Dank je !quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef Dottey het volgende:
k vond die met dat winkelwagentje en die vishaak ook vet grappig!!
Haha, dat is ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef shadowflash het volgende:
[..]
categorie:
-if you see it , youll shit bricks
Of juist helemaal niks. Ik wil best de inzendingen ontvangen als er niemand anders is maar komt denk ik niet zo goed uit, ik eet rond 5 uur.quote:
Een krokusje?quote:
Lasso tool vind ik het handigst. Ik neem trouwens aan dat je je versproken hebt en dat je kopen bedoeld.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:49 schreef mwaterl het volgende:
Ik download nu ff photoshop, kan iemand mij nu alvast vertellen hoe ik iets uit een plaatje knip. Dus, stel ik heb een mannetje die voor een gebouw staat. Hoe knip ik dan gemakkelijk dat gebouw weg?
hij kocht de licentie online en moet daarom de software bij de fabrikant downloaden natuurlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:50 schreef onderjas het volgende:
[..]
Lasso tool vind ik het handigst. Ik neem trouwens aan dat je je versproken hebt en dat je kopen bedoeld.
Kunt dat op verschillende manieren doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:49 schreef mwaterl het volgende:
Ik download nu ff photoshop, kan iemand mij nu alvast vertellen hoe ik iets uit een plaatje knip. Dus, stel ik heb een mannetje die voor een gebouw staat. Hoe knip ik dan gemakkelijk dat gebouw weg?
Okeequote:Op woensdag 10 maart 2010 16:00 schreef mista het volgende:
lever ze maar in bij mij, ben dan nog online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |