Wel sjokla ?quote:
nou aan die blik van hem soms te zien vermoed ik dat het lariekoek is. Om Martijn een hak te zetten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef Maartel het volgende:
Weten we als kijker (als ik wat langer gekeken had) in hoeverre Ludo inderdaad wel echt interesse in haar heeft?
None, whatsoever.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:33 schreef Maartel het volgende:
Weten we als kijker (als ik wat langer gekeken had) in hoeverre Ludo inderdaad wel echt interesse in haar heeft?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:36 schreef Lauuwtje het volgende:
Volgens mij is de liefde van Ludo onzin, want hij heeft toen ooit eens gezegd tegen Maxime (meen ik me te herinneren) dat ie nooit verliefd op haar zou kunnen worden, maar alles om Martijn kapot te maken
HAHA dat was me niet eens opgevallen.. Het is dat je het typtquote:
Maar toch, toen hij eerder in therapie bij haar was, was Ludo wel al erg gecharmeerd van Irene.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:36 schreef Lauuwtje het volgende:
Volgens mij is de liefde van Ludo onzin, want hij heeft toen ooit eens gezegd tegen Maxime (meen ik me te herinneren) dat ie nooit verliefd op haar zou kunnen worden, maar alles om Martijn kapot te maken
Devil in a blue dress...quote:
hahah ojah!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Devil in a blue dress...
Nou rtlgemist deed het eindelijk dus alles teruggekeken. Miss Nina en StudToen Morris wegging heeft ze die hond ook in het asiel gedumpt volgens mij
![]()
Inderdaad, er een hele debiele verhaallijn om heen bedenken en er uiteindelijk een face to face duel van makenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:47 schreef Frey het volgende:
Gelukkig is het gedoe nu voorbij. Maandag eindelijk weer even de echte Ludo, dat had hij gewoon meteen moeten doen en verder geen gezeik.
Ik verwachtte eigenlijk dat dat de weekendcliffhanger zou worden... Ludo die Martijn bedreigt of zoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, er een hele debiele verhaallijn om heen bedenken en er uiteindelijk een face to face duel van maken
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:32 schreef alors het volgende:
Oeeh een ouderwetse vrijdagcliff, Noud die Lucas niet meer wil zien!!!
Mensen, hoe zal dit aflopen?? Zullen ze ooit nog samen een potje darten of een biertje drinken in de Koning? Of samen een badkamer verbouwen??? Oh hoe moet ik het weekend nou doorkomen in deze ontwetendheid???
hahaahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:36 schreef verleiding het volgende:
[..]
Toen Martijn laatst binnenkwam met de melding meteen voor een week ofzo boodschappen te hebben gedaan, heeft hij volgens mij alleen Maitre Paul voor een week meegenomen en verder niets.
Ik vind dat zo walgelijk allemaal, altijd maar dat homo gedoequote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:29 schreef TheVulture het volgende:
Noud en Lucas komen gewoon bij elkaar
lekker bekrompen, er zit in 20 jaar één homo in GTST en jij doet net alsof de wereld vergaat...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dat zo walgelijk allemaal, altijd maar dat homo gedoeEn als ik dan eens suggereer dat ik zin heb in Sjors en Lorena die elkaar moeten bewerken dan hebben de dames hier geen zin, maar wel naar 2 mannen kijken die lopen te kleffen hè? Gun ons dan ook eens een pleziertje
![]()
En nou niet zeggen dat we ooit 12 jaar geleden Laura en Tessel hebben gehad en daarvoor Isabella en Charlie ooit eens een blauwe maandag wat hebben gehad. Zo prominent als Morris en Lucas is nog niet eerder voorgekomen tussen de dames en als er mannelijke homolijnen zijn, zou ik graag vrouwelijke homoverhaallijnen willen [ afbeelding ]
[Edit] Ik zie dat je een man bent...![]()
Aan halfslachtig gescheld doe ik niet mee, verder: beter lezen, het gaat niet om het aantal, maar om de duur ervan, we hebben een aantal jaren Morris gehad die nu weer terug is en Lucas zie ik ook niet vertrekken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
lekker bekrompen, er zit in 20 jaar één homo in GTST en jij doet net alsof de wereld vergaat...
Morris heeft echt geloof ik 3 dagen een biseksuele rol gehad... de rest was ie met vrouwen bezig... Lucas hebben we sinds zijn entree in Meerdijk echt een of twee keer in beeld zien zoenen met Marco of met Noud... de verhaallijnen tussen Isabella, Charlie en Yasmine waren echt veel uitgebreider in beeld dan de mannelijke homoverhaallijnen tot nu toe....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Aan halfslachtig gescheld doe ik niet mee, verder: beter lezen, het gaat niet om het aantal, maar om de duur ervan, we hebben een aantal jaren Morris gehad die nu weer terug is en Lucas zie ik ook niet vertrekken.
Verder niks tegen homo's, ik heb er alleen ook niks mee, maar liever niet alleen mannelijke als ze er per se moeten zijn
Het is ook niet wat in beeld komt, maar dat hele gayscene-achtige, flikkerige gedoe eromheen dat me zo irriteert. Vooral Lucas is zo overdreven homo, als een hetero zich zo overdreven krols zou gedragen, zou ik er ook van kotsen overigens. En nogmaals het gaat om de duur van dit flikkerachtige gedoe over een compleet seizoensjaar, daarin verslaat Lucas alle voorgaande homo's.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Morris heeft echt geloof ik 3 dagen een biseksuele rol gehad... de rest was ie met vrouwen bezig... Lucas hebben we sinds zijn entree in Meerdijk echt een of twee keer in beeld zien zoenen met Marco of met Noud... de verhaallijnen tussen Isabella, Charlie en Yasmine waren echt veel uitgebreider in beeld dan de mannelijke homoverhaallijnen tot nu toe....
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:29 schreef TheVulture het volgende:
Beelden van vrouwen zijn ook veel leuker, aangenamer om te zien, en ook meer geaccepteerd, omdat vrouwen van nature al aan elkaar klitten. Lijkt wel een dubbelzinnige opmerking.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Morris heeft echt geloof ik 3 dagen een biseksuele rol gehad... de rest was ie met vrouwen bezig... Lucas hebben we sinds zijn entree in Meerdijk echt een of twee keer in beeld zien zoenen met Marco of met Noud... de verhaallijnen tussen Isabella, Charlie en Yasmine waren echt veel uitgebreider in beeld dan de mannelijke homoverhaallijnen tot nu toe....
Ja, ook tot mijn ergerlijke verbazing! Hij wilde de warme Barbara en niet de afstandelijke Irene, en toen dat misliep, walst hij gewoon weer binnen en gebruikt hij Ronja's misere nu om weer de natuurlijke vaderplek in te nemen. Hij doet alsof er niets gebeurd is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:47 schreef vencodark het volgende:
Wat was Martijn in de aflevering van gister belachelijk bezig. Keihard zeggen dat Ludo hun leven verwoest heeft terwijl Martijn zelf met Barbara lag te rollenbollen.Het lef!
Serieus...waarom zegt Irene hier niets van?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:29 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft het anders een generatie lang al met haar uitgehouden, zonder vreemd te gaan. Ben benieuwd wie hem dat nadoet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 04:05 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, ook tot mijn ergerlijke verbazing! Hij wilde de warme Barbara en niet de afstandelijke Irene, en toen dat misliep, walst hij gewoon weer binnen en gebruikt hij Ronja's misere nu om weer de natuurlijke vaderplek in te nemen. Hij doet alsof er niets gebeurd is.
Al wat deze man doet is aandacht vragen en zijn zin doordrijven. Ik hoop dat Ludo hem goed te grazen neemt.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat mensen zich zo druk maken over een homo in een serie... het is gewoon een afspiegeling van de maatschappij... dus als ik jullie goed begrijp mag ie wel in de serie zitten maar dan puur als behang stel je eens voor dat ie gaat praten of zoenen met een man?
Oh en ja ik vind hem ook verwijfd maar ook die zitten er nou eenmaal tussen in de scene... en ik spreek uit ervaring..
Tja, in het verleden behaalde resultaten biedt geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft het anders een generatie lang al met haar uitgehouden, zonder vreemd te gaan. Ben benieuwd wie hem dat nadoet.
Dat is ook waar, maar de trackrecord van een man is toch een uiting van zijn karakter en een indicatie voor de toekomst. Andersom zou ik zeker vraagtekens zetten bij zo'n man.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, in het verleden behaalde resultaten biedt geen garantie voor de toekomst.
Ooh tuurlijk. Maar een bimbo als Barbara weet hem toch van Irene weg te kapen. En zodra je in Meerdijk komt wonen, gaat het fout he.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar de trackrecord van een man is toch een uiting van zijn karakter en een indicatie voor de toekomst. Andersom zou ik zeker vraagtekens zetten bij zo'n man.
Tsja, that's women for you. Zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh tuurlijk. Maar een bimbo als Barbara weet hem toch van Irene weg te kapen. En zodra je in Meerdijk komt wonen, gaat het fout he.
Nou als je Lucas al nichterig vindt heb ik nieuws voor je... hij is peanuts vergeleken bij sommige anderen hoor... het valgt allemaal reuze meequote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is een enge homo. Een normale homo (oeps bestaat dat, ik bedoel, mag je dat zeggen?) is helemaal niet erg, die zijn er in de samenleving, maar zo'n nichterig gedoe, alsof zo'n nichterig gedoe de norm is. Paul de Leeuw vind ik een leuke homo, en zo zijn er nog meer.
Ik weet 't, ik weet 't, laten we het daar maar niet over hebben. In de serie is Lucas al irritant genoeg. Maar goed, hij is er, echter ik vind een storyline dat Noud (altijd als superhetero neergezet) met irri Lucas iets zou moeten krijgen. De verloedering van de weergave van de samenleving ten top.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou als je Lucas al nichterig vindt heb ik nieuws voor je... hij is peanuts vergeleken bij sommige anderen hoor... het valgt allemaal reuze mee
Edit.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:33 schreef TheVulture het volgende:
Noud is echt niet de eerste jongen die opeens gevoelens kan krijgen voor een jongen hoor terwijl ie daarvoor op meisjes viel.... ik spreek uit ervaring
Tja, ieder zijn smaak... maar liefde tussen mannen is niet anders als tussen een man/vrouw of twee vrouwen...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, maar het uitbraden ervan op tv vind ik een beetje onsmakelijk.
homoliefde is een uitwas?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, maar het uitbraden ervan op tv vind ik een beetje onsmakelijk. Maar goed dat is een andere discussie. Het zal me niet verbazen als door dit soort uitwassen meer mannen denken erbij te moeten horen.
Twee vrouwen kan ik nog in komen, maar mannen vind ik toch een beetje bizar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja, ieder zijn smaak... maar liefde tussen mannen is niet anders als tussen een man/vrouw of twee vrouwen...
Nee, het willen ronselen van heteromannen om de homoliefde te promoten.quote:
Als het karakter Noud voor Lucas valt is ie dus niet 100% hetero maar biseksueel.... maar jij vindt dus dat als je eenmaal voor de vrouwen hebt gekozen je niet meer mag switchen ofzo?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, het willen ronselen van heteromannen om de homoliefde te promoten.
Als hij iets krijgt met Morris, snap ik het wel.
Alles mag, maar het promoten geeft alleen maar rottigheid. De sexuele revolutie is op/over zijn top, het wordt tijd dat echte mannen weer echte mannen worden en zich focussen op vrouwen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het karakter Noud voor Lucas valt is ie dus niet 100% hetero maar biseksueel.... maar jij vindt dus dat als je eenmaal voor de vrouwen hebt gekozen je niet meer mag switchen ofzo?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alles mag, maar het promoten geeft alleen maar rottigheid. De sexuele revolutie is op/over zijn top, het wordt tijd dat echte mannen weer echte mannen worden en zich focussen op vrouwen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alles mag, maar het promoten geeft alleen maar rottigheid. De sexuele revolutie is op/over zijn top, het wordt tijd dat echte mannen weer echte mannen worden en zich focussen op vrouwen.![]()
![]()
Kom maar uit de kast!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:33 schreef TheVulture het volgende:
Noud is echt niet de eerste jongen die opeens gevoelens kan krijgen voor een jongen hoor terwijl ie daarvoor op meisjes viel.... ik spreek uit ervaring
Dat was ik al even hoorquote:
Ah nou wordt een hoop duidelijkquote:
Ik heb laatst een enorme ruzie gemaakt met iemand die een vreselijk ouderwets beeld had en hem duidelijk gemaakt dat dit ouderwetse gedoe in Nederland niet geaccepteerd wordt... heb ik het nog mis ookquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]wat een denkbeelden anno 2010 nog bestaan
Precies wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:26 schreef alors het volgende:
Dat vind ik ook wel, het is wel heel erg gericht op homo dit homo dat, terwijl dat mij niet zo kan interesseren. In ATWT doen ze het met Luke en Noah beter vind ik, dat draait meer om hun relatie terwijl er omheen allemaal dingen gebeuren dan dat er zoveel nadruk wordt gelegd op het al dan niet 'homo zijn'.
Ik heb dus juist het omgekeerdequote:Verder zie ik veel liever 2 heren kussen dan 2 dames, dus ik zeg laat maar wat stomende scenes komen van Ferry/Lucas en een tegenspeler![]()
Het kan, maar homo''s lijken te vergeten dat er ook mannen (en vrouwen) bestaan die gewoon volledig hetero zijn en dus nooit op hetzelfde geslacht zullen vallen, ze denken dat iedere hetero een verkapte homo is die het nog niet ontdekt heeft van zichzelf. Ook vreselijk irritant. (Ze laten me denken aan jehova getuigen die je proberen te overtuigen van iets dat volgens hen de waarheid is)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het karakter Noud voor Lucas valt is ie dus niet 100% hetero maar biseksueel.... maar jij vindt dus dat als je eenmaal voor de vrouwen hebt gekozen je niet meer mag switchen ofzo?
Betekent dat dan dat ze zich weer net zo mogen gedragen als voor de emancipatie, dan ben ik voor (zo gedraag ik me overigens sowieso al)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
2 vrouwen kan ik ook inkomenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Twee vrouwen kan ik nog in komen, maar mannen vind ik toch een beetje bizar.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:26 schreef alors het volgende:
Dat vind ik ook wel, het is wel heel erg gericht op homo dit homo dat, terwijl dat mij niet zo kan interesseren. In ATWT doen ze het met Luke en Noah beter vind ik, dat draait meer om hun relatie terwijl er omheen allemaal dingen gebeuren dan dat er zoveel nadruk wordt gelegd op het al dan niet 'homo zijn'.
Wat een onzin.... alsof ik elke hetero ga proberen te bekeren...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het kan, maar homo''s lijken te vergeten dat er ook mannen (en vrouwen) bestaan die gewoon volledig hetero zijn en dus nooit op hetzelfde geslacht zullen vallen, ze denken dat iedere hetero een verkapte homo is die het nog niet ontdekt heeft van zichzelf. Ook vreselijk irritant. (Ze laten me denken aan jehova getuigen die je proberen te overtuigen van iets dat volgens hen de waarheid is)
Wie zegt nu weer dat ik het specifiek over jou hebquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een onzin.... alsof ik elke hetero ga proberen te bekeren...
Jij generaliseert de homo's.. dus voel ik me aangesprokenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie zegt nu weer dat ik het specifiek over jou heb
Pas maar op hoor, straks is het besmettelijk!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het kan, maar homo''s lijken te vergeten dat er ook mannen (en vrouwen) bestaan die gewoon volledig hetero zijn en dus nooit op hetzelfde geslacht zullen vallen, ze denken dat iedere hetero een verkapte homo is die het nog niet ontdekt heeft van zichzelf. Ook vreselijk irritant. (Ze laten me denken aan jehova getuigen die je proberen te overtuigen van iets dat volgens hen de waarheid is)
Idd mannen die zich focussen op losers (GTST kent er best veel, praktische alle vrouwen dusquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde uiteraard niet alle homo's, jij kunt natuurlijk elk geschreven stuk over homo's afspeuren om er iets negatiefs in te ontdekken. Waarschijnlijk wil je gewoon zien dat we zo over jullie denken en ben je dus evengoed bevooroordeeldquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij generaliseert de homo's.. dus voel ik me aangesproken
Hier past maar een smiley bij inderdaadquote:Op zondag 14 maart 2010 04:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard niet alle homo's, jij kunt natuurlijk elk geschreven stuk over homo's afspeuren om er iets negatiefs in te ontdekken. Waarschijnlijk wil je gewoon zien dat we zo over jullie denken en ben je dus evengoed bevooroordeeld
Geen woord te veel of te weinig.quote:Maargoed Noud en Lucas dat gaat echt niet lukken. Er hangt geen gayvibe rondom Noud . Hij is gewoon een goeie makker. Ik vind het wel beetje not done dat Lucas hem in een ziekenhuisbed vol op zijn mond zoent. Dat doe je toch niet? Tenzij je in een dronken bui in een bar bent ofzo .
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier past maar een smiley bij inderdaad
Zo mee eens!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:26 schreef alors het volgende:
Verder zie ik veel liever 2 heren kussen dan 2 dames, dus ik zeg laat maar wat stomende scenes komen van Ferry/Lucas en een tegenspeler![]()
in een dronken bui in een bar is inderdaad anders dan iemand waarvan je denkt dat die onder narcose is is even lekker zoenen, terwijl je weet dat die ander dat niet wilt. en dat geld ook voor hetero'squote:Op zondag 14 maart 2010 03:19 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind het wel beetje not done dat Lucas hem in een ziekenhuisbed vol op zijn mond zoent. Dat doe je toch niet? Tenzij je in een dronken bui in een bar bent ofzo.
Noud die om Lucas heen zou draaienquote:Op zondag 14 maart 2010 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar die focus op het homo zijn komt nu gewoon doordat Noud en Lucas om elkaar heen draaien... als die 2 zometeen voor elkaar kiezen is er ruimte voor andere verhaallijnen waarbij het homo-zijn ondergeschikt is... nu is het bij elkaar brengen van die twee hetgeen waar het om draait..
Ik kan niet opmaken of je me hier juist bekritiseerd, het met me eens bent of iets zegt dat geen ene snars met hetgeen ik zei te maken heeftquote:Op zondag 14 maart 2010 01:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, straks is het besmettelijk!![]()
Hallo, 2010? De vorige eeuw belt dat ie z'n denkbeelden terug wil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |