SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestaat die uberhauft nog welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow, Rikki komt ook nog een keer langs.
Hm, daarna nog wel een tijdje. Als Charlie eens moest oppassen enzo. Maar verder indd. al een tijd niet meer gezien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bestaat die uberhauft nog welDie heb ik niet meer gezien sinds het overlijden van Anita
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben ook benieuwd wat Maxime nu van plan is met Ludojust give a second thought
what if we don't get caught...
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds te hopen op Noud en Lucas
nee die gaat er met een priester vandoor...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef Mss het volgende:
Misschien krijgt Rikki een lesbische relatie met Amy
Was dit nou ook het laatste seizoen van Maxime?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:07 schreef Roberto258 het volgende:
Maxime vs Ludo kan wel eens interessant worden
Inderdaad, expliciete beelden mogen wat mij betreft achterwege blijven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Danny en Maxime dat geeft je toch walg neigingen
Die oude fiets heh!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:47 schreef SSJKliko het volgende:
Wat moet Danny met Maxime?!het kon z'n moeder zijn!
Mag Noud en Dex ook?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds te hopen op Noud en Lucas
Neequote:
Morrisquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie Lucas en Morris eerder gebeuren.
Morris zou wel eerst met Nina gedaan wat zorgt voor gedoe met Ludo hopelijk duurt dat niet lang.
En dan krijg je homo en homo klinkt logisch.
Lucas is een dramaqueen en ja ik vind het ook genoeg, en nee ik heb ook niets tegen homo's, dat gedrag gaat me de keel uithangen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef verleiding het volgende:
Ik gok ook op Lucas en Morris. Al zie ik het liever niet gebeuren. Sinds Lucas in de serie zit, is er veel te veel gay. Iedereen leek ineens te zijn bekeerd sinds Lucas er is. Met die homofeesten in Teluma enzo.
Nee, ik heb niks tegen gays.
Vandaag werden opnames gemaakt in De Koning voor Koninginnedag. Dus er wordt ongeveer 7 weken van te voren opgenomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Worden maanden van te voren opgenomen.
Jeetje, dat dat over 7 weken alweer is.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef MyNameIsMark het volgende:
[..]
Vandaag werden opnames gemaakt in De Koning voor Koninginnedag. Dus er wordt ongeveer 7 weken van te voren opgenomen.
Dat was weer comedy dan soapquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Die geschrokken goudvissenblik van Lorena
Ja echt hequote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Die geschrokken goudvissenblik van Lorena
Is een goudvissenblik bij Nina niet altijd standaard ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat was weer comedy dan soap![]()
(Die scène met Nina ook trouwens)
haha ja zo zat ik ook voor de tvquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef DjinN het volgende:
"Vind je het gek dat ik em niet omhoog krijg ?? Heb je jezelf al es goed bekeken??"
BURNNNNN!![]()
![]()
danny tegen lorenaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kijk later online, dusse... wie zei dat tegen wie?
En toch begrijp ik er niets van dat hij dat tegen Lorena zegt. Ok, het is geen Sjors maar Lorena heeft wel wat sexy enzo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Dan is ie minder mietje dan ik dacht
Hij neemt het zojuist terugquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Dan is ie minder mietje dan ik dacht
ik moest mn kop houden, ze keek naar GTSTquote:
Idd.... ik snap niet dat ze Joris Putman hebben teruggevraagd... krijgen ze daar subsidie voor ofzo... met afstand de slechtste acteur van de seriequote:
Ik hoop dat je in het echie meer mensenkennis hebtquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:32 schreef FUFR het volgende:
Sjors is een reli-sletje.
Lorena is liev
en die blonde is een jankerd.
tot zover mijn kennis van GTST.
denk het wel, ik kan zelfs beter quoten met vette lettersquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in het echie meer mensenkennis hebt
Dat ja.quote:
Nee Dex is leuk zeker.quote:
O, niet dit weer! Als we weer gaan "Miss Nina'en" en dat "ge-Stud" of "interfacen" dan stop ik met kijken. Niet weer dat kinderniveau van enkele jaren terug. Gewoon volwassen praten en normaal doen. Ik ben gelukkig nog nooit mensen tegengekomen die zo dom praten.quote:
eensch, voor zover het meetelt als je alleen luistert en niet kijkt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:44 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
En wat vind ik Sjors een hypocriete trut. Ik hoor iedereen maar over Danny en Bing, maar wat is dat een misselijk kind zeg. Wel, niet, vreemdgaan, moraalridder, zeiken, janken, etc. Nee, dan heb ik veel liever haar moeder, die geeft tenminste toe dat ze verrot is.
Leuker dan Morris. Daarbij heeft hij tenminste niet geprobeerd haar vader te vermoorden.quote:
Ik ook! Daarvoor kon ik rond 20 35 altijd GTST kijken, nu moet ik altijd dik lang wachten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:37 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ja echt, de laatste tijd heb ik continu problemen met RTL gemist.
usenet, staan alle afleveringen..quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:37 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ja echt, de laatste tijd heb ik continu problemen met RTL gemist.
Doet het nog steeds niet, ik wacht wel op de herhaling om 10:00 uurquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil m ook zien, maar rtlgemist doet nog steeds verrot
Blub schrik Blubberdeblubquote:Op donderdag 11 maart 2010 10:12 schreef DjinN het volgende:
Whaha ik lig nog steeds dubbel als ik die blik van Lorena zie na die opmerking van Danny
"Ik ben een dom blond visje!"quote:
bak een taart jij!quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:46 schreef DjinN het volgende:
[..]We zijn gister met alle bakkerijklassen naar een excursie geweest
Naar een Patissier in Oisterwijk! Heb superleuke dingen van daar meegekregen
Dus jou taart komt nog wel
Hoeft niet, ze hebben al genoeg Maître Paul taartjes in Meerdijk. Kun je iedereen een gat mee in de kop gooien.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef Countess het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze hebben al genoeg Maître Paul taartjes in Meerdijk. Kun je iedereen een gat mee in de kop gooien.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:02 schreef FUFR het volgende:
[..], maar ik heb nog een taart te goed van Djinn, een zelfgebakken creatie, niet van Diepvries Paul
Géén mokkaquote:
Toen Martijn laatst binnenkwam met de melding meteen voor een week ofzo boodschappen te hebben gedaan, heeft hij volgens mij alleen Maitre Paul voor een week meegenomen en verder niets.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:58 schreef Countess het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze hebben al genoeg Maître Paul taartjes in Meerdijk. Kun je iedereen een gat mee in de kop gooien.
Nu nog steeds nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Doet het nog steeds niet, ik wacht wel op de herhaling om 10:00 uur
nu ben ik straks weer het hele weekend bezig met afleveringen gtst kijken want ik kan nu niet verder, als ik er een heb gemist bedoel ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:39 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet
Alle programma's die later waren staan er wel allemaal op, raar dat ze gtst en take me out niet even fixen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |