Dank je !quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef Dottey het volgende:
k vond die met dat winkelwagentje en die vishaak ook vet grappig!!
Haha, dat is ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef shadowflash het volgende:
[..]
categorie:
-if you see it , youll shit bricks
Of juist helemaal niks. Ik wil best de inzendingen ontvangen als er niemand anders is maar komt denk ik niet zo goed uit, ik eet rond 5 uur.quote:
Een krokusje?quote:
Lasso tool vind ik het handigst. Ik neem trouwens aan dat je je versproken hebt en dat je kopen bedoeld.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:49 schreef mwaterl het volgende:
Ik download nu ff photoshop, kan iemand mij nu alvast vertellen hoe ik iets uit een plaatje knip. Dus, stel ik heb een mannetje die voor een gebouw staat. Hoe knip ik dan gemakkelijk dat gebouw weg?
hij kocht de licentie online en moet daarom de software bij de fabrikant downloaden natuurlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:50 schreef onderjas het volgende:
[..]
Lasso tool vind ik het handigst. Ik neem trouwens aan dat je je versproken hebt en dat je kopen bedoeld.
Kunt dat op verschillende manieren doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:49 schreef mwaterl het volgende:
Ik download nu ff photoshop, kan iemand mij nu alvast vertellen hoe ik iets uit een plaatje knip. Dus, stel ik heb een mannetje die voor een gebouw staat. Hoe knip ik dan gemakkelijk dat gebouw weg?
Okeequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:00 schreef mista het volgende:
lever ze maar in bij mij, ben dan nog online
Niet doen, heb ik ook gedaan en je ziet waar ik elke keer mee kom aanzetten..quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:05 schreef onderjas het volgende:
Ik kan alweer niks verzinnen, en ik wil nog wel een creatieve opleiding gaan doen.
Doe eens origineel en zet er een tractor of een Landrover op!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:05 schreef onderjas het volgende:
Ik kan alweer niks verzinnen, en ik wil nog wel een creatieve opleiding gaan doen.
Nou ja, het heeft ook bijna niks met photoshop te maken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:10 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Niet doen, heb ik ook gedaan en je ziet waar ik elke keer mee kom aanzetten..
De opleiding die je wilt doen, of het werk waar ik mee kom aanzetten?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:12 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nou ja, het heeft ook bijna niks met photoshop te maken.
Naakte tienermeisjes op het pad, met Pedobear in de bosjes en daar geile teksten bij zetten!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:24 schreef HaJee het volgende:
Ongeacht de volgende beginfoto zul je in mijn volgende inzending minimaal drie naakte tienermeisjes, een pedobear en een hoop schunnige tekst aantreffen.
De opleidingquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
De opleiding die je wilt doen, of het werk waar ik mee kom aanzetten?
Dacht ik ook aanquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:16 schreef Rensjebree het volgende:
ik kon wel iets met if you see it , youll shit bricks
Nee.. ik doe d'r hooguit een halfuurtje overquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef -Datdus- het volgende:
kennen jullie het gevoel van 3 uur een plaatje renderen en dat je er dan niet tevreden mee bent.
3 uur renderen? wtf..quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef -Datdus- het volgende:
kennen jullie het gevoel van 3 uur een plaatje renderen en dat je er dan niet tevreden mee bent.
Komt ie nu mee...quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:34 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Nee.. ik doe d'r hooguit een halfuurtje over
Leg je focus op humor/originaliteit, niet op mooiheid
ja het is een bitch!quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:34 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Nee.. ik doe d'r hooguit een halfuurtje over
Leg je focus op humor/originaliteit, niet op mooiheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |