Sonnetje, wat een knapperd!!

Heel bijzonder zo, die 3D... Ik moet hem nog inplannen, ga ik rond begin mei doen denk ik, dan ben ik rond de 27 weken

djenneke, hoe ver ben je nu? Mijn vriendin heeft er ook al last van, maar dat had ze haar vorige zwangerschap ook. Ze is nu 21 weken en houdt al aardig wat vocht vast. Vorige keer was het echt extreem, dus ze verwacht dat het nog wel erger gaat worden... Het hóeft dus niets te betekenen, maar wel goed dat je het even laat checken... Veel blijven drinken hè!

Zo, kast nog een keer geschilderd met meneer!

Die hing gelijk even de nieuwe jaloezieën op in de slaapkamer en toen kreeg ik het op mijn heupen

mijn god wat zag dat kozijn eruit (uit de periode dat we nog rookten, en ook gewoon overal binnen in huis rookten

) dus ik ben de hele middag met chloor en alles in de weer geweest, heb beneden weer allerlei dingetjes verplaatst en opgeruimd. Nú gewoon al nesteldrang

En toen kregen we een folder binnen dat ze ons dorp onder de loep gaan nemen want dat ze voor de zomer alle oneffenheden enzo overal weg willen hebben en dingen willen opknappen
Dus ik stond te jubelen dat de gemeente meedoet in mijn nesteldrang om alles voor de zomer netjes en klaar te hebben

En nu gaan er koekjes de oven in

(ik herken mezelf echt niet meer terug

)
[ Bericht 2% gewijzigd door Orea op 14-03-2010 15:37:51 ]