Dat was weer comedy dan soapquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Die geschrokken goudvissenblik van Lorena
Ja echt hequote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Die geschrokken goudvissenblik van Lorena
Is een goudvissenblik bij Nina niet altijd standaard ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat was weer comedy dan soap![]()
(Die scène met Nina ook trouwens)
haha ja zo zat ik ook voor de tvquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef DjinN het volgende:
"Vind je het gek dat ik em niet omhoog krijg ?? Heb je jezelf al es goed bekeken??"
BURNNNNN!![]()
![]()
danny tegen lorenaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kijk later online, dusse... wie zei dat tegen wie?
En toch begrijp ik er niets van dat hij dat tegen Lorena zegt. Ok, het is geen Sjors maar Lorena heeft wel wat sexy enzo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Dan is ie minder mietje dan ik dacht
Hij neemt het zojuist terugquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Dan is ie minder mietje dan ik dacht
ik moest mn kop houden, ze keek naar GTSTquote:
Idd.... ik snap niet dat ze Joris Putman hebben teruggevraagd... krijgen ze daar subsidie voor ofzo... met afstand de slechtste acteur van de seriequote:
Ik hoop dat je in het echie meer mensenkennis hebtquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:32 schreef FUFR het volgende:
Sjors is een reli-sletje.
Lorena is liev
en die blonde is een jankerd.
tot zover mijn kennis van GTST.
denk het wel, ik kan zelfs beter quoten met vette lettersquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in het echie meer mensenkennis hebt
Dat ja.quote:
Nee Dex is leuk zeker.quote:
O, niet dit weer! Als we weer gaan "Miss Nina'en" en dat "ge-Stud" of "interfacen" dan stop ik met kijken. Niet weer dat kinderniveau van enkele jaren terug. Gewoon volwassen praten en normaal doen. Ik ben gelukkig nog nooit mensen tegengekomen die zo dom praten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |