quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:54 schreef Orea het volgende:
Sonnetje, dat is maat 62!! Dus dat heb ik een beetje op de gok gedaan!
En Kim, ik weet hetgelukkig zijn het alleen nog een paar rompers die maat 74-80 hebben. Kleding mag nog niet vind ik
Balen voor je dat het allemaal niet lukt, maar je bent echt niet de enige. Ik doe ook veel minder dan dat ik voor de zwangerschap deed. Gelukkig maakt het manlief allemaal niet uit.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:49 schreef Cantare het volgende:
Goeiemorgenmiddag dames![]()
![]()
Tegen mijn gewoonte in: ff klagen hoor, maar ik ben weer zo stervensmoe.Gisteren een bruiloft, en vandaag kom ik nérgens toe behalve in bed liggen en wat computeren. En alles gaat wel gewoon door: studie, werk, huishouden, sociale dingen... maar ik neb nérgens zin in of puf voor en dat levert weer stress op. Misschien is het morgen weer anders, en het hoort erbij, maar toch ben ik het wel even zat en ik heb zin om te janken.
Hebben wij, wilde ik ook altijd (een bad) en het valt eigenlijk best tegen! Ik gebruik 'm bijna nooit, want, het duurt toch wel lang met vollopen, en het is toch wel veel meer werk met schoonmaken. Maar voor de kinderen is het wel leuk af en toe, in het weekend mogen ze vaak lekker lang in bad spelen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:25 schreef pessie het volgende:
[..]
Balen voor je dat het allemaal niet lukt, maar je bent echt niet de enige. Ik doe ook veel minder dan dat ik voor de zwangerschap deed. Gelukkig maakt het manlief allemaal niet uit.
Vandaag aan het behangen geweest bij een collega van manlief. Oef, ik wil een bad! Staat nu officieel op verlanglijst voor volgend huis: een bad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Suzanna op 13-03-2010 20:46:22 ]
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:39 schreef Orea het volgende:
Ik heb even alles wat ik al heb gekocht/gekregen eens op tafel uitgespreid, en de conclusie is dat ik voorlopig even een koopverbod heb(op krijgen heb ik geen invloed dus daar zeg ik lekker niks over
) Heb alleen nog niet zoveel broekjes zie ik nu, dus die mag ik nog kopen. Maar nu niet.....
De rompers zijn oplopend van maat 50 tot maat 80 inmiddels al![]()
![]()
Even onder een linkje want ze zijn erg groot (de foto's)
linkerkant tafel
rechterkant tafel
![]()
Hou nog ff wat achter wil je, ik aas op een klein grietjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
dus ik hoef voor jou geen foto's in V&A te zetten?
Ben ik ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:08 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Aaahh Sonnetje wat klink je verliefd! Ben benieuwd naar de foto's!
Nee voor mij mag je ze direct pm-enquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
dus ik hoef voor jou geen foto's in V&A te zetten?
quote:Op zondag 14 maart 2010 10:15 schreef Orea het volgende:
[..]
Nee voor mij mag je ze direct pm-en![]()
![]()
Maar natuurlijk wel, altijd ruimte voor meermijn meneer zégt al niet eens meer wat, in het begin heeft ie een paar keer gezegd: oh jee dit gaat geld kosten... en nu houdt ie heel wijselijk zijn mond
![]()
Goeiemorgen allen!![]()
Gisterenavond op de bank lag ik zo lekker, met de katten OP me (en toen draaide ik om, zodat ze wel weg zouden gaan, lagen ze in treintje, lepeltje/lepeltje voor mete cute!!) maar vannacht was het weer bluh.
Cantare inderdaad erg vervelend dat je zo moe bent... Neem het ervan hoor, ook als je daardoor dingen moet afzeggen.. Je lichaam is nu eenmaal keihard aan het werk![]()
Tessie, ik ben benieuwdik had ze ook met 12 weken al in huis
![]()
Suzanna, wat leuk!! Ook al is het de 4e, dan nog is dat zeker leuk
Maar even: een baby van 6 maanden die op de pot gaat![]()
![]()
Sonnetje, show us you're son!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |