Ik weet lekker van wie ie isquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:09 schreef ToT het volgende:
2 vind ik wel lachen!Lijkt me wel iets van HaJee!
Fout !quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:09 schreef ToT het volgende:
2 vind ik wel lachen!Lijkt me wel iets van HaJee!
Edit: hoewel, ik denk eerder 11. Desondanks blijft mijn stem op 2!
Haha ik stem voorquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:24 schreef HaJee het volgende:
Ik wilde op het origineel stemmen maar dat kan helemaal niet. Nummer 6 geworden.
Ongeacht de volgende beginfoto zul je in mijn volgende inzending minimaal drie naakte tienermeisjes, een pedobaer en een hoop schunnige tekst aantreffen.
Ik dus ook..quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:24 schreef HaJee het volgende:
Ik wilde op het origineel stemmen maar dat kan helemaal niet. Nummer 6 geworden.
Ongeacht de volgende beginfoto zul je in mijn volgende inzending minimaal drie naakte tienermeisjes, een pedobear en een hoop schunnige tekst aantreffen.
Nee..quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:24 schreef HaJee het volgende:
Ongeacht de volgende beginfoto zul je in mijn volgende inzending minimaal drie naakte tienermeisjes, een pedobear en een hoop schunnige tekst aantreffen.
De winnaar is shadowflash, gefeliciteerd!quote:1: GuitarJJ
2: vanBeest
3: shadowflash
4: picodealion
5: Maringo
6: ToT
7: Apebeer
8: Triforce_Courage
9: Rensjebree
10: Kw4Kje
11: Hajee
bij deze wil ik de poort van auschwitz voordragen als volgende fotoquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:24 schreef HaJee het volgende:
Poehhhh , als iemand een idee heeft ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:29 schreef mwaterl het volgende:
---UITSLAG---
Wie heeft wat gemaakt?
[..]
De winnaar is shadowflash, gefeliciteerd!![]()
Jij mag het volgende plaatje kiezen
trouwens je krokusje is ook mooiquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:29 schreef mwaterl het volgende:
---UITSLAG---
Wie heeft wat gemaakt?
[..]
De winnaar is shadowflash, gefeliciteerd!![]()
Jij mag het volgende plaatje kiezen
17:00 inderdaadquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef Dottey het volgende:
Bospaadje dus..
wanneer moet hij klaar zijn?
17.00?
inleveren bij?
inleveren bij: beslissen we rond 16:30 of zoquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef shadowflash het volgende:
[..]
17:00 inderdaad
verzamelaar: geen idee
categorie:
-if you see it , youll shit bricks
- of gewoon iets verdomd moois er van maken
good luck
Dank je !quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef Dottey het volgende:
k vond die met dat winkelwagentje en die vishaak ook vet grappig!!
Haha, dat is ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef shadowflash het volgende:
[..]
categorie:
-if you see it , youll shit bricks
Of juist helemaal niks. Ik wil best de inzendingen ontvangen als er niemand anders is maar komt denk ik niet zo goed uit, ik eet rond 5 uur.quote:
Een krokusje?quote:
Lasso tool vind ik het handigst. Ik neem trouwens aan dat je je versproken hebt en dat je kopen bedoeld.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:49 schreef mwaterl het volgende:
Ik download nu ff photoshop, kan iemand mij nu alvast vertellen hoe ik iets uit een plaatje knip. Dus, stel ik heb een mannetje die voor een gebouw staat. Hoe knip ik dan gemakkelijk dat gebouw weg?
hij kocht de licentie online en moet daarom de software bij de fabrikant downloaden natuurlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:50 schreef onderjas het volgende:
[..]
Lasso tool vind ik het handigst. Ik neem trouwens aan dat je je versproken hebt en dat je kopen bedoeld.
Kunt dat op verschillende manieren doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:49 schreef mwaterl het volgende:
Ik download nu ff photoshop, kan iemand mij nu alvast vertellen hoe ik iets uit een plaatje knip. Dus, stel ik heb een mannetje die voor een gebouw staat. Hoe knip ik dan gemakkelijk dat gebouw weg?
Okeequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:00 schreef mista het volgende:
lever ze maar in bij mij, ben dan nog online
Niet doen, heb ik ook gedaan en je ziet waar ik elke keer mee kom aanzetten..quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:05 schreef onderjas het volgende:
Ik kan alweer niks verzinnen, en ik wil nog wel een creatieve opleiding gaan doen.
Doe eens origineel en zet er een tractor of een Landrover op!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:05 schreef onderjas het volgende:
Ik kan alweer niks verzinnen, en ik wil nog wel een creatieve opleiding gaan doen.
Nou ja, het heeft ook bijna niks met photoshop te maken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:10 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Niet doen, heb ik ook gedaan en je ziet waar ik elke keer mee kom aanzetten..
De opleiding die je wilt doen, of het werk waar ik mee kom aanzetten?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:12 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nou ja, het heeft ook bijna niks met photoshop te maken.
Naakte tienermeisjes op het pad, met Pedobear in de bosjes en daar geile teksten bij zetten!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:24 schreef HaJee het volgende:
De opleidingquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
De opleiding die je wilt doen, of het werk waar ik mee kom aanzetten?
Dacht ik ook aanquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:16 schreef Rensjebree het volgende:
ik kon wel iets met if you see it , youll shit bricks
Nee.. ik doe d'r hooguit een halfuurtje overquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef -Datdus- het volgende:
kennen jullie het gevoel van 3 uur een plaatje renderen en dat je er dan niet tevreden mee bent.
3 uur renderen? wtf..quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef -Datdus- het volgende:
kennen jullie het gevoel van 3 uur een plaatje renderen en dat je er dan niet tevreden mee bent.
Komt ie nu mee...quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:34 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Nee.. ik doe d'r hooguit een halfuurtje over
Leg je focus op humor/originaliteit, niet op mooiheid
ja het is een bitch!quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:34 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Nee.. ik doe d'r hooguit een halfuurtje over
Leg je focus op humor/originaliteit, niet op mooiheid
weet je hoe lang dat duurt bij mij!!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:46 schreef ToT het volgende:
Take a chill pill, je hebt nog een kwartier!
Op jou wacht ik wel even hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef Dottey het volgende:
IK BEN AAN HET UPLOADEN!!!! hoop dat ik nog op tijd bent.... en anders wacht je maar even drie tellen
6 uur?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
weet je hoe lang dat duurt bij mij!!!
ik vind jou nu al liefquote:
Tinypic werkt niet zo goed mee...quote:
http://imageshack.us/quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Tinypic werkt niet zo goed mee...
uploaden is a bitch!
voor een splitt second wel.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:01 schreef ToT het volgende:LET THE BATTLE UNLEASH IN ALL ITS FURY!!!!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:04 schreef HaJee het volgende:
Dit was mijn bijdrage, je mag er van mij in de posts op stemmen![]()
[ [url=
Hoe heb je die spaken gedaan enzo?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:04 schreef HaJee het volgende:
[ [url=
ik had op jou gestemd!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:04 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
D'oh!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:05 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Ken je deze nog? http://img705.imageshack.us/img705/6721/photoshopbattle.jpg
Hehequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:05 schreef mwaterl het volgende:
[..]
En ik bedoelde 'fast death', maar maakte n foutjequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:05 schreef mwaterl het volgende:
[..]
dan is ie wel weer leuk jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:05 schreef mwaterl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:07 schreef mwaterl het volgende:
En nu jullie 'm snappen hebben jullie zeker al op 'n ander gestemd
Uiteraard!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:07 schreef mwaterl het volgende:
En nu jullie 'm snappen hebben jullie zeker al op 'n ander gestemd
De meesten zijn van inbelverbinding overgestapt naar ADSLquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:07 schreef Rensjebree het volgende:
mmm waarom denkt niemand even aan het verkleinen van zijn pica's?
Ik heb nog een verkleinende versie verstuurd, maar het zou eigenlijk de taak van de battleposter moeten zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:07 schreef Rensjebree het volgende:
mmm waarom denkt niemand even aan het verkleinen van zijn pica's?
*proest*quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:08 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
De meesten zijn van inbelverbinding overgestapt naar ADSL
Neequote:Op woensdag 10 maart 2010 17:10 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Ik heb nog een verkleinende versie verstuurd, maar het zou eigenlijk de taak van de battleposter moeten zijn
Leuk, was ook een geinig topic.quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:16 schreef Dottey het volgende:
Dan moet ik zeggen dat ik om die van Hajee moest lachen met de benen in de lucht (het juiste spoor)
Hebben wij niet nodigquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:15 schreef mwaterl het volgende:
Waarom heeft deze topicreeks nog geen MODseal?
ik vind het en super leuk topic..quote:
door laten stemmen danquote:
Hoef je je absoluut niet voor te schamen!quote:
ohwquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:29 schreef ToT het volgende:
Hey feli Dottey!
En ik heb mijn versie van de opdracht al klaar, hoewel het niet geshopped is!
R.I.P. Muffin... :'(
Neuh nummer 2 is ook gewoon humor hoor!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:32 schreef Dottey het volgende:
ik moest knoert hard lachen om de tweede.. zegt waarschijnlijk iets over mij.
nummer 1 it is![]()
tijd: lets say 19:30?
inleveren bij: vrijwilliger on the spot?
Plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:01 schreef shadowflash het volgende:
Degene die de eer heeft om zo een kutlijstje te maken , noemen we : Mr.Referee
[ afbeelding ]
Nog nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:03 schreef Dottey het volgende:
zal eens haast maken danwat dat uploaden is echt a bitch
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:00 schreef onderjas het volgende:
Ik vind een poll trouwens geen goed idee.
Het is wel makkelijker voor mr referee maar dan kan je ook op jezelf stemmen plus al je maten vragen om op je te stemmen.quote:
Ok! pak aan!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:06 schreef Lysdexie het volgende:
Oke, stuur het maar naar mij dan. Dan maak ik om 19.30 de Battle-Post.
Maar ik doe zelf niet mee dit keerIk ga koken!
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Het is wel makkelijker voor mr referee maar dan kan je ook op jezelf stemmen plus al je maten vragen om op je te stemmen.
ik vindt dat iedereen mag stemmen... lurkers zijn ook mensenquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:10 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens
Het beste is eigenlijk, de gene die een plaatje hebben ingestuurt, dus die dus meedoen, mogen stemmen en de rest dus niet.
Voor die tijd even dit topic volspammen en nieuw topic maken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:16 schreef Lysdexie het volgende:
Deadline over 3 kwartier, dus doe nog je best mensen
Tijd zat :pquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:19 schreef Lysdexie het volgende:
Allemachtig, ik moet wel het een en ander resizen
Of juist wel, zodat het sowieso in een nieuw topic komt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:27 schreef Dottey het volgende:
Niet te veel lullen nu.. dan past het nog best
zie diegene boven jequote:
Hij is geen mod meer van onzin.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:15 schreef mwaterl het volgende:
ToT, gooi jij deze anders op slot als we poll gaan plaatsen?
Ik heb een oplossing, kom jij hier schoonmaken en doe ik het bij jou!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:15 schreef Rensjebree het volgende:
JA, ik word agressief van schoonmaken! Alleen het rare is dat ik het alleen bij mijn eigen huis heb, en niet voor een ander!
Nu al? Heb je niets beters te doen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:17 schreef onderjas het volgende:
Ik heb trouwens een leuke foto voor de volgende ronde!
Is het serieus jouw hamster? Kickuhquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:21 schreef Dottey het volgende:
Ben benieuwd wat jullie met mijn hamster gedaan hebben
Stond vanmorgen in de krant.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:20 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Nu al? Heb je niets beters te doen?![]()
Nee.. ik had een vetstaart gerbil..quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:21 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Is het serieus jouw hamster? Kickuh
nee, maar ook al was het hem wel..quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:22 schreef onderjas het volgende:
[..]
Stond vanmorgen in de krant.
Is het jou hamster ja Dottey?
http://messages.fok.nl/compose.php?to=282507quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:25 schreef ToT het volgende:
Naar wie moet het gestuurd worden (Haast haast)
Oh, zou er niks om geven als hij van jou was hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee, maar ook al was het hem wel..
humorcheck..
dus je kunt er zo gek mee doen als je wilt
Lysdexiequote:Op woensdag 10 maart 2010 19:25 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:25 schreef ToT het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:27 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh, zou er niks om geven als hij van jou was hoor.
Dankbaarheid!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:26 schreef onderjas het volgende:
[..]
http://messages.fok.nl/compose.php?to=282507
Wat maakt het dan uit of het de mijne zou zijn?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:27 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh, zou er niks om geven als hij van jou was hoor.
Jij kent ze nu ook.quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dankbaarheid!
Ik ga nu de laatste kruiwagen met hout halen!
Ruim 3 kuub, goddomme....
Bedoel met shoppen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit of het de mijne zou zijn?
Mooiquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:29 schreef Lysdexie het volgende:
Ik maak het nieuwe deel wel aan jongens
Tof!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:29 schreef Lysdexie het volgende:
Ik maak het nieuwe deel wel aan jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |