neequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
Ohja, een tvp. Wat gaan de topics de laatste tijd weer snel.
Btw, heb het gister gemist. Hebben Danny en Lorena seks gehad?
`vond het wel sterk van m. Eerst is Sjors vreemd gegaan. Later zwanger en ze weet niet van wie. danny vraagt haar 2x ten huwelijk en 2x krijgt ie 0.0 op zn request. En tot slot verklaart ze dat ze nog van Bing houdt. Dan vind ik het logisch en zeer sterk dat Danny haar vaarwel zegt.quote:
omdat ?quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:09 schreef vencodark het volgende:
Ludo die het afwasmachine uitruimt.Dat ik dat nog mag meemaken.
Wel een eikel met een playmobilkapsel heh?!quote:
Het viel echt op he.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken...
Daar issie weer indd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef Desmonkey het volgende:
Waarom draaien ze bijna elke aflevering tijdens de laatste twee minuutjes altijd van die suffe slaapliedjes.
Ik moet toegeven dat ik pas een week kijk en dus wat voorgeschiedenis mis, maar op dit moment lijkt het voornaamste/enige probleem dat zij niet wil trouwen (ze zijn voor zover ik weet nog geen jaar samen dus ik vind het absurd om dat te verwachten, en als ze al eens 'nee' heeft gezegd dan is het wellicht verstandig om het er samen eens goed over te hebben, in plaats van maar weer lukraak een aanzoek te doen), en dat ze nog van haar ex houdt. Dat ie met dat laatste moeite heeft kan ik begrijpen, maar er boos om worden gaat wat ver, want het is niet alsof ze er bewust voor kiest nog wat voor hem te voelen, en ze was in elk geval eerlijk (ik heb meerdere exen waar ik nog steeds van houdt, net als van veel vrienden.. dat betekent niet dat ik terug wil naar die relaties, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niets meer voel).quote:
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik pas een week kijk ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Worden maanden van te voren opgenomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:55 schreef ViolaFold het volgende:
Ze heeft haar eerste opnames inmiddels achter de rug. Hoeveel tijd zit er ook alweer tussen de opnames en de uitzendingen? Een week of 4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |