Plaatje doet het niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:01 schreef shadowflash het volgende:
Degene die de eer heeft om zo een kutlijstje te maken , noemen we : Mr.Referee
[ afbeelding ]
Nog nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:03 schreef Dottey het volgende:
zal eens haast maken danwat dat uploaden is echt a bitch
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:00 schreef onderjas het volgende:
Ik vind een poll trouwens geen goed idee.
Het is wel makkelijker voor mr referee maar dan kan je ook op jezelf stemmen plus al je maten vragen om op je te stemmen.quote:
Ok! pak aan!quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:06 schreef Lysdexie het volgende:
Oke, stuur het maar naar mij dan. Dan maak ik om 19.30 de Battle-Post.
Maar ik doe zelf niet mee dit keerIk ga koken!
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Het is wel makkelijker voor mr referee maar dan kan je ook op jezelf stemmen plus al je maten vragen om op je te stemmen.
ik vindt dat iedereen mag stemmen... lurkers zijn ook mensenquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:10 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens
Het beste is eigenlijk, de gene die een plaatje hebben ingestuurt, dus die dus meedoen, mogen stemmen en de rest dus niet.
Voor die tijd even dit topic volspammen en nieuw topic maken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:16 schreef Lysdexie het volgende:
Deadline over 3 kwartier, dus doe nog je best mensen
Tijd zat :pquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:19 schreef Lysdexie het volgende:
Allemachtig, ik moet wel het een en ander resizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |