abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2010 @ 22:50:41 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79151078
Laten we het gezellig houden

Noud is hóógstens bi.
pi_79151169
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:50 schreef Marrije het volgende:
Laten we het gezellig houden

Noud is hóógstens bi.
Ik vind het gezelliger dan ooit en zeker hij kàn homo zijn, hij kàn bi zijn, maar ik wil ook maar eens even duidelijk maken dat ie ook weleens volledig hetero kàn zijn
Een heer met stijl
  zondag 14 maart 2010 @ 22:53:36 #205
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79151251
Ik denk dat ie volledig hetero is, maar volledig homo zie ik niet zo.
  zondag 14 maart 2010 @ 22:54:40 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79151316
Ik zie Noud er eerder voor aan om wat te flikflooien met Lucas om dan na 1 zoen al te zeggen: neh, dit is het niet voor mij.
pi_79151406
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:53 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat ie volledig hetero is, maar volledig homo zie ik niet zo.
Eens, vooral omdat ie er nooit blijk van heeft gegeven, er ook nooit krampachtig over heeft gedaan (indien ie dit wel deed zou dit uit twijfel kunnen zijn). Ik vind Noud tot nu toe net zozeer homo als Jef of Ludo
Een heer met stijl
  zondag 14 maart 2010 @ 22:58:30 #208
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_79151557
Ik zou het ook maar ongeloofwaardig vinden om Noud ineens homo te maken. Maar met deze schrijvers kan je alles verwachten.

En meld u eens Hogendoorn
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_79151654
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Noud die om Lucas heen zou draaien

Je maakt je dus kennelijk wel schuldig aan het feit waar ik sommige homo's van beticht. Volgens jou is Noud een verkapte homo die het dus nog niet van zichzelf weet en ook om Lucas heen draait. Dit denk je volgens mij alleen maar omdat je het graag wilt zien, Noud heeft er op geen enkele manier van blijk van gegeven dat het wederzijds is. Maar laat me raden, als ie volgens jou maar 'diep genoeg' in zichzelf kijkt dan komt dat vanzelf nietwaar?
Noud heeft in ieder geval hele diepe gevoelens van vriendschap voor Lucas... dat is al meerdere keren in beeld geweest... hij heeft hem op nieuwjaarsavond opgezocht, aan zijn bed gewaakt... er is dus wel degelijk 'iets' wat die twee verbindt... of dat liefde is of vriendschap zal moeten blijken.... de lijn tussen liefde en vriendschap kan dun zijn... dat zie je ook vaak genoeg bij mannen en vrouwen die eerst bevriend zijn en dat de vonk dan overslaat... als dat bij Noud ook gebeurt betekent dit niet dat ie homo is maar biseksueel die toevallig nu op een jongen valt....

In jouw gedachten is iemand of hetero of homo... een tussenweg bestaat er kennelijk niet voor je....

En dat jij elke homo er van verdenkt alle heteromannen te willen bekeren... de grootste onzin die ik ooit heb gelezen... pas maar op dat je niet ineens een stijve piemel van me krijgt doordat je op mijn post reageert he
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 14 maart 2010 @ 23:00:23 #210
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79151674
En na dat geintje van Lucas, nadat ze in 1 bed hadden geslapen, heeft ie toch wel wat om over na te denken gehad, als het een gevoelige verborgen snaar raakte. Zou je zeggen.
Maar goed, tis gtst, eigenlijk zou niks me moeten verbazen.
  zondag 14 maart 2010 @ 23:03:45 #211
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79151875
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Noud heeft in ieder geval hele diepe gevoelens van vriendschap voor Lucas... dat is al meerdere keren in beeld geweest... hij heeft hem op nieuwjaarsavond opgezocht, aan zijn bed gewaakt... er is dus wel degelijk 'iets' wat die twee verbindt... of dat liefde is of vriendschap zal moeten blijken.... de lijn tussen liefde en vriendschap kan dun zijn... dat zie je ook vaak genoeg bij mannen en vrouwen die eerst bevriend zijn en dat de vonk dan overslaat... als dat bij Noud ook gebeurt betekent dit niet dat ie homo is maar biseksueel die toevallig nu op een jongen valt....
Heb je gelijk in, dat die grens wat kan vervagen, zou ik ook in mee kunnen gaan. Vandaar dat ik ook zeg, ik zie hem er nog wel voor aan om wat te experimenteren. Maar uiteindelijk denk ik dat Noud toch niet op mannen valt. Wel gaat zijn vriendschap met Lucas diep, al denk ik dat het bij vriendschap blijft.
quote:
pas maar op dat je niet ineens een stijve piemel van me krijgt doordat je op mijn post reageert he
(ja, ook al heb je het niet tegen mij, gezellie is anders, maar goed, ik scrol er wel overheen)
pi_79151995
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, dat die grens wat kan vervagen, zou ik ook in mee kunnen gaan. Vandaar dat ik ook zeg, ik zie hem er nog wel voor aan om wat te experimenteren. Maar uiteindelijk denk ik dat Noud toch niet op mannen valt. Wel gaat zijn vriendschap met Lucas diep, al denk ik dat het bij vriendschap blijft.
[..]

(ja, ook al heb je het niet tegen mij, gezellie is anders, maar goed, ik scrol er wel overheen)
Ik hou het ook erg gezellig.... maar als er mensen zijn die homo's zien als een bedreiging voor heteromannen dan wil ik daar even tegenin gaan ja... da's gewoon echt een kronkel die nergens op slaat
pi_79152015
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Inderdaad zijn ze zeer goede vrienden net zoals Arnie en Peter of Stefano en Benjamin, die hebben ook veel met elkaar beleefd. Wanneer er meer is of wanneer het tot meer leidt, zie je zeker in een soap al kilometers van tevoren aankomen. Ze hebben duidelijk door laten schemeren dat Lucas Noud wel ziet zitten, maar net zo duidelijk dat dit niet wederzijds is. Tuurlijk kan het alle kanten op, Jef kan besluiten zich om te willen laten bouwen tot vrouw volgende week. Maar bepaalde dingen lijken mij nu eenmaal minder plausibel

Desalniettemin kan ik er falikant naast zitten en zie jij ze volgende maand lepeltje lepeltje liggen geheel zoals je hoopt en wilt
quote:
In jouw gedachten is iemand of hetero of homo... een tussenweg bestaat er kennelijk niet voor je....
Dit blijkt uit? Kan je me even quoten?
quote:
En dat jij elke homo
En waar zeg ik dit nou weer, ik schreef dikgedrukt 'sommige'
quote:
er van verdenkt alle heteromannen te willen bekeren... de grootste onzin die ik ooit heb gelezen... pas maar op dat je niet ineens een stijve piemel van me krijgt doordat je op mijn post reageert he
Bedankt voor het advies
Een heer met stijl
pi_79152112
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik hou het ook erg gezellig.... maar als er mensen zijn die homo's zien als een bedreiging voor heteromannen dan wil ik daar even tegenin gaan ja... da's gewoon echt een kronkel die nergens op slaat
Nogmaals waar zie je dat ik dat doe? Ik kan het nergens uit mijn eigen stukken tekst halen. Jij wìlt zien dat ik dit doe, ik doe dit nergens, ik heb homo's in mijn kenissenkring en sta er volledig neutraal tegenover. Er worden je hier gewoon dingen in de mond gelegd ( ) als je het op een bepaald punt met iemand oneens bent en mensen hun zin niet kunnen krijgen
Een heer met stijl
pi_79152124
Ik kap met deze discussie.... denk lekker wat je wil denken!
  zondag 14 maart 2010 @ 23:09:07 #216
123170 alors
zlata1234
pi_79152185
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Betekent dat dan dat ze zich weer net zo mogen gedragen als voor de emancipatie, dan ben ik voor (zo gedraag ik me overigens sowieso al)

Lijkt me heerlijk:

*eten dat klaar staat als je thuiskomt
*geen huishoudelijke klusjes
*tijd met de kinderen alleen als je er zelf zin in hebt
*lekker zuipen met vrienden, thuis en in de kroeg en zonder een zeurende vrouw
*hij bepaalt wie er autorijd en wat er op tv gekeken wordt

Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest, terug met die echte mannen
Aldus een 'echte' man die een wijvensoap als GTST kijkt?
know'm sayin?
word? word.
pi_79152232
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik kap met deze discussie.... denk lekker wat je wil denken!
Dacht je ook maar enigzins dat je me daar anders vanaf had kunnen brengen

En even oprecht: ik heb niks tegen homo's, ik denk alleen niet dat Noud er eentje is en ik denk dat jij dat wel denkt omdat je dat graag zou willen zien. Meer heb ik in al die lappen tekst niet beweerd, lees maar na
Een heer met stijl
pi_79152380
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef alors het volgende:

[..]

Aldus een 'echte' man die een wijvensoap als GTST kijkt?
Gemaakt door mannen, bedacht door mannen en geproduceerd door mannen

Gelukkig bepalen wij mannen wel voor ons zelf welke criteria wij aan onszelf voor het predikaat 'echte man' stellen

Overigens beweerde ik niks, maar vroeg wat en was die post (en deze post) verre van serieus

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 14-03-2010 23:20:24 ]
Een heer met stijl
pi_79152508
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dacht je ook maar enigzins dat je me daar anders vanaf had kunnen brengen

En even oprecht: ik heb niks tegen homo's, ik denk alleen niet dat Noud er eentje is en ik denk dat jij dat wel denkt omdat je dat graag zou willen zien. Meer heb ik in al die lappen tekst niet beweerd, lees maar na
Het is maar een soap dus ik slaap er echt geen minuut minder om als het niet zo is... de enige reden dat ik denk dat Noud en Lucas bij elkaar komen is omdat de schrijvers er in bepaalde scenes en tussen de regels door op aansturen... en ik vind dat ze het tot op heden heel natuurlijk brengen... we zullen nu echt de worsteling van Noud met zijn gevoelens gaan zien de aankomende weken....
pi_79152594
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het is maar een soap dus ik slaap er echt geen minuut minder om als het niet zo is... de enige reden dat ik denk dat Noud en Lucas bij elkaar komen is omdat de schrijvers er in bepaalde scenes en tussen de regels door op aansturen... en ik vind dat ze het tot op heden heel natuurlijk brengen... we zullen nu echt de worsteling van Noud met zijn gevoelens gaan zien de aankomende weken....
Okee dan mag jij zo zien en je mag denken dat dit gaan gebeuren. In mijn optiek sturen die schrijvers er echter helemaal niet op aan en zal er geen worsteling met gevoelens aanbreken om dat er niks te worstelen valt. Wij hebben een verschillende perceptie, dit kan en dit mag. Wie er gelijk heeft kunnen we nu onmogelijk weten, we zullen het gaan zien.

Ik zie het gewoon zoals een persoon die een ander persoon afwijst, bijvoorbeeld Janine die meneer Harmsen ooit afwees, zij vond hem gewoon echt niet leuk dus hoefde ook niet met gevoelens te worstelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 14-03-2010 23:21:19 ]
Een heer met stijl
pi_79153072
LEKKER GEZELLIG ZIJN JULLIE

pi_79153152
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:25 schreef verleiding het volgende:

Dat dus.
  zondag 14 maart 2010 @ 23:27:24 #223
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79153158
Ja, het wordt net weer wat gezelliger
pi_79153192
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:25 schreef verleiding het volgende:

Kijk dat hoor ik nou graag, bedankt voor het compliment

Ik snap niet waarom het er niet af en toe stevig aan toe kan gaan om meningsverschillen uit te spreken en daarna vrolijk achter je te laten. Daar eens forum juist voor lijkt me.
Een heer met stijl
  zondag 14 maart 2010 @ 23:30:01 #225
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79153272
Ik vind Noud niets van een homo hebben, er is niets dat daarop wijst.
Dat is de reden waarom ik het kolderiek vind om te suggereren dat ze iets met elkaar zouden moeten krijgen.
Het zou best kunnen, de schrijvers doen wel meer stomme dingen. Echter, het zal slaan als een tang op een varken.
Ik zie dan nog liever Danny homo worden, maar naar ik begrepen heb, hadden ze voor hem al iets anders in petto.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_79153366
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind Noud niets van een homo hebben, er is niets dat daarop wijst.
Dat is de reden waarom ik het kolderiek vind om te suggereren dat ze iets met elkaar zouden moeten krijgen.
Het zou best kunnen, de schrijvers doen wel meer stomme dingen. Echter, het zal slaan als een tang op een varken.
Dat dus
Maar pas op hoor, je mag hier kennelijk alleen korte standaardzinnetjes posten waar iedereen het wel mee eens moet zijn, omdat het anders ten kostte van die zogenaamde geforceerde gezelligheid zou gaan
quote:
Ik zie dan nog liever Danny homo worden, maar naar ik begrepen heb, hadden ze voor hem al iets anders in petto.
Een heer met stijl
  zondag 14 maart 2010 @ 23:32:45 #227
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79153422
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Betekent dat dan dat ze zich weer net zo mogen gedragen als voor de emancipatie, dan ben ik voor (zo gedraag ik me overigens sowieso al)

Lijkt me heerlijk:

*eten dat klaar staat als je thuiskomt
*geen huishoudelijke klusjes
*tijd met de kinderen alleen als je er zelf zin in hebt
*lekker zuipen met vrienden, thuis en in de kroeg en zonder een zeurende vrouw
*hij bepaalt wie er autorijd en wat er op tv gekeken wordt

Ik ben het nog nooit zo met je eens geweest, terug met die echte mannen
Nou, dat hoeft nou ook weer niet, al moet ik zeggen dat ik liever zo'n man heb, dan een homo of bi-figuur.
Een echte man is een man die lekker met zijn vrienden mannendingen doet, lief is voor zijn vrouw en een man is die 'at the end of the day' weet wat een vrouw nodig heeft en het ook kan waarderen en blij is dat OLH meisjes gemaakt heeft.
pi_79153461
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nou, dat hoeft nou ook weer niet, al moet ik zeggen dat ik liever zo'n man heb, dan een homo of bi-figuur.
Een echte man is een man die lekker met zijn vrienden mannendingen doet, lief is voor zijn vrouw en een man is die 'at the end of the day' weet wat een vrouw nodig heeft en het ook kan waarderen en blij is dat OLH meisjes gemaakt heeft.
Ik ben het verbazend vaak met je eens merk ik
Een heer met stijl
pi_79153484
Noud heeft de afgelopen maanden een hele hechte vriendschap opgebouwd met een jongen die homo is.... het komt soms voor dat je daardoor ook je eigen gevoelens getriggerd ziet worden en voor zo'n persoon valt... dat laatste hebben we nog niet zo in beeld gezien maar dat ga je wellicht nu te zien krijgen....

In zo'n setting vind ik het helemaal niet raar dat het karakter Noud biseksueel zou kunnen zijn...
  zondag 14 maart 2010 @ 23:34:58 #230
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79153512
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat dus [ afbeelding ]
Maar pas op hoor, je mag hier kennelijk alleen korte standaardzinnetjes posten waar iedereen het wel mee eens moet zijn, omdat het anders ten kostte van die zogenaamde geforceerde gezelligheid zou gaan
[..]

Een pittige discussie mag zo nu en dan, we hoeven niet met kwaaie koppen te blijven lopen daarna, iIk hou niet van dat constante zoetsappige gedoe, iedereen verschilt zo nu en dan met elkaar van mening, en zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.
pi_79153576
We denken er gewoon verschillend over is nu wel duidelijk, niks mis mee wat mij betreft dat houdt het juist interressant. Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk zal gebeuren.
Een heer met stijl
pi_79153594
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

maar een homo kan in jullie ogen dus geen echte man zijn? Of lees ik het dan weer verkeerd?
  zondag 14 maart 2010 @ 23:37:40 #233
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79153653
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Noud heeft de afgelopen maanden een hele hechte vriendschap opgebouwd met een jongen die homo is.... het komt soms voor dat je daardoor ook je eigen gevoelens getriggerd ziet worden en voor zo'n persoon valt... dat laatste hebben we nog niet zo in beeld gezien maar dat ga je wellicht nu te zien krijgen....

In zo'n setting vind ik het helemaal niet raar dat het karakter Noud biseksueel zou kunnen zijn...
Ik hoop het niet, want als dat zo is, verlies ik alle vertrouwen in de man van vandaag. Als ze Noud bombarderen tot homo, mijn God, welke gozer moet je nou nog serieus nemen (als hetero dan). Het zou dan echt een plaag worden. Ik zou zeggen, mannen, voorkom al teveel vriendschap met een homo, want het kan gevaarlijk zijn.
  zondag 14 maart 2010 @ 23:38:07 #234
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79153675
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

maar een homo kan in jullie ogen dus geen echte man zijn? Of lees ik het dan weer verkeerd?
Nee, niet de man die ik bedoel.
  zondag 14 maart 2010 @ 23:39:25 #235
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79153747
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik ben het verbazend vaak met je eens merk ik
pi_79153752
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Er is geen definitie van een 'echte man', de een vind een macho op een motor een echte man, een ander vind een zakenman strak in het pak een echte man, dit is subjectief want het verschilt dus per persoon. Kennelijk denken Thunderbitch en ik enigzins hetzelfde over hoe een 'echte man' er in onze ogen uit moet zien.

Nogmaals ik ziet hier niet met het doel jou of homo's te beledigen en aan te vallen.
Een heer met stijl
pi_79153900
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Er is geen definitie van een 'echte man', de een vind een macho op een motor een echte man, een ander vind een zakenman strak in het pak een echte man, dit is subjectief want het verschilt dus per persoon. Kennelijk denken Thunderbitch en ik enigzins hetzelfde over hoe een 'echte man' er in onze ogen uit moet zien.

Klopt... maar seksuele voorkeur speelt daar in mijn ogen dan ook geen rol in....
pi_79153946
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Een pittige discussie mag zo nu en dan, we hoeven niet met kwaaie koppen te blijven lopen daarna, iIk hou niet van dat constante zoetsappige gedoe, iedereen verschilt zo nu en dan met elkaar van mening, en zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.
En ook hier moet ik je weer gelijk in geven

Het is belangrijk om je niet te laten meeslepen en/of persoonlijk te worden (iets waar we ons beiden weleens aan schuldig hebben gemaakt geloof ik ), maar gewoon rustig te constateren dat je kennelijk een andere mening hebt en gewoon weer verder te gaan met het volgende onderwerp
Een heer met stijl
  zondag 14 maart 2010 @ 23:45:10 #239
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79154053
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat dus [ afbeelding ]
[..]

Dat gesneer vind ik inderdaad niet echt gezellig. Niks mis met een pittige discussie maar dat kan ook zonder sneren.
pi_79154124
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat gesneer vind ik inderdaad niet echt gezellig. Niks mis met een pittige discussie maar dat kan ook zonder sneren.
Daar ben ik het ook mee eens, zie bijvoorbeeld hoe ik reageer op een opmerking over het al dan niet krijgen van een stijve piemel: GTST #282 Waar Maxime de rollen omdraait... Daar sta ik ver boven en doe ik verder niet aan mee.
Een heer met stijl
  zondag 14 maart 2010 @ 23:52:38 #241
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79154406
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Maar laat me raden, als ie volgens jou maar 'diep genoeg' in zichzelf kijkt dan komt dat vanzelf nietwaar?
Ik vond dit anders ook wat smalend. Maar goed, wat ik al zei, om mij hoeft het niet en daar hoef je je niks van aan te trekken (en de je bedoel ik in het algemeen), dan scrol ik erover heen. Dus de opmerking dat je het hier eens moet zijn anders past het niet in de geforceerde gezelligheid vind ik dus niet terecht.
pi_79154423
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij is een enge homo. Een normale homo (oeps bestaat dat, ik bedoel, mag je dat zeggen?) is helemaal niet erg, die zijn er in de samenleving, maar zo'n nichterig gedoe, alsof zo'n nichterig gedoe de norm is. Paul de Leeuw vind ik een leuke homo, en zo zijn er nog meer.
En Paul de Leeuw is niet Nichterig?

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 14 maart 2010 @ 23:54:49 #243
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79154487
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een nicht is een nicht, maar je kunt het op een leuke manier zijn, en dat is Paul zeker.
pi_79154498
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik vond dit anders ook wat smalend. Maar goed, wat ik al zei, om mij hoeft het niet en daar hoef je je niks van aan te trekken (en de je bedoel ik in het algemeen), dan scrol ik erover heen. Dus de opmerking dat je het hier eens moet zijn anders past het niet in de geforceerde gezelligheid vind ik dus niet terecht.
Okee dat kan, maar dit is bijvoorbeeld iets waarvan ik vind dat het moet kunnen. Ik vind dat gewoon een tikkeltje spottend en licht ironisch. Het hoeft voor mij ook weer niet te netjes en te beleefd. Maar voor dit soort dingen hebben we de moderatie, mocht het echt uit de hand lopen. Ik kan verder alleen zeggen dat ik probeer het zoveel mogelijk inhoudelijk te houden.
Een heer met stijl
  zondag 14 maart 2010 @ 23:55:08 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79154506
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Absoluut, maar blijkbaar kan iemand het van de een wel hebben en van de andere niet? Daar zou ik me namelijk ook nog wel wat bij voor kunnen stellen. Als je Paul leuk vindt oa door zijn humor ben je wellicht bereid wat door die nichterigheid heen te kijken. Bij een ander waar je die humor mist zul je je dan misschien sneller ergeren aan zijn nichterigheid.
pi_79154569
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, want als dat zo is, verlies ik alle vertrouwen in de man van vandaag. Als ze Noud bombarderen tot homo, mijn God, welke gozer moet je nou nog serieus nemen (als hetero dan). Het zou dan echt een plaag worden. Ik zou zeggen, mannen, voorkom al teveel vriendschap met een homo, want het kan gevaarlijk zijn.
Ow... Het is besmettelijk?

Dus eigenlijk ben ik er schuldig aan dat een vriend van me opeens "biseksueel" blijkt te zijn? En z'n vriendin verlaten heeft? Das kut voor em
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 14 maart 2010 @ 23:56:31 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79154571
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Okee dat kan, maar dit is bijvoorbeeld iets waarvan ik vind dat het moet kunnen. Het hoeft voor mij ook weer niet te netjes en te beleefd. Maar voor dit soort dingen hebben we de moderatie, mocht het echt uit de hand lopen. Ik kan verder alleen zeggen dat ik probeer het zoveel mogelijk inhoudelijk te houden.
Persoonlijk probeer ik de moderatie voor te zijn, ik ben niet zo van op de grens of er net over. Maar wat ik al zei, als het me niet bevalt scrol ik er wel overheen
pi_79154583
Ik vind het alleen grappig dat voor sommigen de seksuele voorkeur een criteria is om iemand wel of niet als echte man te bestempelen.... dat speelt in mijn ogen namelijk totaal geen rol....
  zondag 14 maart 2010 @ 23:57:05 #249
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79154586
Paul kleedt zich niet nichterig, wuift niet met zijn handje en is niet snel op zijn pik getrapt. Hij is soms gewoon 'one of the guys'. En inderdaad, omdat hij grappig is, maakt dat wel leuker.
pi_79154657
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

Absoluut, maar blijkbaar kan iemand het van de een wel hebben en van de andere niet? Daar zou ik me namelijk ook nog wel wat bij voor kunnen stellen. Als je Paul leuk vindt oa door zijn humor ben je wellicht bereid wat door die nichterigheid heen te kijken. Bij een ander waar je die humor mist zul je je dan misschien sneller ergeren aan zijn nichterigheid.
Nja maar er werd gesteld dat een homo die niet nichterig is, wel "normaal" is...
pi_79154667
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:56 schreef Marrije het volgende:

[..]

Persoonlijk probeer ik de moderatie voor te zijn, ik ben niet zo van op de grens of er net over. Maar wat ik al zei, als het me niet bevalt scrol ik er wel overheen
Nou ja zoals ik al zei hier denken wij ook gewoon verschillend over, voor mij is dit niet over of op de grens. Onze grenzen verschillen wat dat betreft ook gewoon denk ik

Misschien enigzins Offtopic
Bij het programma Pauw en Witteman worden dit soort vragen weleens vaker gesteld om de gast te prikkelen zijn antwoord van genuanceerder uit te leggen, het leidt zeer zelden tot een ongezellige sfeer
Een heer met stijl
pi_79154673
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:57 schreef ThunderBitch het volgende:
Paul kleedt zich niet nichterig, wuift niet met zijn handje en is niet snel op zijn pik getrapt. Hij is soms gewoon 'one of the guys'. En inderdaad, omdat hij grappig is, maakt dat wel leuker.
Paul wie?
  zondag 14 maart 2010 @ 23:59:20 #253
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79154684
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja maar er werd gesteld dat een homo die niet nichterig is, wel "normaal" is...
Ach, wie is er nog normaal tegenwoordig
  maandag 15 maart 2010 @ 00:00:07 #254
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79154707
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow... Het is besmettelijk?

Dus eigenlijk ben ik er schuldig aan dat een vriend van me opeens "biseksueel" blijkt te zijn? En z'n vriendin verlaten heeft? Das kut voor em
Dat moet je niet zo letterlijk nemen, ik weet dat het geen Q-koorts is ofzo. Wel is het tegenwoordig zo dat mannen worden aangespoord om te experimenteren en dat bedoel ik eigenlijk meer. Tegenwoordig kun je niet gewoon vrienden meer zijn en toch een gezamenlijke passie hebben, en wel...... de vrouw.
  maandag 15 maart 2010 @ 00:00:33 #255
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79154728
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Paul wie?
De Leeuw.
  maandag 15 maart 2010 @ 00:00:39 #256
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79154730
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nou ja zoals ik al zei hier denken wij ook gewoon verschillend over, voor mij is dit niet over of op de grens. Onze grenzen verschillen wat dat betreft ook gewoon denk ik

Misschien enigzins Offtopic
Bij het programma Pauw en Witteman worden dit soort vragen weleens vaker gesteld om de gast te prikkelen zijn antwoord van genuanceerder uit te leggen, het leidt zeer zelden tot een ongezellige sfeer

Ik had me ook al bedacht dat ik jouw opmerking beter vond kunnen met een ipv de gevolgd door de
pi_79154740
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De Leeuw.
Paul de Leeuw?
Speelt die tegenwoordig in gtst?
pi_79154750
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ach, wie is er nog normaal tegenwoordig
Ow dat ben ik absoluut met je eens! Maar sommige mensen willen graag labelen...
pi_79154755
quote:

[..]

Dat moet je niet zo letterlijk nemen, ik weet dat het geen Q-koorts is ofzo. Wel is het tegenwoordig zo dat mannen worden aangespoord om te experimenteren en dat bedoel ik eigenlijk meer. Tegenwoordig kun je niet gewoon vrienden meer zijn en toch een gezamenlijke passie hebben, en wel...... de vrouw.
Mijn god... ik dacht nog even dat je een grapje maakte met die vorige post.... maar niet dus
  maandag 15 maart 2010 @ 00:01:44 #260
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79154766
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Komt 'normaler' over, en daarmee bedoel ik, zoals ik een man zie.
  maandag 15 maart 2010 @ 00:02:56 #261
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79154810
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Paul de Leeuw?
Speelt die tegenwoordig in gtst?
Was het maar waar, dan mocht hij met Lucas gaan scharrelen, zou wel leuke tv worden dan.
Nee, als je even terugleest, weet je waarom de naam Paul viel.
pi_79154842
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:00 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik had me ook al bedacht dat ik jouw opmerking beter vond kunnen met een ipv de gevolgd door de
Ach ja we zullen wel nooit helemaal posten zoals anderen graag zouden zien dat we posten
Een heer met stijl
pi_79154919
quote:

[..]

Maar je plaatst het hier wel zo letterlijk... Oke welliswaar gevolgd door een smilie, maar toch.

Wat bedoel je met die gezamenlijke passie?
pi_79154965
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Komt 'normaler' over, en daarmee bedoel ik, zoals ik een man zie.
Ja want een lat-relatie is normaal...
En daarmee bedoel is dat het geen relatie is zoals ik een relatie zie.
  maandag 15 maart 2010 @ 00:09:29 #266
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79155035
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mijn god... ik dacht nog even dat je een grapje maakte met die vorige post.... maar niet dus
Wat is er dan mis mee. Ik zeg toch dat je het niet zo letterlijk moet nemen.
Het feit dat je opteert voor een relatie tussen Noud (als hetero neergezet) en Lucas, vind ik ook een beetje vaag. Kijk in een soap kan veel belachelijks gebeuren, maar je probeert het te rechtvaardigen als zijnde, ze draaien om elkaar heen, hetgeen ik echt niet zie. Lucas heeft geen reden om aan te nemen dat Noud iets met mannen wil op het intieme vlak, dus dat. Het is natuurlijk bout voor Lucas dat hij op mannen valt, maar hij moet het dan maar accepteren en op zoek gaan naar een gelijkgestemde.
  maandag 15 maart 2010 @ 00:10:15 #267
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79155060
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja want een lat-relatie is normaal...
En daarmee bedoel is dat het geen relatie is zoals ik een relatie zie.
Dat is het ook niet, daarom is het een lat-relatie en geen relatie. cést simple.
  maandag 15 maart 2010 @ 00:11:11 #268
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79155093
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar je plaatst het hier wel zo letterlijk... Oke welliswaar gevolgd door een smilie, maar toch.

Wat bedoel je met die gezamenlijke passie?
Dat de dierlijke gevoelens gedeeld worden richting een vrouw. Dat is namelijk iets wat mannen doorgaans bindt.
pi_79155138
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:10 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat is het ook niet, daarom is het een lat-relatie en geen relatie. cést simple.
Nja en toch gebruiken we het woord relatie voor die omgangsvorm... weliswaar met het woord lat ervoor, maar het wordt "normaal" wel als relationele vorm gezien... Zo simpel is het...
quote:
Een latrelatie is een relatie waarbij twee minnaars een in hoofdzaak monogame relatie hebben en ervoor kiezen geen gezamenlijk huishouden te voeren, maar apart te blijven wonen. Voor deze relatievorm wordt meestal gekozen als beide partners hun zelfstandigheid niet willen opgeven. Het latrelatie-verschijnsel is vooral sinds de jaren zestig verspreid.
Zo simpel... zo simpel...
pi_79155203
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Was het maar waar, dan mocht hij met Lucas gaan scharrelen, zou wel leuke tv worden dan.
Nee, als je even terugleest, weet je waarom de naam Paul viel.
Ooh ok.
Nee geen zin. Ik volg de hele discussie sowieso niet.
  maandag 15 maart 2010 @ 00:15:12 #271
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79155241
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat is er dan mis mee. Ik zeg toch dat je het niet zo letterlijk moet nemen.
Het feit dat je opteert voor een relatie tussen Noud (als hetero neergezet) en Lucas, vind ik ook een beetje vaag. Kijk in een soap kan veel belachelijks gebeuren, maar je probeert het te rechtvaardigen als zijnde, ze draaien om elkaar heen, hetgeen ik echt niet zie. Lucas heeft geen reden om aan te nemen dat Noud iets met mannen wil op het intieme vlak, dus dat. Het is natuurlijk bout voor Lucas dat hij op mannen valt, maar hij moet het dan maar accepteren en op zoek gaan naar een gelijkgestemde.
Als ik een beetje mn best doe. . . De verliefdheid van Lucas duurt wel erg lang. Als die liefde toch niet beantwoordt wordt dan hadden ze het misschien wat sneller af kunnen kappen? Ik geef het nog wel een kans dat Noud misschien even wat experimenteert. Al ik denk ik dus als dat al het geval is dat Noud uiteindelijk niet overstag gaat.
pi_79155248
Maar om ff ontopic te blijven;
Ik verwacht een Lucas/Morris relatie...
(dat lijkt me DE reden om Morris weer uit de oude doos te trekken)
pi_79155250
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]
Lucas heeft geen reden om aan te nemen dat Noud iets met mannen wil op het intieme vlak, dus dat. Het is natuurlijk bout voor Lucas dat hij op mannen valt verliefd is op Noud, maar hij moet het dan maar accepteren en op zoek gaan naar een gelijkgestemde iemand die ook verliefd op Lucas is.

Ik ben wel benieuwd of die 2 uiteindelijk wat krijgen, met gtst weet je het nooit.. de aflevering van morgen lijkt me ook wel oke alleen krijg ik denk ik wel plaatsvervangende schaamte van het gevecht (die komt er toch?) tussen Ludo en Martijn..
  maandag 15 maart 2010 @ 00:17:59 #274
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79155338
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
Maar om ff ontopic te blijven;
Ik verwacht een Lucas/Morris relatie...
(dat lijkt me DE reden om Morris weer uit de oude doos te trekken)
En dan wordt Nina jaloers En kan ze Lucas' kop wel van zn romp trekken
pi_79155369
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

En dan wordt Nina jaloers En kan ze Lucas' kop wel van zn romp trekken
Oeh ja daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!
Lucas als broertje van Nina, Nina als ex van Morris... oeh driehoeksverhouding!
Janine die Morris aan de ontbijttafel ontdekt, verwacht dat Nina weer met Morris is (ondanks haar gedoe met Dex), maar dan totaal verrast opkijkt wanneer Morris een ontbijtje op bed brengt bij Lucas...
  maandag 15 maart 2010 @ 00:20:10 #276
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79155399
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oeh ja daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!
Lucas als broertje van Nina, Nina als ex van Morris... oeh driehoeksverhouding!
Nina is niet zo van het delen. Zul je zien, wordt Noud jaloers en tadaaaaa
pi_79155410
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:20 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nina is niet zo van het delen. Zul je zien, wordt Noud jaloers en tadaaaaa
Heeft Luco ook nog wat te doen!
  maandag 15 maart 2010 @ 00:21:46 #278
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79155456
Ja, kan ie Martijn met rust laten
  maandag 15 maart 2010 @ 00:22:19 #279
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79155465
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja en toch gebruiken we het woord relatie voor die omgangsvorm... weliswaar met het woord lat ervoor, maar het wordt "normaal" wel als relationele vorm gezien... Zo simpel is het...
[..]

Zo simpel... zo simpel...
Het is dus geen relatie, zoals bedoeld wordt, maar een andere vorm. Ik snap je punt niet.
Het is een relatie met een man, dan is voor mij the key-word en niet het latten.
  maandag 15 maart 2010 @ 00:23:09 #280
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79155497
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

Als ik een beetje mn best doe. . . De verliefdheid van Lucas duurt wel erg lang. Als die liefde toch niet beantwoordt wordt dan hadden ze het misschien wat sneller af kunnen kappen? Ik geef het nog wel een kans dat Noud misschien even wat experimenteert. Al ik denk ik dus als dat al het geval is dat Noud uiteindelijk niet overstag gaat.
Ik kan me zoiets ook wel voorstellen. Ze zullen toch iets ermee moeten (met de verhaallijn).
  maandag 15 maart 2010 @ 00:24:31 #281
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79155544
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ooh ok.
Nee geen zin. Ik volg de hele discussie sowieso niet.
Ook goed. Beter!
  maandag 15 maart 2010 @ 00:25:27 #282
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79155572
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:15 schreef Franneh het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd of die 2 uiteindelijk wat krijgen, met gtst weet je het nooit.. de aflevering van morgen lijkt me ook wel oke alleen krijg ik denk ik wel plaatsvervangende schaamte van het gevecht (die komt er toch?) tussen Ludo en Martijn..
Ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat met Ludo en Martijn.
  maandag 15 maart 2010 @ 08:20:38 #283
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79158017
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat met Ludo en Martijn.
Ik niet eigenlijk, ik ben die verhaallijn zó zat
Martijn is dus niet terug gekomen van de bakker, of die ligt op de grond ergens te creperen van de pijn (alhoewel ik Martijn sterker in schat dan Ludo) of Ludo heeft hem vastgebonden in zn kofferbak liggen. Laat hem gewoon snel weer thuis zijn bij Irene en lekker door haar vertroeteld worden, eind goed al goed.
pi_79159361
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

Exact daarom denk ik ook dat het tussen hen wat wordt... deze verhaallijn was anders echt allang afgekapt...
  maandag 15 maart 2010 @ 14:43:42 #285
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_79169370
quote:
Op maandag 15 maart 2010 08:20 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik niet eigenlijk, ik ben die verhaallijn zó zat
Martijn is dus niet terug gekomen van de bakker, of die ligt op de grond ergens te creperen van de pijn (alhoewel ik Martijn sterker in schat dan Ludo) of Ludo heeft hem vastgebonden in zn kofferbak liggen. Laat hem gewoon snel weer thuis zijn bij Irene en lekker door haar vertroeteld worden, eind goed al goed.
Martijn en Ludo zullen fysiek wel even sterk zijn ,
Maar Martijn laat toch overal overzich heen lopen dus er zou wel wat met hem gebeurd zijn dan ja.
Weetje wat nu wel een keer leuk is dat gezeur van Nina Janine en misschien straks ook Irene vs Ludo.
Dat krijg je namelijk altijd wanneer een ludo verhaal afloopt. Maar nu is het eindelijk een keer terecht.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_79169444
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Martijn en Ludo zullen fysiek wel even sterk zijn ,
Maar Martijn laat toch overal overzich heen lopen dus er zou wel wat met hem gebeurd zijn dan ja.
Weetje wat nu wel een keer leuk is dat gezeur van Nina Janine en misschien straks ook Irene vs Ludo.
Dat krijg je namelijk altijd wanneer een ludo verhaal afloopt. Maar nu is het eindelijk een keer terecht.
Jup, dat Nina begint te janken van JE BENT NOG HELEMAAL NIKS VERANDERD, WANNEER HOU JE NOU EENS OP enzo.. En dan bemoeit Janine zich er uiteraard ook mee..

[ Bericht 0% gewijzigd door verleiding op 15-03-2010 18:27:17 ]
pi_79176055
Leuk hoor, telkens dezelfde verhaallijn met nieuwe personages. Iemand doet prinsesje iets aan, papa neemt wraak, prinsesje wordt boos, wekenlang gezeur.
  maandag 15 maart 2010 @ 17:40:37 #288
123170 alors
zlata1234
pi_79176923
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:45 schreef verleiding het volgende:

[..]

Jup, dat Nina begint te janken van JE BENT NOG HELEMAAL NIKS VERANDERD, WANNEER HOU JE NOU EENS OP enzo.. En dan bemoeit Janine zich er uiteraard ook mee..
en vergeet deze klassieke Nina quotes niet:

- "MAMA HAD GELIJK OVER JOU"
- "JE BENT M'N VADUUUWWRRR NIET MEER!!"
- "HOE KAN IK JE OOIT NOG VERTROUWEN??"
know'm sayin?
word? word.
pi_79177070
quote:
Op maandag 15 maart 2010 17:40 schreef alors het volgende:

[..]

en vergeet deze klassieke Nina quotes niet:

- "MAMA HAD GELIJK OVER JOU"
- "JE BENT M'N VADUUUWWRRR NIET MEER!!"
- "HOE KAN IK JE OOIT NOG VERTROUWEN??"
En: IK HAAT JE EN KIJK JE NOOIT MEER AAN!
pi_79177903
Dit zit er wel weer dik aan te komen ja en jammer genoeg is het deze keer terecht, echt treurig hoe ze het personage Ludo laten vervallen. Ze geven hem de hele tijd geen lijn en als ze hem er een geven is het direct zo een treurige. Sowieso Ludo die iemand direct fysiek aanvalt, daar was ie meestal veel te veel gentleman voor
Een heer met stijl
  maandag 15 maart 2010 @ 19:45:20 #291
22273 Dizer
Save the beard!
pi_79181387
Ik ben benieuwd hoe het met Ludo en Martijn gaat aflopen... hoop niet dat het dan weer de sluiter is van de aflevering
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 15 maart 2010 @ 19:51:17 #292
102387 FUFR
schwung!
pi_79181678
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:45 schreef Dizer het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met Ludo en Martijn gaat aflopen... hoop niet dat het dan weer de sluiter is van de aflevering
zie je wel! metroman
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  maandag 15 maart 2010 @ 20:05:29 #293
102387 FUFR
schwung!
pi_79182467
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:45 schreef Dizer het volgende:
je kunt het NU zien
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  maandag 15 maart 2010 @ 20:05:47 #294
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79182487
Martijn.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 15 maart 2010 @ 20:07:51 #295
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79182605
Stoere kerel, die Martijn. Ben benieuwd.

En Janine, met je geschatje, rot op. Jij ook, Laura. Ik wil Ludo zien.

Edit: erg slim Ludo, een paar vingers breken midden op straat. Wordt een leuke rechtszaak
pi_79182726
Alsjeblieft geef Ludo een beter script of gooi hem uit de serie
pi_79182783
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Martijn.
ja lekker sarcastisch En Nina wil Dex nu voor de zoveelste keer niet meer omdat Dex altijd alles heeft geweten???
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_79182860
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:11 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja lekker sarcastisch En Nina wil Dex nu voor de zoveelste keer niet meer omdat Dex altijd alles heeft geweten???
Als ik het zo zie hebben ze Morris niet voor niks terug in de serie gehaald, nu rent Nina vast huilend naar Morris
pi_79182912
Martijn .
pi_79184418
Ludo
Jammer dat we de Ludo-tune niet hoorden op het moment dat hij Martijn bij de lurfen nam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79184524
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:42 schreef GSMboy het volgende:
Ludo
Jammer dat we de Ludo-tune niet hoorden op het moment dat hij Martijn bij de lurfen nam
Zelfs dat hebben ze weten te verpesten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')