abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79119566
Hmm... Shenaya is bijna 2,5 en die wil alleen maar d'r luier...
Altijd blijven lachen... :)
pi_79119625
Nou, ik kan me hier ook langzaam aan weer melden.
Vrijdag morgen een positieve test gedaan.
Volgens de berekeningen op diverse sites gaat het 16 november gebeuren.
Maar dat moet ik nog even bekijken, want mijn cyclus was nog niet echt regelmatig.

Weet niet of ik elke dag alles bijlees, maar doe mijn best.
pi_79119666
Welkom Koningin

Sonnetje ik ben benieuwd naar je foto's

Hier gaat alles prima, dus geen geklaag hier morgen lekker zwangerschapszwemmen voor het eerst, ben heel benieuwd
  zondag 14 maart 2010 @ 10:41:34 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79119734
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:49 schreef Cantare het volgende:
Goeiemorgenmiddag dames

Tegen mijn gewoonte in: ff klagen hoor, maar ik ben weer zo stervensmoe. Gisteren een bruiloft, en vandaag kom ik nérgens toe behalve in bed liggen en wat computeren. En alles gaat wel gewoon door: studie, werk, huishouden, sociale dingen... maar ik neb nérgens zin in of puf voor en dat levert weer stress op. Misschien is het morgen weer anders, en het hoort erbij, maar toch ben ik het wel even zat en ik heb zin om te janken.
Maar waarom geef je er niet gewoon aan toe? Ik ben vanaf 7 weken halve dagen gaan werken omdat ik letterlijk in slaap viel achter het stuur van de auto. Ik heb de eerste weken alleen maar geslapen.
Gewoon gaan slapen als je moe bent. Dat werkt het allerbeste.
  zondag 14 maart 2010 @ 10:42:13 #105
258612 nytar
boys boys boys
pi_79119749
Goedemorgen allen! En welkom Koningin!

Het zonder suiker eten gaat goed! Wat een wereld van verschil, ik ben ineens een stuk minder moe Behalve gisteren dan, we hadden nog 5 bastognekoeken liggen en ik kon mezelf niet inhouden....resultaat, half uur later diep in slaap, ik kan er gewoon echt niet tegen!

Wij hadden ook al vroeg het kamertje klaar, met 16 weken stond ie. We kwamen hem tegen op marktplaats...tja, dan kan het hard gaan! (en dan elke dag even de deur open doen om te kijken hoe mooi hij er straks bij komt te liggen)
pi_79119812
welkom koningin!!!
*poef* nu is het weg
pi_79119819
Goedemorgen iedereen!

Welkom Koningin

Hier de laatste paar dagen ineens erg moe. Kan 's middags heerlijk op de bank in slaap vallen maar 's morgens ben ik gewoon te vroeg wakker het is dan soms nog niet eens licht buiten Verder heb ik het gevoel dat de misselijkheid zich nou wat naar de achtergrond gaat begeven, gelukkig!
pi_79120210
Welkom Koningin!

En we zijn idd wel vroeg met de meubeltjes deze keer ja Maar we zagen wat leuks op marktplaats, dus maar gelijk gekocht ook. Nu hebben we in elk geval genoeg tijd om het te schilderen enzo haha Het kamertje zelf is nog lang niet klaar ook, want daar slaapt Graeme nu in, en die gaat verhuizen naar zolder en daar moeten eerst nog wat wandjes gesloopt en op een andere plek weer geplaatst worden, dus dat duurt nog wel eventjes.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79120766
Koningin welkom hier!

Nou hier zijn ze dan: de foto's van mijn zoon

Zo lig ik ook altijd te slapen

Hier heeft ie z'n handjes onder z'n hoofdje. En je ziet ook de navelstreng enzo.

Oh ja en hij woog 589 gram en kwam kwa datum uit op 8 juli ongeveer. Dus het gaat allemaal goed
En hij heeft volgens de echoscopiste een mooi rond, maar fijn hoofdje En een lief dopneusje haha
pi_79120877
Wat een mooie duidelijke foto's Sonnetje! En dat neusje! Echt super lief!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79120900
Mooi Son!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79120964
Ja he
Echt zo'n gek idee dat hij in mij zit haha. Zo compleet al
pi_79121147
wat ontzettend mooi sonnetje!!! wow!
*poef* nu is het weg
pi_79122306
Welkom en gefeliciteerd Koningin!
En wat een prachtige foto's Sonnetje!
  zondag 14 maart 2010 @ 12:46:49 #115
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79122724
Sonnetje mooie, duidelijke foto's! En, gek idee..... (... als je begrijpt wat ik bedoel).
  zondag 14 maart 2010 @ 13:20:56 #116
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79123894
Koningin: Welkom!

Sonnetje mooie foto's!

Wat betreft baby's van 6 maanden die op de pot gaan, daar hoorde ik laatst ook iets van. Dat kind wil echt alleen maar op het toilet poepen. Heel bijzonder.

En ja, 2 wiegjes, de familiewieg van mijn kant wilde ik sowieso gebruiken, ik wist niet dat mij man ook een familiewieg had, maar toen ik dat hoorde vond ik het toch wel heel leuk. En die is een stuk kleiner dan de wieg van mijn kant. Dus dan kan "zijn" familiewieg bij ons op de slaapkamer staan en "mijn" familiewieg op de babykamer staan.

En wat betreft babykamers op marktplaats. Hier in het noorden is alles vanille met beuken, en ikzelf vind dat zo ontzettend niet mooi dat ik marktplaats een beetje begin te mijden... En de kwaliteit vind ik redelijk bagger van wat er hier op mp staat. Misschien moet ik een keer meer omgeving utrecht kijken of Maastricht, misschien dat daar meer te koop staat.
pi_79124929
quote:
Op zondag 14 maart 2010 11:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Koningin welkom hier!

Nou hier zijn ze dan: de foto's van mijn zoon

[ afbeelding ]
Zo lig ik ook altijd te slapen

[ afbeelding ]
Hier heeft ie z'n handjes onder z'n hoofdje. En je ziet ook de navelstreng enzo.

Oh ja en hij woog 589 gram en kwam kwa datum uit op 8 juli ongeveer. Dus het gaat allemaal goed
En hij heeft volgens de echoscopiste een mooi rond, maar fijn hoofdje En een lief dopneusje haha
Mooi!

Morgen ga ik tussendoor even naar de vk. Ik heb enorme klompvoeten, en ik heb mijn ringen gauw uit moeten doen, omdat het anders niet meer zou lukken. Oftewel, ik hou opeens enorm veel vocht vast. Het doet soms zelfs gewoon zeer aan mijn voetjes. Ik zit nu met de voetjes omhoog, morgen met een plasje naar de vk om mijn bloeddruk te laten meten. Ik maak me toch wel ongerust, nadat ik van de week ook al helemaal niet lekker was....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_79125752
Sonnetje wat schattig en wat al groot joh gek idee dat zo'n kindje nu in je buik zit...
pi_79126626
Sonnetje, wat een mooie foto's!! *smelt* Kan nu helemaal niet meer wachten tot 29 Maart haha. En 8 Juli wat een mooie datum

Pessie, vandaar! Denk al is echt sonde want ze liggen er maar zo kort in, helemaal als je een grote baby hebt maar goed als het vanuit families is kan ik het heel goed begrijpen!!

Ik ga naar mijn werk toe, weer de hele avond beetje rond slenteren. Zondag is het buffetavond dus heb je weinig te doen alleen drank opnemen en uithalen Fijne zondag verder!!
Altijd blijven lachen... :)
pi_79127761
Sonnetje, wat een knapperd!! Heel bijzonder zo, die 3D... Ik moet hem nog inplannen, ga ik rond begin mei doen denk ik, dan ben ik rond de 27 weken

djenneke, hoe ver ben je nu? Mijn vriendin heeft er ook al last van, maar dat had ze haar vorige zwangerschap ook. Ze is nu 21 weken en houdt al aardig wat vocht vast. Vorige keer was het echt extreem, dus ze verwacht dat het nog wel erger gaat worden... Het hóeft dus niets te betekenen, maar wel goed dat je het even laat checken... Veel blijven drinken hè!

Zo, kast nog een keer geschilderd met meneer! Die hing gelijk even de nieuwe jaloezieën op in de slaapkamer en toen kreeg ik het op mijn heupen mijn god wat zag dat kozijn eruit (uit de periode dat we nog rookten, en ook gewoon overal binnen in huis rookten ) dus ik ben de hele middag met chloor en alles in de weer geweest, heb beneden weer allerlei dingetjes verplaatst en opgeruimd. Nú gewoon al nesteldrang

En toen kregen we een folder binnen dat ze ons dorp onder de loep gaan nemen want dat ze voor de zomer alle oneffenheden enzo overal weg willen hebben en dingen willen opknappen

Dus ik stond te jubelen dat de gemeente meedoet in mijn nesteldrang om alles voor de zomer netjes en klaar te hebben

En nu gaan er koekjes de oven in (ik herken mezelf echt niet meer terug )

[ Bericht 2% gewijzigd door Orea op 14-03-2010 15:37:51 ]
  zondag 14 maart 2010 @ 18:42:11 #121
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79136926
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:41 schreef Lieszdraaijer het volgende:

Pessie, vandaar! Denk al is echt sonde want ze liggen er maar zo kort in, helemaal als je een grote baby hebt maar goed als het vanuit families is kan ik het heel goed begrijpen!!

De familiewieg van mijn kant is zeer groot, ikzelf heb er een jaar in gelegen (maar dat was omdat ik weigerde zelf te gaan zitten, zodra kids gaan zitten of zichzelf optrekken moeten ze in een ledikantje, daarvoor kunnen ze gewoon in de wieg, en dat is al gauw zo'n 8 maanden).

En Orea nesteldrang
pi_79137819
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:42 schreef pessie het volgende:

[..]

En Orea nesteldrang
Ik hoop eigenlijk dat ik dat deze zwangerschap eens ga krijgen, want bij de eerste is het niet voorbij gekomen....
pi_79137821
Wat leuk al die leuke en lieve reacties op mijn zoon

Vandaag met mijn schoonmoeder mijn hele huis opgeruimd, gestoft en gestofzuigd
Dus alles is weer lekker toonbaar. Alleen de badkamer nog Maar dat komt van de week wel!

Orea ook al lekker bezig geweest vandaag Lijkt me zo leuk om wat aan de babykamer te doen, maar voorlopig moet er hier nog een hoop bouwtechnisch gebeuren.
Nou ja er hangt een wireless radiator (moet dus nog aangesloten te worden ) Dus het einde is in zicht. Stucadoor er doorheen en dan mag ik aan de slag.

Djenneke, vervelend van dat vocht zeg. Hopelijk stelt het verder niets voor, wel goed dat je de verloskundige heb ingeschakeld!

En ben een marktplaats handel begonnen *lol*
Had een bed en een vouwfiets erop staan, en allebei dus al verkocht. Bed wordt vanavond al opgehaald en fiets morgen.
Leuke extraatjes voor de baby
  zondag 14 maart 2010 @ 19:05:31 #124
61183 leonieke
Dan toch?
pi_79137901
Orea Jij bent er rap bij met jouw nesteldrang Dit is hier echt nooit gekomen (vraag me af of het iets te maken heeft met het feit dat de bevalling ook helemaal niet vanzelf op gang is gekomen).

Sonnetje: wat een mooie echo-foto's En dat niet kunnen geloven dat hij in jouw buik zit? Als ik Thomas bekijk, verschiet ik soms nog dat hij iets meer dan een week geleden nog in mijn buik zat en dat hij er echt zo is uitgekomen.
pi_79138614
Ik heb zelfs nesteldrang als ik niet zwanger ben alleen door de ivf en alles was er een beetje achterstand ontstaan Gek genoeg kan ik er erg blij en gelukkig van worden als alles schoon en opgeruimd is

Dat wordt nog wat met een kleine straks al hoop ik stiekem dat ze die genen van mij heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')