Maar waarom geef je er niet gewoon aan toe? Ik ben vanaf 7 weken halve dagen gaan werken omdat ik letterlijk in slaap viel achter het stuur van de auto. Ik heb de eerste weken alleen maar geslapen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:49 schreef Cantare het volgende:
Goeiemorgenmiddag dames![]()
![]()
Tegen mijn gewoonte in: ff klagen hoor, maar ik ben weer zo stervensmoe.Gisteren een bruiloft, en vandaag kom ik nérgens toe behalve in bed liggen en wat computeren. En alles gaat wel gewoon door: studie, werk, huishouden, sociale dingen... maar ik neb nérgens zin in of puf voor en dat levert weer stress op. Misschien is het morgen weer anders, en het hoort erbij, maar toch ben ik het wel even zat en ik heb zin om te janken.
Mooi!quote:Op zondag 14 maart 2010 11:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Koningin welkom hier!![]()
Nou hier zijn ze dan: de foto's van mijn zoon
[ afbeelding ]
Zo lig ik ook altijd te slapen
[ afbeelding ]
Hier heeft ie z'n handjes onder z'n hoofdje. En je ziet ook de navelstreng enzo.
Oh ja en hij woog 589 gram en kwam kwa datum uit op 8 juli ongeveer. Dus het gaat allemaal goed![]()
En hij heeft volgens de echoscopiste een mooi rond, maar fijn hoofdjeEn een lief dopneusje haha
De familiewieg van mijn kant is zeer groot, ikzelf heb er een jaar in gelegen (maar dat was omdat ik weigerde zelf te gaan zitten, zodra kids gaan zitten of zichzelf optrekken moeten ze in een ledikantje, daarvoor kunnen ze gewoon in de wieg, en dat is al gauw zo'n 8 maanden).quote:Op zondag 14 maart 2010 14:41 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Pessie, vandaar! Denk al is echt sonde want ze liggen er maar zo kort in, helemaal als je een grote baby hebt maar goed als het vanuit families is kan ik het heel goed begrijpen!!
Ik hoop eigenlijk dat ik dat deze zwangerschap eens ga krijgen, want bij de eerste is het niet voorbij gekomen....quote:
Wat is het toch een wonder he?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:05 schreef leonieke het volgende:
OreaJij bent er rap bij met jouw nesteldrang
Dit is hier echt nooit gekomen (vraag me af of het iets te maken heeft met het feit dat de bevalling ook helemaal niet vanzelf op gang is gekomen).
Sonnetje: wat een mooie echo-foto'sEn dat niet kunnen geloven dat hij in jouw buik zit? Als ik Thomas bekijk, verschiet ik soms nog dat hij iets meer dan een week geleden nog in mijn buik zat en dat hij er echt zo is uitgekomen.
Wat ontzettend leuk dat je weer in verwachting bent! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 maart 2010 10:34 schreef Koningin het volgende:
Nou, ik kan me hier ook langzaam aan weer melden.
Vrijdag morgen een positieve test gedaan.![]()
Volgens de berekeningen op diverse sites gaat het 16 november gebeuren.
Maar dat moet ik nog even bekijken, want mijn cyclus was nog niet echt regelmatig.
Weet niet of ik elke dag alles bijlees, maar doe mijn best.
Hmmm... Ik kon bij 8 weken mn eigen broeken al niet meer aan, en ik was absoluut doodziek. En tsja, het is er echt helemaal 1 (waar ikzelf erg blij mee ben...).quote:Op maandag 15 maart 2010 11:06 schreef Silmarwen het volgende:
Koningin gefeliciteerd!
En Sonnetje, wat een mooie echo. <3
Ik krijg een tweeling hoor. Ik ben de hele dag zo misselijk, gelukkig geef ik niet snel over, want dat haat ik, anders zou ik de hele dag aan het kotsen zijn. Mijn rug doet zo'n pijn! Kan niet langer dan anderhalf uur achter de pc of op en harde stoel zitten en mijn buik wordt gewoon al dikker.
Het moeten er gewoon twee zijn.
Zijnde eerste drie maanden al voorbij?
BTW mogen GI/Knut en ik ook in het rijtje met ongeveer halverwege novemberEen FOK!baby btw.
Ah jawel joh, dat IS die roze/blauwe wolkquote:Op maandag 15 maart 2010 06:40 schreef flugeltje het volgende:
Mogge dames
Weekendje naar schoonmoeders in Zeeland geweest, dus niet echt bij kunnen lezen.
Leuk om te vertellen is wel dat ik Willem nu bijna de hele dag door voel... En en en en en Martijn kan 'm ook al voelenOkay, het is slechts een lichte aanraking, maar hij voelt 'm
Hoewel de roze/blauwe wolk hier nog steeds niet is gearriveerd begin ik nu toch wel te genieten hoor...
Hoogste tijd voor een positiebroek dus! (Bij 7 weken 3 dagen kon ik alleen nog maar een rokje met legging aan).quote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef Silmarwen het volgende:
Oh heb net zitten berekenenenenen. 29 oktober zou de uitgerekende datum zijn en dan ben ik nu 7 weken en 6 dagen zwanger.
Ja, ik kan die epidurale alleen maar aanraden, CPquote:Op maandag 15 maart 2010 11:56 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben in week 18 een positiebroek gaan dragen. Toen pastte het echt niet meer. Zelfs niet meer met de knoopjes los
Hier ook geen wolk. Ik vind het vooral erg bijzonder als ik me realiseer dat er een minimensje in m'n buik zit, maar er wordt niet gestuiterd hier.
Ik kan me er totaal geen voorstelling van maken hoe het vanuit het kind moet zijn en hoe het straks is als het geboren is. Ik laat het allemaal maar op me afkomen
Ik heb vannacht wel gedroomd dat ik bevallen was. Geen centje pijn, maar wel een kalf van een baby
Eens!!!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:45 schreef leonieke het volgende:
(en wat het op jou laten afkomen betreft? Heb ik ook gedaanJe kan je bevalling toch niet voorspellen en het loopt volgens mij toch altijd anders dan hetgeen je je ervan voorstelt, dus gewoon niet doen
)
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:42 schreef pessie het volgende:
Mijn man en ik gaan samen bevallen doen, dus ik denk dat ik daardoor wel een bepaald beeld in mn hoofd zal krijgen. Nu heb ik in mn hoofd nog kaarsjes met thee en scones. MAar aangezien ik al maanden geen thee lust denk ik dat ik beter het hele beeld overboord zal zetten en er een beetje een realistischer beeld voor terug wil laten komen.
Wat betreft het gewoon over je heen te laten komen, ik heb van meerdere vrouwen gehoord die die instelling hadden dat het voelde alsof ze werden overreden door een trein. Dus ik wil het zelf niet zomaar over me heen laten komen...
Ik heb vanmiddag geoefend met een draagdoek en een dreumes, het ging heel soepel maar ik kan nu ik zwanger ben niet dragen volgens mij. Het deed pijn aan mn bekken, maar maar eens even kijken hoe het gaat als ik zo'n pasgeboren frummeltje heb. Die wegen nog bijna niets!
ghehehe.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef Ticootje het volgende:
Oh en begin asjeblieft niet over een hoge pijngrens...
Moet je gewoon je kont net zo hard mee laten groeien, voor het evenwicht.quote:
Je bent van jezelf niet echt zo heel erg stevig weet ik uit het buikentopic, damn kan me voorstellen dat het de boel wel uit balans kan halen idd... En ik vond m'n C-cupje al zo'n enorme groei...quote:
En die buik zit ook al aan de voorkant!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:00 schreef Orea het volgende:
Ja en dat is dus net het probleem, kont heb ik amper![]()
omgekeerde zwaartekracht(bij mij kan nooit iets normaal gaan
![]()
)
Taartdieetquote:Op maandag 15 maart 2010 18:00 schreef Orea het volgende:
Ja en dat is dus net het probleem, kont heb ik amper![]()
omgekeerde zwaartekracht(bij mij kan nooit iets normaal gaan
![]()
)
Dat dus!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:42 schreef pessie het volgende:
Mijn man en ik gaan samen bevallen doen, dus ik denk dat ik daardoor wel een bepaald beeld in mn hoofd zal krijgen. Nu heb ik in mn hoofd nog kaarsjes met thee en scones. MAar aangezien ik al maanden geen thee lust denk ik dat ik beter het hele beeld overboord zal zetten en er een beetje een realistischer beeld voor terug wil laten komen.
Ja dat gaat overquote:Op maandag 15 maart 2010 19:05 schreef Orea het volgende:
Ssssst als jullie nou allemaal zeggen dat H nog wel meevalt![]()
![]()
Wat netjes CP, die 8 kilo! Hier nu 5 (waarvan 4 op de borsten volgens mij, das dan weer het voordeel)
En Ticoo, niks geen taartdieet, dat gaat bij mij rechtstreeks naar de buik (of tieten) want ik heb echt spillepoten met geen gram vet!! Ach, het is niet anders... Mijn man is er ook blij mee, maar die mag er niet eens naar kijken
momenteel doen de tepels&tepelhoven écht weer zeer (dat gaat over toch, na de bevalling? Zoals het nu aanvoelt moet ik niet denken aan borstvoeding
)
Tes, als ze niet krimpen dan nog geen man overboord, als ik klaar ben met werpen, ooit, dan gaan ze eraf
heb bewust gewacht tot kinderen krijgen ivm borstvoeding, maar als dat allemaal achter de rug is, wil ik gewoon weer een D-cupje
(en helaas lukt dat niet met afvallen, toen ik maat 36/38 had na wat afvallen, zaten 'ze' er nog steeds, in hun oude maat
)
Wat een tietenpraat zo
Nou..... stuwingquote:
Oh ja... stuwing...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou..... stuwingEn als je borstvoeding nog niet lekker loopt lek je constant en zijn ze keihard.
Maar de echte pijn in je tepels de je in het begin hebt, gaat zekr weg ja.
Fijn dat je geen BI hebt Orea!
Niet doen hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef Orea het volgende:
Sorry, zeiden jullie wat![]()
Ik negeer stuwing nu ook![]()
Tis wel andere pijn dan in het beginDat scheelt, maar afdrogen en erlangs komen met de handdoek
autsch! Je moet er wat voor over hebben hè!
vroegah hadden ze ook nog geen droger en wasverzachter he?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:22 schreef Orea het volgende:dat las ik laatst ergens idd in een oud boekje, dat dat zo goed was... Opruwen
![]()
Hoe deden ze dat dan vroegertoen ze dat wel deden... Dan hou je het toch niet vol?? Dit is al drama met per ongeluk ertegen aan komen
Qua voorbereiding hebben wij eigenlijk niets gedaan. Ik heb denk ik 2 bevallingsverhalen hier gelezen en ik had er eigenlijk direct genoeg van (begon veel te veel te panikeren). Toen ik tijdens één van de laatste bezoekjes aan de gyn begon over het feit dat ik er toch schrik voor had, zei ze dat ik het best over mij kon laten komen. Geen verwachtingen hebben op voorhand, leek haar het beste. En moest ik er toch hebben, er zeker niet van uit gaan dat ik wel "ff" zou bevallen (was ik ook niet van plan, hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 17:24 schreef flugeltje het volgende:
bij Haptonomie leer ik ontspanningsoefeningen, maar die hebben volgens mij alleen effect in de aanloopfase. Op zich ook wel prima, want alle rust die je daarin nog kunt meepikken is natuurlijk meegenomen. Verder ben ik vast van plan om de pijn-afleidtrucjes goed vol te houden. Zo niet, scheld ik gewoon Martijn verrot, hij is al voorbereid
Ik kan nog niet voorspellen hoe ik zal gaan reageren, ik ga het wel merken als het zover is. Gewoon mezelf zo goed mogelijk voorbereiden en hopen dat ik zelf de leiding kan houden ipv dat het mij overneemt. Ik heb ook nog geen keus gemaakt of ik wel of geen ruggeprik wil. Ik moet toch in het ziekenhuis bevallen dus het is fijn te weten dat de mogelijkheid er is (ik mag in zo'n ziekenhuis waar altijd iemand aanwezig is die zo'n ding kan zetten)
Thee en kaarsjes zie ik bij ons niet gebeuren, maar wel een iPod met heul veul muziek, ben er alleen nog niet uit of het snoeiharde rock of rustgevende ploeink ploeink ploeink watervalmuziek gaat worden
Ik wou met mijn post gewoon zeggen dat een hoge pijngrens bij een bevalling niet bestaat volgens mijquote:Op maandag 15 maart 2010 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij is een hoge pijngrens in tegenwoordig. Iemand heeft een trend gezet!
Hier is dat standaardquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:46 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Vroeg het me ook af 37 weken en nog werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |