abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:18:25 #51
258612 nytar
boys boys boys
pi_79057557
Damn Orea! Dat is echt heel veel! Ik vond 9 setjes voor maat 50/56 genoeg en heb mn moeder een koopverbod gegeven!
pi_79059080
Mijn moeder koopt nu al het liefst allemaal dingen
Ik durf te wedden dat ik met een week of 10 mijn eerste pakje ga krijgen van haar.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:02:19 #53
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79059649
50 rompers wow...

Ik hoef nu echt nog niks hoor, nu ik nog niet eens weet of het een meisje of jongen is. Ik hoop stiekem een jongetje, dan moet ik alles lekker nieuw (en aan de andere kant is dat ook wel weer jammer van al die leuke jurkjes die ik nog heb en die mijn zus nu gebruikt voor haar dochtertje ) ...
pi_79060327
Ben jij ook zwanger? Dan heb ik iets gemist

Ik heb het idee dat ik een jongetje krijg. En dat lijkt me zo leuk.
Van die stoere kleertjes ipv jurkjes enzo
Een meisje heb ik al en een jongetje erbij is zo lekker anders en nieuw.
Een meisje is ook welkom hoor absoluut. s.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:44:19 #55
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79061551
Ik ben ook nog niet zo lang zwanger hoor, iets van 8 weken ofzo, maar ik weet het niet precies.
pi_79061753
Gefeliciteerd.
Binnenkort dus weer voor de eerste keer naar de vk?
pi_79062877
Wow Orea! Jij bent echt goed voorbereid!
Ik heb nu nog maar 3 nieuwe setjes voor de baby gekocht. Is toch wat lastiger als je het geslacht niet weet, en in mijn verlof ga ik de kleertjes van mijn zoon eens uitzoeken, kijken er wat daar aan unisex bij zit en wat er nog moet komen. En dan ga ik in mijn verlof lekker verder shoppen, dan is er ook meer zomerspul

Verder alles ok hier. Ik kreeg gister al mijn kraampakket Vond het best erg vroeg, moet nog vier maanden. Maar er zat een superleuk cadeautje bij, een rugtas en toilettas van Nijntje, mijn zoontje is door het dolle heen en sleept er al sinds gister continue mee. De rest heb ik maar niet bekeken

En daarnaast heb ik niets te melden, 23 weken en ik voel me (nog steeds) uitstekend. En voor de statistieken, ik slaap ook prima
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:57:07 #58
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79064995
Orea Wowwwww.... En jij bent minder ver dan ik! Misschien scheelt het dat ik niet weet wat het wordt, ik ga shoppen tijdens mn verlof denk ik... Ik heb nog steeds alleen 1 rompertje, 2 paar sokjes en een shirtje gekocht... Scheelt ook dat ik niet van creme houd, als er nou leuke unisex kleertjes waren...

En hier net mn allereerste crematie meegemaakt. Vond het toch wel raar, ik vond het allemaal wel heel anders dan begraven. En bij begraven heb ik meestal ook meer een afscheid-nemen gevoel, nu helemaal niet. Maar ik kende haar niet zo goed dus misschien dat dat ook meespeelt.
pi_79065304
Ik heb echt een hoop bende gekregen. Heb alles al wel uitgezocht op maat, maar nog niet op of het draagwaardig is

Overigens net de bloeduitslag gehad en ijzer is goed (7,3), voorraad ook. Dus eigenlijk heb ik gewoon dikke pech dat er niets aan de vermoeidheid te doen is. Zo veel mogelijk blijven bewegen maar en verder eraan toegeven.
pi_79066209
Ik heb 2 pakjes, that's it...Ik heb nog geen zin gehad om te shoppen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79070517
Wat balen CP. Dat er dus niks aan te doen is.... Dan inderdaad maar er zoveel mogelijk aan toegeven. Tis niet leuk, maar tis ook niet anders... En je bent gewoon al bijna 30 weken, dat had ik even gemist

Geen zin om te shoppen? oh dat heb ik altijd!! Online shoppen doe ik ook veel, lekker allerlei dingen afstruinen... Helemaal nu ik marktplaats heb ondekt.. Kreeg nu een schattig jurkje maat 50 binnen met schoentjes wat ik voor 1,50 euro mocht overnemen!! Daar kan ik diep gelukkig van worden

en die Kenzo jas is binnen, OMG die blijft aan de box hangen.. Ik blijf ernaar kijken! Hij is echt TE tof!!
pi_79070616
Ik heb ook best wel veel al geloof ik
En ik heb ook zo achterlijk veel rompertjes (geen idee hoeveel, maar volgens mij meer dan ik denk haha)
En kleertjes heb ik ook al aardig wat Das wel het nadeel van mijn werkplek, ik moet me echt inhouden dingen te kopen Maar hoeveel het precies is weet ik niet, alles staat namelijk door heel het huis verspreid
Ach nu mag ik een keer voor mezelf ipv voor mijn nichtje
pi_79070777
En Orea, foto van de jas
Ik wil ook even meegenieten van alle meisjesdingen die ik niet kan kopen
pi_79070847

Dit is hem

De bontjes zijn wat rozer, en de rest is wat hardroze-roodachtig!
pi_79070924
Hijs cool
Welke maat is dat??
pi_79071439
Wauw Maat 80 Dat heeft mijn dochter van ruim 2 nu aan hahahaha...
Ik had ook zoveel bij Shenaya moet ik zeggen (het meeste zelfs gekregen) en nu ga ik het allemaal uitzoeken en een klein beetje bij kopen..
Het enige wat ik op dit moment heb gekocht is het eerste pakje voor als de kleine geboren is! Die van Shenaya is opgeborgen haha...

Ik snap je, ik wou bij Shenaya ook alles kopen wat los en vast zat!
Altijd blijven lachen... :)
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:51:45 #67
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_79071543
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:20 schreef Orea het volgende:
Wat balen CP. Dat er dus niks aan te doen is.... Dan inderdaad maar er zoveel mogelijk aan toegeven. Tis niet leuk, maar tis ook niet anders... En je bent gewoon al bijna 30 weken, dat had ik even gemist

Geen zin om te shoppen? oh dat heb ik altijd!! Online shoppen doe ik ook veel, lekker allerlei dingen afstruinen... Helemaal nu ik marktplaats heb ondekt.. Kreeg nu een schattig jurkje maat 50 binnen met schoentjes wat ik voor 1,50 euro mocht overnemen!! Daar kan ik diep gelukkig van worden

en die Kenzo jas is binnen, OMG die blijft aan de box hangen.. Ik blijf ernaar kijken! Hij is echt TE tof!!
weet je hoé-lang maat 80 nog niet past? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_79071664
Sonnetje, dat is maat 62!! Dus dat heb ik een beetje op de gok gedaan!

En Kim, ik weet het gelukkig zijn het alleen nog een paar rompers die maat 74-80 hebben. Kleding mag nog niet vind ik
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:01:33 #69
14746 k_i_m
pi_79071898
Moet je ook niet willen hoor, dat past bijna een jaar later. Dat kom je pas weer tegen als het net niet meer past . Ik had ook zo'n uitpuilende kast waarvan ik het grootste gedeelte ongedragen weer door heb geschoven .
In my life
Why do I smile
pi_79072057
Ik bedenk me net dat we 1 shirtje hebben, maat 92
Bij de Hans Textiel hadden ze allemaal oranje dingen (zoals de romper Prinses van Oranje ) en dat T-Shirt dus. Met 100% hollands erop en die kon ik dus echt niet laten liggen... Maar Koninginnedag 2011 trek ik hem haar gewoon aan
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 19:07:44 #71
5428 crew  miss_sly
pi_79072110
Dat jasje
echt te cute!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:28:16 #72
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79072958
@ Sieppiee, ik ga idd dinsdag voor het eerst naar de vk. Dezelfde als bij Julia, dat is wel grappig maar degene die mijn bevalling heeft gedaan is 'gepromoveerd' ofzo, die doet nu iets met papierwerk. Lijkt me niet zo'n leuke promotie maar goed ... ik vind het wel heel jammer want ik vond haar heel fijn. Ze liet mij ook Julia zelf 'aanpakken' toen ze geboren was, onder de armpjes zegmaar, ik heb haar eigenlijk zelf eruit getrokken. Klinkt misschien vreemd, maar ik vond het heel erg bijzonder. Ik had het voor mijn gevoel helemaal zélf gedaan.

Grunsfan, wat een bijzonder kraampakket dan, met cadeautjes erbij! waar heb je die vandaan? Van de zorgverzekeraar?
Fijn dat het goed gaat met je.

CrazyPrincess, wat vervelend dat je zo moe bent dan zeg dat is wel heel vervelend. Als het je ijzergehalte was geweest had je er tenminste wat aan kunnen doen. Sterkte ermee!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:49:55 #73
14746 k_i_m
pi_79073770
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:06 schreef Orea het volgende:
Ik bedenk me net dat we 1 shirtje hebben, maat 92
Bij de Hans Textiel hadden ze allemaal oranje dingen (zoals de romper Prinses van Oranje ) en dat T-Shirt dus. Met 100% hollands erop en die kon ik dus echt niet laten liggen... Maar Koninginnedag 2011 trek ik hem haar gewoon aan
Maak daar maar 2012 van .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:04:54 #74
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_79074222
Oh Orea die kleertjes op de foto's. Lief! Leuk! Schattig! (ik wil ook een meid )
pi_79076083
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:49 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Maak daar maar 2012 van .
Volgens mij valt ie klein en anders als jurk

Cute he, PureEvil en dat terwijl ik me bij een meid eerst helemaal niks kon voorstellen (ik WIST zeker dat het een jongen zou zijn FAIL!)
pi_79079579
Orea, klinkt ook zo bekend. Ik dacht bij Shenaya ook dat het een jongen zou worden kon me ook niet voorstellen dat ik een meidenmama was.. En roze nou dat kwam er niet in...
Nu koop ik zelfs roze dingen omdat ze daar lieve echte meisjes van worden
  zaterdag 13 maart 2010 @ 07:32:16 #77
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79088635
Haha, ik zou mijn kinderen ook nóóit naar K3 laten luisteren (vreselijke muziek en pakjes vond ik dat) en nu vind k het schattig als ze erop dansen. Ik zou zoveel niet... ach ja, je weet wel te veranderen als ouder he?
Ik dacht ook altijd dat als je je er maar voor inzette, het moest kunnen om consequent te zijn. En ouders die dat niet waren, waren gewoon een beetje lui en moesten zich daar maar gewoon voor inzetten. Nu merk ik dat het héél moeilijk is...

Zoveel dingen die ik dacht anders te zullen doen, of waarvan ik dacht dat ze makkelijk zouden zijn, dat ik die dingen nóóit zou doen, etc. etc...

Oh ja, en ik heb drie roze meisjes ze vinden roze echt het aller-allermooiste! En Julia (de jongste) is daardoor aangestoken en vindt dat nu ook. Voorheen was groen favoriet
pi_79088845
Heb hier ook altijd erg hard geroepen dat Shenaya nooit geen Dora mocht kijken van mij haha... Doet ze inmiddels wel en ze leert er ook nog van!!

Wat je zegt herken ik ook van het consequent opvoeden.. Dacht dat mij dat wel ging lukken maar het blijkt soms best moeilijk
pi_79088972
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:54 schreef Orea het volgende:
Sonnetje, dat is maat 62!! Dus dat heb ik een beetje op de gok gedaan!

En Kim, ik weet het gelukkig zijn het alleen nog een paar rompers die maat 74-80 hebben. Kleding mag nog niet vind ik
Echt zo schattig straks zo'n minikindje in zo'n jas haha

Het grootste dat ik aan kleding heb is maat 74. Ik geloof 2 shirtjes en een broekje. 1 shirtje heb ik gekregen en het andere shirtje en broekje heb ik zelf gekocht. Maar vond de broek zo leuk en helemaal in combinatie met dat shirtje en dat shirtje begon pas bij 74.
Maar wil niet teveel kopen in de grote maten
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:14:30 #80
259886 pessie
pi_79089089
Ik heb een shirtje in maat 62 waarop staat "I love my dad" vond ik wel leuk voor mn man. Maar goed, ik denk dat wij gewoon nog niet zo ver zijn. Als wij straks uit de toekomstige babykamer verhuist zijn en manlief daar geverfd heeft en we een wieg in huis hebben wordt het misschien wat echter. Misschien dat ik dan onbedwingbare neigingen heb om alles te kopen wat los en vast zit.

Verder kreeg ik gisteren wieg numero 3 aangeboden! Deze heb ik maar aan me voorbijlaten gaan, ik heb uitgelegd dat ik 2 wiegen in een 3-kamerappartement al wel voldoende vind. En nu krijgen we binnenkort ook de box al binnen. We kregen ook nog een autostoel groep 1 aangeboden, ik zei dat ik daar nog helemaaaaaaaaaaal niet aan toe was. Volgens mij vonden ze me maar raar, maar ik vind het wel leuk dat ze zo meeleven.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 09:35:09 #81
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79089324
Van wie krijg je dat allemaal aangeboden dan, vrienden, pessie? Wel lief hoor, wij hebben zo'n duur cadeau nooit aangeboden gekregen
pi_79089726
Super hoor Pessie, wat dat betreft; alle beetjes helpen
Ik was gewoon al erg vroeg met dingen kopen, waardoor men niet eens de kans had om dingen aan te bieden
DIe kleertjes van mijn vriendin vind ik dan wel weer erg leuk, ze zei al: iedereen bij mij krijgt maar jongens, ik kan mijn spul niet kwijt!!

En sja... geen roze enzo... Ik waak er wel voor dat niet de hele kast uit roze bestaat. Zat leuke dingen die NIET roze zijn... Maar een paar dingen, moet toch maar kunnen!!

En Dora *gruwel*
pi_79089742
Oh had ik weer vannacht... Even wakker (toilet, uiteraard), voelde me heerlijk weer wegzakken..... begint mevrouw een feestje te houden dus dat slapen kon ik op dat moment wel weer vergeten. Wel super lief
pi_79092214
Ik heb een hele mooie zoon, die heel tevreden tegen mijn placenta aanligt. En de echomevrouw vond het logisch dat ik niet zoveel voelde, omdat ie dus zo tevreden is.
Ohw ja en hij is heel lenig, hij lag met z'n benen bij z'n neus.
Hij lag de hele tijd te slapen
Hij heeft een dopneusje. Ik ben nu echt verliefd op mijn zoon
Foto's volgen later
Ik moet opruimen van mijn lief
pi_79098372
Goeiemorgenmiddag dames

Tegen mijn gewoonte in: ff klagen hoor, maar ik ben weer zo stervensmoe. Gisteren een bruiloft, en vandaag kom ik nérgens toe behalve in bed liggen en wat computeren. En alles gaat wel gewoon door: studie, werk, huishouden, sociale dingen... maar ik neb nérgens zin in of puf voor en dat levert weer stress op. Misschien is het morgen weer anders, en het hoort erbij, maar toch ben ik het wel even zat en ik heb zin om te janken.
pi_79102276
Sonnetje, dat klinkt heel erg lief Ben benieuwd naar de foto's.

Cantare, vervelend zeg dat je zo moe bent. Misschien is het een idee om te proberen wat minder te moeten van jezelf? Het huishouden kan ook wel eventjes blijven liggen en sociale dingen kan je misschien ook even uitstellen/afzeggen? Gewoon even ook de tijd nemen om bij te komen, zeker als je gister een drukke dag gehad hebt.

Wij hebben vandaag de meubeltjes voor de nieuwe babykamer opgehaald Ze zijn echt tof, lekker groot, dus veel opbergruimte (kan ik ook weer lekker shoppen ) Ik ga het nog wel allemaal verven, want het is nu gewoon hout, en ik wil het wit of grijs hebben. En verder ben ik ook moe, en als ik een stukje loop ofzo, dan krijg ik daarna zo'n zeurderig gevoel in mn buik. Kan me niet herinneren dat ik dat de vorige keer ook zo vroeg al had. Maar ja, nu is het allemaal natuurlijk wat heftiger voor mn lichaam, zo snel weer zwanger enzo. Gewoon maar een beetje rustig aan doen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79102395
Aaahh Sonnetje wat klink je verliefd! Ben benieuwd naar de foto's! En Tessie en Cantara gewoon lekker rustig aan doen! Tessie je bent trouwens wel op tijd met je babykamer!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_79106200
Ik hing net weer eens boven m'n vriend. Lekker kroket!

Oh en moe..... Check.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 20:25:07 #89
259886 pessie
pi_79106825
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:49 schreef Cantare het volgende:
Goeiemorgenmiddag dames

Tegen mijn gewoonte in: ff klagen hoor, maar ik ben weer zo stervensmoe. Gisteren een bruiloft, en vandaag kom ik nérgens toe behalve in bed liggen en wat computeren. En alles gaat wel gewoon door: studie, werk, huishouden, sociale dingen... maar ik neb nérgens zin in of puf voor en dat levert weer stress op. Misschien is het morgen weer anders, en het hoort erbij, maar toch ben ik het wel even zat en ik heb zin om te janken.
Balen voor je dat het allemaal niet lukt, maar je bent echt niet de enige. Ik doe ook veel minder dan dat ik voor de zwangerschap deed. Gelukkig maakt het manlief allemaal niet uit.
Vandaag aan het behangen geweest bij een collega van manlief. Oef, ik wil een bad! Staat nu officieel op verlanglijst voor volgend huis: een bad!
  zaterdag 13 maart 2010 @ 20:35:43 #90
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79107165
Wow tessie, dat is snel met die kamer! je bent net 12 weken? Wel fijn hoor, heb je lekker de tijd om het te gaan verven etc., dat is nog werk zat. Moet ik ff niet aan denken wat er nog allemaal moet gebeuren, maar het meeste babyspul hebben we gelukkig nog in huis. Ben ik ff blij dat we niet alles weg hebben gedaan!

@ Ticootje, wat bedoel je met lekker kroket? ik snap 'm nie
  zaterdag 13 maart 2010 @ 20:37:09 #91
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79107227
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:25 schreef pessie het volgende:

[..]

Balen voor je dat het allemaal niet lukt, maar je bent echt niet de enige. Ik doe ook veel minder dan dat ik voor de zwangerschap deed. Gelukkig maakt het manlief allemaal niet uit.
Vandaag aan het behangen geweest bij een collega van manlief. Oef, ik wil een bad! Staat nu officieel op verlanglijst voor volgend huis: een bad!
Hebben wij, wilde ik ook altijd (een bad) en het valt eigenlijk best tegen! Ik gebruik 'm bijna nooit, want, het duurt toch wel lang met vollopen, en het is toch wel veel meer werk met schoonmaken. Maar voor de kinderen is het wel leuk af en toe, in het weekend mogen ze vaak lekker lang in bad spelen.

Beetje lang verhaal hieronder, ook allemaal niet zo ter zake doende, maar goed, voelt wel lekker om 't even op te schrijven vind ik altijd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 26% gewijzigd door Suzanna op 13-03-2010 20:46:22 ]
pi_79107237
*benieuwd is naar de foto's van Sonnetje*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79107331
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:39 schreef Orea het volgende:
Ik heb even alles wat ik al heb gekocht/gekregen eens op tafel uitgespreid, en de conclusie is dat ik voorlopig even een koopverbod heb (op krijgen heb ik geen invloed dus daar zeg ik lekker niks over ) Heb alleen nog niet zoveel broekjes zie ik nu, dus die mag ik nog kopen. Maar nu niet.....

De rompers zijn oplopend van maat 50 tot maat 80 inmiddels al

Even onder een linkje want ze zijn erg groot (de foto's)
linkerkant tafel
rechterkant tafel

dus ik hoef voor jou geen foto's in V&A te zetten?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 13 maart 2010 @ 21:07:50 #94
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_79108262
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hou nog ff wat achter wil je, ik aas op een klein grietje
Laat ik duidelijk zijn dat een jongetje nét zo welkom is en we níet weten wat het wordt
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 14 maart 2010 @ 07:33:21 #95
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79118437
Suzanna, ik bedoel dat kroket niet lekker is de andere kant op.
  zondag 14 maart 2010 @ 08:00:28 #96
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79118502
Aah, okee, het was voor mij echt geheimtaal.

Ik heb trouwens gisteren mijn eerste zwangerschapskaartje ('Hoera in verwachting') gekregen, wat leuk! Met mijn vierde zwangerschap tóch nog een primeur
pi_79118812
Pessie, 2 wiegjes?
Wij hebben ook (nu nog..) een 3 kamer appartement en hadden m helemaal volstaan met van alles voordat Shenaya geboren werd! hahaha..
pi_79119280
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:08 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Aaahh Sonnetje wat klink je verliefd! Ben benieuwd naar de foto's!
Ben ik ook
Foto's komen vandaag, had gisteren geen tijd meer *lol*
Zo leuk hij slaapt op dezelfde manier als ik haha

Cantare vervelend die vermoeidheid Ben blij dat ik daar niet zoveel last van heb!

Tessie jij bent snel met de meubels Maar heb je iig wel de tijd om te schilderen enzo
pi_79119393
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nee voor mij mag je ze direct pm-en
Maar natuurlijk wel, altijd ruimte voor meer mijn meneer zégt al niet eens meer wat, in het begin heeft ie een paar keer gezegd: oh jee dit gaat geld kosten... en nu houdt ie heel wijselijk zijn mond

Goeiemorgen allen!

Gisterenavond op de bank lag ik zo lekker, met de katten OP me (en toen draaide ik om, zodat ze wel weg zouden gaan, lagen ze in treintje, lepeltje/lepeltje voor me te cute!!) maar vannacht was het weer bluh.

Cantare inderdaad erg vervelend dat je zo moe bent... Neem het ervan hoor, ook als je daardoor dingen moet afzeggen.. Je lichaam is nu eenmaal keihard aan het werk

Tessie, ik ben benieuwd ik had ze ook met 12 weken al in huis

Suzanna, wat leuk!! Ook al is het de 4e, dan nog is dat zeker leuk
Maar even: een baby van 6 maanden die op de pot gaat

Sonnetje, show us you're son!!
  zondag 14 maart 2010 @ 10:18:47 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79119434
quote:
Op zondag 14 maart 2010 10:15 schreef Orea het volgende:

[..]

Nee voor mij mag je ze direct pm-en
Maar natuurlijk wel, altijd ruimte voor meer mijn meneer zégt al niet eens meer wat, in het begin heeft ie een paar keer gezegd: oh jee dit gaat geld kosten... en nu houdt ie heel wijselijk zijn mond

Goeiemorgen allen!

Gisterenavond op de bank lag ik zo lekker, met de katten OP me (en toen draaide ik om, zodat ze wel weg zouden gaan, lagen ze in treintje, lepeltje/lepeltje voor me te cute!!) maar vannacht was het weer bluh.

Cantare inderdaad erg vervelend dat je zo moe bent... Neem het ervan hoor, ook als je daardoor dingen moet afzeggen.. Je lichaam is nu eenmaal keihard aan het werk

Tessie, ik ben benieuwd ik had ze ook met 12 weken al in huis

Suzanna, wat leuk!! Ook al is het de 4e, dan nog is dat zeker leuk
Maar even: een baby van 6 maanden die op de pot gaat

Sonnetje, show us you're son!!

Er zijn er meer die dat doen, iets met baby-communicatie nog iets....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')