Niet doen, heb ik ook gedaan en je ziet waar ik elke keer mee kom aanzetten..quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:05 schreef onderjas het volgende:
Ik kan alweer niks verzinnen, en ik wil nog wel een creatieve opleiding gaan doen.

Doe eens origineel en zet er een tractor of een Landrover op!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:05 schreef onderjas het volgende:
Ik kan alweer niks verzinnen, en ik wil nog wel een creatieve opleiding gaan doen.

Nou ja, het heeft ook bijna niks met photoshop te maken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:10 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Niet doen, heb ik ook gedaan en je ziet waar ik elke keer mee kom aanzetten..

De opleiding die je wilt doen, of het werk waar ik mee kom aanzetten?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:12 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nou ja, het heeft ook bijna niks met photoshop te maken.

Naakte tienermeisjes op het pad, met Pedobear in de bosjes en daar geile teksten bij zetten!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:24 schreef HaJee het volgende:
Ongeacht de volgende beginfoto zul je in mijn volgende inzending minimaal drie naakte tienermeisjes, een pedobear en een hoop schunnige tekst aantreffen.

De opleidingquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
De opleiding die je wilt doen, of het werk waar ik mee kom aanzetten?

Dacht ik ook aanquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:16 schreef Rensjebree het volgende:
ik kon wel iets met if you see it , youll shit bricks

Nee.. ik doe d'r hooguit een halfuurtje overquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef -Datdus- het volgende:
kennen jullie het gevoel van 3 uur een plaatje renderen en dat je er dan niet tevreden mee bent.

3 uur renderen? wtf..quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef -Datdus- het volgende:
kennen jullie het gevoel van 3 uur een plaatje renderen en dat je er dan niet tevreden mee bent.

Komt ie nu mee...quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:34 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Nee.. ik doe d'r hooguit een halfuurtje over
Leg je focus op humor/originaliteit, niet op mooiheid

ja het is een bitch!quote:

quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:34 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Nee.. ik doe d'r hooguit een halfuurtje over
Leg je focus op humor/originaliteit, niet op mooiheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |