abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79171921
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:56 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben in week 18 een positiebroek gaan dragen. Toen pastte het echt niet meer. Zelfs niet meer met de knoopjes los

Hier ook geen wolk. Ik vind het vooral erg bijzonder als ik me realiseer dat er een minimensje in m'n buik zit, maar er wordt niet gestuiterd hier .
Ik kan me er totaal geen voorstelling van maken hoe het vanuit het kind moet zijn en hoe het straks is als het geboren is. Ik laat het allemaal maar op me afkomen

Ik heb vannacht wel gedroomd dat ik bevallen was. Geen centje pijn, maar wel een kalf van een baby
Ja, ik kan die epidurale alleen maar aanraden, CP

(en wat het op jou laten afkomen betreft? Heb ik ook gedaan Je kan je bevalling toch niet voorspellen en het loopt volgens mij toch altijd anders dan hetgeen je je ervan voorstelt, dus gewoon niet doen )
pi_79173976
quote:
Op maandag 15 maart 2010 15:45 schreef leonieke het volgende:

(en wat het op jou laten afkomen betreft? Heb ik ook gedaan Je kan je bevalling toch niet voorspellen en het loopt volgens mij toch altijd anders dan hetgeen je je ervan voorstelt, dus gewoon niet doen )
Eens!!!
Had een compleet beeld in mijn hoofd gemaakt, is niets van terecht gekomen
pi_79174427
Bij de vk geweest. Niets aan het handje. Ik heb een hele mooie lage bloeddruk. Pff, toch wel een opluchting. Wat ben ik ook een stresskip

Wel vervelend dat ik bij de vlos stond en naar huis wilde rijden, en toen deed mijn auto het niet meer. Ik heb me moeten laten ophalen door mijn zwager... Wel heel lief van hem. Hij ging ook nog mee naar Prenatal om grotere kleren te kopen, met al dat vocht past echt niets meer. Ik draag verder al sinds week 16 positiekleding. Nu dus nog een maatje groter. Ik ben echt een wandelende olifant

Verder was de kinderwagen binnen bij Prenatal, die hebben we ook meteen maar meegenomen

Er is verder weinig te doen aan het vasthouden van vocht, behalve veel drinken, maar dat deel ik al. Alleen grotere schoenen aandoen, voetjes de lucht in.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_79174444
Ik spring echt van de hak op de tak

Sorry
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 15 maart 2010 @ 16:42:09 #155
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79174588
Mijn man en ik gaan samen bevallen doen, dus ik denk dat ik daardoor wel een bepaald beeld in mn hoofd zal krijgen. Nu heb ik in mn hoofd nog kaarsjes met thee en scones. MAar aangezien ik al maanden geen thee lust denk ik dat ik beter het hele beeld overboord zal zetten en er een beetje een realistischer beeld voor terug wil laten komen.
Wat betreft het gewoon over je heen te laten komen, ik heb van meerdere vrouwen gehoord die die instelling hadden dat het voelde alsof ze werden overreden door een trein. Dus ik wil het zelf niet zomaar over me heen laten komen...

Ik heb vanmiddag geoefend met een draagdoek en een dreumes, het ging heel soepel maar ik kan nu ik zwanger ben niet dragen volgens mij. Het deed pijn aan mn bekken, maar maar eens even kijken hoe het gaat als ik zo'n pasgeboren frummeltje heb. Die wegen nog bijna niets!
  maandag 15 maart 2010 @ 16:43:24 #156
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79174665
Djenneke! Fijn dat het alleen vocht vasthouden is en er verder geen bijzondere oorzaken voor zijn. Al begrijp ik dat vocht vasthouden vervelend is.
  maandag 15 maart 2010 @ 16:45:54 #157
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79174793
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:42 schreef pessie het volgende:
Mijn man en ik gaan samen bevallen doen, dus ik denk dat ik daardoor wel een bepaald beeld in mn hoofd zal krijgen. Nu heb ik in mn hoofd nog kaarsjes met thee en scones. MAar aangezien ik al maanden geen thee lust denk ik dat ik beter het hele beeld overboord zal zetten en er een beetje een realistischer beeld voor terug wil laten komen.
Wat betreft het gewoon over je heen te laten komen, ik heb van meerdere vrouwen gehoord die die instelling hadden dat het voelde alsof ze werden overreden door een trein. Dus ik wil het zelf niet zomaar over me heen laten komen...

Ik heb vanmiddag geoefend met een draagdoek en een dreumes, het ging heel soepel maar ik kan nu ik zwanger ben niet dragen volgens mij. Het deed pijn aan mn bekken, maar maar eens even kijken hoe het gaat als ik zo'n pasgeboren frummeltje heb. Die wegen nog bijna niets!
Echt he, kaarsjes en thee?? Je gaat een kind baren... Geen thee kransje houden. Je wilt thuis bevallen... Reken maar dat je over je grenzen heen gaat... Overreden bij een trein? -> ongeveer ja.
Denk nou niet dat het een gezellig romantisch gebeuren gaat worden.
Over je heen laten komen -> ja je kunt er beter in mee gaan, dan gaat alles vlotter he?

Oh en begin asjeblieft niet over een hoge pijngrens...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79176284
Ik heb geen BI of beginnende BI
Wel is mijn bekken scheef, en dit komt ws wel door de pijn (ondanks mijn hoge pijngrens sorry die was té flauw ) dat ik aan die kant trek. Ook mijn SI dinges geeft pijnklachten, maar ze verwacht zeker dat ze dat met oefeningen beter kan krijgen!!

(wisten jullie trouwens dat je met blaasklachten, buiten je zwangerschap om, ook naar een bekkenfysio kan/moet? Dat is mij nooit verteld, en met mijn voorheen chronische blaasontsteking heb ik van uroloog naar acupuncturist gelopen... Nooit geen huisarts die mee eens de tip heeft gegeven maar ik ga mijn aanvulling maar weer regelen voor zo snel als dat kan )

Djenneke hoera voor lage bloeddruk! Balen wel dat je zoveel vocht vasthoudt natuurlijk... En wat stom van je auto je hebt toch wel even iets van troostchoco gehaald hè?

Tessie nee toch?? Ik ga duimen dat het voorjaarsmoeheid is
pi_79176305
Oh en we hebben behang gekocht voor de dame haar kamer ik zal ff foto plaatsen in het kamertopic
  maandag 15 maart 2010 @ 17:24:47 #160
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79176315
bij Haptonomie leer ik ontspanningsoefeningen, maar die hebben volgens mij alleen effect in de aanloopfase. Op zich ook wel prima, want alle rust die je daarin nog kunt meepikken is natuurlijk meegenomen. Verder ben ik vast van plan om de pijn-afleidtrucjes goed vol te houden. Zo niet, scheld ik gewoon Martijn verrot, hij is al voorbereid

Ik kan nog niet voorspellen hoe ik zal gaan reageren, ik ga het wel merken als het zover is. Gewoon mezelf zo goed mogelijk voorbereiden en hopen dat ik zelf de leiding kan houden ipv dat het mij overneemt. Ik heb ook nog geen keus gemaakt of ik wel of geen ruggeprik wil. Ik moet toch in het ziekenhuis bevallen dus het is fijn te weten dat de mogelijkheid er is (ik mag in zo'n ziekenhuis waar altijd iemand aanwezig is die zo'n ding kan zetten )

Thee en kaarsjes zie ik bij ons niet gebeuren, maar wel een iPod met heul veul muziek, ben er alleen nog niet uit of het snoeiharde rock of rustgevende ploeink ploeink ploeink watervalmuziek gaat worden
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_79176500
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef Ticootje het volgende:
Oh en begin asjeblieft niet over een hoge pijngrens...
ghehehe.

Ondanks dat ik wel een stuk of 100 verhalen en veel info heb gelezen/gehoord, ben ik van plan om de bevalling maar zoveel mogelijk over me heen te laten komen. Go with the flow. Gewoon omdat het gaat zoals het gaat, en je pas weet hoe je zult reageren op het moment zelf. Ik bereid me (voor zover mogelijk, en zonder mezelf angst aan te jagen) mentaal op het ergste voor, kan het altijd nog meevallen.

Ergens denk ik ook gewoon: tsja, dat kind zal er toch uit moeten, en gelukkig ben ik de eerste en enige niet die dat voor elkaar moet krijgen. Als ik dreig mezelf uit het raam te gooien, heb ik altijd mijn man en de medici nog. Terwijl ik het vóór de zwangerschap spaans benauwd kon krijgen bij de gedachte ooit te moeten bevallen, kijk ik er nu haast naar uit. Hormonen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Cantare op 15-03-2010 17:34:47 ]
pi_79176912
djenneke met de beentjes omhoog. Beetje aanwijzingen geven vanaf de bank. Klinkt goed hoor
Serieus: sterkte ermee meid. Hoop dat je echt rustig aan kunt doen en de boel snel zal slinken

Ik ga voor de cantare manier. Ik heb absoluut niet het idee dat ik dat varkentje wel even ga wassen, maar zelfs na het lezen van enkele bevallingsverhalen kan ik me nog totaal niet voorstellen hoe het gaat zijn. Ik denk dat al lees je 100 verhalen, je eigen bevalling scenario 101 volgt.
En ik zie het nut niet van me nu al druk gaan maken. Daar heb ik op dat moment tijd genoeg voor. Ik weet op papier ongeveer wat er op me af kan komen (weeenstormen, heel veel pijn, uitputting, inscheuren, etc., etc.), maar ik kan er nu gewoon echt niets mee.
En kaarsjes en thee? Ik dacht meer aan een fles sterke drank
pi_79177158
Ik zie totaal niet op tegen nog een keer bevallen.
Mijn eerste bevalling was echt toppie.
pi_79177173
Orea! Geen BI! Goed dat ze je kan helpen met wat oefeningen.

En Djenneke, gelukkig dat het 'alleen maar' vocht vast houden is. Al is dat natuurlijk wel harstikke vervelend. Sterkte ermee.

En thee en scones I wish! Ik probeer me maar voor te houden dat mijn volgende bevalling vast niet erger is dan de vorige En ik hoop dat ik bij die zwangerschapsyoga wat ontspanningsoefeningen leer waar ik echt wat aan heb, zodat ik niet weer in paniek raak zoals de vorige keer. Dat helpt niet. Er was zo'n verpleegster die heel lief probeerde me te kalmeren door te zeggen dat ik maar aan mijn baby moest denken. Het enige wat ik deed is haar toeroepen dat ik die baby niet meer hoefde, ze moest gewoon zorgen dat dit stopte.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79177332
Ik was overigens nog in ontkenningsfase voor wat betreft mijn boobs.... 75F zat nog prima joh kreeg vandaag de BH van Asy binnen, 75G en die zit heerlijk, maar ook al op het randje

Even, al naar cup H H,H,H!!!!!!! Das toch nie normaal

en qua bevalling zit ik ook in ontkenningsfase, go with the flow en verder wil ik er gewoon niet over nadenken, dat heeft toch geen zin. Alhoewel die fles drank van CP wel goed klinkt
  maandag 15 maart 2010 @ 17:56:01 #166
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79177415
Wow Orea, G?

Ik ben inmiddels naar een bescheiden C-cupje gegroeid.....
pi_79177438
Ja, Nog even en ik val om
  maandag 15 maart 2010 @ 17:59:33 #168
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79177521
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:56 schreef Orea het volgende:
Moet je gewoon je kont net zo hard mee laten groeien, voor het evenwicht.
pi_79177553
Ja en dat is dus net het probleem, kont heb ik amper
omgekeerde zwaartekracht (bij mij kan nooit iets normaal gaan )
  maandag 15 maart 2010 @ 18:00:55 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79177558
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:56 schreef Orea het volgende:
Je bent van jezelf niet echt zo heel erg stevig weet ik uit het buikentopic, damn kan me voorstellen dat het de boel wel uit balans kan halen idd... En ik vond m'n C-cupje al zo'n enorme groei...
pi_79177582
Ik heb normaal maat 40. Redelijk standaard.... Tis bijna meer tiet
pi_79178021
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:00 schreef Orea het volgende:
En die buik zit ook al aan de voorkant!

Hier wel bijna 2 cupmaten vooruit gegaan (tot hilariteit van mijn man ), maar ik kwam van B, dus tsja.

Tot wanneer gaat die groei eigenlijk door?
  maandag 15 maart 2010 @ 18:16:47 #173
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79178030
quote:
Op maandag 15 maart 2010 18:00 schreef Orea het volgende:
Taartdieet
pi_79178808
H is wel echt Heftig zeg Ik ben in het begin heel snel van C naar kleine E gegaan. Toen heb ik twee mooie BH's in die maat gekocht en die pas ik nu nog steeds. Misschien zijn ze nog wel iets gegroeid, maar past nog steeds in een E-cup. Ik ben er al helemaal aan gewend. Ga ze echt wel missen als ze weg zijn. En m'n man ook

Ik ben ondertussen zo'n 8 kilo aangekomen, maar dat zit alleen in m'n borsten en buik. Voor de rest geen grammetje vet erbij

En die fles drank gaat in de tas voor het ziekenhuis
pi_79179447
Mijn boobs zijn helemaal niet gegroeid, vorige keer ook niet. Vind het wel best, want ik heb al D. Wel moet ik een grotere omvang van mn bh's hebben, en ik vind geen enkele bh ook meer lekker zitten.
Maar H is wel echt enorm Orea! Hopen dat het in elk geval hierbij blijft, en ze straks gewoon weer terug krimpen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')