SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestaat die uberhauft nog welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, Rikki komt ook nog een keer langs.
Hm, daarna nog wel een tijdje. Als Charlie eens moest oppassen enzo. Maar verder indd. al een tijd niet meer gezien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bestaat die uberhauft nog welDie heb ik niet meer gezien sinds het overlijden van Anita
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben ook benieuwd wat Maxime nu van plan is met Ludojust give a second thought
what if we don't get caught...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds te hopen op Noud en Lucas
nee die gaat er met een priester vandoor...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef Mss het volgende:
Misschien krijgt Rikki een lesbische relatie met Amy
Was dit nou ook het laatste seizoen van Maxime?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:07 schreef Roberto258 het volgende:
Maxime vs Ludo kan wel eens interessant worden
Inderdaad, expliciete beelden mogen wat mij betreft achterwege blijven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Danny en Maxime dat geeft je toch walg neigingen
Die oude fiets heh!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:47 schreef SSJKliko het volgende:
Wat moet Danny met Maxime?!het kon z'n moeder zijn!
Mag Noud en Dex ook?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds te hopen op Noud en Lucas
Neequote:
Morrisquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie Lucas en Morris eerder gebeuren.
Morris zou wel eerst met Nina gedaan wat zorgt voor gedoe met Ludo hopelijk duurt dat niet lang.
En dan krijg je homo en homo klinkt logisch.
Lucas is een dramaqueen en ja ik vind het ook genoeg, en nee ik heb ook niets tegen homo's, dat gedrag gaat me de keel uithangen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef verleiding het volgende:
Ik gok ook op Lucas en Morris. Al zie ik het liever niet gebeuren. Sinds Lucas in de serie zit, is er veel te veel gay. Iedereen leek ineens te zijn bekeerd sinds Lucas er is. Met die homofeesten in Teluma enzo.
Nee, ik heb niks tegen gays.
Vandaag werden opnames gemaakt in De Koning voor Koninginnedag. Dus er wordt ongeveer 7 weken van te voren opgenomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Worden maanden van te voren opgenomen.
Jeetje, dat dat over 7 weken alweer is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef MyNameIsMark het volgende:
[..]
Vandaag werden opnames gemaakt in De Koning voor Koninginnedag. Dus er wordt ongeveer 7 weken van te voren opgenomen.
Dat was weer comedy dan soapquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Die geschrokken goudvissenblik van Lorena
Ja echt hequote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Die geschrokken goudvissenblik van Lorena
Is een goudvissenblik bij Nina niet altijd standaard ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat was weer comedy dan soap![]()
(Die scène met Nina ook trouwens)
haha ja zo zat ik ook voor de tvquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef DjinN het volgende:
"Vind je het gek dat ik em niet omhoog krijg ?? Heb je jezelf al es goed bekeken??"
BURNNNNN!![]()
![]()
danny tegen lorenaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kijk later online, dusse... wie zei dat tegen wie?
En toch begrijp ik er niets van dat hij dat tegen Lorena zegt. Ok, het is geen Sjors maar Lorena heeft wel wat sexy enzo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Dan is ie minder mietje dan ik dacht
Hij neemt het zojuist terugquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Dan is ie minder mietje dan ik dacht
ik moest mn kop houden, ze keek naar GTSTquote:
Idd.... ik snap niet dat ze Joris Putman hebben teruggevraagd... krijgen ze daar subsidie voor ofzo... met afstand de slechtste acteur van de seriequote:
Ik hoop dat je in het echie meer mensenkennis hebtquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:32 schreef FUFR het volgende:
Sjors is een reli-sletje.
Lorena is liev
en die blonde is een jankerd.
tot zover mijn kennis van GTST.
denk het wel, ik kan zelfs beter quoten met vette lettersquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in het echie meer mensenkennis hebt
Dat ja.quote:
Nee Dex is leuk zeker.quote:
O, niet dit weer! Als we weer gaan "Miss Nina'en" en dat "ge-Stud" of "interfacen" dan stop ik met kijken. Niet weer dat kinderniveau van enkele jaren terug. Gewoon volwassen praten en normaal doen. Ik ben gelukkig nog nooit mensen tegengekomen die zo dom praten.quote:
eensch, voor zover het meetelt als je alleen luistert en niet kijkt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:44 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
En wat vind ik Sjors een hypocriete trut. Ik hoor iedereen maar over Danny en Bing, maar wat is dat een misselijk kind zeg. Wel, niet, vreemdgaan, moraalridder, zeiken, janken, etc. Nee, dan heb ik veel liever haar moeder, die geeft tenminste toe dat ze verrot is.
Leuker dan Morris. Daarbij heeft hij tenminste niet geprobeerd haar vader te vermoorden.quote:
Ik ook! Daarvoor kon ik rond 20 35 altijd GTST kijken, nu moet ik altijd dik lang wachten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:37 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ja echt, de laatste tijd heb ik continu problemen met RTL gemist.
usenet, staan alle afleveringen..quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:37 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ja echt, de laatste tijd heb ik continu problemen met RTL gemist.
Doet het nog steeds niet, ik wacht wel op de herhaling om 10:00 uurquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil m ook zien, maar rtlgemist doet nog steeds verrot
Blub schrik Blubberdeblubquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:12 schreef DjinN het volgende:
Whaha ik lig nog steeds dubbel als ik die blik van Lorena zie na die opmerking van Danny
"Ik ben een dom blond visje!"quote:
bak een taart jij!quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:46 schreef DjinN het volgende:
[..]We zijn gister met alle bakkerijklassen naar een excursie geweest
Naar een Patissier in Oisterwijk! Heb superleuke dingen van daar meegekregen
Dus jou taart komt nog wel
Hoeft niet, ze hebben al genoeg Maître Paul taartjes in Meerdijk. Kun je iedereen een gat mee in de kop gooien.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef Countess het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze hebben al genoeg Maître Paul taartjes in Meerdijk. Kun je iedereen een gat mee in de kop gooien.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef FUFR het volgende:
[..], maar ik heb nog een taart te goed van Djinn, een zelfgebakken creatie, niet van Diepvries Paul
Géén mokkaquote:
Toen Martijn laatst binnenkwam met de melding meteen voor een week ofzo boodschappen te hebben gedaan, heeft hij volgens mij alleen Maitre Paul voor een week meegenomen en verder niets.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef Countess het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze hebben al genoeg Maître Paul taartjes in Meerdijk. Kun je iedereen een gat mee in de kop gooien.
Nu nog steeds nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Doet het nog steeds niet, ik wacht wel op de herhaling om 10:00 uur
nu ben ik straks weer het hele weekend bezig met afleveringen gtst kijken want ik kan nu niet verder, als ik er een heb gemist bedoel ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet
Alle programma's die later waren staan er wel allemaal op, raar dat ze gtst en take me out niet even fixen..![]()
Wel sjokla ?quote:
nou aan die blik van hem soms te zien vermoed ik dat het lariekoek is. Om Martijn een hak te zetten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef Maartel het volgende:
Weten we als kijker (als ik wat langer gekeken had) in hoeverre Ludo inderdaad wel echt interesse in haar heeft?
None, whatsoever.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef Maartel het volgende:
Weten we als kijker (als ik wat langer gekeken had) in hoeverre Ludo inderdaad wel echt interesse in haar heeft?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:36 schreef Lauuwtje het volgende:
Volgens mij is de liefde van Ludo onzin, want hij heeft toen ooit eens gezegd tegen Maxime (meen ik me te herinneren) dat ie nooit verliefd op haar zou kunnen worden, maar alles om Martijn kapot te maken
HAHA dat was me niet eens opgevallen.. Het is dat je het typtquote:
Maar toch, toen hij eerder in therapie bij haar was, was Ludo wel al erg gecharmeerd van Irene.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:36 schreef Lauuwtje het volgende:
Volgens mij is de liefde van Ludo onzin, want hij heeft toen ooit eens gezegd tegen Maxime (meen ik me te herinneren) dat ie nooit verliefd op haar zou kunnen worden, maar alles om Martijn kapot te maken
Devil in a blue dress...quote:
hahah ojah!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Devil in a blue dress...
Nou rtlgemist deed het eindelijk dus alles teruggekeken. Miss Nina en StudToen Morris wegging heeft ze die hond ook in het asiel gedumpt volgens mij
![]()
Inderdaad, er een hele debiele verhaallijn om heen bedenken en er uiteindelijk een face to face duel van makenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:47 schreef Frey het volgende:
Gelukkig is het gedoe nu voorbij. Maandag eindelijk weer even de echte Ludo, dat had hij gewoon meteen moeten doen en verder geen gezeik.
Ik verwachtte eigenlijk dat dat de weekendcliffhanger zou worden... Ludo die Martijn bedreigt of zoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, er een hele debiele verhaallijn om heen bedenken en er uiteindelijk een face to face duel van maken
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:32 schreef alors het volgende:
Oeeh een ouderwetse vrijdagcliff, Noud die Lucas niet meer wil zien!!!
Mensen, hoe zal dit aflopen?? Zullen ze ooit nog samen een potje darten of een biertje drinken in de Koning? Of samen een badkamer verbouwen??? Oh hoe moet ik het weekend nou doorkomen in deze ontwetendheid???
hahaahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:36 schreef verleiding het volgende:
[..]
Toen Martijn laatst binnenkwam met de melding meteen voor een week ofzo boodschappen te hebben gedaan, heeft hij volgens mij alleen Maitre Paul voor een week meegenomen en verder niets.
Ik vind dat zo walgelijk allemaal, altijd maar dat homo gedoequote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:29 schreef TheVulture het volgende:
Noud en Lucas komen gewoon bij elkaar
lekker bekrompen, er zit in 20 jaar één homo in GTST en jij doet net alsof de wereld vergaat...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dat zo walgelijk allemaal, altijd maar dat homo gedoeEn als ik dan eens suggereer dat ik zin heb in Sjors en Lorena die elkaar moeten bewerken dan hebben de dames hier geen zin, maar wel naar 2 mannen kijken die lopen te kleffen hè? Gun ons dan ook eens een pleziertje
![]()
En nou niet zeggen dat we ooit 12 jaar geleden Laura en Tessel hebben gehad en daarvoor Isabella en Charlie ooit eens een blauwe maandag wat hebben gehad. Zo prominent als Morris en Lucas is nog niet eerder voorgekomen tussen de dames en als er mannelijke homolijnen zijn, zou ik graag vrouwelijke homoverhaallijnen willen [ afbeelding ]
[Edit] Ik zie dat je een man bent...![]()
Aan halfslachtig gescheld doe ik niet mee, verder: beter lezen, het gaat niet om het aantal, maar om de duur ervan, we hebben een aantal jaren Morris gehad die nu weer terug is en Lucas zie ik ook niet vertrekken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
lekker bekrompen, er zit in 20 jaar één homo in GTST en jij doet net alsof de wereld vergaat...
Morris heeft echt geloof ik 3 dagen een biseksuele rol gehad... de rest was ie met vrouwen bezig... Lucas hebben we sinds zijn entree in Meerdijk echt een of twee keer in beeld zien zoenen met Marco of met Noud... de verhaallijnen tussen Isabella, Charlie en Yasmine waren echt veel uitgebreider in beeld dan de mannelijke homoverhaallijnen tot nu toe....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Aan halfslachtig gescheld doe ik niet mee, verder: beter lezen, het gaat niet om het aantal, maar om de duur ervan, we hebben een aantal jaren Morris gehad die nu weer terug is en Lucas zie ik ook niet vertrekken.
Verder niks tegen homo's, ik heb er alleen ook niks mee, maar liever niet alleen mannelijke als ze er per se moeten zijn
Het is ook niet wat in beeld komt, maar dat hele gayscene-achtige, flikkerige gedoe eromheen dat me zo irriteert. Vooral Lucas is zo overdreven homo, als een hetero zich zo overdreven krols zou gedragen, zou ik er ook van kotsen overigens. En nogmaals het gaat om de duur van dit flikkerachtige gedoe over een compleet seizoensjaar, daarin verslaat Lucas alle voorgaande homo's.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Morris heeft echt geloof ik 3 dagen een biseksuele rol gehad... de rest was ie met vrouwen bezig... Lucas hebben we sinds zijn entree in Meerdijk echt een of twee keer in beeld zien zoenen met Marco of met Noud... de verhaallijnen tussen Isabella, Charlie en Yasmine waren echt veel uitgebreider in beeld dan de mannelijke homoverhaallijnen tot nu toe....
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:29 schreef TheVulture het volgende:
Beelden van vrouwen zijn ook veel leuker, aangenamer om te zien, en ook meer geaccepteerd, omdat vrouwen van nature al aan elkaar klitten. Lijkt wel een dubbelzinnige opmerking.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Morris heeft echt geloof ik 3 dagen een biseksuele rol gehad... de rest was ie met vrouwen bezig... Lucas hebben we sinds zijn entree in Meerdijk echt een of twee keer in beeld zien zoenen met Marco of met Noud... de verhaallijnen tussen Isabella, Charlie en Yasmine waren echt veel uitgebreider in beeld dan de mannelijke homoverhaallijnen tot nu toe....
Ja, ook tot mijn ergerlijke verbazing! Hij wilde de warme Barbara en niet de afstandelijke Irene, en toen dat misliep, walst hij gewoon weer binnen en gebruikt hij Ronja's misere nu om weer de natuurlijke vaderplek in te nemen. Hij doet alsof er niets gebeurd is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:47 schreef vencodark het volgende:
Wat was Martijn in de aflevering van gister belachelijk bezig. Keihard zeggen dat Ludo hun leven verwoest heeft terwijl Martijn zelf met Barbara lag te rollenbollen.Het lef!
Serieus...waarom zegt Irene hier niets van?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:29 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft het anders een generatie lang al met haar uitgehouden, zonder vreemd te gaan. Ben benieuwd wie hem dat nadoet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 04:05 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, ook tot mijn ergerlijke verbazing! Hij wilde de warme Barbara en niet de afstandelijke Irene, en toen dat misliep, walst hij gewoon weer binnen en gebruikt hij Ronja's misere nu om weer de natuurlijke vaderplek in te nemen. Hij doet alsof er niets gebeurd is.
Al wat deze man doet is aandacht vragen en zijn zin doordrijven. Ik hoop dat Ludo hem goed te grazen neemt.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat mensen zich zo druk maken over een homo in een serie... het is gewoon een afspiegeling van de maatschappij... dus als ik jullie goed begrijp mag ie wel in de serie zitten maar dan puur als behang stel je eens voor dat ie gaat praten of zoenen met een man?
Oh en ja ik vind hem ook verwijfd maar ook die zitten er nou eenmaal tussen in de scene... en ik spreek uit ervaring..
Tja, in het verleden behaalde resultaten biedt geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft het anders een generatie lang al met haar uitgehouden, zonder vreemd te gaan. Ben benieuwd wie hem dat nadoet.
Dat is ook waar, maar de trackrecord van een man is toch een uiting van zijn karakter en een indicatie voor de toekomst. Andersom zou ik zeker vraagtekens zetten bij zo'n man.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, in het verleden behaalde resultaten biedt geen garantie voor de toekomst.
Ooh tuurlijk. Maar een bimbo als Barbara weet hem toch van Irene weg te kapen. En zodra je in Meerdijk komt wonen, gaat het fout he.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar de trackrecord van een man is toch een uiting van zijn karakter en een indicatie voor de toekomst. Andersom zou ik zeker vraagtekens zetten bij zo'n man.
Tsja, that's women for you. Zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh tuurlijk. Maar een bimbo als Barbara weet hem toch van Irene weg te kapen. En zodra je in Meerdijk komt wonen, gaat het fout he.
Nou als je Lucas al nichterig vindt heb ik nieuws voor je... hij is peanuts vergeleken bij sommige anderen hoor... het valgt allemaal reuze meequote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is een enge homo. Een normale homo (oeps bestaat dat, ik bedoel, mag je dat zeggen?) is helemaal niet erg, die zijn er in de samenleving, maar zo'n nichterig gedoe, alsof zo'n nichterig gedoe de norm is. Paul de Leeuw vind ik een leuke homo, en zo zijn er nog meer.
Ik weet 't, ik weet 't, laten we het daar maar niet over hebben. In de serie is Lucas al irritant genoeg. Maar goed, hij is er, echter ik vind een storyline dat Noud (altijd als superhetero neergezet) met irri Lucas iets zou moeten krijgen. De verloedering van de weergave van de samenleving ten top.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou als je Lucas al nichterig vindt heb ik nieuws voor je... hij is peanuts vergeleken bij sommige anderen hoor... het valgt allemaal reuze mee
Edit.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:33 schreef TheVulture het volgende:
Noud is echt niet de eerste jongen die opeens gevoelens kan krijgen voor een jongen hoor terwijl ie daarvoor op meisjes viel.... ik spreek uit ervaring
Tja, ieder zijn smaak... maar liefde tussen mannen is niet anders als tussen een man/vrouw of twee vrouwen...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, maar het uitbraden ervan op tv vind ik een beetje onsmakelijk.
homoliefde is een uitwas?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, maar het uitbraden ervan op tv vind ik een beetje onsmakelijk. Maar goed dat is een andere discussie. Het zal me niet verbazen als door dit soort uitwassen meer mannen denken erbij te moeten horen.
Twee vrouwen kan ik nog in komen, maar mannen vind ik toch een beetje bizar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja, ieder zijn smaak... maar liefde tussen mannen is niet anders als tussen een man/vrouw of twee vrouwen...
Nee, het willen ronselen van heteromannen om de homoliefde te promoten.quote:
Als het karakter Noud voor Lucas valt is ie dus niet 100% hetero maar biseksueel.... maar jij vindt dus dat als je eenmaal voor de vrouwen hebt gekozen je niet meer mag switchen ofzo?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, het willen ronselen van heteromannen om de homoliefde te promoten.
Als hij iets krijgt met Morris, snap ik het wel.
Alles mag, maar het promoten geeft alleen maar rottigheid. De sexuele revolutie is op/over zijn top, het wordt tijd dat echte mannen weer echte mannen worden en zich focussen op vrouwen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het karakter Noud voor Lucas valt is ie dus niet 100% hetero maar biseksueel.... maar jij vindt dus dat als je eenmaal voor de vrouwen hebt gekozen je niet meer mag switchen ofzo?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alles mag, maar het promoten geeft alleen maar rottigheid. De sexuele revolutie is op/over zijn top, het wordt tijd dat echte mannen weer echte mannen worden en zich focussen op vrouwen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alles mag, maar het promoten geeft alleen maar rottigheid. De sexuele revolutie is op/over zijn top, het wordt tijd dat echte mannen weer echte mannen worden en zich focussen op vrouwen.![]()
![]()
Kom maar uit de kast!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:33 schreef TheVulture het volgende:
Noud is echt niet de eerste jongen die opeens gevoelens kan krijgen voor een jongen hoor terwijl ie daarvoor op meisjes viel.... ik spreek uit ervaring
Dat was ik al even hoorquote:
Ah nou wordt een hoop duidelijkquote:
Ik heb laatst een enorme ruzie gemaakt met iemand die een vreselijk ouderwets beeld had en hem duidelijk gemaakt dat dit ouderwetse gedoe in Nederland niet geaccepteerd wordt... heb ik het nog mis ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]wat een denkbeelden anno 2010 nog bestaan
Precies wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:26 schreef alors het volgende:
Dat vind ik ook wel, het is wel heel erg gericht op homo dit homo dat, terwijl dat mij niet zo kan interesseren. In ATWT doen ze het met Luke en Noah beter vind ik, dat draait meer om hun relatie terwijl er omheen allemaal dingen gebeuren dan dat er zoveel nadruk wordt gelegd op het al dan niet 'homo zijn'.
Ik heb dus juist het omgekeerdequote:Verder zie ik veel liever 2 heren kussen dan 2 dames, dus ik zeg laat maar wat stomende scenes komen van Ferry/Lucas en een tegenspeler![]()
Het kan, maar homo''s lijken te vergeten dat er ook mannen (en vrouwen) bestaan die gewoon volledig hetero zijn en dus nooit op hetzelfde geslacht zullen vallen, ze denken dat iedere hetero een verkapte homo is die het nog niet ontdekt heeft van zichzelf. Ook vreselijk irritant. (Ze laten me denken aan jehova getuigen die je proberen te overtuigen van iets dat volgens hen de waarheid is)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het karakter Noud voor Lucas valt is ie dus niet 100% hetero maar biseksueel.... maar jij vindt dus dat als je eenmaal voor de vrouwen hebt gekozen je niet meer mag switchen ofzo?
Betekent dat dan dat ze zich weer net zo mogen gedragen als voor de emancipatie, dan ben ik voor (zo gedraag ik me overigens sowieso al)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
2 vrouwen kan ik ook inkomenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Twee vrouwen kan ik nog in komen, maar mannen vind ik toch een beetje bizar.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:26 schreef alors het volgende:
Dat vind ik ook wel, het is wel heel erg gericht op homo dit homo dat, terwijl dat mij niet zo kan interesseren. In ATWT doen ze het met Luke en Noah beter vind ik, dat draait meer om hun relatie terwijl er omheen allemaal dingen gebeuren dan dat er zoveel nadruk wordt gelegd op het al dan niet 'homo zijn'.
Wat een onzin.... alsof ik elke hetero ga proberen te bekeren...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het kan, maar homo''s lijken te vergeten dat er ook mannen (en vrouwen) bestaan die gewoon volledig hetero zijn en dus nooit op hetzelfde geslacht zullen vallen, ze denken dat iedere hetero een verkapte homo is die het nog niet ontdekt heeft van zichzelf. Ook vreselijk irritant. (Ze laten me denken aan jehova getuigen die je proberen te overtuigen van iets dat volgens hen de waarheid is)
Wie zegt nu weer dat ik het specifiek over jou hebquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een onzin.... alsof ik elke hetero ga proberen te bekeren...
Jij generaliseert de homo's.. dus voel ik me aangesprokenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie zegt nu weer dat ik het specifiek over jou heb
Pas maar op hoor, straks is het besmettelijk!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het kan, maar homo''s lijken te vergeten dat er ook mannen (en vrouwen) bestaan die gewoon volledig hetero zijn en dus nooit op hetzelfde geslacht zullen vallen, ze denken dat iedere hetero een verkapte homo is die het nog niet ontdekt heeft van zichzelf. Ook vreselijk irritant. (Ze laten me denken aan jehova getuigen die je proberen te overtuigen van iets dat volgens hen de waarheid is)
Idd mannen die zich focussen op losers (GTST kent er best veel, praktische alle vrouwen dusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde uiteraard niet alle homo's, jij kunt natuurlijk elk geschreven stuk over homo's afspeuren om er iets negatiefs in te ontdekken. Waarschijnlijk wil je gewoon zien dat we zo over jullie denken en ben je dus evengoed bevooroordeeldquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij generaliseert de homo's.. dus voel ik me aangesproken
Hier past maar een smiley bij inderdaadquote:Op zondag 14 maart 2010 04:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard niet alle homo's, jij kunt natuurlijk elk geschreven stuk over homo's afspeuren om er iets negatiefs in te ontdekken. Waarschijnlijk wil je gewoon zien dat we zo over jullie denken en ben je dus evengoed bevooroordeeld
Geen woord te veel of te weinig.quote:Maargoed Noud en Lucas dat gaat echt niet lukken. Er hangt geen gayvibe rondom Noud . Hij is gewoon een goeie makker. Ik vind het wel beetje not done dat Lucas hem in een ziekenhuisbed vol op zijn mond zoent. Dat doe je toch niet? Tenzij je in een dronken bui in een bar bent ofzo .
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier past maar een smiley bij inderdaad
Zo mee eens!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:26 schreef alors het volgende:
Verder zie ik veel liever 2 heren kussen dan 2 dames, dus ik zeg laat maar wat stomende scenes komen van Ferry/Lucas en een tegenspeler![]()
in een dronken bui in een bar is inderdaad anders dan iemand waarvan je denkt dat die onder narcose is is even lekker zoenen, terwijl je weet dat die ander dat niet wilt. en dat geld ook voor hetero'squote:Op zondag 14 maart 2010 03:19 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind het wel beetje not done dat Lucas hem in een ziekenhuisbed vol op zijn mond zoent. Dat doe je toch niet? Tenzij je in een dronken bui in een bar bent ofzo.
Noud die om Lucas heen zou draaienquote:Op zondag 14 maart 2010 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar die focus op het homo zijn komt nu gewoon doordat Noud en Lucas om elkaar heen draaien... als die 2 zometeen voor elkaar kiezen is er ruimte voor andere verhaallijnen waarbij het homo-zijn ondergeschikt is... nu is het bij elkaar brengen van die twee hetgeen waar het om draait..
Ik kan niet opmaken of je me hier juist bekritiseerd, het met me eens bent of iets zegt dat geen ene snars met hetgeen ik zei te maken heeftquote:Op zondag 14 maart 2010 01:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, straks is het besmettelijk!![]()
Hallo, 2010? De vorige eeuw belt dat ie z'n denkbeelden terug wil!
Ik vind het gezelliger dan ooit en zeker hij kàn homo zijn, hij kàn bi zijn, maar ik wil ook maar eens even duidelijk maken dat ie ook weleens volledig hetero kàn zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 22:50 schreef Marrije het volgende:
Laten we het gezellig houden![]()
Noud is hóógstens bi.
Eens, vooral omdat ie er nooit blijk van heeft gegeven, er ook nooit krampachtig over heeft gedaan (indien ie dit wel deed zou dit uit twijfel kunnen zijn). Ik vind Noud tot nu toe net zozeer homo als Jef of Ludoquote:Op zondag 14 maart 2010 22:53 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ie volledig hetero is, maar volledig homo zie ik niet zo.
Noud heeft in ieder geval hele diepe gevoelens van vriendschap voor Lucas... dat is al meerdere keren in beeld geweest... hij heeft hem op nieuwjaarsavond opgezocht, aan zijn bed gewaakt... er is dus wel degelijk 'iets' wat die twee verbindt... of dat liefde is of vriendschap zal moeten blijken.... de lijn tussen liefde en vriendschap kan dun zijn... dat zie je ook vaak genoeg bij mannen en vrouwen die eerst bevriend zijn en dat de vonk dan overslaat... als dat bij Noud ook gebeurt betekent dit niet dat ie homo is maar biseksueel die toevallig nu op een jongen valt....quote:Op zondag 14 maart 2010 22:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Noud die om Lucas heen zou draaien![]()
Je maakt je dus kennelijk wel schuldig aan het feit waar ik sommige homo's van beticht. Volgens jou is Noud een verkapte homo die het dus nog niet van zichzelf weet en ook om Lucas heen draait. Dit denk je volgens mij alleen maar omdat je het graag wilt zien, Noud heeft er op geen enkele manier van blijk van gegeven dat het wederzijds is. Maar laat me raden, als ie volgens jou maar 'diep genoeg' in zichzelf kijkt dan komt dat vanzelf nietwaar?![]()
Heb je gelijk in, dat die grens wat kan vervagen, zou ik ook in mee kunnen gaan. Vandaar dat ik ook zeg, ik zie hem er nog wel voor aan om wat te experimenteren. Maar uiteindelijk denk ik dat Noud toch niet op mannen valt. Wel gaat zijn vriendschap met Lucas diep, al denk ik dat het bij vriendschap blijft.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Noud heeft in ieder geval hele diepe gevoelens van vriendschap voor Lucas... dat is al meerdere keren in beeld geweest... hij heeft hem op nieuwjaarsavond opgezocht, aan zijn bed gewaakt... er is dus wel degelijk 'iets' wat die twee verbindt... of dat liefde is of vriendschap zal moeten blijken.... de lijn tussen liefde en vriendschap kan dun zijn... dat zie je ook vaak genoeg bij mannen en vrouwen die eerst bevriend zijn en dat de vonk dan overslaat... als dat bij Noud ook gebeurt betekent dit niet dat ie homo is maar biseksueel die toevallig nu op een jongen valt....
quote:pas maar op dat je niet ineens een stijve piemel van me krijgt doordat je op mijn post reageert he
Ik hou het ook erg gezellig.... maar als er mensen zijn die homo's zien als een bedreiging voor heteromannen dan wil ik daar even tegenin gaan ja... da's gewoon echt een kronkel die nergens op slaatquote:Op zondag 14 maart 2010 23:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, dat die grens wat kan vervagen, zou ik ook in mee kunnen gaan. Vandaar dat ik ook zeg, ik zie hem er nog wel voor aan om wat te experimenteren. Maar uiteindelijk denk ik dat Noud toch niet op mannen valt. Wel gaat zijn vriendschap met Lucas diep, al denk ik dat het bij vriendschap blijft.
[..]
(ja, ook al heb je het niet tegen mij, gezellie is anders, maar goed, ik scrol er wel overheen)
Inderdaad zijn ze zeer goede vrienden net zoals Arnie en Peter of Stefano en Benjamin, die hebben ook veel met elkaar beleefd. Wanneer er meer is of wanneer het tot meer leidt, zie je zeker in een soap al kilometers van tevoren aankomen. Ze hebben duidelijk door laten schemeren dat Lucas Noud wel ziet zitten, maar net zo duidelijk dat dit niet wederzijds is. Tuurlijk kan het alle kanten op, Jef kan besluiten zich om te willen laten bouwen tot vrouw volgende week. Maar bepaalde dingen lijken mij nu eenmaal minder plausibelquote:Op zondag 14 maart 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Noud heeft in ieder geval hele diepe gevoelens van vriendschap voor Lucas... dat is al meerdere keren in beeld geweest... hij heeft hem op nieuwjaarsavond opgezocht, aan zijn bed gewaakt... er is dus wel degelijk 'iets' wat die twee verbindt... of dat liefde is of vriendschap zal moeten blijken.... de lijn tussen liefde en vriendschap kan dun zijn... dat zie je ook vaak genoeg bij mannen en vrouwen die eerst bevriend zijn en dat de vonk dan overslaat... als dat bij Noud ook gebeurt betekent dit niet dat ie homo is maar biseksueel die toevallig nu op een jongen valt....
Dit blijkt uit? Kan je me even quoten?quote:In jouw gedachten is iemand of hetero of homo... een tussenweg bestaat er kennelijk niet voor je....
En waar zeg ik dit nou weer, ik schreef dikgedrukt 'sommige'quote:En dat jij elke homo
Bedankt voor het adviesquote:er van verdenkt alle heteromannen te willen bekeren... de grootste onzin die ik ooit heb gelezen... pas maar op dat je niet ineens een stijve piemel van me krijgt doordat je op mijn post reageert he
Nogmaals waar zie je dat ik dat doe? Ik kan het nergens uit mijn eigen stukken tekst halen. Jij wìlt zien dat ik dit doe, ik doe dit nergens, ik heb homo's in mijn kenissenkring en sta er volledig neutraal tegenover. Er worden je hier gewoon dingen in de mond gelegd (quote:Op zondag 14 maart 2010 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou het ook erg gezellig.... maar als er mensen zijn die homo's zien als een bedreiging voor heteromannen dan wil ik daar even tegenin gaan ja... da's gewoon echt een kronkel die nergens op slaat
Aldus een 'echte' man die een wijvensoap als GTST kijkt?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Betekent dat dan dat ze zich weer net zo mogen gedragen als voor de emancipatie, dan ben ik voor (zo gedraag ik me overigens sowieso al)
Lijkt me heerlijk:
*eten dat klaar staat als je thuiskomt
*geen huishoudelijke klusjes
*tijd met de kinderen alleen als je er zelf zin in hebt
*lekker zuipen met vrienden, thuis en in de kroeg en zonder een zeurende vrouw
*hij bepaalt wie er autorijd en wat er op tv gekeken wordt
Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest, terug met die echte mannen![]()
Dacht je ook maar enigzins dat je me daar anders vanaf had kunnen brengenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik kap met deze discussie.... denk lekker wat je wil denken!
Gemaakt door mannen, bedacht door mannen en geproduceerd door mannenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Aldus een 'echte' man die een wijvensoap als GTST kijkt?
Het is maar een soap dus ik slaap er echt geen minuut minder om als het niet zo is... de enige reden dat ik denk dat Noud en Lucas bij elkaar komen is omdat de schrijvers er in bepaalde scenes en tussen de regels door op aansturen... en ik vind dat ze het tot op heden heel natuurlijk brengen... we zullen nu echt de worsteling van Noud met zijn gevoelens gaan zien de aankomende weken....quote:Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dacht je ook maar enigzins dat je me daar anders vanaf had kunnen brengen![]()
![]()
En even oprecht: ik heb niks tegen homo's, ik denk alleen niet dat Noud er eentje is en ik denk dat jij dat wel denkt omdat je dat graag zou willen zien. Meer heb ik in al die lappen tekst niet beweerd, lees maar na
Okee dan mag jij zo zien en je mag denken dat dit gaan gebeuren. In mijn optiek sturen die schrijvers er echter helemaal niet op aan en zal er geen worsteling met gevoelens aanbreken om dat er niks te worstelen valt. Wij hebben een verschillende perceptie, dit kan en dit mag. Wie er gelijk heeft kunnen we nu onmogelijk weten, we zullen het gaan zien.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is maar een soap dus ik slaap er echt geen minuut minder om als het niet zo is... de enige reden dat ik denk dat Noud en Lucas bij elkaar komen is omdat de schrijvers er in bepaalde scenes en tussen de regels door op aansturen... en ik vind dat ze het tot op heden heel natuurlijk brengen... we zullen nu echt de worsteling van Noud met zijn gevoelens gaan zien de aankomende weken....
Kijk dat hoor ik nou graag, bedankt voor het complimentquote:
Dat dusquote:Op zondag 14 maart 2010 23:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind Noud niets van een homo hebben, er is niets dat daarop wijst.
Dat is de reden waarom ik het kolderiek vind om te suggereren dat ze iets met elkaar zouden moeten krijgen.
Het zou best kunnen, de schrijvers doen wel meer stomme dingen. Echter, het zal slaan als een tang op een varken.
quote:Ik zie dan nog liever Danny homo worden, maar naar ik begrepen heb, hadden ze voor hem al iets anders in petto.
Nou, dat hoeft nou ook weer niet, al moet ik zeggen dat ik liever zo'n man heb, dan een homo of bi-figuur.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Betekent dat dan dat ze zich weer net zo mogen gedragen als voor de emancipatie, dan ben ik voor (zo gedraag ik me overigens sowieso al)
Lijkt me heerlijk:
*eten dat klaar staat als je thuiskomt
*geen huishoudelijke klusjes
*tijd met de kinderen alleen als je er zelf zin in hebt
*lekker zuipen met vrienden, thuis en in de kroeg en zonder een zeurende vrouw
*hij bepaalt wie er autorijd en wat er op tv gekeken wordt
Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest, terug met die echte mannen![]()
Ik ben het verbazend vaak met je eens merk ikquote:Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer niet, al moet ik zeggen dat ik liever zo'n man heb, dan een homo of bi-figuur.
Een echte man is een man die lekker met zijn vrienden mannendingen doet, lief is voor zijn vrouw en een man is die 'at the end of the day' weet wat een vrouw nodig heeft en het ook kan waarderen en blij is dat OLH meisjes gemaakt heeft.
Een pittige discussie mag zo nu en dan, we hoeven niet met kwaaie koppen te blijven lopen daarna, iIk hou niet van dat constante zoetsappige gedoe, iedereen verschilt zo nu en dan met elkaar van mening, en zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat dus [ afbeelding ]
Maar pas op hoor, je mag hier kennelijk alleen korte standaardzinnetjes posten waar iedereen het wel mee eens moet zijn, omdat het anders ten kostte van die zogenaamde geforceerde gezelligheid zou gaan![]()
[..]
maar een homo kan in jullie ogen dus geen echte man zijn? Of lees ik het dan weer verkeerd?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer niet, al moet ik zeggen dat ik liever zo'n man heb, dan een homo of bi-figuur.
Een echte man is een man die lekker met zijn vrienden mannendingen doet, lief is voor zijn vrouw en een man is die 'at the end of the day' weet wat een vrouw nodig heeft en het ook kan waarderen en blij is dat OLH meisjes gemaakt heeft.
Ik hoop het niet, want als dat zo is, verlies ik alle vertrouwen in de man van vandaag. Als ze Noud bombarderen tot homo, mijn God, welke gozer moet je nou nog serieus nemen (als hetero dan). Het zou dan echt een plaag worden. Ik zou zeggen, mannen, voorkom al teveel vriendschap met een homo, want het kan gevaarlijk zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Noud heeft de afgelopen maanden een hele hechte vriendschap opgebouwd met een jongen die homo is.... het komt soms voor dat je daardoor ook je eigen gevoelens getriggerd ziet worden en voor zo'n persoon valt... dat laatste hebben we nog niet zo in beeld gezien maar dat ga je wellicht nu te zien krijgen....
In zo'n setting vind ik het helemaal niet raar dat het karakter Noud biseksueel zou kunnen zijn...
Nee, niet de man die ik bedoel.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar een homo kan in jullie ogen dus geen echte man zijn? Of lees ik het dan weer verkeerd?
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben het verbazend vaak met je eens merk ik
Er is geen definitie van een 'echte man', de een vind een macho op een motor een echte man, een ander vind een zakenman strak in het pak een echte man, dit is subjectief want het verschilt dus per persoon. Kennelijk denken Thunderbitch en ik enigzins hetzelfde over hoe een 'echte man' er in onze ogen uit moet zien.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar een homo kan in jullie ogen dus geen echte man zijn? Of lees ik het dan weer verkeerd?
Klopt... maar seksuele voorkeur speelt daar in mijn ogen dan ook geen rol in....quote:Op zondag 14 maart 2010 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er is geen definitie van een 'echte man', de een vind een macho op een motor een echte man, een ander vind een zakenman strak in het pak een echte man, dit is subjectief want het verschilt dus per persoon. Kennelijk denken Thunderbitch en ik enigzins hetzelfde over hoe een 'echte man' er in onze ogen uit moet zien.
En ook hier moet ik je weer gelijk in gevenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een pittige discussie mag zo nu en dan, we hoeven niet met kwaaie koppen te blijven lopen daarna, iIk hou niet van dat constante zoetsappige gedoe, iedereen verschilt zo nu en dan met elkaar van mening, en zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.
Dat gesneer vind ik inderdaad niet echt gezellig. Niks mis met een pittige discussie maar dat kan ook zonder sneren.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat dus [ afbeelding ]
Maar pas op hoor, je mag hier kennelijk alleen korte standaardzinnetjes posten waar iedereen het wel mee eens moet zijn, omdat het anders ten kostte van die zogenaamde geforceerde gezelligheid zou gaan![]()
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, zie bijvoorbeeld hoe ik reageer op een opmerking over het al dan niet krijgen van een stijve piemel: GTST #282 Waar Maxime de rollen omdraait... Daar sta ik ver boven en doe ik verder niet aan mee.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gesneer vind ik inderdaad niet echt gezellig. Niks mis met een pittige discussie maar dat kan ook zonder sneren.
Ik vond dit anders ook wat smalend. Maar goed, wat ik al zei, om mij hoeft het niet en daar hoef je je niks van aan te trekken (en de je bedoel ik in het algemeen), dan scrol ik erover heen. Dus de opmerking dat je het hier eens moet zijn anders past het niet in de geforceerde gezelligheid vind ik dus niet terecht.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar laat me raden, als ie volgens jou maar 'diep genoeg' in zichzelf kijkt dan komt dat vanzelf nietwaar?![]()
En Paul de Leeuw is niet Nichterig?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is een enge homo. Een normale homo (oeps bestaat dat, ik bedoel, mag je dat zeggen?) is helemaal niet erg, die zijn er in de samenleving, maar zo'n nichterig gedoe, alsof zo'n nichterig gedoe de norm is. Paul de Leeuw vind ik een leuke homo, en zo zijn er nog meer.
Een nicht is een nicht, maar je kunt het op een leuke manier zijn, en dat is Paul zeker.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En Paul de Leeuw is niet Nichterig?
Okee dat kan, maar dit is bijvoorbeeld iets waarvan ik vind dat het moet kunnen. Ik vind dat gewoon een tikkeltje spottend en licht ironisch. Het hoeft voor mij ook weer niet te netjes en te beleefd. Maar voor dit soort dingen hebben we de moderatie, mocht het echt uit de hand lopen. Ik kan verder alleen zeggen dat ik probeer het zoveel mogelijk inhoudelijk te houden.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond dit anders ook wat smalend. Maar goed, wat ik al zei, om mij hoeft het niet en daar hoef je je niks van aan te trekken (en de je bedoel ik in het algemeen), dan scrol ik erover heen. Dus de opmerking dat je het hier eens moet zijn anders past het niet in de geforceerde gezelligheid vind ik dus niet terecht.
Absoluut, maar blijkbaar kan iemand het van de een wel hebben en van de andere niet? Daar zou ik me namelijk ook nog wel wat bij voor kunnen stellen. Als je Paul leuk vindt oa door zijn humor ben je wellicht bereid wat door die nichterigheid heen te kijken. Bij een ander waar je die humor mist zul je je dan misschien sneller ergeren aan zijn nichterigheid.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En Paul de Leeuw is niet Nichterig?
Ow... Het is besmettelijk?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want als dat zo is, verlies ik alle vertrouwen in de man van vandaag. Als ze Noud bombarderen tot homo, mijn God, welke gozer moet je nou nog serieus nemen (als hetero dan). Het zou dan echt een plaag worden. Ik zou zeggen, mannen, voorkom al teveel vriendschap met een homo, want het kan gevaarlijk zijn.
Persoonlijk probeer ik de moderatie voor te zijn, ik ben niet zo van op de grens of er net over. Maar wat ik al zei, als het me niet bevalt scrol ik er wel overheenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee dat kan, maar dit is bijvoorbeeld iets waarvan ik vind dat het moet kunnen. Het hoeft voor mij ook weer niet te netjes en te beleefd. Maar voor dit soort dingen hebben we de moderatie, mocht het echt uit de hand lopen. Ik kan verder alleen zeggen dat ik probeer het zoveel mogelijk inhoudelijk te houden.
Nja maar er werd gesteld dat een homo die niet nichterig is, wel "normaal" is...quote:Op zondag 14 maart 2010 23:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Absoluut, maar blijkbaar kan iemand het van de een wel hebben en van de andere niet? Daar zou ik me namelijk ook nog wel wat bij voor kunnen stellen. Als je Paul leuk vindt oa door zijn humor ben je wellicht bereid wat door die nichterigheid heen te kijken. Bij een ander waar je die humor mist zul je je dan misschien sneller ergeren aan zijn nichterigheid.
Nou ja zoals ik al zei hier denken wij ook gewoon verschillend over, voor mij is dit niet over of op de grens. Onze grenzen verschillen wat dat betreft ook gewoon denk ikquote:Op zondag 14 maart 2010 23:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Persoonlijk probeer ik de moderatie voor te zijn, ik ben niet zo van op de grens of er net over. Maar wat ik al zei, als het me niet bevalt scrol ik er wel overheen
Paul wie?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Paul kleedt zich niet nichterig, wuift niet met zijn handje en is niet snel op zijn pik getrapt. Hij is soms gewoon 'one of the guys'. En inderdaad, omdat hij grappig is, maakt dat wel leuker.
Ach, wie is er nog normaal tegenwoordigquote:Op zondag 14 maart 2010 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja maar er werd gesteld dat een homo die niet nichterig is, wel "normaal" is...
Dat moet je niet zo letterlijk nemen, ik weet dat het geen Q-koorts is ofzo. Wel is het tegenwoordig zo dat mannen worden aangespoord om te experimenteren en dat bedoel ik eigenlijk meer. Tegenwoordig kun je niet gewoon vrienden meer zijn en toch een gezamenlijke passie hebben, en wel...... de vrouw.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow... Het is besmettelijk?
Dus eigenlijk ben ik er schuldig aan dat een vriend van me opeens "biseksueel" blijkt te zijn? En z'n vriendin verlaten heeft? Das kut voor em
De Leeuw.quote:
Ik had me ook al bedacht dat ik jouw opmerking beter vond kunnen met eenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja zoals ik al zei hier denken wij ook gewoon verschillend over, voor mij is dit niet over of op de grens. Onze grenzen verschillen wat dat betreft ook gewoon denk ik![]()
Misschien enigzins Offtopic
Bij het programma Pauw en Witteman worden dit soort vragen weleens vaker gesteld om de gast te prikkelen zijn antwoord van genuanceerder uit te leggen, het leidt zeer zelden tot een ongezellige sfeer![]()
Ow dat ben ik absoluut met je eens! Maar sommige mensen willen graag labelen...quote:Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach, wie is er nog normaal tegenwoordig
Mijn god... ik dacht nog even dat je een grapje maakte met die vorige post.... maar niet dusquote:Op maandag 15 maart 2010 00:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat moet je niet zo letterlijk nemen, ik weet dat het geen Q-koorts is ofzo. Wel is het tegenwoordig zo dat mannen worden aangespoord om te experimenteren en dat bedoel ik eigenlijk meer. Tegenwoordig kun je niet gewoon vrienden meer zijn en toch een gezamenlijke passie hebben, en wel...... de vrouw.
Komt 'normaler' over, en daarmee bedoel ik, zoals ik een man zie.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja maar er werd gesteld dat een homo die niet nichterig is, wel "normaal" is...
Was het maar waar, dan mocht hij met Lucas gaan scharrelen, zou wel leuke tv worden dan.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Paul de Leeuw?![]()
Speelt die tegenwoordig in gtst?
Ach ja we zullen wel nooit helemaal posten zoals anderen graag zouden zien dat we postenquote:Op maandag 15 maart 2010 00:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik had me ook al bedacht dat ik jouw opmerking beter vond kunnen met eenipv de
gevolgd door de
Maar je plaatst het hier wel zo letterlijk... Oke welliswaar gevolgd door een smilie, maar toch.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat moet je niet zo letterlijk nemen, ik weet dat het geen Q-koorts is ofzo. Wel is het tegenwoordig zo dat mannen worden aangespoord om te experimenteren en dat bedoel ik eigenlijk meer. Tegenwoordig kun je niet gewoon vrienden meer zijn en toch een gezamenlijke passie hebben, en wel...... de vrouw.
Ja want een lat-relatie is normaal...quote:Op maandag 15 maart 2010 00:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Komt 'normaler' over, en daarmee bedoel ik, zoals ik een man zie.
Wat is er dan mis mee. Ik zeg toch dat je het niet zo letterlijk moet nemen.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn god... ik dacht nog even dat je een grapje maakte met die vorige post.... maar niet dus
Dat is het ook niet, daarom is het een lat-relatie en geen relatie. cést simple.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja want een lat-relatie is normaal...
En daarmee bedoel is dat het geen relatie is zoals ik een relatie zie.
Dat de dierlijke gevoelens gedeeld worden richting een vrouw. Dat is namelijk iets wat mannen doorgaans bindt.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je plaatst het hier wel zo letterlijk... Oke welliswaar gevolgd door een smilie, maar toch.
Wat bedoel je met die gezamenlijke passie?
Nja en toch gebruiken we het woord relatie voor die omgangsvorm... weliswaar met het woord lat ervoor, maar het wordt "normaal" wel als relationele vorm gezien... Zo simpel is het...quote:Op maandag 15 maart 2010 00:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, daarom is het een lat-relatie en geen relatie. cést simple.
Zo simpel... zo simpel...quote:Een latrelatie is een relatie waarbij twee minnaars een in hoofdzaak monogame relatie hebben en ervoor kiezen geen gezamenlijk huishouden te voeren, maar apart te blijven wonen. Voor deze relatievorm wordt meestal gekozen als beide partners hun zelfstandigheid niet willen opgeven. Het latrelatie-verschijnsel is vooral sinds de jaren zestig verspreid.
Ooh ok.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan mocht hij met Lucas gaan scharrelen, zou wel leuke tv worden dan.
Nee, als je even terugleest, weet je waarom de naam Paul viel.
Als ik een beetje mn best doe. . . De verliefdheid van Lucas duurt wel erg lang. Als die liefde toch niet beantwoordt wordt dan hadden ze het misschien wat sneller af kunnen kappen? Ik geef het nog wel een kans dat Noud misschien even wat experimenteert. Al ik denk ik dus als dat al het geval is dat Noud uiteindelijk niet overstag gaat.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat is er dan mis mee. Ik zeg toch dat je het niet zo letterlijk moet nemen.
Het feit dat je opteert voor een relatie tussen Noud (als hetero neergezet) en Lucas, vind ik ook een beetje vaag. Kijk in een soap kan veel belachelijks gebeuren, maar je probeert het te rechtvaardigen als zijnde, ze draaien om elkaar heen, hetgeen ik echt niet zie. Lucas heeft geen reden om aan te nemen dat Noud iets met mannen wil op het intieme vlak, dus dat. Het is natuurlijk bout voor Lucas dat hij op mannen valt, maar hij moet het dan maar accepteren en op zoek gaan naar een gelijkgestemde.
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lucas heeft geen reden om aan te nemen dat Noud iets met mannen wil op het intieme vlak, dus dat. Het is natuurlijk bout voor Lucas dat hij op mannen valt verliefd is op Noud, maar hij moet het dan maar accepteren en op zoek gaan naar een gelijkgestemde iemand die ook verliefd op Lucas is.
En dan wordt Nina jaloersquote:Op maandag 15 maart 2010 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
Maar om ff ontopic te blijven;
Ik verwacht een Lucas/Morris relatie...
(dat lijkt me DE reden om Morris weer uit de oude doos te trekken)
Oeh ja daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!quote:Op maandag 15 maart 2010 00:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan wordt Nina jaloersEn kan ze Lucas' kop wel van zn romp trekken
Nina is niet zo van het delen. Zul je zien, wordt Noud jaloers en tadaaaaaquote:Op maandag 15 maart 2010 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh ja daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!
Lucas als broertje van Nina, Nina als ex van Morris... oeh driehoeksverhouding!
Heeft Luco ook nog wat te doen!quote:Op maandag 15 maart 2010 00:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nina is niet zo van het delen. Zul je zien, wordt Noud jaloers en tadaaaaa
Het is dus geen relatie, zoals bedoeld wordt, maar een andere vorm. Ik snap je punt niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja en toch gebruiken we het woord relatie voor die omgangsvorm... weliswaar met het woord lat ervoor, maar het wordt "normaal" wel als relationele vorm gezien... Zo simpel is het...
[..]
Zo simpel... zo simpel...
Ik kan me zoiets ook wel voorstellen. Ze zullen toch iets ermee moeten (met de verhaallijn).quote:Op maandag 15 maart 2010 00:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik een beetje mn best doe. . . De verliefdheid van Lucas duurt wel erg lang. Als die liefde toch niet beantwoordt wordt dan hadden ze het misschien wat sneller af kunnen kappen? Ik geef het nog wel een kans dat Noud misschien even wat experimenteert. Al ik denk ik dus als dat al het geval is dat Noud uiteindelijk niet overstag gaat.
Ook goed. Beter!quote:Op maandag 15 maart 2010 00:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh ok.
Nee geen zin.Ik volg de hele discussie sowieso niet.
Ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat met Ludo en Martijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:15 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of die 2 uiteindelijk wat krijgen, met gtst weet je het nooit.. de aflevering van morgen lijkt me ook wel oke alleen krijg ik denk ik wel plaatsvervangende schaamte van het gevecht (die komt er toch?) tussen Ludo en Martijn..
Ik niet eigenlijk, ik ben die verhaallijn zó zatquote:Op maandag 15 maart 2010 00:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat met Ludo en Martijn.
Exact daarom denk ik ook dat het tussen hen wat wordt... deze verhaallijn was anders echt allang afgekapt...quote:Op maandag 15 maart 2010 00:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ik een beetje mn best doe. . . De verliefdheid van Lucas duurt wel erg lang. Als die liefde toch niet beantwoordt wordt dan hadden ze het misschien wat sneller af kunnen kappen? Ik geef het nog wel een kans dat Noud misschien even wat experimenteert. Al ik denk ik dus als dat al het geval is dat Noud uiteindelijk niet overstag gaat.
Martijn en Ludo zullen fysiek wel even sterk zijn ,quote:Op maandag 15 maart 2010 08:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk, ik ben die verhaallijn zó zat![]()
Martijn is dus niet terug gekomen van de bakker, of die ligt op de grond ergens te creperen van de pijn (alhoewel ik Martijn sterker in schat dan Ludo) of Ludo heeft hem vastgebonden in zn kofferbak liggen. Laat hem gewoon snel weer thuis zijn bij Irene en lekker door haar vertroeteld worden, eind goed al goed.
Jup, dat Nina begint te janken van JE BENT NOG HELEMAAL NIKS VERANDERD, WANNEER HOU JE NOU EENS OP enzo.. En dan bemoeit Janine zich er uiteraard ook mee..quote:Op maandag 15 maart 2010 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Martijn en Ludo zullen fysiek wel even sterk zijn ,
Maar Martijn laat toch overal overzich heen lopen dus er zou wel wat met hem gebeurd zijn dan ja.
Weetje wat nu wel een keer leuk is dat gezeur van Nina Janine en misschien straks ook Irene vs Ludo.
Dat krijg je namelijk altijd wanneer een ludo verhaal afloopt. Maar nu is het eindelijk een keer terecht.
en vergeet deze klassieke Nina quotes niet:quote:Op maandag 15 maart 2010 14:45 schreef verleiding het volgende:
[..]
Jup, dat Nina begint te janken van JE BENT NOG HELEMAAL NIKS VERANDERD, WANNEER HOU JE NOU EENS OP enzo.. En dan bemoeit Janine zich er uiteraard ook mee..
En: IK HAAT JE EN KIJK JE NOOIT MEER AAN!quote:Op maandag 15 maart 2010 17:40 schreef alors het volgende:
[..]
en vergeet deze klassieke Nina quotes niet:
- "MAMA HAD GELIJK OVER JOU"
- "JE BENT M'N VADUUUWWRRR NIET MEER!!"
- "HOE KAN IK JE OOIT NOG VERTROUWEN??"
zie je wel! metromanquote:Op maandag 15 maart 2010 19:45 schreef Dizer het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met Ludo en Martijn gaat aflopen... hoop niet dat het dan weer de sluiter is van de aflevering
je kunt het NU zienquote:Op maandag 15 maart 2010 19:45 schreef Dizer het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met Ludo en Martijn gaat aflopen... hoop niet dat het dan weer de sluiter is van de aflevering
ja lekker sarcastischquote:
Als ik het zo zie hebben ze Morris niet voor niks terug in de serie gehaald, nu rent Nina vast huilend naar Morrisquote:Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja lekker sarcastischEn Nina wil Dex nu voor de zoveelste keer niet meer omdat Dex altijd alles heeft geweten???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs dat hebben ze weten te verpestenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:42 schreef GSMboy het volgende:
Ludo![]()
![]()
Jammer dat we de Ludo-tune niet hoorden op het moment dat hij Martijn bij de lurfen nam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |