Haha ik stem voorquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:24 schreef HaJee het volgende:
Ik wilde op het origineel stemmen maar dat kan helemaal niet. Nummer 6 geworden.
Ongeacht de volgende beginfoto zul je in mijn volgende inzending minimaal drie naakte tienermeisjes, een pedobaer en een hoop schunnige tekst aantreffen.
Ik dus ook..quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:24 schreef HaJee het volgende:
Ik wilde op het origineel stemmen maar dat kan helemaal niet. Nummer 6 geworden.
Ongeacht de volgende beginfoto zul je in mijn volgende inzending minimaal drie naakte tienermeisjes, een pedobear en een hoop schunnige tekst aantreffen.
Nee..quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:24 schreef HaJee het volgende:
Ongeacht de volgende beginfoto zul je in mijn volgende inzending minimaal drie naakte tienermeisjes, een pedobear en een hoop schunnige tekst aantreffen.
De winnaar is shadowflash, gefeliciteerd!quote:1: GuitarJJ
2: vanBeest
3: shadowflash
4: picodealion
5: Maringo
6: ToT
7: Apebeer
8: Triforce_Courage
9: Rensjebree
10: Kw4Kje
11: Hajee
bij deze wil ik de poort van auschwitz voordragen als volgende fotoquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:24 schreef HaJee het volgende:
Poehhhh , als iemand een idee heeft ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:29 schreef mwaterl het volgende:
---UITSLAG---
Wie heeft wat gemaakt?
[..]
De winnaar is shadowflash, gefeliciteerd!![]()
Jij mag het volgende plaatje kiezen
trouwens je krokusje is ook mooiquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:29 schreef mwaterl het volgende:
---UITSLAG---
Wie heeft wat gemaakt?
[..]
De winnaar is shadowflash, gefeliciteerd!![]()
Jij mag het volgende plaatje kiezen
17:00 inderdaadquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef Dottey het volgende:
Bospaadje dus..
wanneer moet hij klaar zijn?
17.00?
inleveren bij?
inleveren bij: beslissen we rond 16:30 of zoquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef shadowflash het volgende:
[..]
17:00 inderdaad
verzamelaar: geen idee
categorie:
-if you see it , youll shit bricks
- of gewoon iets verdomd moois er van maken
good luck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |