Ja, ik kan die epidurale alleen maar aanraden, CPquote:Op maandag 15 maart 2010 11:56 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben in week 18 een positiebroek gaan dragen. Toen pastte het echt niet meer. Zelfs niet meer met de knoopjes los
Hier ook geen wolk. Ik vind het vooral erg bijzonder als ik me realiseer dat er een minimensje in m'n buik zit, maar er wordt niet gestuiterd hier.
Ik kan me er totaal geen voorstelling van maken hoe het vanuit het kind moet zijn en hoe het straks is als het geboren is. Ik laat het allemaal maar op me afkomen
Ik heb vannacht wel gedroomd dat ik bevallen was. Geen centje pijn, maar wel een kalf van een baby
Eens!!!quote:Op maandag 15 maart 2010 15:45 schreef leonieke het volgende:
(en wat het op jou laten afkomen betreft? Heb ik ook gedaanJe kan je bevalling toch niet voorspellen en het loopt volgens mij toch altijd anders dan hetgeen je je ervan voorstelt, dus gewoon niet doen
)
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:42 schreef pessie het volgende:
Mijn man en ik gaan samen bevallen doen, dus ik denk dat ik daardoor wel een bepaald beeld in mn hoofd zal krijgen. Nu heb ik in mn hoofd nog kaarsjes met thee en scones. MAar aangezien ik al maanden geen thee lust denk ik dat ik beter het hele beeld overboord zal zetten en er een beetje een realistischer beeld voor terug wil laten komen.
Wat betreft het gewoon over je heen te laten komen, ik heb van meerdere vrouwen gehoord die die instelling hadden dat het voelde alsof ze werden overreden door een trein. Dus ik wil het zelf niet zomaar over me heen laten komen...
Ik heb vanmiddag geoefend met een draagdoek en een dreumes, het ging heel soepel maar ik kan nu ik zwanger ben niet dragen volgens mij. Het deed pijn aan mn bekken, maar maar eens even kijken hoe het gaat als ik zo'n pasgeboren frummeltje heb. Die wegen nog bijna niets!
ghehehe.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef Ticootje het volgende:
Oh en begin asjeblieft niet over een hoge pijngrens...
Moet je gewoon je kont net zo hard mee laten groeien, voor het evenwicht.quote:
Je bent van jezelf niet echt zo heel erg stevig weet ik uit het buikentopic, damn kan me voorstellen dat het de boel wel uit balans kan halen idd... En ik vond m'n C-cupje al zo'n enorme groei...quote:
En die buik zit ook al aan de voorkant!quote:Op maandag 15 maart 2010 18:00 schreef Orea het volgende:
Ja en dat is dus net het probleem, kont heb ik amper![]()
omgekeerde zwaartekracht(bij mij kan nooit iets normaal gaan
![]()
)
Taartdieetquote:Op maandag 15 maart 2010 18:00 schreef Orea het volgende:
Ja en dat is dus net het probleem, kont heb ik amper![]()
omgekeerde zwaartekracht(bij mij kan nooit iets normaal gaan
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |