_79162078
Ik kreeg met 3 weken nog maar 2 broeken normaal dicht.
Hallo positie kleding
En vrijdag komt moeders voor moeders
  maandag 15 maart 2010 @ 11:35:58 #139
54772 Silmarwen
pi_79162565
Ik weet wel dat het leuker wordt als je de eerste drie maanden voorbij bent. Maar serieus, jullie nu ook al geen broeken meer dicht? Ik ben pas op de helft van het eerste trimester. Bij Yade duurde het zeker tot week 14 voordat ik niet meer in min broeken pasten Ze zitten nu echt strak en das niet fijn als je al misselijk bent.

Ik denk dat ik deze eerste drie maanden als zwaarder ervaar door mijn baan, en heb nu net de pech dat ik drie keer, meer dan 12 uur moet werken vanwege ouder avonden, en normaal werk ik al 10 uur op een dag. Best vermoeiend.

Moeders voor moeders, ik twijfel zo. Die geur is echt vreselijk, maar ik weet ook hoe het is als je moeilijk zwanger kunt worden. Misschien dat ik me vandaag toch aanmeldt.
pi_79162570
quote:
Op maandag 15 maart 2010 06:40 schreef flugeltje het volgende:
Mogge dames

Weekendje naar schoonmoeders in Zeeland geweest, dus niet echt bij kunnen lezen.

Leuk om te vertellen is wel dat ik Willem nu bijna de hele dag door voel... En en en en en Martijn kan 'm ook al voelen Okay, het is slechts een lichte aanraking, maar hij voelt 'm

Hoewel de roze/blauwe wolk hier nog steeds niet is gearriveerd begin ik nu toch wel te genieten hoor...
Ah jawel joh, dat IS die roze/blauwe wolk
pi_79162769
Ik had met 7 weken mijn eerste positiebroek al aangeschaft (maar ik was dan ook enorm opgezwollen)
Nu met bijna 20 weken moet je goed kijken of het wel een zwangerschapsbuik is

Wel heel vervelend dat je zo misselijk bent Silmarwen...

En inderdaad Flugel, misschien het idee van de roze/blauwe wolk eens loslaten? Die is sowieso zwaar overrated.. het gaat erom dat je geniet, en dat doe je dan is de rest niet belangrijk
pi_79163006
Ik kan mijn eerst gekochte positiebroek (gekocht op 9 maandenbeurs) al bijna niet meer aan. hahaha ik begin langzaam uit te dijen volgens mij.. Gelukkig stort de belasting deze week flink geld dan kan ik de stad in
pi_79163022
Oh Pessie, dat is wel een grote wieg dan
Mijn vriendin had ook een wieg maar haar zoon moest er met 3 maanden echt al uit omdat ie zo groot was.. Hij was bij de geboorte al 9 pond haha
pi_79163235
Ik ben in week 18 een positiebroek gaan dragen. Toen pastte het echt niet meer. Zelfs niet meer met de knoopjes los

Hier ook geen wolk. Ik vind het vooral erg bijzonder als ik me realiseer dat er een minimensje in m'n buik zit, maar er wordt niet gestuiterd hier .
Ik kan me er totaal geen voorstelling van maken hoe het vanuit het kind moet zijn en hoe het straks is als het geboren is. Ik laat het allemaal maar op me afkomen

Ik heb vannacht wel gedroomd dat ik bevallen was. Geen centje pijn, maar wel een kalf van een baby
  maandag 15 maart 2010 @ 11:59:34 #145
54772 Silmarwen
pi_79163344
Oh heb net zitten berekenenenenen. 29 oktober zou de uitgerekende datum zijn en dan ben ik nu 7 weken en 6 dagen zwanger.
pi_79164919
Ik had ook al met 7of 8 weken geloof ik positiebroeken aan. Mn gewone broeken kunnen nog wel dicht, maar zitten echt niet lekker meer, en ze knellen enzo.
En verder ben ik weer zo ontzettend moe. Ik hoop maar dat dit even tijdelijk is, en dat het niet als de vorige keer de hele zwangerschap niet meer over gaat.
  maandag 15 maart 2010 @ 12:53:51 #147
259886 pessie
pi_79165226
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef Silmarwen het volgende:
Oh heb net zitten berekenenenenen. 29 oktober zou de uitgerekende datum zijn en dan ben ik nu 7 weken en 6 dagen zwanger.
Hoogste tijd voor een positiebroek dus! (Bij 7 weken 3 dagen kon ik alleen nog maar een rokje met legging aan).
pi_79167188
Ik was zo ongeveer 20 weken toen ik met positiemode begon.. Paste toen ook alleen nog maar mijn pantalon en een rokje met legging.
De vorige keer heb ik alleen maar mijn eigen kleding aangehad
pi_79169719
Bij Guus was ik ruim 20 weken toen ik voor het eerst positiemode aan had (hing al weken in de kast).
Maar dat kwam omdat ik de eerste paar maanden ongeveer 5 kilo was afgevallen omdat mij helemaal niets smaakte en ik had nergens zin in. Die kilo's moesten er eerst weer bij voordat ik andere kleding aan kon.
Heb ook heel lang niet echt een buik gehad. Totaal 8 kilo bijgekomen.

Ben nu trouwens ook aan het denken over Moeders voor Moeders. Eerste zwangerschap niet gedaan, maar denk dat ik het toch ga doen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Koningin op 15-03-2010 15:10:20 ]
  maandag 15 maart 2010 @ 15:11:30 #150
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79170447
Ach ik moest 2 weken geleden echt een nieuwe broek hebben. Toen heb ik maar meteen een positiebroek gekocht, die nu dus nog van mn kont zakt. Maar ik ga niet voor een paar weekjes een nieuwe broek kopen die ik vervolgens een jaar niet aankan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79171921
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:56 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben in week 18 een positiebroek gaan dragen. Toen pastte het echt niet meer. Zelfs niet meer met de knoopjes los

Hier ook geen wolk. Ik vind het vooral erg bijzonder als ik me realiseer dat er een minimensje in m'n buik zit, maar er wordt niet gestuiterd hier .
Ik kan me er totaal geen voorstelling van maken hoe het vanuit het kind moet zijn en hoe het straks is als het geboren is. Ik laat het allemaal maar op me afkomen

Ik heb vannacht wel gedroomd dat ik bevallen was. Geen centje pijn, maar wel een kalf van een baby
Ja, ik kan die epidurale alleen maar aanraden, CP

(en wat het op jou laten afkomen betreft? Heb ik ook gedaan Je kan je bevalling toch niet voorspellen en het loopt volgens mij toch altijd anders dan hetgeen je je ervan voorstelt, dus gewoon niet doen )
pi_79173976
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:45 schreef leonieke het volgende:

(en wat het op jou laten afkomen betreft? Heb ik ook gedaan Je kan je bevalling toch niet voorspellen en het loopt volgens mij toch altijd anders dan hetgeen je je ervan voorstelt, dus gewoon niet doen )
Eens!!!
Had een compleet beeld in mijn hoofd gemaakt, is niets van terecht gekomen
pi_79174427
Bij de vk geweest. Niets aan het handje. Ik heb een hele mooie lage bloeddruk. Pff, toch wel een opluchting. Wat ben ik ook een stresskip

Wel vervelend dat ik bij de vlos stond en naar huis wilde rijden, en toen deed mijn auto het niet meer. Ik heb me moeten laten ophalen door mijn zwager... Wel heel lief van hem. Hij ging ook nog mee naar Prenatal om grotere kleren te kopen, met al dat vocht past echt niets meer. Ik draag verder al sinds week 16 positiekleding. Nu dus nog een maatje groter. Ik ben echt een wandelende olifant

Verder was de kinderwagen binnen bij Prenatal, die hebben we ook meteen maar meegenomen

Er is verder weinig te doen aan het vasthouden van vocht, behalve veel drinken, maar dat deel ik al. Alleen grotere schoenen aandoen, voetjes de lucht in.
pi_79174444
Ik spring echt van de hak op de tak

Sorry
  maandag 15 maart 2010 @ 16:42:09 #155
259886 pessie
pi_79174588
Mijn man en ik gaan samen bevallen doen, dus ik denk dat ik daardoor wel een bepaald beeld in mn hoofd zal krijgen. Nu heb ik in mn hoofd nog kaarsjes met thee en scones. MAar aangezien ik al maanden geen thee lust denk ik dat ik beter het hele beeld overboord zal zetten en er een beetje een realistischer beeld voor terug wil laten komen.
Wat betreft het gewoon over je heen te laten komen, ik heb van meerdere vrouwen gehoord die die instelling hadden dat het voelde alsof ze werden overreden door een trein. Dus ik wil het zelf niet zomaar over me heen laten komen...

Ik heb vanmiddag geoefend met een draagdoek en een dreumes, het ging heel soepel maar ik kan nu ik zwanger ben niet dragen volgens mij. Het deed pijn aan mn bekken, maar maar eens even kijken hoe het gaat als ik zo'n pasgeboren frummeltje heb. Die wegen nog bijna niets!
  maandag 15 maart 2010 @ 16:43:24 #156
259886 pessie
pi_79174665
Djenneke! Fijn dat het alleen vocht vasthouden is en er verder geen bijzondere oorzaken voor zijn. Al begrijp ik dat vocht vasthouden vervelend is.
  maandag 15 maart 2010 @ 16:45:54 #157
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79174793
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:42 schreef pessie het volgende:
Mijn man en ik gaan samen bevallen doen, dus ik denk dat ik daardoor wel een bepaald beeld in mn hoofd zal krijgen. Nu heb ik in mn hoofd nog kaarsjes met thee en scones. MAar aangezien ik al maanden geen thee lust denk ik dat ik beter het hele beeld overboord zal zetten en er een beetje een realistischer beeld voor terug wil laten komen.
Wat betreft het gewoon over je heen te laten komen, ik heb van meerdere vrouwen gehoord die die instelling hadden dat het voelde alsof ze werden overreden door een trein. Dus ik wil het zelf niet zomaar over me heen laten komen...

Ik heb vanmiddag geoefend met een draagdoek en een dreumes, het ging heel soepel maar ik kan nu ik zwanger ben niet dragen volgens mij. Het deed pijn aan mn bekken, maar maar eens even kijken hoe het gaat als ik zo'n pasgeboren frummeltje heb. Die wegen nog bijna niets!
Echt he, kaarsjes en thee?? Je gaat een kind baren... Geen thee kransje houden. Je wilt thuis bevallen... Reken maar dat je over je grenzen heen gaat... Overreden bij een trein? -> ongeveer ja.
Denk nou niet dat het een gezellig romantisch gebeuren gaat worden.
Over je heen laten komen -> ja je kunt er beter in mee gaan, dan gaat alles vlotter he?

Oh en begin asjeblieft niet over een hoge pijngrens...
pi_79176284
Ik heb geen BI of beginnende BI
Wel is mijn bekken scheef, en dit komt ws wel door de pijn (ondanks mijn hoge pijngrens sorry die was té flauw ) dat ik aan die kant trek. Ook mijn SI dinges geeft pijnklachten, maar ze verwacht zeker dat ze dat met oefeningen beter kan krijgen!!

(wisten jullie trouwens dat je met blaasklachten, buiten je zwangerschap om, ook naar een bekkenfysio kan/moet? Dat is mij nooit verteld, en met mijn voorheen chronische blaasontsteking heb ik van uroloog naar acupuncturist gelopen... Nooit geen huisarts die mee eens de tip heeft gegeven maar ik ga mijn aanvulling maar weer regelen voor zo snel als dat kan )

Djenneke hoera voor lage bloeddruk! Balen wel dat je zoveel vocht vasthoudt natuurlijk... En wat stom van je auto je hebt toch wel even iets van troostchoco gehaald hè?

Tessie nee toch?? Ik ga duimen dat het voorjaarsmoeheid is
pi_79176305
Oh en we hebben behang gekocht voor de dame haar kamer ik zal ff foto plaatsen in het kamertopic
  maandag 15 maart 2010 @ 17:24:47 #160
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79176315
bij Haptonomie leer ik ontspanningsoefeningen, maar die hebben volgens mij alleen effect in de aanloopfase. Op zich ook wel prima, want alle rust die je daarin nog kunt meepikken is natuurlijk meegenomen. Verder ben ik vast van plan om de pijn-afleidtrucjes goed vol te houden. Zo niet, scheld ik gewoon Martijn verrot, hij is al voorbereid

Ik kan nog niet voorspellen hoe ik zal gaan reageren, ik ga het wel merken als het zover is. Gewoon mezelf zo goed mogelijk voorbereiden en hopen dat ik zelf de leiding kan houden ipv dat het mij overneemt. Ik heb ook nog geen keus gemaakt of ik wel of geen ruggeprik wil. Ik moet toch in het ziekenhuis bevallen dus het is fijn te weten dat de mogelijkheid er is (ik mag in zo'n ziekenhuis waar altijd iemand aanwezig is die zo'n ding kan zetten )

Thee en kaarsjes zie ik bij ons niet gebeuren, maar wel een iPod met heul veul muziek, ben er alleen nog niet uit of het snoeiharde rock of rustgevende ploeink ploeink ploeink watervalmuziek gaat worden
pi_79176500
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef Ticootje het volgende:
Oh en begin asjeblieft niet over een hoge pijngrens...
ghehehe.

Ondanks dat ik wel een stuk of 100 verhalen en veel info heb gelezen/gehoord, ben ik van plan om de bevalling maar zoveel mogelijk over me heen te laten komen. Go with the flow. Gewoon omdat het gaat zoals het gaat, en je pas weet hoe je zult reageren op het moment zelf. Ik bereid me (voor zover mogelijk, en zonder mezelf angst aan te jagen) mentaal op het ergste voor, kan het altijd nog meevallen.

Ergens denk ik ook gewoon: tsja, dat kind zal er toch uit moeten, en gelukkig ben ik de eerste en enige niet die dat voor elkaar moet krijgen. Als ik dreig mezelf uit het raam te gooien, heb ik altijd mijn man en de medici nog. Terwijl ik het vóór de zwangerschap spaans benauwd kon krijgen bij de gedachte ooit te moeten bevallen, kijk ik er nu haast naar uit. Hormonen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Cantare op 15-03-2010 17:34:47 ]
pi_79176912
djenneke met de beentjes omhoog. Beetje aanwijzingen geven vanaf de bank. Klinkt goed hoor
Serieus: sterkte ermee meid. Hoop dat je echt rustig aan kunt doen en de boel snel zal slinken

Ik ga voor de cantare manier. Ik heb absoluut niet het idee dat ik dat varkentje wel even ga wassen, maar zelfs na het lezen van enkele bevallingsverhalen kan ik me nog totaal niet voorstellen hoe het gaat zijn. Ik denk dat al lees je 100 verhalen, je eigen bevalling scenario 101 volgt.
En ik zie het nut niet van me nu al druk gaan maken. Daar heb ik op dat moment tijd genoeg voor. Ik weet op papier ongeveer wat er op me af kan komen (weeenstormen, heel veel pijn, uitputting, inscheuren, etc., etc.), maar ik kan er nu gewoon echt niets mee.
En kaarsjes en thee? Ik dacht meer aan een fles sterke drank
pi_79177158
Ik zie totaal niet op tegen nog een keer bevallen.
Mijn eerste bevalling was echt toppie.
pi_79177173
Orea! Geen BI! Goed dat ze je kan helpen met wat oefeningen.

En Djenneke, gelukkig dat het 'alleen maar' vocht vast houden is. Al is dat natuurlijk wel harstikke vervelend. Sterkte ermee.

En thee en scones I wish! Ik probeer me maar voor te houden dat mijn volgende bevalling vast niet erger is dan de vorige En ik hoop dat ik bij die zwangerschapsyoga wat ontspanningsoefeningen leer waar ik echt wat aan heb, zodat ik niet weer in paniek raak zoals de vorige keer. Dat helpt niet. Er was zo'n verpleegster die heel lief probeerde me te kalmeren door te zeggen dat ik maar aan mijn baby moest denken. Het enige wat ik deed is haar toeroepen dat ik die baby niet meer hoefde, ze moest gewoon zorgen dat dit stopte.
pi_79177332
Ik was overigens nog in ontkenningsfase voor wat betreft mijn boobs.... 75F zat nog prima joh kreeg vandaag de BH van Asy binnen, 75G en die zit heerlijk, maar ook al op het randje

Even, al naar cup H H,H,H!!!!!!! Das toch nie normaal

en qua bevalling zit ik ook in ontkenningsfase, go with the flow en verder wil ik er gewoon niet over nadenken, dat heeft toch geen zin. Alhoewel die fles drank van CP wel goed klinkt
  maandag 15 maart 2010 @ 17:56:01 #166
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79177415
Wow Orea, G?

Ik ben inmiddels naar een bescheiden C-cupje gegroeid.....
pi_79177438
Ja, Nog even en ik val om
  maandag 15 maart 2010 @ 17:59:33 #168
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79177521
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:56 schreef Orea het volgende:
Moet je gewoon je kont net zo hard mee laten groeien, voor het evenwicht.
pi_79177553
Ja en dat is dus net het probleem, kont heb ik amper
omgekeerde zwaartekracht (bij mij kan nooit iets normaal gaan )
  maandag 15 maart 2010 @ 18:00:55 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79177558
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:56 schreef Orea het volgende:
Je bent van jezelf niet echt zo heel erg stevig weet ik uit het buikentopic, damn kan me voorstellen dat het de boel wel uit balans kan halen idd... En ik vond m'n C-cupje al zo'n enorme groei...
pi_79177582
Ik heb normaal maat 40. Redelijk standaard.... Tis bijna meer tiet
pi_79178021
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:00 schreef Orea het volgende:
En die buik zit ook al aan de voorkant!

Hier wel bijna 2 cupmaten vooruit gegaan (tot hilariteit van mijn man ), maar ik kwam van B, dus tsja.

Tot wanneer gaat die groei eigenlijk door?
  maandag 15 maart 2010 @ 18:16:47 #173
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79178030
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:00 schreef Orea het volgende:
Taartdieet
pi_79178808
H is wel echt Heftig zeg Ik ben in het begin heel snel van C naar kleine E gegaan. Toen heb ik twee mooie BH's in die maat gekocht en die pas ik nu nog steeds. Misschien zijn ze nog wel iets gegroeid, maar past nog steeds in een E-cup. Ik ben er al helemaal aan gewend. Ga ze echt wel missen als ze weg zijn. En m'n man ook

Ik ben ondertussen zo'n 8 kilo aangekomen, maar dat zit alleen in m'n borsten en buik. Voor de rest geen grammetje vet erbij

En die fles drank gaat in de tas voor het ziekenhuis
pi_79179447
Mijn boobs zijn helemaal niet gegroeid, vorige keer ook niet. Vind het wel best, want ik heb al D. Wel moet ik een grotere omvang van mn bh's hebben, en ik vind geen enkele bh ook meer lekker zitten.
Maar H is wel echt enorm Orea! Hopen dat het in elk geval hierbij blijft, en ze straks gewoon weer terug krimpen.
pi_79179824
Ssssst als jullie nou allemaal zeggen dat H nog wel meevalt

Wat netjes CP, die 8 kilo! Hier nu 5 (waarvan 4 op de borsten volgens mij, das dan weer het voordeel )

En Ticoo, niks geen taartdieet, dat gaat bij mij rechtstreeks naar de buik (of tieten ) want ik heb echt spillepoten met geen gram vet!! Ach, het is niet anders... Mijn man is er ook blij mee, maar die mag er niet eens naar kijken momenteel doen de tepels&tepelhoven écht weer zeer (dat gaat over toch, na de bevalling? Zoals het nu aanvoelt moet ik niet denken aan borstvoeding )

Tes, als ze niet krimpen dan nog geen man overboord, als ik klaar ben met werpen, ooit , dan gaan ze eraf heb bewust gewacht tot kinderen krijgen ivm borstvoeding, maar als dat allemaal achter de rug is, wil ik gewoon weer een D-cupje (en helaas lukt dat niet met afvallen, toen ik maat 36/38 had na wat afvallen, zaten 'ze' er nog steeds, in hun oude maat )

Wat een tietenpraat zo
  maandag 15 maart 2010 @ 19:09:51 #177
259886 pessie
pi_79179967
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:42 schreef pessie het volgende:
Dat dus!

en wat betreft groeiende borsten, ik kwam vanmiddag tot de conclusie dat mn borsten al een tijdje geen pijn meer doen, dus ik denk dat ik misschien even klaar ben. Heb nog wel ongeveer dezelfde cupmaat maar mn omvang is gegroeid.
pi_79181057
Moet zeggen dat zowel bij Shenaya ls nu mijn borsten ineens erg groeide.. En zo ongeveer op de helft hield het ook op!
Bij Shenaya ging ik van A naar B... Na de bevalling van B naar AA.. Nu ging ik van AA naar C!
Dus H is veel maar qua groei herkenbaar zeg maar!
  maandag 15 maart 2010 @ 19:45:34 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79181405
H is van HUGE!
En voorover kiepen: check...
Wacht maar tot je stuwing krijgt . In bed blijven liggen, maar niet op je rug want dan stik je bijkans
gelukkig zijn mijn boobs inmiddels geslonken van 85H naar 75H
  maandag 15 maart 2010 @ 19:49:22 #180
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79181586
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:05 schreef Orea het volgende:
Ssssst als jullie nou allemaal zeggen dat H nog wel meevalt

Wat netjes CP, die 8 kilo! Hier nu 5 (waarvan 4 op de borsten volgens mij, das dan weer het voordeel )

En Ticoo, niks geen taartdieet, dat gaat bij mij rechtstreeks naar de buik (of tieten ) want ik heb echt spillepoten met geen gram vet!! Ach, het is niet anders... Mijn man is er ook blij mee, maar die mag er niet eens naar kijken momenteel doen de tepels&tepelhoven écht weer zeer (dat gaat over toch, na de bevalling? Zoals het nu aanvoelt moet ik niet denken aan borstvoeding )

Tes, als ze niet krimpen dan nog geen man overboord, als ik klaar ben met werpen, ooit , dan gaan ze eraf heb bewust gewacht tot kinderen krijgen ivm borstvoeding, maar als dat allemaal achter de rug is, wil ik gewoon weer een D-cupje (en helaas lukt dat niet met afvallen, toen ik maat 36/38 had na wat afvallen, zaten 'ze' er nog steeds, in hun oude maat )

Wat een tietenpraat zo
Ja dat gaat over
  maandag 15 maart 2010 @ 20:02:47 #181
54772 Silmarwen
pi_79182320
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja dat gaat over
Nou..... stuwing En als je borstvoeding nog niet lekker loopt lek je constant en zijn ze keihard. Maar de echte pijn in je tepels de je in het begin hebt, gaat zekr weg ja.
Fijn dat je geen BI hebt Orea!
  maandag 15 maart 2010 @ 20:07:26 #182
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79182587
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:02 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Nou..... stuwing En als je borstvoeding nog niet lekker loopt lek je constant en zijn ze keihard. Maar de echte pijn in je tepels de je in het begin hebt, gaat zekr weg ja.
Fijn dat je geen BI hebt Orea!
Oh ja... stuwing... Damn... Gelukkig weet ik dit keer wat beter wat ik moet doen als mn tieten na 3 dagen keihard, lekken en met bulten erin zijn...

Verder hydrofiel doeken.
pi_79182800
Sorry, zeiden jullie wat
Ik negeer stuwing nu ook

Tis wel andere pijn dan in het begin Dat scheelt, maar afdrogen en erlangs komen met de handdoek autsch! Je moet er wat voor over hebben hè!
  maandag 15 maart 2010 @ 20:14:44 #184
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79182968
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef Orea het volgende:
Sorry, zeiden jullie wat
Ik negeer stuwing nu ook

Tis wel andere pijn dan in het begin Dat scheelt, maar afdrogen en erlangs komen met de handdoek autsch! Je moet er wat voor over hebben hè!
Niet doen hoor
pi_79183404
dat las ik laatst ergens idd in een oud boekje, dat dat zo goed was... Opruwen

Hoe deden ze dat dan vroeger toen ze dat wel deden... Dan hou je het toch niet vol?? Dit is al drama met per ongeluk ertegen aan komen
  maandag 15 maart 2010 @ 20:23:17 #186
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79183462
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:22 schreef Orea het volgende:
dat las ik laatst ergens idd in een oud boekje, dat dat zo goed was... Opruwen

Hoe deden ze dat dan vroeger toen ze dat wel deden... Dan hou je het toch niet vol?? Dit is al drama met per ongeluk ertegen aan komen
vroegah hadden ze ook nog geen droger en wasverzachter he?
pi_79184911
Ik negeer ook verhalen over stuwing...
Trouwens wat pijn in mijn borsten/tepels betreft, als ik mijn sportbh aanheb, dan doet t wel even pijn.. Of als ze koud zijn

Djenneke fijn dat dat vocht niets ergs is. Wel vervelend, dat wel.

Positiekleding draag ik sinds een week of 3 dagelijks. Eigen broeken passen nog wel, maar positiebroeken zitten lekkerder

Ik had toch een raar plekje op mijn oog en voorhoofd? Blijkt dat waarschijnlijk gordelroos te zijn (nou ja of herpes zoster of herpes simplex, volgens de oogarts die ze belde waarschijnlijk t laatste, omdat het niet op mijn neus zit) ... Heb ik weer *lol* werd ik vrijdag nog weggestuurd bij de huisarts (want 1tje was ziek en bij mij was t niet erg genoeg, want geen koorts en verminderd zicht). Was ik er vandaag (mijn verplaatste afspraak). Volgende keer gelijk naar de huisarts of huisartsenpost. Want het had dus ook op mijn oog kunnen slaan....
Gelukkig is mijn oog niet aangetast, maar nu mag ik mijn lenzen niet in, wat ik dus eigenlijk al 2 weken niet mocht, blijkt nu
pi_79187719
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:24 schreef flugeltje het volgende:
bij Haptonomie leer ik ontspanningsoefeningen, maar die hebben volgens mij alleen effect in de aanloopfase. Op zich ook wel prima, want alle rust die je daarin nog kunt meepikken is natuurlijk meegenomen. Verder ben ik vast van plan om de pijn-afleidtrucjes goed vol te houden. Zo niet, scheld ik gewoon Martijn verrot, hij is al voorbereid

Ik kan nog niet voorspellen hoe ik zal gaan reageren, ik ga het wel merken als het zover is. Gewoon mezelf zo goed mogelijk voorbereiden en hopen dat ik zelf de leiding kan houden ipv dat het mij overneemt. Ik heb ook nog geen keus gemaakt of ik wel of geen ruggeprik wil. Ik moet toch in het ziekenhuis bevallen dus het is fijn te weten dat de mogelijkheid er is (ik mag in zo'n ziekenhuis waar altijd iemand aanwezig is die zo'n ding kan zetten )

Thee en kaarsjes zie ik bij ons niet gebeuren, maar wel een iPod met heul veul muziek, ben er alleen nog niet uit of het snoeiharde rock of rustgevende ploeink ploeink ploeink watervalmuziek gaat worden
Qua voorbereiding hebben wij eigenlijk niets gedaan. Ik heb denk ik 2 bevallingsverhalen hier gelezen en ik had er eigenlijk direct genoeg van (begon veel te veel te panikeren). Toen ik tijdens één van de laatste bezoekjes aan de gyn begon over het feit dat ik er toch schrik voor had, zei ze dat ik het best over mij kon laten komen. Geen verwachtingen hebben op voorhand, leek haar het beste. En moest ik er toch hebben, er zeker niet van uit gaan dat ik wel "ff" zou bevallen (was ik ook niet van plan, hoor ).
En als je dan kijkt hoe het allemaal is gegaan: totaal geen ontsluiting, inleiden met ballonnetje, vanaf 2 uur 's nachts tot 10u 's ochtends om de 2 minuten weeën, epidurale verdoving en dan al bij al een vlotte bevalling.

En wat die hoge pijngrens betreft? Ik heb in het verleden al twee keer een niercrisis gehad en op de spoedafdeling vergeleken ze dit altijd met een bevalling. Ja, hallo Die niercrisis had ik toch elke keer beter verteerd en hebben ze mij geen pijnstilling moeten voor geven
  maandag 15 maart 2010 @ 21:54:17 #189
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79188302
Volgens mij is een hoge pijngrens in tegenwoordig. Iemand heeft een trend gezet!
pi_79188600
haha, ik heb geen hoge pijngrens hoor!
And I'm proud of it
pi_79191846
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij is een hoge pijngrens in tegenwoordig. Iemand heeft een trend gezet!
Ik wou met mijn post gewoon zeggen dat een hoge pijngrens bij een bevalling niet bestaat volgens mij Echt chapeau voor alle vrouwen die het zonder verdoving doen 8 uur om de 2 minuten weeën was voor mij echt voldoende om te zeggen dat ik het niet meer zag zitten (toch niet: extra medicatie om de weeën nog wat rapper te doen komen )
pi_79198113
Poeh, net ff bijgelezen. Al die verhalen over borsten met cup H enzo, ik begon op 80/85E en nu nog steeds. Van mij mag het ook wel zo blijven, groot zat. Ik moet ook zeggen dat ik op zich geen pijn heb aan m'n borsten. Er komt echter wel doorzichtig wit spul uit als ik in m'n tepel knijp.

Morgen hier 37 weken, dus als alles er morgen bij de vk nog steeds goed uit zit mag ik vanaf morgen thuis bevallen. Ik kan niet wachten om 't wurmpje straks in m'n handen te hebben, maargoed het kan zomaar nog 5 weken duren...

Nou ik ga maar eens kijken of ik me op mijn werk nog nuttig kan maken vandaag. Have fun today ladies!
pi_79199274
Ben jij met 37 weken nog aan het werk NIKKI? Of heb ik iets gemist?
pi_79199461
Nikki je hebt meldplicht vanaf morgen
Ligt dat nu aan mij of is dat zo snel gegaan bij jou? Ik wist wel dat je "even" achter mij kwam, maar wow, vanaf morgen kun je thuis bevallen
pi_79199749
Vroeg het me ook af 37 weken en nog werken?

Hier ook geen hoge pijngrens.. Bij Shenaya wou ik om pijnstilling vragen maar toen bleek ik ineens persdrang te hebben nou dan heb je het niet meer nodig.. Als ik me stoot kan ik soms al janken haha
Denk wel dat er bij je bevalling iets uitgezet word waardoor je meer pijn kunt verdragen!
pi_79201022
Moguh!!
pi_79201069
Zo jij bent vrolijk

Gefeliciteerd he

Zo grappig trouwens, mijn kind wordt echt groot. Ik kan nu voelen waar hij ligt in mijn buik
Gisteravond lag ie bovenin. Vanochtend aan de linkerkant
pi_79201133
Ik zit hier met de schuifpui open, op de bank, met een kop koffie, met de zon op mijn gezicht
En het is niet eens koud!! Dus alle redenen om vrolijk te zijn

En thnx! Vannacht was ik even wakker, en RoeLofje was lekker druk aan het schuiven en doen.... Dat was echt een speciaal momentje Mijn laatste verjaardag 'zonder' babe! (ze is er natuurlijk wel, maar ook weer niet.. Jullie snappen me wel!)

Wat grappig Son!!
pi_79201239
Lekker zeg, ik wil ook mijn schuifpui open doen, maar goed ik ben nog niet eens aangekleed enzo
En de zon hier ook niet zo onwijs. Sowieso niet op mijn schuifpui. Mijn tuin is op t noorden dusss.

RoeLofje
Gek is dat he, zo'n verjaardag. Had ik ook, nou ja toen was ie helemaal inieminie, dus was ie nog amper aanwezig. De meeste kadootjes kreeg ik voor hem *lol*
Volgend jaar heb je gewoon je verjaardag met een klein meisje erbij
pi_79201306
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 09:46 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Vroeg het me ook af 37 weken en nog werken?
Hier is dat standaard

En voelen hoe hij ligt? Heb ik hier nooit geweten Maar dat was blijkbaar niet zo vreemd, want toen ze aan de inductie gingen beginnen, hebben ze met drie moeten voelen om te weten hoe hij lag. Ik had blijkbaar een rare buik waardoor het op het einde niet meer zo goed te voelen was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')